HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Stephan 21-11-2023

Via de chat op zondag avond samen een tv naar wens uitgekozen volgende dag gelijk opgehaald in Amsterdam , netjes hulp gehad met inladen.
Prima service ook in de avond tot 10 uur

j************@g******** 21-11-2023

Online via de webshop een tv gekocht, goede deal gesloten en het ging allemaal snel en een paar uur later al een mail van de vervoerder dat de tv de volgende dag bezorgd zou worden. Een uur later een mail van Hello tv dat er door een foutje de tv voor een te lage prijs is weggegaan en dit klopte inderdaad. Hierop gelijk gereageerd en het missende bedrag overgemaakt. Vervolgens heb ik hierna niks meer gehoord via de mail en ben ik niet op de hoogte gehouden wanneer de tv bezorgd werd. Dit vindt ik wel een erg slechte service en erg nalatig van Hello Tv. Na 2 dagen heb ik online via de klantenservice aangegeven dat ik de tv wel wil ophalen in de winkel in Groningen aangezien ik niet weet wanneer de tv bezorgd word. Eenmaal aangekomen bij de winkel ben ik geholpen door xxx. xxx vroeg mij of ik op de hoogte was van de ServicePluspakket waarop ik antwoordde dat ik daar via de mail een aanbod heb gekregen maar dat ik daar van af zie. Toch begon xxx hierover opnieuw en bood mij 3 keer een ander aanbod aan en wees mij erop dat dit heel belangrijk was waarop ik voor de 4e keer zei dat dit niet nodig was.

Kort samengevat,

Je kan een goede en snelle deal sluiten echter is de service en eenmaal als er een deal gesloten is, zijn ze slecht tot niet beteikbaar of reageren ze niet op de mail. Vandaar mijn lagere cijfer maar dat is puur op service en klantvriendelijkheid.

Ali 21-11-2023

Zeer goed geholpen door een hele vriendelijke gozer. Heeft de tijd genomen om alles uit te leggen inclusief het beleid van garantie bij de fabrikant & bij HelloTV zelf. Zeer tevreden met mijn aankoop. Verkopers kunnen van hem leren!

Floor 21-11-2023

Goed geholpen en duidelijk advies gekregen in de winkel in Doetichem. Snelle levering via Nijmegen, alles binnen een dag geregeld. Super!

JeeDee 21-11-2023

Tot kort geleden kenden wij hello TV eigenlijk niet. Via reclame op tv en op aangeven van familie deze winkel in Vierhavenstraat Rotterdam bezocht. Zeer makkelijk te bereiken en prima parkeer gelegenheid. Onze 10 jaar oude Philips Ambilight had z'n beste tijd gehad dus nodig tijd voor een nieuwe. Prettige bijkomstigheid is dat we op 'Black Friday' hello TV hebben bezocht en profiteerden van extra korting.
We werden vriendelijk ontvangen en er werd koffie/thee aangeboden. Onze keuze om wederom voor een Philips Ambilight te gaan maakte het ons en de verkoper wel wat makkelijker. We zijn uiterst vriendelijk, informatief en professioneel geholpen door (*) van Team Rotterdam. Hij heeft ons alle mogelijkheden, voor- en nadelen verteld en uitgelegd van diverse Philips TV's. Niets is ons opgedrongen en we hebben uiteindelijk voor een relatief goedkope TV gekozen. Bij het afrekenen heeft (*) ons nog gewezen op de verzekerings mogelijkheden en een goeie hdmi kabel aangeboden. Samenvattend een zeer prettige ervaring bij deze winkel en een aanrader voor de aanschaf van een nieuwe TV. Persoonlijk voor (*): Bedankt voor je fijne hulp en advies.

Dylan 20-11-2023

Ben heel goed geholpen. Ik kwam voor een tv. Had na mijn mening genoeg onderzoek gedaan, waar door ik 2 tv in gedachten had. Waarvan ik dacht gaat een van die 2 worden. Na een goed gesprek met jullie uiteindelijk met een heel anderen tv naar buiten gelopen. Die ook nog eens goedkoper was. Hieraan zie je dat de survice op 1 staat. Ben zeer tevreden met mijn product dankjulliewel

Christ 20-11-2023

Zeer tevreden duidelijke en goede technische uitleg zodat mijn partner ook een goede beeld krijgt van wat de voor en nadelen van de tv dat we gekocht hebben nogmaals zeer tevreden

Christ 20-11-2023

Pennings 20-11-2023

Vorige week een televisie gekocht bij hello tv.
De televisie in de winkel (eindhoven) gekocht.
Daarbij een pixelverzekering van 160 euro afgesloten omdat 1 op de 30 tv’s een pixeldefect krijgt wat niet door het merk vergoed wordt. Bij hello tv krijg je binnen 5 jaar een nieuwe tv mocht dit defect optreden. Echter wilde wij een dag later gebruik maken van herroepingsrecht en de verzekering annuleren. Ook wilde we de doek en tv foam retourneren omdat we het liever gewoon schoonmaken met een microvezeldoekje en water.
Nu bleek omdat wij alles in de winkel aan hebben geschaft en niet online we niks konden retourneren.
Dit is ons vooraf niet kenbaar gemaakt. Voor een winkel die service zo hoog in het vaandel zou hebben staan.
De verzekering vinden ze een service maar hier verdienen ze ook gewoon flink op. Een simpele rekensom. 1 op de 30 tv’s krijgt het mankement. 30 maal 160 = 4800 euro. Hier kan wel een nieuwe tv vanaf. Dus zo een service is het niet dit betalen de klanten.
Flinke discussie in de winkel gehad over het retourneren. Helaas geen poot om op te staan.
Ontzettend slechte service wat betreft opzeggen/retourneren.
De winkel is telefonisch en via de chat niet te bereiken. Je moet iedere keer terug naar de winkel als er iets is.
Op de website staat vermeld binnen 14 dagen retourneren. Hier staat niks bij over online of in de winkel kopen. Al met al een vreemde gang van zaken en geen service.

Henny 20-11-2023

Vanaf we binnen kwamen werden we zeer vriendelijk geholpen ,eerst onze eigen keuze gemaakt
Daarna werd er gevraagd wat we precies zochten ,en hij had dat een passend tv bij ,die helemaal naar onze zins is

C. Blom 20-11-2023

Prettig, snel en correct geholpen, goede uitleg over de producten, daarom een goede keuze kunnen maken voor onze soundbar.
Kortom top geregeld.

Superwinkel 20-11-2023

Geweldige mooie winkel met een superservice, en medewerkers met verstand van zaken, en erg klantvriendelijk!!

J. van der Wal 20-11-2023

top aanbieding via de mail ontvangen i.v.m. black Friday.
Naar de winkel in Groningen gegaan en keurig geholpen, Sonos Arc gekocht en thuis direct aangesloten.
prima geluid en dik tevreden.

Jaap 20-11-2023

Bij HelloTV een nieuwe Samsung TV aangeschaft. Erg prettig geholpen door xxx, filiaal Groningen.
Hij heeft een keurige prijs gemaakt en ik kon de oude TV inruilen.
Al met al is HelloTV een aanrader

Henk 20-11-2023

Netjes geholpen door xxx.
Heb een LG Oled 55 C3 gekocht en had ook een LG soundbar in gedachten.
Op aanraden van de verkoper toch een Sonos Arc gekocht.
Deze zou er ook heel netjes onder passen.
Alleen bij installatie bleek de Arc ongeveer 2cm hoger dan de onderkant van het tv scherm.
Reactie van Hello TV : excuses voor het ongemak

Ter Horst 20-11-2023

Het is een mooie overzichtelijke winkel, ruim opgezet. Apparte zitjes om goed de TV’s te kunnen beoordelen.
Vriendelijk en deskundig personeel, we kregen wat te drinken aangeboden. We zijn er heel goed geslaagd!
Dank jullie wel Hello TV!

Arie van Namen 20-11-2023

Vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg . Ze laten je fysiek zien wat de verschillen zijn in tv beleving l. Lekker kopje koffie.

MMR 20-11-2023

Enorme talentvolle medewerker N. uit Utrecht met alle informatie, promotie naar filiaalmanager nodig.

Mary de Rijk 20-11-2023

We hebben dit adres op internet gevonden en zijn heel vriendelijk geholpen. J. gaf een duidelijke uitleg over alles wat we wilden weten. Goede ervaring.

Richard 20-11-2023

super goed en vriendelijk geholpen en tv op vooraad en kon hem gelijk meenemen.

AhB 20-11-2023

Goede service en advies gegeven. En nog een leuke korting gekregen op onze order. Top!

Patricia en Marloes 20-11-2023

We zijn naar de winkel in Naarden geweest en geholpen door Thoren. We werden ontvangen met een kopje koffie , er werd de tijd genomen en we kregen overal een fijne uitleg over . Heerlijk rustig een prachtige tv uitgezocht . Fijn en waarvoor dank ! En oja - prijs beter dan elders ook niet onbelangrijk .

Arie Zalm 20-11-2023

Prima geholpen , de verkoper gaf ons een goede uitleg over de aan te schaffen TV. Een Fijne Winkel waar we ons als klant thuis voelden

Corne 19-11-2023

Samen met mijn vrouw naar HelloTV gegaan voor de aanschaf van een nieuwe tv. Daar goede en duidelijke informatie gehad over de verschillen tussen diverse merken beeldschermen. Er is door de verkoper goed met ons mee gedacht over de eisen die we hadden.

Lodewijk Gonggrijp 19-11-2023

Heel netjes ontvangen en na even wachten uitstekend geholpen door een van de medewerkers die alle tijd voor mij nam om al mijn vragen te beantwoorden en de modellen te demonstreren.
Toen ik aangaf dat het model wat ik wilde toch te duur voor mij was, was er bereidheid om te onderhandelen en vervolgens is er met succes een deal gesloten. Perfect.