HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5389 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Marcel 17-05-2022

Winkel Breda. Grote keuze. Na klacht snelle service. Nette afhandeling. Tevreden

Jeannet 17-05-2022

Was op zoek naar een bepaald merk en type tv. Kwam via Google zoeken uit bij Platte Tv. Omdat er een winkel in Groningen zit daar naar toe gegaan. En daar troffen we .... die alle tijd nam om ons van informatie te voorzien en prima advies gaf. Heb nogal een lichte kamer en wilde dus graag een tv die ook bij veel daglicht een goed beeld leverde. Ben met een compleet andere tv thuisgekomen dan ik eerst via internet had uitgezocht maar hij bevalt uitstekend en voldoet precies aan de eisen die ik had. De extra kabel die ik mee had gekocht bleek achteraf niet nodig en werd gewoon teruggenomen en geld teruggestort. Een extra punt voor .... want hij tilde de tv ook nog naar mijn auto. Platte tv heeft ook nog een tweedehands afdeling. Voor mensen met een klein budget staan hier nog prima tv's. Ook ik heb mijn oude tv ingeruild. Geef niet gauw een 10 maar kan geen minpunt bedenken. Topzaak en medewerkers

Fam koers 17-05-2022

Prima shop in Breda vriendelijke medewerkers die je een goed adviseren over de verschillende types tv’s ook de aflevering en montage was perfect verzorgd door (*).

Maas 17-05-2022

Heel vriendelijk. Goed geholpen. Mee geholpen om alles in de auto te doen. Niet opdringerig. Super

Peter Smolders 16-05-2022

Wij zijn naar de winkel in Zoeterwoude geweest. We zijn er fantastisch goed geholpen en zijn heel blij met de aankoop van een andere tv dan we in eerste instantie voor ogen hadden op aanraden van de verkoper (*). Onze wensen werden allemaal gehoord en er werd niets opgedrongen maar heel goed op geadviseerd met de mogelijkheid om na een aantal weken gebruik op ons besluit om voor de andere tv terug te komen. Eenmaal thuis en geïnstalleerd met hulp van dezelfde verkoper zijn we enorm blij met onze aankoop !

Jan Lindaart 16-05-2022

Goed geholpen, goede voorlichting, tv moet nog geleverd worden, hebben er alle vertrouwen in

Bashu 16-05-2022

Ik ben begonnen met het online zoeken van een product, zo ben ik op de website van platteTV terecht gekomen. Hier heb ik gezocht naar een TV die voldeed aan mijn eisen en binnen mijn prijsklasse viel. Omdat ik niet geheel zeker van m’n keus was ben ik naar de fysieke winkel toe gegaan met de vraag of ik het artikel ook in het echt kon zien. Ik werd vriendelijk geholpen. Het toestel waar ik naar op zoek was was er helaas niet meer, echter heb ik na uit te leggen waar ik naar op zoek was een aantal andere modellen te zien gekregen. Er werd duidelijk uitgelegd hoe en wat, wat een aangename interactie gaf. Hieruit is ook een aankoop gekomen waar ik erg tevreden mee ben. Het voldoet aan mijn eisen (hopelijk dan, hij is nog niet binnen ;)) en ik ben gerustgesteld met jullie garantie pakket, als ik het zo mag noemen. Over het algemeen een hele fijne ervaring! Veel plezier op het personeelsfeest vanmiddag!! De groetenn

Richard van Munster 16-05-2022

We hebben een fantastische winkel gezien met alle mogelijkheden in alle prijsklassen. Uitgebreide uitleg gehad zowel technisch als optisch en dat is wat je wilt. Zien en beleven wat de mogelijkheden cq beperkingen zijn van alle typen apparaten.
We zijn prettig geholpen en hebben inmiddels onze keuze bepaalt en ook direct mee kinnen nemen.

Jan 16-05-2022

Goed en correct geholpen, een mooie deal gemaakt. En daarnaast ook nog een nette prijs als inruil gekregen.

Koen 16-05-2022

Zeer vriendelijke klantenservice, ook bij problemen onmiddellijk verder geholpen.
zeer behulpzaam personeel ook in de winkel van Breda.
ik ben alvast fan, en nieuwe aankopen doe ik in de toekomst alvast bij PlatteTV!

Johan 16-05-2022

Het is een mooie winkel, goed personeel en scherp op de prijzen. En minimaal zo belangrijk is een goede, vlotte communicatie over offertes etc. Dan heb je een goede mix!

Jan 16-05-2022

Ik heb voor het eerst een tv gekocht via Platte TV en het is me heel goed bevallen. Snel antwoord op mijn vragen en een goede prijs voor mijn oude tv gekregen als korting

Maikel 16-05-2022

Goed advies, en voldoende show modellen. Je krijgt rustig de tijd om je keuze te maken. Onder het genot van een lekker kopje koffie

Jacco Hornes 16-05-2022

Gisteren zijn de TV's en audio bezorgd, opgehangen en volledig geïnstalleerd door E.H en D.H. Ze zijn zeer professioneel en zorgvuldig te werk gegaan. Alles werkt perfect en ziet er prachtig uit. Het was een dag vol met passie en vrolijkheid. De heren zijn goud voor zowel de consument als hun werkgever.

Roberto 16-05-2022

Echt toppers, fijn geholpen en heel duidelijk… vandaar speciaal uit Dordrecht daarzo heen gereden en tevreden weggegaan plus de aankopen worden thuis geleverd!

Voor iedereen een aanrader en de moeite waard om extra kilometers te rijden.

Mehmet 16-05-2022

het erg vriendelijke medewerker die goed geholpen heeft met advies, snelle levering en goede prijs afspraken.

kimone66 16-05-2022

Vanwege omruilen "oude tv".Goede garantie en service mogelijkheden.Snelle reactie op mail en chat.

Hans van de Molengraft 16-05-2022

Ik ben een paar jaar geleden op advies van iemand anders naar PlatteTV gegaan voor de aanschaf van een nieuwe TV. Afgelopen zaterdag gaf onze receiver de geest, het geluid van onze TV is aangesloten op de receiver, zelf ben ik geen techneut en zou zeker een dag bezig zijn om het te installeren, mocht me dat al lukken. Dus vlug naar Platte TV Eindhoven gereden waar ik prima ben geholpen door Thomas A.

Oorkaan 16-05-2022

De installatie en montage van de televisie is probleemloos verlopen. Wij zijn erg goed geholpen door Gino en Danny K. Vakkundig personeel en zeer vriendelijk!

Martin Merrelaar 16-05-2022

Zeer vriendelijk en kundig personeel wat een hele goede uitleg geeft. Kwaliteit en prijs verhouding heel netjes. Televisie en soundbar zeer vakkundig opgehangen!!!
Al om een winkel waar ik zeker naar toe terug zou gaan en zou aanbevelen aan vrienden en kennissen.

Nicky 16-05-2022

Prima ontvangst en daarna goed geholpen met een goed advies en een goed prijsaanbod

apedi 16-05-2022

Vriendelijke verkoper in Doetinchem , de tv was te groot en paste niet in mijn auto maar hij werd de volgende dag netjes gratis thuisbezorgd, ben zeer tevreden met de tv en met de afhandeling. Zo hoort het.

Will3m 15-05-2022

Ik wilde al een tijd een playbase van sonos. Bij Platte Tv zag ik een buitenkansje staan voor een mooie prijs. Een voormalig winkel model. Deze besteld in het zwart maar een dag later gebeld dat dit een foutje was en er alleen witte nog waren. Na overleg besloten de witte uit te proberen. Wil ook kijken hoe die past in het interieur. Los daarvan goede service en evengoed snel verstuurd. Helemaal goed.

Rob 15-05-2022

We waren op zoek naar een nieuwe TV , ben op internet gaan kijken daar kwam uit dat Platte Tv goed beoordeeld werd.
zo kwamen wij bij het filiaal in Nijmegen terecht .
we zijn geholpen door een goede en nette verkoper met 19 jaar ervaring.
D
ie ons goede en duidelijke uitleg heeft gegeven, zoals waar je op moet letten en niet te vergeten het energie verbruik
Door hem kwamen uit op de aankoop van een Samsung frame Tv.

Dus op zoek naar een Platte Tv ga eerst kijken Bij Platte Tv.

Vriendelijke groet Rob

Marcel 15-05-2022

Vriendelijk en deskundig personeel. Eerst goed geholpen via de chat met een nette aanbieding, daarna ook in de winkel goed geholpen.