HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5184 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Mariëtte 24-04-2022

Wij zijn afgelopen zaterdag naar PlatteTV in Utrecht gegaan. Onze schoondochter en ook haar vader zijn zeer tevreden over hun tv en hun ervaringen met PlatteTV. Voor ons zeker een reden om zelf te gaan kijken. Het is prettig dat je ook in een winkel kunt kijken. Wij zijn heel goed geholpen door verkoper. Hij stelde ons wat vragen zodat hij wist wat wij wilden. Hij legde alles heel goed uit en wees ons op bepaalde punten die belangrijk zijn. Wij konden hierdoor een goede keuze maken, welke soort tv, grootte van het scherm etc. Wij kregen ook nog een korting. Onze tv wordt donderdag geleverd. Een fijne winkel, zeer kundige verkoper. Zeker een aanrader. Van mij heb je een 10 verdiend /PlatteTV!

Arno 24-04-2022

De medewerkers hebben kennis van zaken en nemen de tijd om alles uit te leggen. Wij zijn goed geholpen door Dax in de winkel Utrecht. In deze winkel zijn veel modellen te bekijken waardoor je goed kunt vergelijken.

J 24-04-2022

verkoper is bij ons geweest om onze tv op te hangen en te installeren echt fantastische service! bedankt

Stan 24-04-2022

Na een deprimerend bezoek aan de aanpalende Mediamarkt een verfrissend bezoek aan platte TV . Prima voorlichting ,eerlijke prijzen, geen gladde praatjes maar een deskundig verhaal. Goed bezig daar!

Bob Raymakers 24-04-2022

Zodra je de winkel binnenkomst, is mijn reactie wauw, wat een Mike zaak. Overzichtelijk en praktisch ingedeeld. Personeel zeer service gericht en vriendelijk. Het is een ‘snoepjeswinkel’ voor audio/tv liefhebbers. Dit is een echte aanrader.

Mark 24-04-2022

Mooie winkels en altijd vriendelijk personeel met deskundig advies. Via de chat gevraagd naar de lopende aanbieding. Om toch even de tv in het echt te bekkjken naar de winkel gegaan. Alle toestellen die ze verkopen staan ook in de showroom. Na het toestel bekeken te hebben werd de aankoop afgerond. Zeer goede service.

henk 24-04-2022

Altijd vriendelijk en veel mogelijkheden met betrekking tot inruil. Concurrerende prijzen.

Pouladsaz 24-04-2022

Klant vriendelijke. Jij wordt goed geadviseerd. Prijsverhouding goedkoper dan bij bol coolblue en meida markt. Ik zou platte tv aanraden!

Mariette Bos 23-04-2022

Duidelijke uitleg, prettige verkoper, prijs onderhandelbaar. Jelle krijgt een 10

Mathijs 23-04-2022

Goed advies gehad van PlatteTV. Ik wilde de TV eerst afhalen in Doetinchem, maar het was eigenlijk handiger in Amsterdam en dat was geen enkel probleem :)

Jan Hopmann 23-04-2022

Uitstekend geholpen en voorgelicht ! a.s. maandag krijg ik bericht wanneer de TV geplaatst word.
Fantastisch is, dat je de LG OLED TV 65C26LB ter plaatse kon bewonderen. Het is werkelijk een prachtige TV en de inruil van de vorige LG OLED was ook prima gegaan.

Henk 23-04-2022

de medewerker hd verstand van zaken en heeft mij goed geholpen en ook met de prijs viel het wel mee dus van mij een ruime voldoende

Groetjes Henk

Jan van Lunteren 23-04-2022

Super vriendelijke verkoper, denkt mee en regelt de aankoop tot aan de auto.
Vorig jaar ook bij hem een tv gekocht en is enthousiast over de producten die hij verkoopt.

Arnoud Kroeze 23-04-2022

Na goed onderzoek te doen over een nieuw aan te schaffen Samsung tv ben ik uiteindelijk bij PlatteTV Utrecht terrecht gekomen. Hier ben ik op een fantastische manier geholpen door ****. **** heeft niet alleen al jaren ervaring in het vak maar geeft een eerlijk advies op basis van de persoonlijke informatie. In mij geval zal de televisie op 3 a 4 meter afstand gekeken gaan worden. Het advies was om niet automatisch naar een zo groot mogelijk scherm te gaan ( wat vaak wel gewoon gedaan wordt.. ) maar in ons geval een 55 inch formaat, zodat je pupillen in een oogopslag het beeld kunnen volgen hetgeen meer rust geeft tijdens het kijken.
Verder heeft deze winkel hele mooie opties mbt passende soundbars ter ondersteuning van de televisie.
Ook hier is een mooie deal te uitgekomen.
Ik kan ***** absoluut aanbevelen om zaken mee te doen en voor mijzelf zal dat zeker niet de laatste keer zijn!

Yasin Söğütlü 23-04-2022

Qua locatie eerste keer bezocht. Super vriendelijke en behulpzame service denken mee in oplossingen en komen met goed voorstellen. Betreft winkel in Amsterdam.

Peter 23-04-2022

Geholpen door een behulpzame
vriendelijke medewerker, onze tv ingeruild tegen een goede prijs.

Miranda Muilwijk 23-04-2022

Voor het eerst naar Platte TV geweest. Indruk als je binnen komt. Keurig, ruimtelijk, overzichtelijk. Je word vriendelijk begroet door de heren. Wij hadden al iets op het oog en had ook voor ons bezoek via de email contact gehad. Had een mooie aanbieding gekregen. Vandaar ons bezoekje aan de winkel. Prima geholpen door ****. Wist ons de juiste info te geven en heeft daardoor nog wat randartikelen kunnen slijten aan ons. Puur door duidelijke en eerlijke info te geven. Hoop als ze de tv komen ophangen dat deze vriendelijke service doorgaat.
( tip… misschien de nota meegeven in een envelop of mapje)
Dus cijfer nu een 9 na het ophangen misschien wel een 10. Superrrrrrrrrr heel blij!

Theon 23-04-2022

Snel en goed geholpen met de juiste TV voor onze woonkamer. Zeer tevreden met het resultaat en de goede help.

Mark en Inge van Grondelle 23-04-2022

Op 15 april hebben wij een TV gekocht bij PlatteTV. Thuis hadden wij al netjes ons huiswerk gedaan door de reviews te lezen van deze zaak. Veel lovende woorden waardoor wij het er zeer zeker voor over hadden om een stukje verder te rijden dan rondom onze eigen woonplaats. Wij zijn ontzettend goed geholpen, kregen heel veel ruimte en tijd om heerlijk zelf rond te lopen, de ene tv met de andere te vergelijken. Af en toe een kopje koffie en daarnaast we ontvingen alle informatie die we nodig hadden om een na 2 uur een keus te kunnen maken. Wij zijn geholpen door medewerker op een zeer professionele manier met veel kennis en duidelijke uitleg, daarnaast super klantvriendelijk!! PlatteTV wilt graag een10 scoren, van ons hadden ze een 12 gekregen als het zou kunnen. Zeker een aanrader om daar naar toe te gaan en met een glimlach en goed gevoel weer naar huis te gaan. Goed gedaan, ga zo door!!!

Rodje 23-04-2022

De service is goed en personeel is behulpzaam, klantgericht en vriendelijk er wordt mee gedacht.
De winkel is overzichtelijk

Harry 23-04-2022

Prima product gekocht, prima geïnstalleerd. Duidelijke uitleg, echt super tevreden

Jutte 22-04-2022

Wij waren reeds bekend met deze winkel door de aankoop van een Heos installatie.
Daarom teruggekomen voor de aanschaf van een nieuwe TV. Werden vriendelijk ontvangen door Y.
Y heeft ons daarna prima begeleid bij de aanschaf van een nieuwe TV .
Na onze keuze heeft hij ons gewezen op een beter en nieuwer alternatief met daarbij een aantrekkelijk aanbod. Na overleg hebben wij alsnog besloten te gaan voor het voorgestelde alternatief.
Nogmaals Y hartelijk dank voor jouw advies en zien uit naar de levering en montage van onze nieuwe TV

X van platte TV heeft bij ons een TV van 75 inch opgehangen en geïnstalleerd compleet met beugel conform de afspraak. Alles is naar wens verlopen incl. de instructie om de TV te bedienen. Wij zijn zeer tevreden over de behandeling door Platte TV.

Stefan 22-04-2022

Goed en eerlijk advies gekregen van de medewerker en duidelijke uitleg over de verschillende opties en de voor- en nadelen. De medewerker wist echt waar hij het over had en heeft ons vriendelijk geholpen.

Patrick 22-04-2022

Duidelijke website, snel contact met winkel en klanten service. Snelle levering.
Vriendelijke bezorger, was er op de afgesproken tijd. Heeft de tv uitgepakt en geïnstalleerd. En duidelijk uitgelegd.

Gökhan071 22-04-2022

gastvrije personeel, een hele mooie deal afgesloten en alles soepeltjes verlopen