HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5383 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Tineke 23-02-2021

Erg goed geholpen, eerst bij de koop en vandaag bij de installatie door xxxx. Zeer ervaren installateur met goede adviezen. Nam alle tijd en werkte erg netjes.

Peter 23-02-2021

De winkel heeft een goede keuze. Contact met klantenservice is deskundig en prettig. Goede prijzen ten opzichte van andere webwinkels. Prettige levering en conform de afspraak (dat zie je ook niet overal). Kortom. Aanrader voor mensen die een nieuw apparaat zoeken.

Irma 23-02-2021

Ik ben fantastisch geholpen door uw medewerker. Keurige meneer heel beleefd en snel en nauwkeurig afgehandeld

Paul 22-02-2021

Een paar uur na de bestelling online kon ik de televisie al ophalen in Naarden. De televisie stond klaar en ik werd op een prettige wijze geholpen.

Vincent 22-02-2021

Na een tv ook nu ook een sounbar gekocht. Ook nu weer zeer vriendelijk en professioneel geholpen door (*) en (#). Inruil van mijn oude soundbite was ook mogelijk, hierdoor kon ik voor een zeer nette prijs mijn nieuwe soundbar aanschaffen. Helemaal top, ben dik tevreden.

N.Kulk 22-02-2021

Ik ben super goed geholpen met de keuze van mijn 65Q800T-8K.
De monteur van Platte.tv heeft hem super netjes opgehangen en de kabels weg gewerkt.
Over 2 weekjes koop ik mijn 2de tv hier. Super blij en echt een aanrader.
Officiële reactie van HelloTV 23-02-2021

Beste N. Kulk,

Mooie keuze heeft u gemaakt met de 65Q800T! Extra fijn dat deze mooi is weggewerkt door één van onze monteurs. Heel veel plezier gewenst van uw prachtige TV en tot over 2 weken :)

Jelske - PlatteTV

Heiko Hol 22-02-2021

Super firma. Bij bestelling bleek het om een verouderde type te gaan die een te lange levertijd zou hebben. Daarvoor hebben ze mij benaderd met een voorstel op een nieuwer model tegen dezelfde prijs. Ze hebben hem daarna zelfs zo scherp geprijsd omdat ie elders iets goedkoper was..

Kan niet anders zeggen dan dat ik me echt geholpen en gematst voel. Nogmaals mijn dank ....

Peter koper 22-02-2021

Installatie is perfect uitgevoerd. Daarnaast nuttige tips voor optimaal gebruik van de tv. Ondersteuning vanuit Amsterdam was dus fantastisch

Peter 22-02-2021

Kon alles goed vinden op de site ( overzichtelijk ).
Kreeg goed advies telefonisch van Amsterdam.
Kon mijn televisie op halen in Amsterdam.
Prima service.
Peter
Een 10

Richard 22-02-2021

Klantvriendelijk geholpen !
Alles was duidelijk en goed uitgelegd , het instaleren van mn Lg Oled65GX bij mij thuis was zeer professioneel gedaan , goeie montage aan de wand , alle kabels aangesloten en tekst en uitleg gegeven omtrent de tv!
Al met al zeer tevreden over het resultaat.

max 22-02-2021

Snelle reactie via de Chat , goede service en uiteindelijke een mooie deal kunnen maken. Ook de bezorg en inruilservice is top, Netjes op tijd , mondkapje op en een keurige bezorger.

Simône Rokker 22-02-2021

Zojuist twee Sonos speakers besteld nadat ik heb gechat met THOREN. Hij heeft me heel goed geholpen en kwam met een voor mij hele goede oplossing ! Pluspunt van deze chat is dat degene ook daadwerkelijk met jou chat en niet zoals bij veel bedrijven je steeds minuten moet wachten voor je weer een reactie krijgt.

Jos Cornelissen 22-02-2021

Na dagen onderzoek naar het type TV dat ik wilde kopen heeft een medewerker mij verrast met een type TV, die ik feitelijk niet beoordeeld heb i.v.m. de prijscategorie. Telefonisch zijn wij toch tot een overeenkomst gekomen voor een Samsung QLED 4K65Q90T (2020) . Deze TV was wel boven budget, maar het beeld is zeker grandioos. Het persoonlijk contact en de aanvullende pixel garantie heeft mij overtuigd een goede service te mogen verwachten. Voor mij is het een hele geruststelling dat er een winkel is met persoonlijk contact die garant staan voor service. In augustus 2020 ook al een TV hier gekocht en ook hier een prima ondersteuning bij de aanvraag van een refund bij Samsung. Platte TV heeft mij overtuigd met deskundigheid en ervaring en zelfs mij kunnen overtuigen om mijn oorspronkelijke keuze te veranderen. Ik kan Platte TV van ganser harte aanbevelen ! Goed werk !

FH 22-02-2021

Online hadden we een televisie besteld die achteraf niet helemaal beviel. Via de algemene chat contact gezocht, terugsturen naar het retouradres en snel het geld weer op de rekening. Omdat ik de nieuwe TV graag wilde afhalen zijn we met team Doetinchem in contact gekomen. Door een goed advies hebben we toen een andere uitgezocht. Ook door Team Doetinchem zijn we online prima geholpen. Zowel via App als mail direct reactie terug. Het is alleen jammer dat je wegens de coronamaatregelen niet helemaal door de winkel kunt lopen. Super service en een goed advies. Blij met de TV.

Rob 22-02-2021

Vanmiddag heb ik hulp gekregen van Thoren via de chat van plattetv.nl. Een fijn en functioneel gesprek. Ook de antwoorden kwamen snel. Plattetv.nl verkoopt ook door kortingen in een dergelijk gesprek aan te bieden. Ik kon me dat nog herinneren van 9 jaar geleden. Morgen krijg ik mijn nieuwe tv. Ik kijk er naar uit.

Daan Beumer 21-02-2021

Top service in de winkel van Doetinchem!

Aardig en enthousiast personeel met veel kennis en ervaring.

En zeker niet te lui om een handje te helpen!

I.W.M. van der Meer 21-02-2021

Erg vriendelijk geholpen en personeel was erg behulpzaam. Ben al eens eerder naar Zoeterwoude geweest en toen ook goed geholpen en dus hier weer naartoe gegaan. Ben blij met mijn platte tv.

Ronald Vervloed 21-02-2021

Zeer goed telefonisch geholpen over de aanschaf van een TV. Ook uitleg gekregen over de ophangbeugel, de medewerker adviseerde mij de juiste en alles werd keurig op de mail bevestigd. Bij het ophalen stond alles klaar inclusief factuur. Echt een aanrader ik ben ook zeer tevreden

Nk 21-02-2021

In deze bijzondere tijd weet men je als klant toch goed te helpen met raad en daad. Erg tevreden kan PTV iedereen aanraden

Ronnie 21-02-2021

Ik had nog wat vragen over de tv die ik wou aanschaffen. En ben op dat moment erg goed geholpen in de chat. Na de diverse zaken te hebben besproken zijn we uitgekomen op een hele mooie keuze van de Samsung the frame 50” niet te groot niet te klein perfect. Ondanks dat de Corona maatregelen en het nog zondag is ook heb ik deze vandaag al in huis. Super.

Jacco 21-02-2021

Hele goede en duidelijke site, een zeer goede service , ik had een wat ouder model besteld en werd geadviseerd en kreeg een optie een iets nieuwer en verbeterd model te bestellen voor de zelfde voorwaarden als het oude model. ziet er verder goed uit alles zeker een aanrader!

Bas uit Helmond 20-02-2021

Een nieuwe televisie. Yes! Maar welke en waar koop je die. Op internet vind je al snel de website waar je die het goedkoopst kan bestellen en thuis laten bezorgen. Die met die glimlach en blauwe bus...Fout!!
Plattetv.nl
Zittend aan een kop koffie heb ik via de website de chat van Plattetv.nl geopend. Ik wist al dat ik een Samsung wilde. Via de chat kreeg ik op al mijn vragen snel en een goed antwoord. En dan laten bezorgen dacht ik. Ik ben best technisch dus dat lukt mij wel. Maar dan denk je toch nog eens goed na. Wat als er iets mis is, zoals een beschadiging of niet compleet?
Dus ik vroeg of er in deze tijd ook installatie en ophangen mogelijk is. En wat kost het dan? Nou, toen werd ik positief verrast. Een totaalprijs die goedkoper is dan die bekende internetreus! En ook nog een omruilgarantie als het niet goed zou zijn. Dat geeft een goed gevoel bij zo’n aankoop.
Ik ben zelf Pietje Precies en nu hoopte ik dat we wel een goede monteur zouden krijgen.
Op de afgesproken installatiedag kwam monteur A. Keurig op tijd met professioneel gereedschap. Hij vertelde ons wat hij ging doen en hing de nieuwe televisie met uiterste precisie op aan de muur. Hij had de positie met ons besproken en nam daar alle tijd voor. Ik werd er gewoon blij van toen ik stond te kijken. Ja zo moet het en zo wilde ik het hebben! Ik beveel Plattetv en monteur A van harte aan als aanbieder van uw nieuwe tv. Een dikke 10.

Niels 20-02-2021

Vandaag na een prettig contact via de chat een soundbar van Samsung gekocht. De doos was iets wat groot dus de medewerker heeft geholpen deze mee naar de auto te dragen, goeie service!!

Marcel 20-02-2021

Een goede TV voor een goede prijs. De TV is opgehangen door P****. Erg tevreden waren we over de goede service, zowel bij de aankoop als bij de installatie. Kundige medewerkers. Een aanrader!

Jolande 20-02-2021

Ik ben een nitwit op technisch gebied. Gelukkig kon ik al mijn vragen zonder schroom stellen aan Thoren, die mij geduldig en lichtvoetig door het proces van een nieuwe televisie kopen heeft geholpen.