HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

L.A. van Weenen 12-05-2021

Mooie winkel, goed assortiment, scherpe lage prijzen en vriendelijke, deskundige medewerkers.

Jan Wekema 11-05-2021

De verwachting was niet zo hoog gespannen, maar eerlijk is eerlijk…. De uitleg de open- en eerlijkheid, de kennis …. Fantastisch.
Na x bezoek aan andere grote zaak … was dit een eyeopener…
Plattetv.nl echt waar mijn complimenten, een eventuele volgende aankoop geef ik jullie eerst weer de mond ….. een aanrader deze zaak.
Tip : bakkie koffie vlg x bij zo’n aankoop had ik wel gelust 🥂👊

Brandsma 11-05-2021

Zeer tevreden over t onderhandelen over inruil ( goeie prijs)
Netjes en snel bezorgd door eigen bezorgdienst en twee vriendelijke jongens.
Kortom superbedrijf

Bas Moons 11-05-2021

Ik vind de webshop goed en overzichtelijk. Ik heb mijn nieuwe LG tv echter besteld bij de winkel zelf in Amsterdam. De verkoopmedewerker xxxx heeft mij daar goed en professioneel geholpen. Ook bij een aantal nabestellingen via de mail ben ik goed geholpen. Afspraken zijn goed nagekomen. De tv is door yyyy bij mij thuis geïnstalleerd. Hij is een echte vakman en is ook erg vriendelijk. De tv is snel en netjes opgehangen. Ik raad Plattetv.nl zeker aan, prima service.

Henk Aarts 11-05-2021

Goede kennis van de producten, goed luisterend oor, met als gevolg dat ik blij ben met mijn aankoop.

Peter 11-05-2021

Op aanraden van een familielid zijn we hier gaan kijken voor een nieuwe TV. Omdat er zoveel verschillende merken en technieken zijn, is zelf zien nog het beste. Na een tijdje rondgekeken te hebben, hebben we advies van een verkoper gehad. Na onze keuze bleek het gewenste model niet beschikbaar vanwege te korten van chips. Dit is heel goed opgelost door het een duurder model voor dezelfde prijs aan te bieden. Klasse!!

Hans van Ruitenbeek 11-05-2021

Ik heb al ruim 7 jaar een Samsung TV 55 inch en nu ben ik al een aantal weken bezig om een wat grotere tv aan te schaffen. De website van Platte TV zit boordevol goede informatie, heeft echt een uitstekend assortiment en aan het contact met de klant is gelukkig veel zorg besteed. Vragen worden snel en adequaat behandeld. Ik ontdekte een mooi toestel waar ik redelijk tevreden over was. Op naar de prachtige winkel. Wat zo fijn was: door de eerlijke, professionele voorlichting van de medewerker kwam ik al snel op een prachtige Neo Qled tv 65 inch, dit was niet mijn eerste keuze maar wel een veel beter toestel voor een prima prijs. Het voelt nu echt geweldig zo'n mooi toestel te bezitten. Dank voor de prima service en het mooie aanbod! Ik kom zeker terug...
Officiële reactie van HelloTV 11-05-2021

Beste Hans,

Bedankt voor de 10! Ontzettend leuk om uw ervaring met ons terug te lezen, zowel online als in onze winkel. Het resultaat is een prachtige nieuwe Samsung Neo QLED TV, heel veel kijkplezier gewenst. Tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Jorrit 11-05-2021

Alles netjes gegaan, goede deal en tv mooi opgehangen. Kortom, ik heb niets te klagen

Annette 11-05-2021

We hadden op internet een tv gezien, maar wilde deze graag even in de winkel bekijken, dat kon gelukkig. De verkoper attendeerde ons op een nieuwere versie dan die wij gezien hadden. We hebben de tv gekocht en deze is de volgende dag al gelijk heel netjes en gratis bezorgd. Top, ging lekker snel allemaal en goed geholpen.

Albert 11-05-2021

liep binnen met een vraag over mijn LG afstandsbediening ,
werd snel en deskundig geholpen en een oplossing was snel gevonden.
raakte in gesprek over mijn Sonos play base en Marc liet mij het geluid horen met 2 rear speakers erbij, Daar was ik niet blij mee :-) want ik kon niet meer vertrekken zonder deze speakers. geluid was fenomenaal.

een zeer tevreden klant

Grt Albert
Exaliber 11-05-2021

Winkel Utrecht

J.V 11-05-2021

Vriendelijke ontvangst, we werden geholpen door J.M. in filiaal Breda. Hij is zeer deskundig, adviseerde en luisterde naar onze wensen. Goede uitleg van tv's. Ook een scherpe prijs aangeboden. We zijn erg blij met onze aankoop.

Tom 11-05-2021

Zeer prettig geholpen, zonder opdringerig te zijn ! Goed aanbod voor redelijke prijzen!! Aanrader voor iedereen die een TV zoekt !

Melle 11-05-2021

Correct geholpen. Heb van Henk Jan bij inruil van mijn oude tv nog iets extra korting ontvangen. Een collega van Henk Jan vertelde dat ze nu pas op de Roskildeweg zijn gesitueerd, en dat het binnen nog iets aangepast moet worden. Het geeft nu al een ruime en rustige indruk. Mannen succes in de nieuwe zaak!

B.C.J. Nibbeling 11-05-2021

Prima shop goed bereikbaar, goed ontvangen professioneel en deskundig advies.

Arie Pronk 11-05-2021

Ik heb bij Platte tv een Marantz versterker gekocht , en dat is e goed bevallen . Dat wist ik eigenlijk van tevoren al dat ik netjes geholpen zou worden want dit is al mijn 4e aankoop bij Platte tv Zoeterwoude . Dus er was vo6 ij niets nieuws , weer netjes geholpen door mensen die weten waar ze over praten . Mijn volgende aankoop gaat weer bij Platte tv Zoeterwoude plaatsvinden . Ga zo door .👍👍👍

Wil 11-05-2021

Goede service met prima prijs. Zijn zeer zeker op de hoogte van hun producten.
Zij konden mij wel vertellen dat er een Chromecast ingebouwd was terwijl andere grotere leverancier hier niet van op de hoogte was.

Ruben 11-05-2021

De TV is mooi opgehangen! Personeel was zeer vriendelijk en zeer deskundig.

Kom er in de toekomst zeker terug

Eric 11-05-2021

Platte TV had een scherpe prijs voor de LG OLED die wij wilde kopen en gaf een mooi inruilbedrag voor onze oude tv. Ook op andere zaken gaven zij een prettige korting. Gehele koop en leverproces ging zeer voorspoedig.
Tv is geïnstalleerd door (*) van Platte TV.
Installatiekosten meer dan waard. Geheel ontzorgt. Zeer professionele, efficiënte en ook een vriendelijke en geduldige installateur.

Sander 11-05-2021

We zijn top geholpen.
Verkoper Jim heeft ons meerdere mogelijkheden laten horen met het sonos systeem.
Wij waren hier zeer over te spreken.

de Langeman 11-05-2021

Wij wilden een keuze maken tussen Sonos en Denon. Helaas deed de Denon het niet in de stereo opstelling, maar ook met 1 speaker konden wij een goede keuze maken. Duidelijke uitleg.

Uiteindelijk tevreden met een mooi product de winkel verlaten. Al eerder via de chat contact gehad en dat verliep allemaal erg makkelijk met goede adviezen.

Richard 11-05-2021

Mooie zaak behulpzaam personeel kom er graag
Kom er zeker weer nog soundbar nodig

A. Keijzer 10-05-2021

Fijne en goede uitleg, rustig en kalm en heel vriendelijk. Pascal heeft alles goed duidelijk uitgelegd

Johan Bemmel 10-05-2021

Al diverse malen hier een tv gekocht om de doodeenvoudige reden keuze genoeg en een goede projs

Henri 10-05-2021

Super geholpen, alles wordt goed uitgelegd. Zeker een aanrader. Later nog even teruggebeld over aanschaf boxen. Gelijk een mail terug en uitgezocht waar ik langere bedrading voor de boxen kon bestellen. Echt Top!

Franklin 10-05-2021

Waren toe aan een nieuwe TV dit keer niet naar de vanzelfsprekende zaken maar naar platte tv in Breda.
Winkel ziet er prima uit goed op gezet. Konden eerst rustig rond kijken zonder direct lastig gevallen worden door een verkoper. Voor de verkoper ons aansprak deed eerst keurig een mondkapje voor.
Heeft ons super geholpen, netjes alle voor en nadelen uitgelegd tussen de tv in onze prijs klasse en de keuze aan ons gelaten.
De deal was in een half uurtje rond. Ja een prima zaak hebben verstand van zaken.
We gaan zeker nog een keer terug maar dan voor de linker zijde van de winkel een nieuwe BBQ.
Prima zaak hadden veel eerder moeten weten.