HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Charly 21-09-2022

Goede indruk bij binnenkomst, ruime en overzichtelijke winkel!
Vriendelijk netjes en vakkundig maar bovenal niet opdringerig personeel die al mijn vragen die ik had kon beantwoorden en het aanschaffen van mijn nieuwe televisie met ook nog een Denon sound bar (grote wens van mij !) daardoor makkelijker maakte vooral na de demonstratie daar van.

Frits 21-09-2022

Ik ben bijzonder tevreden over de verkoper van hello TV, ik kreeg direct koffie en hij heeft de toestellen prima uitgelegd en voor een nette prijs. De nieuwe winkel is prima te bereiken met mooie parkeerplaatsen, het is een prachtig pand geworden, heel wat beter dan in Arnhem.

Farouk 21-09-2022

Schroeven van tv kwijtgeraakt en ben toen naar de vestiging in amsterdam gereden en was zo geholpen, snel en keurig. Goede service.

Subnets-202 21-09-2022

In de winkel netjes geholpen! Goed geadviseerd. Vervolgens heeft installateur DK heel netjes mijn TV voor mij opgehangen, en geconfigureerd. Vele extra's voor mij gedaan met beeldinstellingen, dat is de +1 aan service. Passie voor audio en video bij hem zorgde ervoor dat ik met een heel tevreden gevoel mijn tv en installatie heb laten doen door HelloTV

Axel 21-09-2022

Super netjes geholpen en een goede inruilprijs gekregen. Sanne in de winkel in Amsterdam is top👍🏻

Erik 21-09-2022

Wat betreft mijn motivatie kan ik kort zijn! Ben geweldig geholpen in de winkel (Breda), aardige medewerker (Tom), goed advies en een prima prijs voor het product.

Paul 21-09-2022

Bij de aankoop goede uitleg en vakkundig geholpen.
Goede prijs gemaakt en afspraken gemaakt over de levering en installatie van de soundbar.
Dit is ook perfect uitgevoerd !

RP 21-09-2022

Was al van plan een andere TV aan te schaffen. Hoorde een interview op BNR radio. Prijs was goed en service medewerker deed zijn werk goed en plezierig. (Dax). Resultaat - TV gekocht.

Marijn 21-09-2022

Fijne klantbenadering. Goede service. Duidelijke uitleg en stemt goed af met je wensen.

Richard 21-09-2022

Goede en duidelijke uitleg van de verkoper. De verkoper drong ook niet aan op een "duurdere" versie van de muurbeugel.

Steven 21-09-2022

Uitstekende service! Zowel online als in de winkel gericht advies en goede hulp bij de keuze van een nieuwe tv. Ik kreeg ook een hele goede aanbieding.

In de winkel in Rotterdam werd er zelfs geholpen met de tv in de auto laden. Zonder problemen en zonder extra kosten.

MK 21-09-2022

Zeer netjes geholpen, wisten gelijk waar het over ging. Daarnaast heb ik niet lang hoeven wachten.

Bob 21-09-2022

Ik ken de winkel al sinds het nog platte tv heette. Zelf heb ik totaal geen verstand van tv's dus gelukkig kon ik mijn wensen in de winkel vertellen en ben uitstekend geholpen. We hebben meteen een sonos surround systeem aangeschaft. Wij zijn prettig geholpen door mehmed van de winkel in zoeterwoude.

P fokker 21-09-2022

Goed bereikbaar.zeer goed geholpen door Stefano had er veel verstand van goede uitleg en eerlijk advies.ben er blij mee.top.winkel

Niels Stegehuis 21-09-2022

Ik heb afgelopen maand diverse spullen besteld via de website en naar volle tevredenheid.
Duidelijke navigatie en overzichtelijk!
Daarnaast contact gehad met klantenservice en die zijn zeer behulpzaam en weten goed waar ze het over hebben.

Wouter 21-09-2022

Stond zelfs voor de openingstijd (2 min.) binnen en werd meteen geholpen door Mehmed. Uitgelegd van mijn inruilactie uitgevoerd door Tim, gevraagd hoe het de zaken ervoor stonden. Bleek dat ik zelf nog wat gegevens voor de inruil moest aanleveren zoals tel. nummers en Modelnummer/typenummer. Online en telefonisch afgehandeld, betaald en nu wachten op de aflevering van mijn nieuwe TV.
Chapeau Guys, prima afgehandeld.

Hello TV 21-09-2022

Op 20-09-2022 nieuwe tv gekocht bij Hello tv, dit op aanwijzing van vrienden en bekenden.
Wij kwamen binnen en konden eerst fijn rustig kijken en rondlopen, hierna kwam een verkoper vragen wat wij zochten en wilde hij ons graag uitleg geven over de door ons gezochte tv.
Na een zeer fijn gesprek met Rick W besloten wij ook door zijn uitleg en de fijne behandeling de koop te sluiten.
Onder het genot van de lekkere koffie kwamen wij snel tot een weloverwogen besluit mede dank zij deze goede maar vooral ook menselijke benadering door Rick W in Eindhoven.
Rick bedankt voor je goede hulp Toon en Netty

Top! 21-09-2022

Hello tv Een aanrader
In de winkel wordt de tijd voor je genomen voor advies en het beantwoorden van vragen.

TV installateur DK is ook uitstekend bezig geweest .
Zeer bedreven en kundig
Alles keurig geïnstalleerd begeleid met advies waar ik wat aan had .
Ook voor hem een dikke 10
Officiële reactie van HelloTV 21-09-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de 10! Heel erg fijn dat je ervaring met ons van A tot Z zo goed was. Heel veel plezier gewenst van je nieuwe TV en graag tot de volgende keer.

Jelske - HelloTV

Thijs 21-09-2022

Bijzonder goede ervaring. Uitermate goed en vriendelijk geholpen, waarbij alle tijd genomen werd voor uitleg en goed meegedacht werd. Uiteindelijk prima deal gesloten in de winkel en de televisie gelijk mee kunnen nemen.

MB 21-09-2022

Ontzettend behulpzame en meedenkend personeel. Heel flexibel en met verstand van zaken.

Ilse 21-09-2022

Wij zijn begin vd week bij Hello tv Utrecht binnen gelopen . Was eigenlijk de bedoeling om ons te oriënteren.
Verkoper DAX kwam naar ons toe om te vragen of hij ons kon helpen . Erg sympathieke medewerker die verstand van zaken heeft ! Na goede uitleg en verschillende tv’s te hebben gezien , gingen wij uiteindelijk de winkel uit en hebben een prachtige tv gekocht !

Pano 20-09-2022

Alles klopt gewoon. Uitleg is top en ze helpen ook ff de tv in de auto te zetten. Dat allemaal in vriendeljjke en ongedwongen sfeer. Daarnaast een mooie korting ontvangen. Nette winkel in Breda, wel een beetje te donker om de tv goed te zien.

Nick 20-09-2022

Goeie zaak, netjes geholpen met een goed advies. Ook netjes me tv geholpen in de auto te zetten

Padmos 20-09-2022

Erg netjes geholpen door medewerker xxxx in Rotterdam. Alles goed en rustig uitgelegd. En binnen twee dagen kijken wij op een prachtige tv.

Ton van Noort 20-09-2022

Ik was opzoek naar de Philips OLED856. Hallo tv gaf mij goed advies en een mooie korting. 5 dagen later is hij bezorgd, opgehangen en geïnstalleerd. Ik ben zeer tevreden en ben blij. Super bedrijf.