HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Boudewijn 27-09-2020

Ik vind de beste tv winkel van dit moment. Super vriendelijke bediening met heel veel kennis over de aparaten die het ook over kunnen brengen. Hulp in je keuze om de beste keuze te kunnen maken. Ik ben geholpen door Redney.

Alfred van der Plas 27-09-2020

In de winkel in Zoeterwoude ben ik perfect geholpen. Een tevreden klant met een Sonos Arc naar huis gekeerd. Mooi overzichtelijke winkel met personeel die graag willen helpen en adviseren. Top!

Biki 27-09-2020

Afgelopen week een Samsung tv gekocht bij deze winkel. Vriendelijk personeel en we werden goed voorgelicht. Erg tevreden.

Mahdi bagherian 27-09-2020

There was super helpful
And advise us on best options and let us know perfect comparison between brand in fair manner

Mark Eichelsheim 27-09-2020

Ik heb inmiddels al 4 tv’s bij platte tv gekocht en nog nooit teleurgesteld geweest het is top service bij top kwaliteit tv’s en apparatuur echt fijn
Dank daarvoor

Mvg mark

Wilfred van Hoppe 27-09-2020

We hebben reeds eerder een tv hier gekocht, we zijn prima voorgelicht en en er werd tijd voor je genomen. Kopje koffie erbij, prima.

Annet 26-09-2020

Breed assortiment, voor een redelijke prijs. De service is heel goed, je kan altijd vragen stellen die direct beantwoord worden, levering is snel en artikel goed verzonden.

Boudewijn Van der Borst 26-09-2020

Ben geholpen door Ralf wat een aardige kerel en wat een kennis super advies gehad ben blij met mijn keuze raad platte tv bij iedereen aan dank je wel

Jolanda 26-09-2020

Degene die ons hielp was erg vriendelijk en wist voldoende af van de producten waar wij voor kwamen. Hij gaf duidelijke informatie en adviezen.
Erg prettige winkel waar de tijd voor je genomen word. Mooie opstellingen om een goede keus te maken en om te kunnen vergelijken.

Tjon 26-09-2020

Via de ervaring met platte tv Arnhem collega naar deze winkel in Eindhoven gegaan.
Aanbieding van de inruil actie tv's
Medewerker zeer klantvriendelijke en komt met de juiste aanbod

Ronald 26-09-2020

Ik hield de prijs van de LG CX (55") al een tijdje in de gaten en deze was ineens voor een prima prijs bij Plattetv te krijgen. Via de website heb ik het "Maak uw kortingsdeal" formulier ingevuld en hierop kreeg ik binnen vijf minuten reactie met een aanbod welke nog twintig euro lager was.

Hierop ben ik naar het filiaal in Naarden gereden en hier kreeg ik de TV inderdaad voor de aangeboden prijs mee, helemaal top. Ik heb nog wel een paar keer de betaalde extra service en HDMI kabels moeten afslaan maar het is begrijpelijk dat er wordt geprobeerd om wat bijverkopen te doen.

Al met al dus een prima ervaring en een goede TV voor een goede prijs.

Somai 26-09-2020

Ik werd zeer vriendelijk ontvangen bij de balie van platte tv in Zoeterwoude, de meneer achter de balie was erg behulpzaam en deskundig.Hij heeft mij een hele goede tv geadviseerd.

Marc 26-09-2020

Vriendelijk adviserende en hulpvaardige verkoper. Fijn om door geholpen te worden.

Paul 26-09-2020

De winkel in Son (net boven Eindhoven) bezocht. Kan niet anders zeggen dan een fijne aankoop ervaring. Wordt serieus naar je geluisterd, meegedacht, en daardoor kom je uiteindelijke tot een juiste keuze. Had ook nog even bedenktijd nodig en dan krijg je alvast netjes de offerte. Na aantal dagen toch ook nog even een mailtje en is het aan mij als koper om je feedback te geven. Dus toch nog even terug naar de winkel nog een kijken met ene kop koffie en dan maak je je eigen keuze. Als dan de prijs ook nog eens heel fijn is en hij wordt al binnen 3 dagen bezorgd (is 75 inch) is een TV kopen erg prettig. Het extra service contract vind ik belangrijk, geeft je ook zelfs nog een maand bedenktijd, maar voor ook 3 jaar lang zorgeloos recht op ondersteuning. Ook dat bieden niet alle winkels ! Overigens de 2e tv gekocht binnen 3 maanden, dus dat geeft ook al aan dat je dan graag terugkomt. Dank Marco !

Aart 26-09-2020

Goede voorlichting en mij geholpen de juiste keuze te maken. Prettige sfeer in de winkel in Zoeterwoude. Prachtige TV

Marloes 26-09-2020

We werden goed en snel geholpen. Onze verkoper praatte alleen vrij snel waardoor we hem niet altijd goed in 1 keer konden verstaan. Maar verder goed advies gekregen en hij kon alles laten zien wat we wilden.

Jelle 26-09-2020

Was al op tijd op zoek naar een nieuwe televisie maar was niet zeker over het formaat. Kon de televisie in de showroom bekijken en kreeg vervolgens een aanbod dat ik bijna niet kon weigeren. Niet omdat ik onder druk werd gezet, maar omdat het gewoon een goede prijs was.

Sascha 26-09-2020

Via google uitgekomen bij platte tv.
Product besteld via hun duidelijke website, en kon mij product direct komen afhalen in de winkel utrecht.
Bij binnenkomst staat er een proactieve groep en wordt verzorgd met antwoorden en koffie.
Bijzondere aan mijn bezoek is dat ik niet de winkel heb verlaten met mijn bestelde product maar wij zijn uitgekomen op een nieuwer product met een mega aanbieding die persoonlijk wordt gemaakt.
Deze winkel in Utrecht is een echte aanrader in content en kennis onderlegd personeel!

RobL 26-09-2020

Wij zijn al jaren klant bij platte tv in Nijmegen.
We hebben door onze televisies en sonos apparatuur gekocht.
Vandaag is de sonos arc bij ons geleverd na maanden van wachten, hier kon platte tv niets aan doen maar zij zijn ons, door het lange wachten netjes tegemoet gekomen.
Wij blijven klant bij platte tv, de medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en meedenkend.
Ik zou platte tv iedereen aanraden!!

Wendy en Ivo 26-09-2020

Aron van PlatteTV Utrecht heeft ons geholpen. Dit was een aangenaam gesprek, goede service, meedenken en ook een lekkere bak koffie.
Fijn om op deze manier geholpen te worden.

Chris 26-09-2020

Ontzettende vriendelijke, behulpzame verkopers, we hebben hier een mooie playseat gekocht en kregen veel info hierover

E van den Berg 26-09-2020

Ik heb 3 Samsung Qled televisies bij platte tv gekocht.
Een tv werd afgeleverd met schade door transport een belletje naar platte tv en een dag later werd deze opgehaald en de nieuwe geleverd.
Een tv ging na 2 jaar en 8 maanden defect echter had ik bij platte tv een verzekering afgesloten een belletje naar platte tv met als reactie als u Samsung belt voor reparatie is het vaak sneller geregeld stuurt u de rekening maar door naar ons dan betalen wij deze. Ook het bezorgen van een leen tv was geen probleem hier hebben we zelf echter geen gebruik van gemaakt.Kortom een winkel met scherpe prijzen en ook nog een top service die je niet vaak zo tegen komt.

Ronald 26-09-2020

Winkel ziet er verzorgd uit en alle merken staan mooi apart. Medewerker legt alles goed uit en vriendelijk.

John van Hooijdonk 26-09-2020

Bijzonder vriendelijke en open ontvangst met een heerlijk kopje koffie.
We kwamen kijken voor een nieuwe 4K tv en een aanvullend geluid systeem.
Uitgebreide informatie mogen ontvangen door de enthousiaste verkoper, die openstond voor onze wensen en vragen.
Daar de TV zelf niet ter plaatse op voorraad was (soundbar wel overigens) meteen een afspraak gemaakt met het magazijn voor een leveringsafspraak.
Complete bestelling is de dag erna keurig geleverd, waarbij de uitstekende communicatie hierbij opviel.
Ik kan deze zaak zeer aanbevelen!

Carrie 26-09-2020

Via het contactformulier van de site al een mooi aanbod gekregen voor de televisie die ik wilde aanschaffen. Daarin afgesproken dat ik die zou ophalen in Naarden. In de vestiging zeer prettig geholpen en een goede uitleg/toelichting gekregen. Zeer vriendelijk en kundig personeel!