HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

George Dikkeboom 30-04-2022

Gekozen ivm goede ervaringen in het verleden. Verkoopster Sanne heeft ons uitstekend geholpen. Heel vriendelijk en vakkundig. En ook heel gastvrij en inlevend. Geweldig!

Ron 30-04-2022

Leuk en enthousiast geholpen ,en verstand van zaken en gelijk de keuze gemaakt.

Abdel 30-04-2022

Ik ben vandaag geholpen door Toby van Naarden zeer vriendelijke jonge man helpt goed legt goed uit en denkt ook mee en laten we niet over de korting praten super gewoon en koffie gekregen ik krijg alle tijd om te denken zet geen haast achter of wat dan ook echt super goed ik raad zeker deze winkel aan is ruimig genoeg keus beste tv’s en prijzen bedankt

Jeroen 30-04-2022

Weer zeer vriendelijk en deskundig geholpen bij Platte TV door Liam. Van de Sonos Arc gaan we zeker veel plezier hebben.
Voor tv en toebehoren weten we dat we hier altijd aan het goede adres zijn. Degelijk advies en een goede prijs. Komen zeker terug als we weer iets nodig hebben

Dirk 30-04-2022

Spontaan fijn advies; geduldig en niet te pusherig.. we gingen weg, maar buiten zijn we omgedraaid om toch te kopen.

Pol 29-04-2022

Ben zeer tevreden over deze winkel.
Al bij het eerste contact werd ik voorzien van alle nodige informatie om de juiste keuze te maken.
Ook al was het vrijdagmiddag 17.00 hrs iedereen hielp mee om de koop af te ronden.
De levering was uitstekend.
Na de levering bleven er nog enkele vragen openstaan die door het after sales team uitstekend zijn opgelost.

Arnoud 29-04-2022

Super geholpen door Collin hij gaf goede uitleg waren meteen geslaagd zou zo weer een product kopen bij deze verkoper

Paul W 29-04-2022

Vandaag in Utrecht geweest voor een nieuwe Televisie! Vriendelijk en goed geholpen door Corné en DAX!
Super service!

Onderling 29-04-2022

Verrassend, positief en kundig. Je verwacht alleen tv's maar voor de juiste barbecue kun je er ook terecht. Fijne zaak een aanrader wat mij betreft.

Ernst 29-04-2022

Snelle opvolging nadat muurbeugel verandedd moest worden. Edwin is professioneel en zeer vriendelijk. Afhandeling top!

Ernst 29-04-2022

Goed advies en vriendelijke installatie. Zelfs nadat de draaibare muurbeugel niet helemaal lekker hing kwam Edwin langs om om te wisselen naar vaste muurbeugel. Top service!!! Goed bezig!

Tess 29-04-2022

Super geholpen het juiste advies gekregen en tv zelfs in mijn auto neergelegd.

Bert 29-04-2022

Prima werk…..Bedankt.Een genot om naar de tv te kijken.Ik raad deze zaak zeker aan.

Frank1957ehv 29-04-2022

Voor het eerst bij deze winkel in Son bij Eindhoven. Wist niet eens dat hij bij mij om de hoek zat. Hele mooie en ruime winkel. Ik werd geholpen door.... . Ik ging eigenlijk voor een LG vanwege een test van de consumentenbond....ging na hoe bij mij thuis de kijkomstandigheden zijn zoals lichtinval e.d. Op grond van mijn antwoorden raadde hij een LG eigenlijk of. We kwamen bij een Samsung uit en dan een die net binnen was. Hij legde mij haarfijn uit wat deze TV in zich had en waarom deze wel geschikt was in mijn omstandigheden. Uiteindelijk toch de knoop doorgehakt en gekozen voor een Samsung Neo QLED 4K 55QN93B. Pas deze maand uitgekomen en aantrekkelijk door korting en geld terugactie van Samsung. In ieder geval een goed gevoel bij deze winkel en bij deze medewerker...

Anja 29-04-2022

Vandaag in Naarden voor een afstandsbediening, weer super geholpen door de heren daar. Top service

Geleijns 29-04-2022

Op internet gevonden, Via e-mails een goede keuze kunnnen maken. Met mijn rollator ruim baan gehad inde winkel , onder een cappuccino, op een rustige wijze, de benodigd heden goed werden besproken en zwart op wit de prijzen werden ingevuld. Grote gezellige winkel met goed geinformeerd personeel. Als de eind aflevering even goed is ( waar ik niet aan twijfel), dan is Platte TV een aanrader.

Sofie 29-04-2022

Ik ben super goed geholpen, duidelijke uitleg goede service! Ik ben heel tevreden.

Serge Claesen 29-04-2022

Snelle vriendelijke service. Kennis van zaken...... in Utrecht is een aanrader!

rob 29-04-2022

top geholpen door...... duidelijke uitleg en klantvriendelijk dus kom zeker weer terug.

Ruben 29-04-2022

De uitleg over de TV’s is top.
Ze kunnen je alles uitleggen over de specificaties van een TV.
Beleefde medewerkers.
Een echte aanrader om informatie op te doen als je twijfels hebt over een bepaalde tv.
Top service en leuke deals.

Ron 29-04-2022

Handig dat je, buiten de website om, ook naar een winkel kan gaan om te zien wat je koopt. Tevens zijn we keurig geholpen in de vestiging Rotterdam

Mark en Danielle 29-04-2022

jullie winkel in Utrecht is mooi en overzichtelijk. personeel heeft verstand van wat ze verkopen en is behulpzaam.
XXX kwam bij ons de tv ophangen en heeft het super netjes gedaan en goede uitleg gegeven en de tv geïnstalleerd kortom ik zou jullie zeker aanraden! bedankt!!!

Astrid 29-04-2022

Heel goede service, vakkundige, vriendelijke mensen en snelle afwikkeling.
Allemaal naast een goed product tegen een scherpe prijs.
LG OLED tv gekocht (55 inch)
Prettige zaak in Amsterdam, goed bereikbaar en gratis (tot 90 minuten) parkeren.

H.Braken 29-04-2022

Een voor mij onbekende winkel, echter de service, vriendelijkheid en kennis was ongewoon goed. Over alles wat ik vroeg kreeg ik een duidelijk, goed uitgelegd advies. Zeker de winkel waar ik in de toekomst meer naartoe zal gaan.

ralphho 29-04-2022

Wij hebben bij platte tv een Denon soundbar + subwoofer + 2 home 150 boxen besteld. Alles snel geleverd en goed contact.

De chat op de website werkt niet altijd en telefonische bereikbaarheid zou wat beter kunnen; maar je kunt er op rekenen dat dingen opgelost worden!