HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Martijn 06-01-2023

Scherpe persoonlijke deal gesloten. Marco is kundig, geeft ruimte en weet op alle vragen de correcte antwoorden te geven. Locatie: Groningen

Ernst 06-01-2023

LG tv en Samsung soundbar via de website gekocht. Ging erg gemakkelijk met behulpzame medewerker. Vrijdag 30 dec besteld en zaterdag 31 dec, oudjaar!!, in huis. We waren eerder in de winkel Nijmegen geweest. Ook prima bediening, maar de prijs via de site scheelde wel enkele honderden euro's. Dus effe doorvragen naar korting!

Lucas k 06-01-2023

Hele goeie service, in de de winkel word je goed geholpen met advies bij wat voor tv je wil aanschaffen, er word je zelfs wat te drinken aangeboden! Ook hebben ze de service van 3 of meer jaar voor als je niet tevreden bent of als er iets mis is, en dan komen ze de tv gratis ophalen/vervangen voor een nieuwe tv, en ze hebben ook speciale schoonmaak middel waarmee je perfect je tv kan schoonmaken van vlekken of bijv stof! Ik heb mijn tv bij deze winkel gekocht en ik raad het goed aan voor volgende klanten!

Maayke 06-01-2023

Fijne en persoonlijke begeleiding via de chat. Eenvoudig en snel de juiste tv mét een goede korting kunnen aanschaffen. Erg tevreden over de service van HelloTV!

Paulbr 06-01-2023

Prima en prettig geholpen. Advies en objectieve informatie geheel vrijblijvend. Ook aanvullende informatie was niet opdringerig, maar op zijn plaats.

hans 06-01-2023

Al weer voor de 2de keer naar hellotv, voorheen ....
.... heeft ons uitstekend geholpen, duidelijke uitleg en geen opdringerige verkooppraatjes.
Hellotv heeft messcherpe prijzen met daarnaast een echte winkel waar je terecht kan.
We hopen nog lang plezier van onze tv te hebben maar voor een volgende aankoop gaa we zeker weer naar hellotv !

Benno 06-01-2023

Vroeg via chat om info over een bepaald model(65qn85a). Kreeg de info over een duurder model(65qn93b) met een lagere prijs. Naar de Winkel in Doetinchem gegaan, bekeken en direct besteld. Zal volgende dag bezorgd worden. Zeer tevreden, aanrader.

Piet 06-01-2023

.... van vestiging Amsterdam heeft ons uitstekend geholpen. Wij kregen deskundigen advies en er was alle tijd. Was een fijne winkelervaring en ook wij zullen deze vesting ook aan andere doorgeven.

Niels H. 06-01-2023

Bewust gekozen voor Hello TV, omdat ik de combinatie zocht van een speciaalzaak, en toch ook een scherpe prijs. Ben in filiaal Utrecht heel deskundig door verkoper ,,. geholpen. Door zijn gerichte vragen zagen we lekker vlot de bomen door het bos. De winkel heeft een wat donkere, intieme sfeer die mij wel bevalt. Prettiger dan grote winkels als Mediamarkt en de altijd te drukke Coolblue winkels. Met een kopje koffie een fijne klantbeleving. Zou hier zeker terugkomen bij een vervolg aankoop.

Aki 06-01-2023

Prima geholpen al was er probleem met indienen samsung promo. Installatie is ook vakkundig gedaan en verzorgd

Rina Japin 06-01-2023

Super geholpen in de winkel met aankoop van 2 tv’s.
Vriendelijk geholpen en met geduld 👍

Rien 06-01-2023

Zeer vriendelijk personeel en geweldige uitleg over het aangeschaft product . Ook prijs vergelijk aangeboden.

H. Norder 06-01-2023

Hello TV Groningen, geholpen door ...., zeer professioneel en behulpzaam bij de keuze van een soundbar.
Inmiddels enkele dagen thuis, veel luisterplezier.

Jeroen 06-01-2023

Vandaag met mijn vader bij HelloTV in Amsterdam geweest. Beide op zoek naar een nieuwe TV. Keurig en kundig geholpen door verkoopster ..... Meerdere merken en types bekeken. Door de uitleg van .... beide een TV gekocht.

Dylan W 06-01-2023

Zeer vriendelijke service!...... echt een gouden gozer. Duidelijk in ze adviezen en weet ook waar de wens van de klant ligt.

Tjaard Groenboom 06-01-2023

Wij hebben de Sony Bravia XR-83A90j -4K OLED gekocht in de winkel van Hello TV in Groningen.
Wij zijn daar zeer goed geholpen door de medewerker ..... hij heeft ons alles zeer goed uitgelegd.
Wij hebben ook een bezorging en TV Instaleren en op hangen bij genomen.
Complimenten voor de medewerker ..... die hem kwam brengen en instaleren.
Hij was vriendelijk en en verder zeer vakbekwaam en heeft nadat alles was geïnstalleerd ons het allemaal zeer goed uitgelegd hoe alles werk. ( TOP ) Wij zijn super tevreden.

Tiemendouwe 06-01-2023

Ik vind het hele vriendelijke mensen een hele goede service en advies en niks is ze teveel om te beantwoorden ben er echt blij van 😬

F.Jansen 06-01-2023

Al tijden wilde ik een nieuwe TV kopen. Uiteindelijk gekozen om bij HelloTV in Naarden te gaan kijken. Eerst een lange chat met een medewerker gehad op 2e Kerstdag. Veel informatie gekregen over de soorten TV, afmetingen en de diverse voor- en nadelen. Uiteindelijk gekozen voor een Samsung. Offerte gemaakt. De dag erna naar de winkel in Naarden gereden en het model bekeken en uitleg gehad. Onder het genot van een bakkie koffie bedenktijd gekregen. De knoop doorgehakt en de TV aangeschaft. Op 3 januari is de TV gebracht. De monteur (....) heeft eerst de TV steun opgehangen. Daarna heeft hij de TV geïnstalleerd. Uitgebreide uitleg over de TV en de afstandsbediening gehad. Kortom een kundige monteur die geduldig is, gedreven is en netjes werkt. Perfect.

Danny 06-01-2023

Aardige jongen, behulpzaam en duidelijk in z.n uitleg. heeft het helemaal uitgetekend, gemeten en professioneel zijn werk verricht

Wim Solans 06-01-2023

Goeie service vriendelijk personeel en vooralnalles duidelijk uit gelegd.Goeie bereikbaarheid en makkelijk parkeren.

joop 06-01-2023

ik ben bij hello tv uitgekomen door de goede reviews , wij wilde wat grotere tv kopen en de oude inruilen daar is goed op gereageerd en zijn wij tot een overeenkomst gekomen
wij zijn naar de winkel in Naarden gegaan en zijn door XXX geholpen vriendelijk, goede uitleg en advies
een fijne ervaring bedankt reden

Arjen 06-01-2023

Ik ging voor een specifieke TV naar de winkel. Heb goed advies gekregen waardoor ik op een andere TV ben uitgekomen. Ik kijk nu een week naar mijn nieuwe TV en ben zeer tevreden over mijn aankoop!!

J. Gieling 06-01-2023

In Naarden zeer vakkundig en vriendelijk geholpen. Hierdoor een prima keuze kunnen maken.

Astrid Lucas 06-01-2023

Ik werd goed geholpen en ze namen de tijd om al mijn vragen te beantwoorden. Afspraken werden na gekomen. Top ervaring

Rini 06-01-2023

Je wordt snel en vriendelijk geholpen.
Normaal ben ik niet zo van het chatten…maar bij hellotv ging dit best vlot en soepel.
Alles werd super snel geleverd, puntje van aandacht, is dat als je een groot pakket stuurt via PostNL, dit wel eens te zwaar en te lomp is voor 1 bezorger. De beste vriendelijke PostNL bezorger kon de tv maar net over de drempel tillen.