HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Peter 26-11-2020

NEtte winkel,goed overzicht,prettige voorlichting
Goede aanbieding gekregen .

Fabian 26-11-2020

Geweldige service en veel kennis. Had mijzelf goed ingelezen waardoor ik kan bevestigen dat er geen incorrecte verkooppraatjes werden toegepast.

J,A.Burleson 26-11-2020

Deze in in TV en audio gespecialiseerde shop is goed voorzien van alle belangrijke merken. De prijzen zijn gegarandeerd de laagste in Nederland. Het personeel is deskundig en hulpvaardig. BIJ de betaling had ik wat moeite met het afrekenen. De verkoper heeft mij actief geholpen om de afrekening te realiseren. Ik ben heel dankbaar voor de hulp en zeer blij met mijn aankoop.

Angelique 26-11-2020

Hele fijne winkel , ruim , overzichtelijk en netjes opgesteld.
Vriendelijk personeel, en heel belangrijk niet opdringerig !
Ik werd keurig geholpen door Jordt , die na enkele vragen exact wist wat ik zocht.

De tv was netjes op voorraad en werd door deze verkoper ook nog netjes in mn auto gelegd .

Ben dus super tevreden , zowel met mn Philips 58PUS8535 ambilight als met de keuze om bij Platte tv te kopen !
Ik zeg : een aanrader !

Platte TV Zoeterwoude 26-11-2020

Fijne zaak. We kwamen voor een LG tv maar gingen uiteindelijk met een Samsung tv en een Sonos soundbar de deur uit. Wat heel goed hielp was dat je beeld en geluid ter plaatse kon bekijken en beluisteren. Verkoper Amit legde op duidelijke wijze alternatieven op tafel zodat wij goed een keuze konden maken. Kregen ook nog een persoonlijke korting mee! Installatie van tv en soundbar werd door de installateur Simon op deskundige wijze uitgevoerd. Niets was teveel. Wij zijn heel tevreden over de serviceverlening en de deskundigheid van de medewerkers van Platte tv. Als digibeet kun je niet beter wensen.

Jan 25-11-2020

Deze speciaalzaak heeft deskundig personeel in dienst dat goed luistert en op alle vragen weet te beantwoorden.
Het assortiment is zeer uitgebreid over de hele prijsrange en er is sprake van een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Frank 25-11-2020

Prima adviezen gekregen van Robin (vestiging Naarden) bij de aanschaf van onze nieuwe televisie. Hij heeft goed meegedacht en nam de tijd voor ons.

Bart 25-11-2020

Ik had op maandag 23-10-20 een tv online besteld via plattetv.nl helaas vond ik deze niet zo mooi en ging ik op woensdag 25-10-20 met de tv naar de vesteging in amsterdam om deze te ruilen.
Bij aankomst werd ik vriendelijk geholpen en door een medewerker geholpen om de 70inch tv uit mijn bus te halen.
Meneer vroeg naar mijn wensen en legde ook bepaalde dingen goed uit zo zijn wij samen er uitgekomen om voor de Sony te kiezen van 65inch met een stuk beter beeld! Na het afrekenen hielp hij mij ook met het in de bus tillen van de tv
Super vriendelijk en goed service!
Bedankt!!

R. Trouwen 25-11-2020

Vandaag heel goed geholpen bij Platte tv Breda door **** 'met de zwarte oorbellen'. Ik wist welke tv we wilde hebben en alsnog informatie hierover gekregen die we nog niet wisten. Bedankt hiervoor! Binnenkort toch maar een beugel voor aan de muur halen omdat we gewend zijn hem af en toe te draaien in de juiste positie. Echt een top televisie de Q90T!

Peter 25-11-2020

De shop is prima en geeft een goed overzicht van alle mogelijke tv schermen. Ook sound is er echter veel minder dan tegenwoordig zou moeten. Maar waarom ik negatief ben in de beoordeling: ik heb de SONOS ARC besteld in september en geleverd gekregen medio november: dat kan, MAAR op de koopnota vermeld men de aankoopdatum van de bestelling en dat was dus 2 maanden eerder en dan dus 2 maanden minder garantie: en men reageert gewoon niet op de mail die je stuurt. Slechte after sales!
Officiële reactie van HelloTV 26-11-2020

Beste Peter,

De garantie gaat in bij de afleverdatum, dus dat is in dit geval medio november en niet september. Hopelijk heeft u daarmee antwoord op uw vraag. Veel plezier gewenst met uw Sonos Arc.

Jelske - PlatteTV

Vincent 25-11-2020

Erg tevreden; de medewerkers zijn vriendelijk, professioneel en nemen ruim de tijd om vragen te beantwoorden en Tv's te demonstreren in een ontspannen sfeer met een bakje koffie. Geen goedkope verkoop praatjes maar goed advies op maat.

Dit was allemaal een enorm verschil met de onpersoonlijke "grote" electronica bedrijven waar ik het eerder heb geprobeerd, een verademing.

Ook de service en garantie/verzekering opties verdienen een pluim, met o.a pixelgarantie en het ontvangen van een leentoestel bij een eventueel defect tijdens een reparatie.

Al met al een dikke aanrader dus, nogmaals erg bedankt, ik heb mijn vaste TV winkel gevonden.

Frank 25-11-2020

Zeer snel geleverd , en een goede tegemoet komen omdat de bestelde kleur niet voorradig was .
Mocht ik een andere nemen die ook nog eens duurder was

ramon k 25-11-2020

Mooie ruime opgezette winkel , het ziet er verzorgd uit en oogt schoon.
Personeel is zeer vriendelijk stuk voor stuk. (Meerdere gesproken) .

Goed en eerlijk advies gekregen met wat goed aan een specefieke tv is en wat niet.

Prijzen zijn bespreekbaar dat zie je niet veel meer tegenwoordig.

Al met al zeer positief en zou deze winkel aanraden aan vrienden of familie.

Nico Dofferhoff 25-11-2020

In de winkel goed geholpen en zeer tevreden en een 9 waard.
De installatie thuis was een 10 waard. Installateur X deed niet direct wat wij wilde maar gaf goed advies ter overweging. Hij ging ook erg netjes met ons interieur om. Heel tevreden! Na de installatie heeft de monteur de tv even van de muur afgehaald waardoor de tv het niet meer deed. Dezelfde middag dit gemeld. Kon alleen per mail of chat. Telefoon wordt niet opgenomen! 31 minuten moeten wachten voor de chat. Medewerker zou iemand terug laten bellen. Is niet gebeurd. Volgende dag kon ik weer een half uur wachten in de chat. Telefoon ook menigmaal geprobeerd. Wordt niet opgenomen. Toen maar naar Zoeterwoude gereden. Netjes geholpen maar irritatie blijft bij mij. Na verkoop zijn jullie niet goed bereikbaar daarom een 5. Jammer.
Officiële reactie van HelloTV 26-11-2020

Beste Nico,

Onze excuses dat wij niet goed bereikbaar waren voor u. We ervaren momenteel extreme drukte vanwege Black Friday, vandaar dat het kan zijn dat we even wat minder goed bereikbaar zijn. Vervelend dat u daarvoor extra naar de winkel in Zoeterwoude heeft moeten rijden, maar we zijn blij om te vernemen dat u daar netjes geholpen bent. Veel plezier met uw nieuwe aankoop.

Jelske - PlatteTV

Martin 25-11-2020

Wij werden erg prettig geholpen door de medewerkers van PlatteTV Arnhem. Onze vragen werden to the point beantwoord dus dat zonder onzinnige verkooppraatjes. Een fijne winkelervaring.

christiaan 25-11-2020

We kwamen binnen met een duidelijk plan: een QLEG samsung tv. De verkoper hielp bij de juiste keuze van de grootte en vroeg vervolgens of we ook een hdmi kabel nodig hadden. Maar waarvoor dan? Voor een kastje? Kabel uit de muur? Bijna hadden we van de koop afgezien want kabels door de woonkamer moeten we niet hebben. Geduldige luisterde de verkoper naar zoveel onkunde van onze kant. Wij kijken NL.ziet en Netflix en natuurfilms op Youtube. U heeft dus helemaal geen hdmi kabel nodig want u heeft geen kastje voor zenders? Geduld en goed luisteren. Deze kwaliteiten waren ruimtschoots aanvwezig bij de verkoper. Hij had ondertussen wel drie platte tv's kunnen verkopen. Maar hij bleef geduldig luisteren en vragen stellen. We komen zeker terug..... maar eerst genieten van onze platte tv!!

Henk 25-11-2020

Wij zijn heel goed geholpen door de verkopers, de beide personen hebben onze problemen aangehoord van de eerdere aankoop en kwamen met een ideale oplossing. Het was totaal geen probleem we konden zo een andere tv toestel meenemen. Wij konden wel merken dat de verkoper veel ervaring heden de ene werkte al ruim 13 jaar de andere nog niet zolang maar ze vulde elkaar goed aan, top hoor.

Ruud 25-11-2020

Duidelijke site leuke prijzen.
Snel en vriendelijk geholpen goede uitleg,weten waar ze het over hebben.levering was bel zo als beloofd.

Jolanda mol 25-11-2020

Super winkel platte tv breda heel goed geholpe goede uitleg super vriendelijk personnel en voor al wat een geweldige tv dank je wel jongens van plattetv breda

EL 25-11-2020

Ik ben heel tevreden over hoe X in de winkel in Groningen de tijd nam om mij te helpen bij de aanschaf van een tv. Hij kwam zeer deskundig over, was geduldig, vriendelijk en eerlijk. Als ik ooit een soundbar ga aanschaffen, ga ik zeker weer langs!

Stan 25-11-2020

Je kan via deze website een beste bod aanvragen (via een knop). Je krijgt dan een mail met een prijs (meestal net wat onder de prijs op de website). Echter komen ze deze niet na. Uiterst slecht. Gebeld gemaild maar ze komen hun aanbieding niet na. Nog nooit zo'n slechte en asociale service gehad.

Gesproken met de medewerker maar deze vertelde dat de recent gegeven prijs niet gegeven kon worden omdat de TV's snel gingen en de voorraad beperkt was.... Echter is een gegeven prijs via de mail en deze is geaccepteerd gewoon rechtsgeldig als een overeenkomst.

Christian Lohmann 25-11-2020

I thank X and Y for the excellent installation of my TV. They did an outstanding job and even helped me with connecting the speakers to my system.

m1997 25-11-2020

Ik ben erg tevreden over mijn tv en soundbar. De levering was ook zeer snel!

Helaas fluctueren de prijzen enorm. Zo worden producten duurder naar aanloop van black friday, worden deze aan het begin van de black friday deals teruggebracht naar de originele prijs, en aan het eind van de week plotseling goedkoper. Hierdoor heb je als consument continue het gevoel belazerd te worden.

Ik raad PlatteTV zeker wel aan, maar vraag wel of ze wat standvastiger willen zijn met de prijzen en deals.

Mark 25-11-2020

Keurig geholpen door medewerker X. Vakkundig antwoord gekregen over het gekochte product en het verschil met soort gelijkende producten. Tevens werd de tijd genomen om het product te demonstreren aan mij.
Ik raad deze winkel zeker aan. Bedankt voor de vriendelijke uitleg!

Peter 25-11-2020

Ik ben in allerlei elektronicazaken geweest om toestellen te vergelijken. Nergens kreeg ik zo geduldig en vrijblijvend advies en eerlijke, correcte antwoorden als bij PLATTETV. Zowel via de chat als in de winkel.

Na mijn keuze gemaakt te hebben een prachtig persoonlijk aanbod gekregen en overgegaan tot koop.

De levering was snel (zaterdag besteld dinsdag geleverd) en wordt verzorgd door "postnl @home".
Ik zou hier zeker weer kopen en raad deze keten absoluut aan!