HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5179 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ruud 29-03-2021

Afgelopen zondag ben ik bij Platte Tv in Amsterdam geweest nadat ik zaterdag een afspraak had gemaakt om te komen kijken voor een tv.
Daar aangekomen ben ik netjes en vriendelijk ontvangen . Nadat ik te kennen had gegeven wat ik wilde heb ik deskundig advies gehad van de medewerker wat mij deed besluiten om de aankoop te doen .
Uiteindelijk ben ik met een zeer dik tevreden gevoel naar huis gegaan .
Mijn dank hiervoor naar jullie toe.
Groet, Ruud

Lex 29-03-2021

Ik heb echt heel veel hulp gehad bij het uitzoeken van een nieuwe tv.
het is uiteindelijk de kd65xh9299 geworden
Niet alleen heeft platte tv.nl de scherpste prijs maar ook echt ontzettend behulpzaam en vriendelijk personeel.
Alle lof aan alle medewerkers.
Jullie krijgen van mijn een dikke tien.

Frank & Bianca 29-03-2021

Vandaag is onze TV bezorgd en opgehangen. Installateurs D en D hebben op een vakkundige wijze de TV uitgepakt en opgehangen. Daarnaast adviseerde zij ons ook. Ze namen de tijd om alles tot in de puntjeste regelen. Super service.

James Cooke 29-03-2021

Dankjewel voor de top installatie
Advies op maat
Super strak geïnstalleerd op de muur
Door
Dennie en Duncan

Angelique van Beusekom 29-03-2021

Perfect geholpen in de vestiging Utrecht door Marc. Hadden al wat huiswerk gemaakt maar Marc wist ons toch nog goed te informeren wat de voor en nadelen waren van de door ons geselecteerde tv's en daardoor de voor ons perfecte TV gekozen.
Een winkel bezoek is dus meer dan de moeite waard en het leuke is was we konden hem ook nog meteen meenemen voor een scherpe prijs!!!

AWS1971 29-03-2021

Goede service, klantvriendelijk en altijd bereid om je advies te geven, verstand van hun producten.
Heb een persoonlijk aanbod gekregen voor een nieuwe TV en nog eens extra korting voor een 11 jaar oude TV die ik kon inruilen.
Tijdens aankoop nog extra informatie en tips mee gekregen.
Nemen de tijd voor je om te helpen.

Patrick 29-03-2021

Heel fijne winkel en personeel in Zoeterwoude. Men heeft duidelijk verstand van de apparatuur, die men verkoopt. Heb inmiddels al een aantal vrienden op deze zaak gewezen. Zeer tevreden over de prijs en de uitleg.

Samsung Fan 28-03-2021

We zijn heel goed geholpen, vooraf via de mail. Ook bij het maken van de afspraak in de winkel en bij de voorlichting en afhandeling van onze aankoop door de jongen met de zwarte oorbellen 😁👍🏻

bo 28-03-2021

Lieve aardige mensen . Alles word goed uitgelegd . Een hele goede service .

Wever 28-03-2021

Heel vriendelijk en vakkundig geholpen. Verkoper nam goed de tijd....erg fijn

VanMij 28-03-2021

Prima en deskundig geholpen. Erg vriendelijke verkoper, die echt meedacht en goed adviseerde. Erg tevreden over de service en aankoop.

Noor 28-03-2021

Goede service en klantvriendelijkheid.
In eerste instantie een Yamaha soundbar aangeschaft in de winkel in Nijmegen, thuis bleek dat het geluid toch tegenviel, na wat appen gekozen om te ruilen voor de Sonos beam. Vanmiddag omgeruild, netjes geholpen. Thuis gelijk geïnstalleerd, wat een super geluid! Zeer tevreden mee. Nu nog even wachten op de Sonos One SL speakers.

Edwin 28-03-2021

Door middel van een afspraak kunnen luisteren naar de Sonos Beam in de showroom. Ik was verbaasd over het geluid. Na de Beam aangeschaft te hebben, nog 2 One SL aangeschaft en als surround speaker geconfigureerd. Echt super mooi geluid. Levering was ook super.

R. Oosterveld 28-03-2021

Goede winkel met duidelijke uitleg en vriendelijk geholpen, hebben gedaan wat je in een winkel verwacht, daar kan geen internet aankoop tegenop.

Wim en Linda 28-03-2021

Eerst in de locale winkel in de eigen regio geweest maar die hadden te weinig keus in merken. Vervolgens bij Platte TV terecht gekomen omdat we wisten waar de winkel was. Afspraak gemaakt en op zaterdag 10.00 uur vakkundig geholpen door xxx. Wist alles van de diverse merken en weet op een vlotte en deskundige manier ook de oudere clienten (zoals wij) goed te informeren. Dermate dat de koop direct gesloten werd en de TV ingeladen. Hij was ervan overtuigd dat ook wij de TV zelf zouden kunnen installeren, hetgeen ook gelukt is. TOP

Mark 28-03-2021

Mooie zaak met veel verschillende tvs, speakers en zelfs bbq’s. Personeel heeft veel kennis van zaken en ze vullen elkaar goed aan. Boris heeft ons heel goed geholpen en kon onze wensen prima invullen. Bijna alles is op voorraad dus we konden met een auto vol nieuwe spullen weer naar huis!
Officiële reactie van HelloTV 30-03-2021

Beste Mark,

Dat zijn leuke ritjes terug naar huis ;-) Wat fijn om uw ervaring in onze winkel terug te lezen. Heel veel plezier gewenst van uw aankopen en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Marloes 28-03-2021

Super goed geholpen in de winkel. De verkoper dacht echt mee, vooral over licht inval en de plaats van de tv.

Wendy 28-03-2021

Hele goeie service. Goed geïnformeerd over het product. Nemen de tijd voor je.

Bassie73 28-03-2021

Erg vriendelijk, goed geholpen en goed advies gekregen over de behandeling van de nieuwe tv. Erg tevreden mee.

Nick 28-03-2021

Wij vonden het een fijne ervaring om bij jullie te kopen voor de eerste keer.
Goede uitleg van de producten en garanties en de tijd genomen voor ons en zelfs geholpen met in de auto zetten wat niet makkelijk ging.

Sjaak 27-03-2021

12 jaar geleden onze laatste TV gekocht bij PlatteTV in Nijmegen. Mede door de positieve ervaring toen en het ruime assortiment wat men te bieden heeft wederom gekozen om PlatteTV in Nijmegen te bezoeken voor informatie over de aanschaf van een TV en soundbar. Had mezelf al wat verdiept in de verschillende mogelijkheden en met die wetenschap naar Nijmegen gegaan. Het was noodzakelijk een afspraak te maken i.v.m. de coronaregels. Zo was ik een uur lang de enige klant in de winkel. Er werd rustig de tijd genomen om het een en ander uit te leggen en te demonstreren. Ik voelde totaal geen druk dat me iets opgedrongen werd. Uiteindelijk een vrijblijvende offerte laten maken. Thuis alles nog eens doorgenomen en had toch nog enkele vragen. Een mail gestuurd dat ik nogmaals langs wilde komen. Ik werd gebeld door de verkoper die mij bij het eerste bezoek geholpen had en er werd een vervolgafspraak gemaakt. Na weer een uur bij hem in de winkel te zijn geweest is de keuze gevallen op een LG TV en een Sonos soundbar. Toen werd me verteld dat LG geen garantie geeft op het uitvallen van pixels. PlatteTV stelt hier, tegen betaling, een servicepakket van drie jaar tegenover. Jammer dat dit pas aan het eind van de koop ter sprake kwam en niet eerder, al begrijp ik de achterliggende gedachte wel. Nadat er een datum geprikt was om de apparatuur aan huis af te laten leveren, met een voldaan en tevreden gevoel huiswaarts gegaan.
Kortom: In Nijmegen een mooi, ruim opgezet filiaal waar je als klant goed geholpen wordt. Men neemt de tijd, legt alles rustig uit, dringt niet aan, wat het maken van een keuze gemakkelijker maakt.

Dirk 27-03-2021

Perfecte service en advies! Wij zijn erg goed geholpen. De verkoper denkt goed mee.

Joyce 27-03-2021

Goed geholpen door Amit. Heeft goede kennis van zaken. Goede deal gekregen dus wij zijn erg blij. Alleen jammer dat ze telefonisch slecht bereikbaar zijn maar dit via de chat opgelost.

Janneman 27-03-2021

maandag 22 maart telefonisch bestellen aan de hand van een uiterst heldere website en na opvraging echte kosten en prijs (na korting) tot aanschaf besloten. En montage! Dinsdag werd al gebeld of de heren woensdag mochten komen voor aflevering en installatie. Sneller en een effectievere werkwijze kan echt niet ! Daarnaast waren de 2 monteurs ook prettige heren zowel in de omgang alswel de montage. Stelden ook de juiste vragen zodat de klant niet voor verrassingen komt te staan. Heren bedankt !
nb Inmiddels Netflix GN en ww gevonden en zelf in een keer geïnstalleerd !

Swen van dorp 27-03-2021

Ik ben super goed geholpen op de site chat. Verder in de winkel goed geholpen. Alleen de verzekering had al gemeld kunnen worden op de chat dan had ik er over na kunnen denken.