HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Sonja 13-02-2023

Heel vriendelijk en goed voorgelicht, hierdoor een goede keus kunnen maken voor onze aankoop.

Arnold 13-02-2023

Zeer goed geholpen. Ook kritische punten werden benoemd. Prima uitleg, en veel geduld van de verkoper bij onze keuze!

Osman Sen 13-02-2023

Super blij met mijn aankoop.. ik werd snel geholpen en zijn makkelijk aan te spreken.
En voor die prijs had ik hem zeker weten nergens kunnen krijgen.. dank je wel Hellotv

Marc 13-02-2023

Mooie winkel in rotterdam. Vriendelijk personeel met goed advies. Levering duurde wat lang omdat de order niet was doorgezet. Maar door te bellen alles in werking gezet

Robin M 13-02-2023

Vriendelijk en kundig geholpen. Alle ruimte om vragen te stellen en te demonstreren hoe in dit geval een set-up klinkt. Ook is er ruimte om korting te krijgen wat natuurlijk altijd mooi meegenomen is.

Paul Jansen 13-02-2023

Goede uitleg over diverse merken. Fijn om een goede keuze te kunnen maken.
Goede service met de aankoop van één duurdere beugel.

Willy 13-02-2023

Geholpen door een vriendelijke en deskundige medewerker. Zeer tevreden over het handelen van Collin

Johan 13-02-2023

Verkeerde kleur kleur receiver gekocht(mijn eigen schuld) Kon deze zonder problemen omruilen. Mooie winkel. ruim van opzet. Deskundig personeel. mooie prijzen. Top Winkel

Marco van der Weerd 13-02-2023

Altijd een vriendelijk persoon op de chat die met je mee denkt en niet perse wil verkopen(lees aansmeren) en altijd zeer knappe korting.... voor mij de beste zaak voor beeld en geluid.....

Rowan 12-02-2023

Behulpzaam, snelle afhandeling, duidelijk en goede prijs. Veel keuze en goede inruilkorting.

Goofy 12-02-2023

Hallo HELLO TV,
Ik ben zeer te spreken over de winkel en de medewerker die ons geholpen heeft.
We hebben de winkel via een reclame op mijn telefoon.
De prijzen zijn zeer scherp.
Service en adviezen zijn ook goed.
Dus over het algemeen zeer tevreden, een aanrader voor anderen.

Sergio Klaverweide 12-02-2023

Mooie winkel
Lekker ruim
Overzichtelijk
Vriendelijk en kundig personeel
Rennen niet weg voor een vraag of geven geen BS antw. zoals vele andere winkels

Ton Jense 12-02-2023

Ik kocht in eerste instantie een zogenaamd 'buitenkansje'. Een Philips OLED televisie van 65 inch met een Samsung soundbar. Geweldig beeld en goed geluid. Wel jammer dat tv en soundbar het samen niet zo goed konden vinden. Bovendien bleek de tv kuren te vertonen. Hij ging uit (om het scherm te verversen) als het helemaal niet uitkwam en als het 'm uit zette, dan ging ie vanzelf weer aan. Contact met HelloTV via de chat gehad. NIET DOEN!! Dat werkt dus voor geen meter. Je kunt beter naar de winkel terug. In mijn geval is dat de vestiging in Zoeterwoude. Daar wordt je prima geholpen. Ze hebben eerst geprobeerd om de boel fatsoenlijk te laten werken. Maar nadat monteur 2 uur lang van alles had geprobeerd, bleek dat de tv echt een technisch mankement te hebben. Ik kon de onwillige tv en soundbar omruilen voor een andere (75 inch) tv. En die doet het gewoon heel goed. Zo zie je maar.... ook als het even tegenzit zorgen de mensen van HelloTV dat het 100% goed komt. Ik ben heel erg tevreden met de service en mijn aankoop.

V.L. Monster 12-02-2023

In november heeft een medewerker (Breda), tijdens een gesloten avond, ons geholpen en doen overtuigen van de keuze voor de aanschaf van de nieuwst Samsung tv (Oled). Men neemt de tijd, is transparant en heeft kennis van producten. Om deze reden afgelopen week terugkomen voor de aanschaf van 2 tv- beugels en tevens een mooie soundbar. Erg tevreden over de producten, maar de service laat ons terugkeren maar Hello TV.

Dennis 12-02-2023

Wij zijn vandaag ontzettend vriendelijk, leuk en zeer goed geholpen door Dax in filiaal Utrecht. Dax kon ons voorzien van goede en duidelijke informatie. Daardoor hebben wij uiteindelijk een goede keus kunnen maken. Hopelijk hebben wij veel plezier van onze keus. Aan de service heeft het tot nu toe in ieder geval niet gelegen.

Brian 12-02-2023

Nette ontvangst door een gastvrouw met een bak koffie, deze ging meteen een verkoper halen.

Keurig geholpen met eerlijk advies waarbij niet het duurste product wordt aangesmeerd. Uitgebreid de tijd genomen om te helpen en genoeg kennis in huis om toelichting te geven. Ben nog nooit zo fijn geholpen in een winkel.

Ik kom zeker terug en raad deze zaak aan bij andere.

Vriendelijk dank voor se service, erg blij met de tv en soundbar

Ruud 12-02-2023

Super geholpen door Tim bij de aankoop van een tv met inruil. Hij gaf een mooi en aantrekkelijk voorstel op de aankoop met inruil. Alles werd per mail snel, kundig en aangenaam geholpen. Gewoon super! Dit komt je niet zo vaak meer tegen, dat je via een webshop zo wordt geholpen.
De bezorging en het ophalen van de inruil tv van Hello TV was zoals afspraak, precies op tijd. De bezorger was vriendelijk en behulpzaam, zoals het dus ook kan.

M. 12-02-2023

The contact was very quick. Got a good deal on an upgraded model. Recommend getting in touch and negotiate a bit. Though you'll be pushed a lot to take better/newer model than you initially wanted.

Jan Hilversum 12-02-2023

Door toeval bij hellotv terecht gekomen wat ‘n geweldige service wordt hier gegeven zowel door de verkoopafdeling als de installatie afdeling. Zij nemen alle tijd om met je mee te denken wat de beste oplossing is.

Annet 12-02-2023

Onlangs een TV, Sonos en TV beugel gekocht. Voor alle producten een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Daarnaast fijne service

Vuijst 12-02-2023

Op een vriendelijke wijze geholpen met een duidelijke uitleg en een mooie prijs

Gerard 12-02-2023

Na een paar minuten rond te hebben gekeken in Naarden, keurig geholpen door verkoper. En zoals ik het graag heb, snel een deal kunnen maken. Hopelijk staat de tv prachtig nadat hij komende week wordt bezorgd.

R. Laan 12-02-2023

Deze winkel gaf mij een prima advies voor de aanschaf van een tv en soundbar.
Ruim aanbod en uitgebreide mogelijkheden om dingen te zien en te beluisteren.
Geen haastig gedoe maar nemen echt de tijd voor je om je goed te informeren.
Een klein minpuntje vind ik dat de winkel telefonisch slecht bereikbaar is maar snap aan de andere kant ook wel dat je niet bij een klant wegloopt om de telefoon op te nemen.
Een e-mail sturen was dé oplossing en werd ook redelijk snel beantwoord.
Verder had je de mogelijkheid om je (verouderde) apparatuur in te ruilen wat weer in de prijs scheelde.
Al met al dus dik tevreden!

M. Visser. 12-02-2023

Het algemeen contact via de chat verliep vriendelijk, ik heb een mooie deal kunnen maken, iets beter zelfs dan ik verwacht had, echter de communicatie van de vertraging van mijn product verliep ronduit slecht. Ik moest nl. steeds zelf contact opnemen wanneer ik het product kon ophalen daar de afgesproken levertijden steeds niet gehaald werden, dit is zeker een groot verbeterpunt. Ik ben zelf maar ,na 2 weken gewacht te hebben, op de bonnefooi naar de vestiging in Groningen gereden om te kijken of ze daar niet 1 op voorraad hadden. Ik werd daar vriendelijk geholpen en de medewerker toonde begrip voor mijn situatie en heeft dit op een, voor mij, goede manier opgelost. Hij verzekerde mij dat hij dit intern zeker gaat aankaarten. Door de oprechtheid van de medewerker in Groningen, de compensatie, en de goede deal vind ik dat ze een 2de kans verdienden vandaar dat ik ze toch een voldoende geef.

Gerard van S. 12-02-2023

Prima prijs-kwaliteitverhouding en prima geholpen zowel in de zaak zelf als telefonisch als bij de bezorging en installatie . Duidelijke toelichting op de producten wat de keuze vergemakkelijkt, rekening gehouden met specifieke wensen en eisen van ons. Bezorging was ook goed geregeld, op tijd en installatie gaat verder dan alleen ophangen doordat de producten ook werden ingesteld. Zeer blij mee en ik raad andere potentiële kopers ook zeker aan HelloTV niet over te slaan als winkel.