HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

William 29-12-2022

Prima winkel met een ruim aanbod voor TV's. Personeel bood netjes en voortreffelijk advies voor televisies, in de categorie, wens en budget van de klant.
Ook via de mail advies & bedenktijd gekregen om goed over de aanschaf na te denken en eventueel nader onderzoek te doen.

Al met al een prima ervaring en goed geholpen. Zelfs met het inladen werd er geholpen. Perfect.

Dionne 29-12-2022

Vriendelijk in contact niet opdringerig dacht goed mee! Legde goed uit wat er soms mis kan gaan met tv’s en hoe de wetgeving geregeld is. Eerlijke uitleg waarbij ik niet het gevoel kreeg dat mij iets opgedrongen werd en dat vind ik heel belangrijk bij een dure aankoop.

Felix 29-12-2022

Het begon met een vraag aan HelloTV via mail, die snel en netjes beantwoord werd. In de mooie winkel in Amsterdam werd ik door B snel en vriendelijk geholpen. Ik kon zelfs mijn oude tv inruilen en ook dat is professioneel afgehandeld. De tv staat inmiddels en ik ben zeer tevreden over het resultaat.

Martijn 29-12-2022

Super geholpen erg klantvriendelijk.
Met een mooie televisie en soundbar naar huis gegaan. Erg blij mee.

Dro 29-12-2022

Geweldige service! Reageren snel per mail. En de geleverde offerte voor de Marantz model 40n was de meest aantrekkelijkste van de andere hifi shops! Hello tv stijgt naar nr. 1 op mijn lijst van hifi audio-video shops.
Helemaal top!

P van kessel 29-12-2022

Perfect geholpen en toch wat geld bespaart. Door goede aankoop kom ik zeker terug

Ralph 29-12-2022

Hello TV Naarden, zeer vriendelijk geholpen en de uitleg over de verschillende features was zeer duidelijk. Daardoor super blij met de Samsung Oled in combinatie met de Sonos Arc. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen!

Astrid Hofstra 29-12-2022

Wesley heeft mijn nieuwe Samsung tv perfect geinstalleerd. Hij was heel voorkomend en beleefd en deed er alles aan om mij nog op de ouderwetse manier als een koning te voelen
Hij bleef tot het product tot mijn volle tevredenheid werkte.
Ik zou hem zo aanbevelen.

Itz 29-12-2022

De winkelervaring was mee dan goed, maar vooral de installatie was uitmuntend. hele fijne installateur. Flexibel. Snel en ervaren. De TV hang t heel mooi. Erg blij.

Norman kors 29-12-2022

Heel vriendelijk geholpen, snelle service. De verkoper wist waar hij het over had, was heel vriendelijk en behulpzaam.

Mike 29-12-2022

Aankoop online kunnen regelen voor een
Prima prijs
Via Hello tv nu een tv - soundbar en achterspeakers besteld .
De laatste aanschaf om mijn set compleet te maken is een Samsung bass box maar daar gaan we even opnieu voor sparen .

Mevrouw Reijnders 28-12-2022

We werden vriendelijk geholpen in de winkel en de tv werd geïnstalleerd met goede uitleg erbij

Tiny Geurts 28-12-2022

Winkel is prima opgezet, en wat meteen op viel was dat niet alles zo direct into your face was, niet qua beeld en vooral niet van het aanwezige geluid. We werden geholpen door een vriendelijke medewerker die duidelijk en zonder druk zijn uitleg en advies gaf. Ook de extra korting die gegeven werd was lekker meegenomen.
Al met al een prettige winkel en zal deze aanbevelen en ook zeker terugkomen.

Wilco 28-12-2022

Erg goed geholpen bij deze winkel. Van tevoren had ik een model in mijn hoofd maar ze kwamen met een goed alternatief en hebben al mijn (best technische) vragen duidelijk beantwoord. Ook nog een mooie korting gekregen en ik kon de TV gelijk mee naar huis nemen!

Jorn Hunink 28-12-2022

Het begint al met de chat functie op de website. Snel reactie, vriendelijke mensen en goed advies en duidelijke antwoorden. Uiteindelijk ook nog een mooie deal kunnen sluiten, dus wat wil een mens nog meer.

Ook in de winkel vriendelijk geholpen. Kreeg goede tips over het gebruik en onderhoud van mijn nieuwe oled tv. Ook hebben ze extra garantie paketten met hele goede voorwaarden, voor niet al te veel geld als je kijkt naar de waarde van de tv. De verkoper heeft zelfs de tv mee de bus in geholpen, dus mijn dag kon niet meer stuk. Ik ging met een grote glimlach richting huis en nog steeds erg blij met mijn aanschaf.

Al met al zeer tevreden over deze ervaring. Hier kan je met een gerust hart een tv kopen!

Erik 28-12-2022

Mooie tv voor een zeer scherpe prijs zeer goed geholpen door heel vriendelijk personeel

Diana 28-12-2022

Mooie grote overzichtelijke winkel. Ruime keuze aan tv’ s. Het personeel was zeer vriendelijk, en zijn niet uit om klanten een duurdere tv te verkopen. Het personeel neemt de tijd voor klanten. Ik ben in het filiaal in Utrecht geweest.

Gari 28-12-2022

Ik heb een mooie aanbieding gehad. Daarna naar de winkel geweest en we kregen echt een goed technisch advies over de verschillen tussen de verschillende apparaten. De TV was ook nog op voorraad, dus binnen een week was alles geregeld van gedachten aan een nieuwe TV tot en met het ophangen in de woonkamer.

Rogier 28-12-2022

Dit is mijn 2e tv die ik hier koop rede waarom de 2e bij de eerste een goed advies gehad en fijn mee gedacht over hoe en waar te plaatsen (de afmeting) , nu een nieuwe tv nodig de eerste is overleden. Ook nu fijn geholpen en een speciale aanbieding gemaakt en ben dus tevreden direct met mijn nieuwe tv naar huis gegeaan.

Willie Geerling 28-12-2022

Netjes geholpen! Met een goede uitleg! Mooie zaak! Veel keus! Makkelijk te vinden in Doetinchem !

Jan Bart 28-12-2022

Goed en deskundig geholpen. Ik had alleen een vraag over mijn oude receiver die wat connectie problemen had. Werd vrijblijvend voor mij uitgezocht. Bleek dat de 8 jaar oude receiver niet meer met de laatste standaards samenwerkte. Had al naar prijzen en modellen gekeken van een nieuwe receiver en omdat de prijs even laag als andere aanbiedingen was maar meteen een nieuwe meegenomen

Wendy 28-12-2022

We zijn heel goed geholpen. Vriendelijk en kundig advies en er is goed met ons meegedacht.

Jan 28-12-2022

Van a tot z een top bedrijf, in Groningen alle tv’s kunnen bekijken. Tevens veel keus in Soundbar’s. Ook goed geholpen bij de keuze voor een platenspeler die we op de Soundbar wilde aansluiten.

Amit A 28-12-2022

The Installeur Danny K was very helpful and precise with his work. He was knowledgeable and communicative. It could be helpful if he was carrying the Vogel new stand , as I was told he is not driving his original van. The sales person Daniel was also quick in making a favorable deal. Since Sony made a delay in delivering the TV, I was unable to claim the cashback. Daniel seem to have helped me, now waiting for Sony to honour the cashback. All in all Excellent service.

Robin 28-12-2022

Leon heeft alle tijd voor mij genomen en alles zeer goed uitgelegd.
De zaak is ruim opgezet en erg overzichtelijk.
Ben erg tevreden.