HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Elk 14-06-2022

Gisteren 2 tv’s laten ophangen door monteur (*).
Zeer ervaren en meedenken, dus echt een aanrader.

Pateliek 13-06-2022

Snelle reactie, heldere informatie, prijzen competitief, ben er altijd prima geholpen.
Jammer dat de bezorger in zijn eentje kwam - TV was behoorlijk zwaar.

Elles 🌞 13-06-2022

De tv werd volgens tijdschema afgeleverd en de monteur DannyK was vriendelijk en zeer voorzichtig met mijn spullen. Tv keurig ophangen geen haast. Soundbar gebruiksklaar gemaakt met de nodigde updates. Wat heel fijn was dat Danny niet gehaast aan het werk was. Alles rustig uitgelegd en hij ging weg nadat alles werkt. Kortom ik zie geen reden om geen 10 te geven. Die heb je verdiend! Groetjes Elles

Matslp 13-06-2022

In de winkel goed advies gekregen over welk model het moest worden. Installateur A heeft hem 2 dagen later al gemonteerd, super klantgericht en zeer meedenkend wat het beste was. Super service zeker een aanrader!

Sandro 13-06-2022

Na de aanschaf van mijn tweede tv ben ik weer zeer goed geholpen.
Alle vragen werden goed beantwoord zodat ik de juiste beslissing kon nemen.
Mijn volgende tv zal zeker weer van plattetv.nl komen!

H 13-06-2022

Heel fijn geholpen in de vestiging Groningen. Nuttige tips gekregen over accessoires.

Roy 13-06-2022

Thuis online de site bekeken. De prijs op de site kreeg nog een korting, dit was voor ons de aanleiding om de tv in de winkel te bekijken. Na een minuut of tien in de winkel gelopen te hebben sprak een vriendelijke verkoper ons aan met de vraag of wij hulp nodig hadden. Natuurlijk. Verkoper gaf uitgebreid info op gevraagd en ongevraagd. Na 1,5 uur hadden wij onze keuze gemaakt. Wij dachten met een Samsung de deur uit te gaan maar het is na een weloverwogen keuze, dankzij de verkoper een Philips geworden. Tv kan je overal kopen, maar ga je voor goed advies en waar men uitgebreid de tijd voor neemt kan ik je aanraden om bij plattetv te kijken.
Officiële reactie van HelloTV 15-06-2022

Beste Roy,

Bedankt voor de 10! Wat ontzettend fijn om te lezen dat uw ervaring in onze winkel zo prettig was, dat horen we natuurlijk graag. We denken graag met u mee, zodat u met de TV naar huis gaat die het beste bij u past. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe Philips TV.

Jelske - PlatteTV

Renger 13-06-2022

Ik heb een tv om laten ruilen omdat de eerste tv een witte achterkant had en de mijne moet op een standaard staan en je loopt er omheen dus de witte achterkant gaat ons irriteren ik ben perfect geholpen om de tv om te laten ruilen de bezorger vandaag was Ron die heeft het perfect gedaan dacht mee en heeft onze vragen die we hadden prima beantwoord en om bepaalde dingen in te stellen meteen voor ons gedaan grandioos ik raad iedereen aan om bij platte tv te kopen groetjes Renger een blije en tevreden klant

Karin 13-06-2022

We zijn vandaag zeer goed geholpen door de mannen van plattetv.nl in Den Bosch. Goede informatie over de tv, garantie en service.

Herman 13-06-2022

Na lang zoeken zijn wij terecht gekomen bij platte tv,in de winkel werden wij super geholpen door vakkundig personeel die eerlijk en gericht advies gaven.
Vandaag is de tv geleverd en keurig geplaatst en uitleg gegeven wat een topbedrijf ook jop die bij ons thuis de installatie heeft gedaan dank jullie wel en zeker prijzen wij jullie aan top top top.

Mvg fam reijntjes.

J 13-06-2022

Super snelle service en fantastisch werk geleverd installateur D.Y.! Platte tv denkt in oplossingen en zoekt samen met jou naar een fantastische deal!

Johan 13-06-2022

afgelopen week is mijn nieuwe TV bezorgt door Pim uit de winkel in Breda.
Keurig bericht van te voren gehad en netjes binnen afgesproken tijd geleverd.
Vriendelijke jongeman die alles netjes afleverd en oude TV weer mee neemt.

Walter 13-06-2022

vanaf het eerste contact moment ( aanvraag 'offerte') tot en met de aflevering en installatie alles snel en goed geregeld. Kan simpelweg geen negatieve punten benoemen.
Zou zo weer voor PlatteTV kiezen een volgende keer.

Go 13-06-2022

Dit is de eerste keer dat wij bij Platte.TV een TV en een Sound-bar gekocht. Het ons verbaas door hun goede service bij levering, installatie en after-sale service. Vooral de monteur *** werkt heel netjes, vriendelijk, heeft ook goede professionele kennis. Mensen in de winkel is heel aardig en Professionaliteit. Ik zal deze winkel aanbevelen aan iedereen.

Jan Vrijhof 13-06-2022

Leuke vlotte verkoper (***) met een naar later blijkt ingestudeerd verhaal. Weet niet dat Philips en Ziggo een lastige combinatie is -zegt Ziggo zelf- . Ook bij de HDMI 2.1 kabel die hij erbij wil verkopen orde niet gevraagd naar welk kastje je hebt van ziggo. Bij box XL heeft zo’n kabel geen zin.

Henk R. 13-06-2022

Prima geholpen en deskundig advies gekregen.
Mooie winkel en de koffie was ook goed.

Simon 52 13-06-2022

Medewerker was vriendelijk, deskundig eerlijk en objectief.
We moesten aleen wat langer wachten.
Waarvoor hij zich verondschuldigde.
Anders had het een 10 geweest.

Peter 13-06-2022

We zijn zeer goed geholpen door ***. Goed advies en nam de tijd. Zeer tevreden!

Kees 13-06-2022

Op 2 juni 2022 kocht ik bij PlatteTV mijn 2e LG Oled tv met inruil van mij 1e LG Oled tv waarvoor ik een heel nette inruil heb gekregen ! Tegelijkertijd informeerde de verkoper mij dat ook nog een cashback op deze tv -LG Oled55C25LB- van toepassing was. De uitgebreide kennis van zaken en de uiteindelijke door mij te betalen prijs waren voor mij de doorslag op deze tv bij PlatteTV aan te schaffen.
De aflevering was geheel conform de afspraak en verliep heel prettig en vlot.
Kortom: niets dan lof van PlatteTV als tv leverancier.

Edith 13-06-2022

Wij waren op zoek naar een nieuwe televisie, en ik kwam terecht op de website van platte tv Rotterdam.
De website sprak mij erg aan, heel overzichtelijk en we besloten om naar Rotterdam te gaan.
Het personeel was erg vriendelijk en wij werden aangesproken door M. We hebben een tv gekocht, de tv beviel ons niet echt en het was geen enkel probleem om de tv om te ruilen. Door problemen met de tv kwam installateur A een paar keer langs, hij heeft toen besloten om de tv om te ruilen. Wat een vakkundigheid en vriendelijkheid. Niks was teveel voor hem? Het probleem is opgelost. Je maakt het niet zo veel meer mee, dat je zo vriendelijke te woord wordt gestaan. Echt Grandioos.

StokV 13-06-2022

Goede deal gesloten. Prettig en deskundig geholpen zowel online als in de fysieke winkel in Groningen.

Tessa 13-06-2022

Een geweldige winkel waar ik goed geholpen werd. Deze winkel heb ik gekozen omdat de medewerker mij een goede deal gaf voor een tv. Dit kreeg ik nergens anders.
Ik heb de tv in de winkel gezien, alleen deze was niet op voorraad. Hij is toen besteld en bijna een week later aangekomen in de winkel en toen opgehaald. Duurde voor mij iets te lang maar waarschijnlijk meer omdat ik zo graag de tv wou hebben :) Ik raad deze winkel aan.

Bas 13-06-2022

Mooie winkel, prima geholpen, goede en eerlijke uitleg gehad, er wordt ruimschoots de tijd voor je genomen. Hopen maar dat de gekochte TV en soundbar ook daadwerkelijk zoveel plezier opleveren.

Patrick 13-06-2022

Super geholpen door jelle in filiaal naarden

Jelle luistert super goed naar de wensen van de klant!
Hij is totaal niet opdringerig en laat je rustig kijken en vult de informatie top aan.

Ga zo door!

H.Albers 13-06-2022

De verkoper Michael van Filiaal Nijmegen heeft kennis van zaken en legt alles duidelijk uit. Dringt niet aan maar geeft een open en eerlijk advies na getoetst te hebben wat de wensen zijn. Vergelijkt producten en neemt hier ook de tijd voor tot alle vragen zijn beantwoord.