HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Andrea Bogers 31-10-2020

Een hele fijne winkel, overzichtelijk. Vriendelijk personeel, die weten waar ze over praten. Heel goed geïnformeerd. Nemen de tijd voor je. Lekkere koffie.😊 Ze komen het afleveren en installeren. Ik kijk er naar uit! 😊

Joost 31-10-2020

Super geholpen bij PlatteTV Doetinchem door S*** Goed en eerlijk advies, geen gladde praatjes en hij neemt de tijd voor je. Mooie winkel, goede deal gesloten. S*** bedankt!

Kristel 31-10-2020

Je wordt er super netjes en snel geholpen en medewerker denkt mee in mogelijkheden.

Jarno Middelham 31-10-2020

Goede duidelijk advies en uitleg over de TV die ik wilde kopen.
Vriendelijk geholpen.
Nette uitleg.
Nu nog wachten voor bezorging van de TV.

Bert 31-10-2020

Heel snel en correct geholpen met zowel de offerte als de afhandeling. Tevens een goed inruil bedrag gekregen voor mijn oude soundbar.

Wim 31-10-2020

Shop in Arnhem is goed bereikbaar. in de winkel uitstekend geholpen wat betreft mogelijkheden tv met een soundbar. Ook ruim de ltijd genomen voor het luisteren van diverse sounbars van verschillende merken. ook al was het druk in de winkel. Ik heb de een tv een soundbar gekocht incl installatie. Over de installatie kan ik nog geen oordeel over vellen. Dit gebeurt later

Andre 31-10-2020

Kort geleden bij PlatteTV een LG OLED TV met muurbeugel en montage / installatie gekocht.
Het complete pakket was scherp geprijsd en de levering en montage van de tv ging veel sneller dan oorspronkelijk gedacht. Moest allen 2 dagen wachten.
Montage en installatie van de tv was uitstekend. Ze kwamen binnen de geplande tijd aan en probeert veel tijd genomen om
alle stappen uit te leggen en op welke manier je het beste uit je TV uithaal. En de montage van de tv ben heel netjes afgewerkt. Ik ben helemaal blij met mijn aankoop. top TV! Maar ook super tevreden hoe snel en goed de installatie werd uitgevoerd. En daarbij ook nog iets nieuws geleerd ☺️.

Hapo 31-10-2020

In utrecht een mooie samsung tv gekocht. In de winkel ben ik prima geholpen en ondanks de drukte is alle tijd genomen. Winkel is goed is goed ingericht met alle merken in een eigen hoek, lekker overzichtelijk.
Afhandeling correct en volgens afspraak binnen 5 dagen geleverd.

Montroux 31-10-2020

Prima service. Goed advies. Goed geprijsd. Niet pusherig maar geduldig en vriendelijk.

Carla 31-10-2020

Fantastisch geholpen in filiaal Nijmegen door de jongen met de bril🤓
Duidelijk aangegeven wat wij wilde uitgeven en hij heeft daar ook goed rekening mee
Mede door de man met de bril werd de gun factor hoger en hebben wij besloten de prachtige tv te kopen
Volgende keer komen wij zeker bij jullie terug
Bedankt filiaal Nijmegen

Mooie tv 31-10-2020

Deze shop heb ik uit gemakzucht gekozen, ik ben uitgegaan van de goede reviews.

GW Klompenhouwer 31-10-2020

Wij vonden de winkel erg prettig en zeer overzichtelijk
Wij kregen professioneel advies en hadden al snel een goed gevoel op onze keuze
Het beeld en het geluid Klinkt uitstekend in onze kamer

Hans Richters 31-10-2020

goedemiddag,

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik een mooie aanbieding zag op internet.
Ben daar gisteren geweest in Eindhoven en ben super aardig goed en voorgelicht incl. een lekker bakkie koffie.
Heb het product daar ook gekocht en ben daar heel tevreden mee.

Willem uit Oosterhout 31-10-2020

Een hele fijne winkel waar ik door verkoper / adviseur heel goed geholpen ben bij het maken van een afgewogen keuze, daarna een prima deal gesloten en door installateur X thuis vakkundig en professioneel geplaatst, daarbij de tijd nemend om alles goed uit te leggen

Mark Bron 31-10-2020

Goede, duidelijke en nette afhandeling. Alles wordt duidelijk verwoord en is online zeer gebruiksvriendelijk.

Cora en Robert 31-10-2020

Bij Platte TV Amsterdam een tv kopen is een wauw beleving. De verschillende TV ‘s staan ruimtelijk overzichtelijk opgesteld. Je krijgt direct zicht op de nieuwste modellen. De adviseuse X wist van de hoed en de rand en hielp ons op een vlotte manier. De TV was scherp geprijsd en dus hadden wij al snel eendenlever. X is service gericht en bracht de TV nog naar de auto. Al met al een bedrijf waar je graag weer terug komt.
Rob52 31-10-2020

Oeps ...... foutje door de spellingscontrole; eendenlever moet zijn : een deal.

Hans 31-10-2020

De site is erg overzichtelijk en duidelijk. Leuk en handig dat je een chat kunt openen. Ik heb een deal kunnen maken en kon direct mijn oude TV inruilen voor een nieuwe. De winkel in Naarden ziet er perfect uit. Het personeel is deskundig en behulpzaam. De oude TV werd door hen uit mijn auto gehaald. De nieuwe er weer in. Netjes toch? Allemaal goed en vlot verlopen!

A. Zeelenberg 31-10-2020

Had via internet al een keuze gemaakt tussen een Samsung TV en LG TV, maar wilde de beide TV’s in de winkel “live” bekijken. Echter bij Plattetv/ Zoeterwoude werd ik ongeïnteresseerd behandeld en met een minimale info kon ik weer terug naar Rijswijk ( zonde van mijn tijd en benzine ).
Toen maar toch via internet de LG ...CX besteld welke snel en erg klantvriendelijk door de bezorger/ installateur X werd geplaatst. Wat een verschil met de behandeling in de winkel. Hij was niet alleen deskundig maar ook duidelijk in zijn uitleg over de bediening van de TV

Johan 31-10-2020

Bij de Platte tv in Breda zijn we zeer goed geholpen. Goede informatie en zeer klantvriendelijk. Het personeel is echt deskundig. De omruilgarantie is erg prettig zodat je geen foute keuze kan maken.

Jan van rossum 31-10-2020

De verkopers weten waar ze over praten ze zijn vriendelijk en hebben alle tijd voor je

Julie 31-10-2020

Super lieven mensen die met je meedenken en je niet zomaar iets verkopen. Wij konden niet kiezen tussen een 55 en een 65 inch. Na lekker gesprek waren we eruit en zijn we voor een 55 inch gegaan. Onze instalateur heeft alles snel en netjes en profesioneel opgehangen. Alles lekker schoon achtergelaten. Zelfs mijn halve OCD man was tevreden. Echt een goede service en hielp ons ook meteen met andere keuze maken. Zeker een aanrader, van web tot winkel tot instalatie, 100% perfect.

Busman 30-10-2020

Goede website, en zeker een van de goedkoopste en snelst leverende shops. Zeer klantvriendelijke medewerkers, en ze denken goed mee. En uiteindelijk ook nog korting!!! Toppie!!!

Erwin 30-10-2020

persoonlijke service; goed advies, via chat & telefoon. Reden voor de 10 is echter installateur D. Wat een passie voor z'n vak: echt top.

Coen 30-10-2020

Wij hebben een televisie gekocht bij PLATTE TV en je kan je geen betere service wensen! We waren flink aan het twijfelen tussen een aantal tv's en hebben op advies van een verkoper een supermooi scherm aangeschaft. Deze jongen was erg betrokken en je kon merken dat hij al 16 jaar meedraait bij filiiaal Nijmegen. Ook hadden we een A tot Z service pakket genomen en dit is echt een uitkomst! De tv werd keurig op tijd thuis bezorgd en na een tijdje vonden wij het beeld toch wat aan de felle kant... Wederom contact gehad na een aantal weken, en in overleg met de verkoper zijn we erg goed geadviseerd en tot een nieuwe deal gekomen. Omruilen was geen probleem en genieten nu van een supermooie oled tv!

Kortom een dikke aanrader!

Piet 30-10-2020

Op een rustige zaterdagmorgen naar Platte TV gereden. Een bedrijf waar ik nog nooit van gehoord had.
Zeer ervaren en vakkundige verkopers en uitstekende informatie over diverse televisies. Dat was mij ervaring.