HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

R. Haast 07-12-2022

Het was voor mij de eerste keer dat ik bij Hello tv kwam. Het is een mooie zaak en erg overzichtelijk. We zijn prima geholpen en kregen op al onze vragen goed advies en antwoord. Na aanschaf van een prachtige televisie heeft de verkoper geholpen om hem in de auto te krijgen. We zijn uitermate tevreden.

Eric de Groot 07-12-2022

Topwinkel!
Deskundige verkoper die veel kennis heeft van de producten.
Alle producten zijn in de showroom aanwezig en gereed om te testen 👍

Robert 07-12-2022

De medewerker in de winkel was deskundig heeft mij uitstekend geholpen met mijn vragen. Wat er voor zorgde dat ik thuis alles.zonder problemen aan hen kunnen sluiten.

Wim V 07-12-2022

Gegaan met een bepaald merk en type tv in ons hoofd maar door de verkoper op andere gedachten gebracht met onderbouwde argumenten. De verkoper kwam betrouwbaar over zonder opdringerig te zijn.

RobertO 07-12-2022

Hele goede Shop met heel aktueel en goed advies! Chapeau Echt een aanrader om een smart tv te kopen.

Chris 07-12-2022

Hele goede service, van begin van de communicatie rond de Black Friday deal, tot en met de perfecte installatie door de installateur Skip. Echt onder de indruk van de geboden klantenservice.

Luit 07-12-2022

TV voor slaapkamer gekocht in de winkel in Rotterdam. Goed en eerlijk advies, mij werd geadviseerd de goedkopere tv te kiezen omdat de specs gelijk waren aan de duurdere. Een bijbehorende muurbeugel hadden ze alleen in een duurdere versie en werd mij met korting aangeboden. Jaren terug terug reeds tv gekocht via webshop Platte TV (voorganger Hello tv) . Ook toen was de service goed, nu weer. Aanrader, groot assortiment, goed advies, goede prijzen!

Emiel 07-12-2022

Hello tv is een winkel met net dat beetje extra. Je word er altijd vriendelijk ontvangen en geholpen. Ze geven goede adviezen en zijn eerlijk, echter dat is mijn ervaring. Het personeel is ook altijd in voor een praatje.

Ik kom hier al jaren, en zal dat ook blijven doen. Hun expertise in de producten die ze aanbieden zijn duidelijk en helder, en voor iedereen te begrijpen, en het belangrijkste zijn de scherpe prijzen.

Ik raad dan ook iedereen aan om naar Hello tv te gaan als men op zoek is naar iets nieuws op het gebied van Tv !!!!!!!

RdG 07-12-2022

Uitstekend geholpen in de winkel. Goede ontvangst en deskundige uitleg.
Gemakkelijk bereikbare winkel en parkeren voor de deur.
De televisie was op voorraad en kon meteen meegenomen worden.

Koen H. 07-12-2022

We werden heel fijn ontvangen in de winkel in Eindhoven. De 3 tv's die we wilden vergelijken, stonden in de showroom. We kregen heel vriendelijke, geduldige en deskundige uitleg en hebben gelijk de beste tv mee naar huis genomen. Bovendien geeft HelloTV de allerscherpste prijs en geeft in optie een extra garantie. Alles top dus!

Lucas 07-12-2022

Vanwege een grappige tv reclame naar de Hello tv winkel in Amsterdam gelokt, nieuwe tv nodig.
Opgevangen door Sanne, een uitstekende verkoopster en medewerkster. Geen goedkope babbel en verkoop trucs, maar duidelijke en heldere info. Ondertussen wel alle artikelen gekocht , die zij heeft aanbevolen. LG Oled 4k 55 inch aangeschaft. Heer Edwin heeft de boel geïnstalleerd en de tv aan de muur opgehangen . Alles uitermate netjes gedaan, gewoon prima vakwerk. Bejegening toppie. Al met al zeer tevreden over hello tv en de medewerkers. Ik geef een tien met een griffel.

Teun Derlagen 07-12-2022

Geweldig geholpen met de aanschaf van een tv,
leeggen goed en begripvol uit.

Jasper 07-12-2022

Super geholpen tijdens Black friday. Ik wist zelf al welke tv ik wou en er daar werd naar geluisterd. De afhandeling van de aankoop liep soepel en snel. Ook de prijzen zijn altijd super scherp en er valt goed te onderhandelen.

Theovanderijt 07-12-2022

Deskundigheid in het advies. Geen opdringerige medewerker
Bereod te luisteren naar vragen mbt onze onwetendheid. Top

Tonny W 07-12-2022

Bij binnenkomst werd ons direct drinken aangeboden. Er werd alle tijd genomen voor uitleg. Geen opdringerige verkoop. We zijn ruim anderhalf uur bezig geweest voor we onze beslissing konden nemen. Heel rustig en goed advies gekregen. De TV en soundbars laten ophangen en aansluiten door de monteur. Vriendelijke en goede uitleg gekregen. Alles werkt perfect. Zeer tevreden. Eigenlijk een 10.

Cisca 07-12-2022

De levering en de installatie van de pas gekochte tv is super gegaan. Eerder waren we ook al erg tevreden tijdens ons winkel bezoek. Uitleg na installatie ging wel wat snel, maar wel duidelijk.

Pilon 07-12-2022

Een geweldige zaak. Ik werd zeer vakkundig te woord gestaan en zij gaven mij uitstekend advies. Hun website bevat ook hele nuttige informatie. Daarom bleef ik op de site steken en alle info voor een bepaalde tv kon ik daar vinden. Kon mijn oude TV inruilen voor een hele goede prijs.
Na keuze te hebben gemaakt naar de zaak toe gereden en werd zeer hartelijk verwelkomd. Ik was ongelofelijk verrast van de inrichting van de winkel: zoveel televisies bij elkaar had ik nog zelden gezien en erg ruim opgezet met allerlei zitbanken. Ik werd direct meegenomen naar één van de diverse zitbanken waar ik plaats kon nemen met een aangeboden kop koffie en daar werd mij op technisch gebied alles verteld over de te kopen TV.
Ik heb de prijzen uiteraard ook vergeleken met andere winkels en zij vielen niet uit de toon.
Overigens dient gezegd te worden dat zij ook nog gecertificeerd zijn als dealer.
Ook niet onbelangrijk.
De service was geweldig. Het ging allemaal erg soepel.
De bereikbaarheid van de winkel was ook gemakkelijk.
Kortom:
Topwinkel!👍

Remco Nieuwenhuyse 07-12-2022

Ik heb op 27 November jl. een Samsung QLED tv gekocht bij Hello TV in Zoeterwoude. Ik ben hier goed geadviseerd en geholpen door Ramon. Na installatie thuis bleek de tv defect te zijn en ik heb daar de volgende dag melding van gemaakt. De melding werd adequaat opgevolgd maar tips en adviezen via telefoon, email en chat konden het probleem niet verhelpen. De tv moest dus worden omgeruild en tegen een kleine betaling was het mogelijk dit bij mij thuis te doen. De tv is omgeruild en opnieuw geïnstalleerd door Martijn. De kapotte tv werd netjes ingepakt en weer meegenomen. Echt top services tijdens het sales en after sales process 😉

Levering is gewoon waardeloos 07-12-2022

Elke bestelling is hetzelfde
2 á 3 dagen wordt de bestelling geleverd
2 á 3 weken is niet de afspraak
Waardeloos gewoon ik heb geen andere woorden voor

Mohammad 07-12-2022

I'm very happy with the offer I got from HelloTV and the help they gave. They offered a TV stand for my G2 for the time period before ***** can install my TV on the wall. **** did a great job as well. He's a very nice and cool guy and does the job greatly. So far, I've been super happy about everything with HelloTV and can only recommend it.

A.klaassen 07-12-2022

Fijne winkel werden vriendelijke gegeholpen goed geatieveer,top zou deze winkel aan bevelen aan vrienden en familie

Jan 07-12-2022

Ik heb de bestelling gedaan op 16 november en mail ontvangen van Hello tv. Ik zou op de hoogte worden gehouden omtrent de status van de bestelling. Ik had nog niets gehoord op 28 november. Daarom chat via de website. Order zou worden doorgezet naar betrokken winkel. Op 30 november nog geen mail ontvangen. Daarom weer chat. Order was niet goed doorgezet. Bestelling kon worden opgehaald.

Jordi 07-12-2022

Geweldige service door de monteur. Scherpe prijzen! 10/10! Ik zou HelloTV zeker aanbevelen!

Alex 07-12-2022

The service provided by D. from HelloTv was outstanding. He was on time, super friendly and very competent. Not only did D. hung up the TV on our wall, he also did the work for us to hide the cables in the wall, which wasn't easy due to very thick isolation material. He also gave us great advice on the distance between TV, soundbar and TV closet, and additional great tips for the TV setup in order the get the best performance experience out of the products we purchased. Top!

jan 07-12-2022

we zijn prima geholpen ,deskundigheid tijd voor vragen ,zonder wacht tijden