HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5186 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Rob van der Valk 25-11-2022

Ik was aan het twijfelen tussen twee televisies en kwam met een simpele vraag bij de chat. De chat verliep snel soepel en professioneel. Ook was de televisie ergens anders goedkoper en daar heeft de service mij ook mee geholpen door een scherpe deal aan te bieden. Fijn, snel, vriendelijk en behulpzaam.

DJ 25-11-2022

Na wat voor verkenning kwam ik weer uit bij Hello TV. Ik kende dit bedrijf al van een vorige aankoop in Breda. Deze dag was ik naar Denbosch gegaan. Een mooie winkel met vriendelijke personeel. Ik werd hier geholpen door XXX. Nadat ik uitlegde dat ik voor een Samsung soundbar kwam, liet XXX mij gelijk rond. Na vakkundig uitleg en een goede overeenkomst voor een mooie prijs, was ik snel geslaagd en met een mooi pakket onderweg naar huis.

Mart Versleijen 25-11-2022

XXX van de Hello TV winkel in Eindhoven heeft ons zeer correct geholpen. Er werd koffie aangeboden en we kregen alle tijd om een juist keuze te maken. Adviseur gaf rustig alle gevraagde informatie en was behulpzaam bij het maken van de , voor ons, juiste keuze. Klantvriendelijk, deskundig en prima geholpen!

JP Pylyser 25-11-2022

Ik ben, kort gezegd, héél tevreden. Via de chat gaf XXX mij al de gevraagde informatie en hielp hij mij deskundig door de betaling (vanuit België), omdat ik daar wat problemen mee had.
Ik heb de LG TV in de namiddag besteld en kreeg die 's anderendaags in de voormiddag al geleverd.
De LG TV tovert hier inmiddels nu de mooiste kleuren tevoorschijn. Wow.
Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt HelloTV.

Micha 25-11-2022

Wat een mooie ruim opgezette winkel in Naarden. Ruim aanwezig assortiment dus goed vergelijken.Vriendelijk en kundig personeel. En natuurlijk een hele goed prijs. Komen zeker terug.

chris 25-11-2022

goede info en goed geholpen tijdens de aankoop
echt een aanrader om hier iets te kopen

Bigarms 25-11-2022

Goede prijs gekregen en goede service. Zou het zeker andere ook aan bevelen.

Alex Makatita 25-11-2022

Ik heb problemen met mijn TV (toenertijd nog gekocht bij Platte tv in 2021). En hello tv heeft het netjes en snel opgelost. Communicatie met hello tv is uitmuntend.

Vincent 25-11-2022

Fijne klantenservice en zeer goede prijzen. Ook fijn dat zij fysieke winkels hebben.

Pascal 24-11-2022

Prettige webshop. Makkelijk om alles te vinden. Je wordt snel geholpen. Kreeg een geweldige aanbieding voor black friday.

Rick 24-11-2022

Goed en vriendelijk geholpen. Ik ben overgestapt van merk en dat ging vklekkenloos + goede support, prijs en motivatie.

Esmeha 24-11-2022

Hele leuke en fijne hulp bij het bepalen welke tv’s voor ons het beste waren. De bediening was echt super. Een hele leuke bijkomstigheid zijn de scherpe prijzen die gehanteerd worden. De uitstraling van de winkel in Duiven is prima en heel overzichtelijk. Het was voor mij een feestje om daar rond te kijken.

UUUUUU 24-11-2022

Mooie Samsung tv gescoord met een assist van D in Utrecht. Top gozer! Thanks

Jeremy 24-11-2022

Na wat rond zoeken voor de beste plek om mijn tv te kopen kwam ik uit bij Hello tv. Via een persoonlijke offerte kwamen we op een prijs waar ik geen nee op kon zeggen. Daarbij ben ik uitermate goed geholpen en is de tv snel geleverd. Ze geven ook wat extra garantie en onderhoudsproducten aangeboden die goed bij mijn wensen pasten.

Martijn Bloemen 24-11-2022

Perfect geholpen,
5 geleden een oled gekocht bij een ander bedrijf deze was afgeschreven (inbranding).
vandaag een nieuwe tv gekocht met een perfect uitleg echt goede kennis van het product.

Janneman 24-11-2022

Een prachtige winkel met vriendelijk personeel dat je goed adviseert en zeer behulpzaam is.

Roberto 24-11-2022

Ja echt n dikke 10! Alle tijd werd genomen om ons de verschillen tussen div oled tv’s uit te leggen en goed advies gekregen voor aanschaf sonos soundbar. X had veel kennis van zaken en we hebben inmiddels Sonos al iets uitgebreid weer bij X v Hellotv. Goed en vertrouwd! Dank!

Cobi 24-11-2022

Altijd heel vriendelijk personeel
goede kennis van de apparatuur die ze verkopen.
Er is altijd heel vriendelijk personeel .
Je hoeft nooit lang wachten.
Ze nemen alle tijd voor je .
Veel verstand van de apparatuur die ze verkopen
Smeren je niks aan ( dringen niet aan)
Ze hebben goeie service bij ruilen /reparaties
We hebben er al veel gekocht .
En zeker nog weer .
Een aanrader deze winkel in Groningen

Peter 24-11-2022

TV Samsung QD Oled gekocht in winkel Nijmegen. Prima geholpen door Daniël. Prijs was onderhandelbaar ivm een coulance reden. Dus beide partijen tevreden!

Robert Post 24-11-2022

Wederom een top service gehad van Hellotv. Skip de installateur was aardig en behulpzaam. Ik raad Hellotv aan om een TV te kopen. Snelle terugkoppeling, mooie offerte en aardig personeel!

Vliegendhart 24-11-2022

Vriendelijk personeel, goede deals en goed geholpen bij het uitkiezen van een tv. Vragen werden kundig beantwoord en de aangeschafte tv werd netjes naar de auto gebracht.

Egidio 24-11-2022

in eerste instantie was het chatcontact wat terughoudend van karakter, dat veranderde al snel toen ik blijk gaf serieus geïnteresseerd te zijn, goed luisterend naar mijn wensen en daar door te vragen waar nodig kwam de verkoper met een duidelijk en helder advies, met een hoge korting en cashback deal wist hij mij te verleiden tot de aankoop, waarna hij mij de vestiging (Naarden) aanwees waar ik mijn nieuwe 55 inch Samsung Oled kon ophalen.... de volgende middag parkeerde ik mijn auto voor het pand van Hello TV, ik liep de zaak in waar ik uiterst vriendelijk werd begroet door het aanwezig personeel, Een verkoper stapte naar voren en heette mij van harte welkom, dat het daar niet bij bleef liet hij meteen blijken door mij een kop koffie aan te bieden en naar een gelijk exemplaar te begeleiden om mij uitleg te geven over de werking, de do's en don'ts aan te reiken en te bevestigen waarom deze televisie tot één van de toppers hoorde in dit segment op dit moment, als er nog onzekerheid had bestaan dan was dat nu wel weggenomen, en die kwaliteit dicht ik de verkoper volledig toe, met een nieuwe en voordelig geprijsde HDMI kabel en de zekerheid van een garantie+ pakket restte mij niets anders nog dan te betalen, nadat ik hem tot slot de hand had geschud verzekerde hij mij dat ik ten alle tijden een beroep op hem kon doen mocht er iets onverhoopt aan de hand zijn, met een glimlach stapte ik de auto in, mijn aankoop was er al ingelegd, op weg naar huis met de ervaring dat klantgerichtheid en oprechtheid nog steeds bestaat... kortom ben je op zoek naar een nieuwe televisie? Naarden of Nijmegen, laat je verrassen

K. De Haan 24-11-2022

We zijn enorm goed geholpen in de winkel in Naarden. We hebben er de tv en geluidset kunnen kopen die we zochten. Daarbij heel behulpzaam advies gehad. Ik zou iedereen deze winkel aanraden.

Joris 24-11-2022

Ik was op zoek naar en goede 55 inch tv. Na veel voorwerk te hebben verricht tav merk/model en Zoekende naar een goede aanbieding in deze Black Friday periode, kwam ik na de voor mij bekende electronicaketens toevallig terecht bij HELLO Tv. Deze voor mij onbekende winkelketen bood met de ‘deal’ formule de beste aanbieding.
In de winkel kwam ik er achter dat ze voor minder geld een nog betere tv naar mijn smaak hadden. Het deskundige advies van de vertrouwwekkende, plezierige verkoper gaf de doorslag.
Ik kocht een prachtige tv voor een heel mooie prijs. De levering was ook stipt.
Kortom de winkel is voor mij in 1 woord: Top!

Ernst De jong 24-11-2022

Erg goed geholpen en gekozen voor een ander model dan in eerste instantie gedacht. Dat alles door goed advies.