HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Jan van Dam 22-11-2021

Een uitstekende medewerker die ons goed heeft geholpen. Ook een goede verkoper. We hadden niet direct een zo goede service verwacht.

Barja Snijder 22-11-2021

Op de maandagochtend naar Platte TV Amsterdam, ik had er nog nooit van gehoord. Maar het startte gelijk al goed bij binnenkomst. Even oogcontact en xxx kwam op ons afgelopen. We kregen eerst een kopje koffie aangeboden. door onze adviseur xxx. Alle tijd werd er genomen om ons van alles uit te leggen t.a.v. van een OLED tv en LG audio installatie erbij.
inclusief demonstratie. Ook al moesten er wat kabeltjes worden aangesloten.
Het resultaat? Wij zijn overgegaan tot koop en gingen als happy mensen naar buiten. De sfeer was goed, we konden van alles vragen en kregen ook antwoord op alles. Het pand is ook prachtig, basic, gaat vooral om de producten die ze verkopen.
Dus mensen, dit is zeker een aanrader en goede besteding mocht je een TV willen aanschaffen. De keuze is reuze.

Jan 22-11-2021

Op aanraden van een goede vriend, ben ik bij Platte TV gekomen. Ik heb er geen spijt van. de keuze
mogelijkheid is enorm. Hierdoor wordt de keuze erg moeilijk. Met een goed advies van Naveen hebben wij een keuze gemaakt. Geweldig, wat een T.V. Iedere dag een plezier om naar te kijken. Geen moment
spijt gehad van de aankoop en hierbij het goede advies van Naveen

Marco van Biljouw 22-11-2021

Een aantal jaren geleden bij platte tv in Naarden een televisie gekocht toen prima geholpen.
Voor de aanschaf van een soundbar was de keus snel gemaakt om dit bij plattetv te doen die inmiddels ook in utrecht zit.De demo van de soundbar in de winkel was uitstekend leuk vlot personeel zonder poe ha je voelt je er serieus genomen en goed geholpen met je keuze en demonstreren de producten graag en professioneel.
Eindconclusie zeer tevreden!

piet fens 22-11-2021

Hele goede service men weet waar ze over praten en de prijzen zijn ook erg goed zeker een aanrader.

Hans 22-11-2021

Keurig netjes geholpen goede uitleg tv was op voorraad we konden hem gelijk meenemen

Marcel 22-11-2021

Shop met enthousiaste medewerkers. Nadat ik een goede offerte had gekregen was mijn belangstelling gewekt. Er werd snel gereageerd op de livechat. Ik werd goed geïnformeerd met de livechat. Daarna ben ik in de winkel in Breda gaan kijken. Dit gaf direct een zeer goede indruk. Ondanks drukte op de zaterdagmiddag waren er genoeg medewerkers en werd tijd gemaakt voor een demo. De medewerker had duidelijk verstand van de producten.

Arun 22-11-2021

The shop had the best offer for the TV which i chose to buy. The salesperson could answer all our questions instantly and politely. Didn't have to wait around in the shop at all. Highly recommended !

Bert Hoenderdal 22-11-2021

Zaterdag wezen kijken voor een lg 55c16la,
Na gesproken te hebben met de verkoper kwamen we tot de conclusie dat de match niet helemaal 100% was, ivm veel daglicht in huis, wij kwamen dan toch uit op de Samsung NEO QLED 55QN93A,
Hier moesten we even over na denken aangezien we vrij vastbesloten voor de LG gingen kijken,
Volgende dag terug gegaan en dan toch de Samsung NEO QLED 55QN93A gekocht,
Na installatie zijn wij 100% tevreden met onze nieuwe tv en het fijne en eerlijke advies van de verkoper!

Stephan 22-11-2021

Platte TV winkel in Utrecht. contact persoon Danny. Ik had mijn soundbar ter reparatie aangeboden. Maar vlak daarna weer ingetrokken. Ergo, ik moest deze ophalen. Echter door corona was de winkel niet open. hierdoor zijn door de winkel maar zeker door mij fouten gemaakt. Ik was te laks met het ophalen. helaas was de soundbar dan ook niet meer te vinden. Via mailwisseling heb ik contact gehad met Danny en afgesproken dat we met elkaar zouden bespreken hoe we dit op een nette manier konden oplossen. Dat is zeker gelukt. Danny stelde zich transparant op en liep met mij door de winkel en besprak een aantal alternatieven. Ik kon een Sonos Playbar kopen met forse korting. Mocht deze toch niet bevallen dan was omruilen geen probleem. Mijn complimenten aan Danny. Platte TV zorg ervoor dat deze verkoper in de winkel blijft!!

Caroline en Gilles 22-11-2021

Goede ontvangst bij binnenkomst en aan verkoper gekoppeld. Deskundig advies gekregen met scherpe prijs. De aankoop werd daarna keurig in auto voor ons afgeleverd afgeleverd.

Rob 22-11-2021

prettige winkel met fijn overzicht van de verschillende modellen. het personeel dat ons geholpen heeft was zeer kundig en prettig in het contact.

Robert 22-11-2021

Snel antwoord gekregen op mijn vragen via mail en tevens goed advies van Tim ontvangen.
Mijn bestelling in de winkel in Rotterdam opgehaald waar ik werd geholpen door een vriendelijke verkoper.
Blij met mijn aanschaf
Officiële reactie van HelloTV 22-11-2021

Beste Robert,

Bedankt voor de 10! Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo prettig bent geholpen door Tim en door onze collega in de winkel in Rotterdam. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Familie uit Eersel 22-11-2021

Een lg oled gekocht in het filiaal in Eindhoven. Zeer vriendelijk geholpen en goede uitleg gehad. Een aanrader

Ewout Groen 22-11-2021

We werden goed vriendelijk, deskundig en snel geholpen bij het aanschaffen van de TV. Hierbij werden we er nog op diverse onderdelen gewezen waar we rekening moesten houden met onze nieuwe OLED TV. Verder heeft Platte TV een zeer goede persoonlijke aanbieding weten te geven via de mail, wat het kopen van een TV bij een officiële dealer wel heel erg aantrekkelijk maakte.

Kevin 22-11-2021

Zeer tevreden over de verkoper.
Professioneel advies gekregen!
Vriendelijk te woord gestaan.

Pieter 22-11-2021

Duidelijke website, prima contact via de chat. Daarna toch nog even naar de winkel (Den Bosch) om de puntjes op de I te zetten. Prima geholpen, mooie winkel met (verrassing) een aparte audio luisterruimte!!

Kadir Sen 22-11-2021

PlatteTv is een perfecte winkel waar je tv kan kopen, onderhandelen is ook toegestaan dus dat is ideaal.!!!

Monteur is vandaag geweest hij heeft onze tv opgehangen en we zijn zeer tevreden 👌🏼👌🏼

Frans 21-11-2021

Geholpen door Boris in Eindhoven. Erg vriendelijk, respectvol en rustig. Hij keek mee naar de mogelijkheden. Hij wist ook alle vragen te beantwoorden. Fijne ervaring.

Ismail 21-11-2021

Zeer tevreden met mijn nieuwe tv, werd vandaag professioneel geholpen in de shop. En tot de auto aan geholpen met tillen en in de auto plaatsten.

Jan Dijksman 21-11-2021

Als klant wordt u uitstekend geholpen in deze mooie grote en overzichtelijke winkel met veel kennis voor het product. Als deze op voorraad is kan je het product direct meenemen waarbij je ook niet alleen staat om in te laden. UITSTEKENDE SERVICE daar in ROTTERDAM

Timon Huiden 21-11-2021

Tweede aanschaf hier bij platte tv in utrecht. Altijd top service en vriendelijke afhandeling. Daar kunnen veel winkels van leren. De tv wordt zelfs voor je in de auto getild, wat wil je nog meer. Geholpen door een medewerker in de winkel. Hele vriendelijke en aardige jongen, die moeten jullie zeker houden!

Saskia 21-11-2021

Ik ben op Vrijdag 19-11 in de winkel in Naarden geweest en ik ben erg tevreden over de manier hoe ik ben geholpen dus ik raadt het zeker aan om naar deze winkel te gaan!

Johan 21-11-2021

Budget iets overschreden door de deskundigheid van de verkoper.
Maar het was het waard een geweldige tv gekocht en alles binnen 20 minuten geregeld.
Als u een nieuwe tv wil
raad ik deze winkel aan om hun deskundigheid en vriendelijk personeel.

Max 21-11-2021

We hadden al twee modellen gezien voordat we naar de winkel kwamen. In de winkel keurig geholpen en duidelijk uitgelegd gekregen wat de verschillen precies waren waardoor we een keuze konden maken.