HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5374 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Fam.de Voogt 25-02-2021

Vriendelijke en deskundig advies bij installatie,werd in Jip en Janneke taal uitgelegd

Peter Kors 25-02-2021

Een fanatische service die meedenkt met de klant en snel reageert op chat en app berichten zowel als mails.
Top winkel met prima prijs product verhouding.
Bezorgservice ook keurig en snel.

Raymond 25-02-2021

Het is bijna onmogelijk in het kort te beschrijven hoe goed de service is van Platte tv en met name van de installateur D. Hij heeft de tv niet alleen heel netjes opgehangen aan de muur, maar tevens alles goed ingesteld zodat ik meteen kon genieten van het grote 65 inch beeld! Het geduld en de vriendelijkheid alsook de kennis van D. is super!!!! Ik kan het iedereen aanraden om bij Platte tv te kopen!!!

Bas 25-02-2021

Na pech gehad te hebben met de levering van een nieuwe televisie (scherm was defect), contact opgenomen en uiterst keurig geholpen. De volgende ochtend stonden ze al voor de deur voor de levering van een nieuw exemplaar.

Men was uiterst snel met reageren op mijn vraag over het kapotte scherm en ben daarbij ook keurig te woord gestaan.

Bij de aflevering hebben ze zelfs geholpen om de nieuwe televisie meteen op te hangen/testen en in te stellen. Ik kan dan ook niet anders dan concluderen dat ze een fantastische service geleverd hebben.

Jelle 25-02-2021

Vandaag mijn product afgehaald heel erg tevreden over de vriendelijke werknemers! De corona regels worden goed na geleefd! Zeer tevreden over deze winkel en het product!

Leen 25-02-2021

Omdat mijn zoon een prima ervaring heeft met Platte TV heeft gehad heb ik daar een nieuw TV gekocht en kreeg ik een mooie prijs inclusief de inruil van mijn oude 43 inch TV.
Omdat na een week de levering van de TV wat langer ging duren en ik niet wilde wachten heb contact gehad met Marc in de winkel in Utrecht. Ik had wat alternatieven gezien in de 55 inch formaten en was benieuwd wat ik wel snel zou kunnen afhalen. Marc heeft bij andere winkels geïnformeerd maar helaas mijn alternatieven waren direct te leveren.
Marc had goed heeft geluisterd naar mijn wensen en adviseerde een model wel iets duurder maar dat direct leverbaar was. Hij was zelfs bereid daarom nog iets met de prijs te doen. De andere dag kon hem ophalen in de winkel en mijn oude TV inruilen. Het contact was uitstekend en er is goed ingespeeld op mijn wensen. De TV die het uiteindelijk geworden is voor mij een schot in de roos.

Chris L 25-02-2021

Vorige week een tv besteld via de chat en dat verliep zeer soepel. Vandaag op zoek naar een 2e tv en probeerde de chat opnieuw. Ik werd weer super geholpen, deze keer door Thoren. Hij was op de hoogte van de voorraden en zocht met mij naar een passend model. Ook een mooie combi prijs gemaakt met een tv beugel.

Helemaal top!

André 25-02-2021

Afgelopen zondag een TV Samsung UE43RU7440 besteld. Na betaling van het verschuldigde bedrag van € 598 kreeg ik een mail dat dit een oud model was en dat zij een nieuw model de Samsung Qled 4K 43q64t in de aanbieding hadden voor € 628. Alsnog € 30 overgemaakt. De dag erna stond dezelfde TV in de aanbieding voor € 588. Zij hebben netjes het teveel betaalde bedrag van € 40 teruggestort. Dat noem ik nog eens een goede service.

A.L. 25-02-2021

Tv uit de verpakking gehaald en er zit schade op. Het bedrijf doet er alles aan om het bij .ij neer te leggen, terwijl dit 1. Binnen het termijn van 2 weken valt dat het gemeld moet worden zoals op hun site staat en 2. Het valt zelfs onder de garantie.
Wat een flut bedrijf! Onprofessioneel, onduidelijk en vermoeiend! Anderhalf uur aan de telefoon gehangen en niet geholpen. Reageren op mailtjes is een drama. Men vraagt informatie en foto's en hier voldoe ik aan, maar zelf antwoord geven over de stand van zaken, ho maar. Ik ben ruim twee uur bezig geweest vanavond om iets opgelost te krijgen via de mail, telefoon en chat. Waardeloos.. NIET GELUKT. Ik heb spijt dat ik hier iets heb gekocht. MENSEN, DENK TWEE KEER NA VOORDAT JE IN ZEE GAAT MET DIT BEDRIJF! OPLICHTERIJ EN NAAIERIJ!
Officiële reactie van HelloTV 25-02-2021

Beste A.L.,

Vervelend om te horen dat u onze service als niet goed heeft ervaren. Wij hebben hierover inmiddels persoonlijk contact met u gehad en hebben het probleem naar wens met u opgelost. Als wij verder nog iets voor u kunnen doen, dan horen we het graag.

Raymon 25-02-2021

Vandaag een Sony 55 inch 4K televisie besteld en prima geholpen door Ronald.

Dennis 24-02-2021

Ik ben erg tevreden over Platte tv. Ik heb tot 2 keer toe mijn aankoop mogen omruilen. En tot 2 keer toe ben ik goed geholpen door *** van de winkel in Amsterdam. Hij heeft de tv (lg oled) netjes aangesloten en de tijd genomen mij alles uit te leggen. Het was duidelijk dat hij plezier heeft in wat hij doet en weet waar hij het over heeft. Voor mij is 3 maal scheepsrecht. Nu sparen voor geluid dat bij het prachtig mooie beeld past en dan meld ik me weer bij Platte TV.
Officiële reactie van HelloTV 25-02-2021

Beste Dennis,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Fijn om te vernemen dat u nu een TV heeft gevonden die helemaal aansluit bij uw wensen. We zien u graag terug als u de TV compleet wilt maken met bijpassend geluid. Veel kijkplezier gewenst!

rien glastra 24-02-2021

prima service vriendelijke vakkundig geduldige monteur goed uitgelegd gr rien

Frans van den Broek 24-02-2021

Wordt correct geholpen, snel en goed, hulp bij het plaatsen in de auto, kortom, gewoon goed

Agila 24-02-2021

Via gezellige chat schafte ik op 14 februari 2021 een Philips 58PUS8535 aan. Levering. kortom alles volgens planning op 16 februari 2021. Aansluiten etc. was a piece of cake (fluitje van een cent). De verrassing zat later in het proces. De tv werd mij met korting aangeboden van € 799,00 voor € 749,00. Er werden door de chat medewerker ook nog een aantal praktische aanbiedingen gedaan, o.a. 33 jaar verzekering, hdmi-kabel, reinigingsmiddel, No problem at all. Op donderdag kwam de verrassing. Het toestel kostte toen nog slechts € 649,00. Vanaf dat moment alle chapeau en credits voor PlatteTV want na een korte reactie werd mij verschil van € 100,00 zonder problemen gecompenseerd. Uitstekende blijk van waardering voor uw klanten. Met groet, Hans Veen.

Melchior 24-02-2021

Ik heb voor platte tv gekozen vanwege de lage prijs het de mogelijkheid om mijn bestelling af te halen in een fysieke winkel. Ik hou niet zo van online bestellen.
Ik vind het jammer dat mij niet is verteld dat mijn product na een dag €23 euro goedkoper werd aangeboden.

Dani 24-02-2021

Te gekke klantenservice die goed met je meedenken en graag tot een oplossing willen komen. Bedankt Jim!

Emiel 24-02-2021

Ik ben zeer tevreden en vriendelijk geholpen ,en de bezorger was ook precies en netjes gaf nog advies .

Hans 24-02-2021

Netjes geholpen, en prima service. Zeer tevreden over de TV.

ben alleen niet tevreden over het factuur, je sluit een deal op 13 jan. maar wordt geleverd eind Jan. nu komt het, het factuur staat op 13 jan waardoor je dus letterlijk 2 weken garantie moet missen.

Daarnaast werd mij beloofd dat als er een prijs wijziging zou plaats vinden binnen 1 maand na levering dat ik het verschil terug zou krijgen, ik ben daarom benieuwd of ze zich aan hun woord houden, dat merken we morgen.

Verder enorm tevreden tot op heden over de service dus ik denk dat het goed gaat komen, kom hier zeker terug.
DarkraverX 24-02-2021

Bij deze een kleine toevoeging, platteTV heeft de prijswijziging super opgelost en wat betreft de 2 weken hebben ze een regel toegevoegd op het factuur dat de garantie pas ingaat bij levering.

Ik kan de score niet meer wijzigen maar ik maak er een dikke vette 10 van.

Jeanet 24-02-2021

Na een week wilde mijn moeder ook een tv kopen. Toen bleek de tv die we eerder hadden gekocht goedkoper te zijn geworden. Platte tv deed totaal niet moeilijk we kregen het verschil teruggestort. Super service van platte tv.

Perfecte levering en installatie 24-02-2021

Tijdens de bestelling op de website geen moeilijke vragen gehad, alles was erg duidelijk en eenvoudig te regelen.
Bij de bezorging is ook alles echt perfect verlopen: volgens tijdafspraak, vriendelijke en kundige monteur, televisie keurig opgehangen en vervolgens goede uitleg over de werking. Zeer tevreden hierover 👍

Bregje 23-02-2021

Ondanks dat de winkel gesloten was. Toch op een hele fijne manier een tv gekocht. Met heel veel geduld en expertise geholpen! Voor de toch wel wat veeleisende klant😬🤭

Sophia 23-02-2021

Fijn geholpen door medewerkers van PlatteTV.
Opdringerige manier van extra garantie gaf wel een wat naar gevoel.
Naar gevoel omdat je begint te twijfelen aan de kwaliteit van het product. Moet ik de garantie bijkopen of snijd ik mijzelf anders in de vingers? Het zou mooi zijn als deze "extra garantie" standaard bij het product zit. Een service waar je blij van word en niet wat je doet twijfelen aan de kwaliteit van het product.

Milton 23-02-2021

Gisteren was Installateur xxxx langsgeweest voor het ophangen van mijn Samsung QLED 75Q95T. Als ik het cijfer 11 had mogen geven, dan had ik het zeker gedaan. Hoe blij kan een mens zijn als zo'n vakkundige installateur langs komt voor de montage. De montage verliep snel en soepel en alle stappen werden netjes uitgelegd. Alle vragen werden heel keurig, rustig en begrijpbaar beantwoord. De TV werd vervolgens volledig ingesteld en om een volledige bioscoopeffect te krijgen, heb ik ,na advies van installateur xxxx, ter plekke een soundbar bijgekocht. Installateur xxxx is vervolgens meteen naar de vestiging Naarden gereden om de soundbar op te halen en vervolgens weer terug gereden om de soundbar te installeren. Wat wil je als klant nog meer....
Nogmaals bedankt voor de uitstekende service.
Officiële reactie van HelloTV 24-02-2021

Beste Milton,

Bedankt voor de 10 (11)! We worden heel blij van het lezen van uw review. U heeft een prachtige keuze gemaakt met de Samsung QLED 75Q95T en door uw keuze voor installatie hangen we deze perfect voor u op. Met een soundbar erbij is het bioscoopeffect inderdaad helemaal compleet. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe thuisbioscoop en hopelijk tot de volgende keer.

Edith P 23-02-2021

Vandaag is installateur A bij ons geweest om dedoor ons 3 weken geleden bestelde Vogel wall mount te monteren en de tv op te hangen. Wat een leuke, vriendelijke en enthousiaste medewerker. En wat een pietje precies! Echt een visitekaartje voor PlatteTV! Hij heeft ons geweldig geholpen en ook tips gegeven m.b.t. de bediening van de tv (die we 3 maanden geleden al bij PlatteTV Breda hebben aangeschaft. Kortom: top service!

Naresh 23-02-2021

Volgens afspraak geleverd, goed geholpen door verkoper xxxx. Nette deal voor oude TV.