HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Anne-Clair 07-03-2022

Snelle service! Vandaag gemaild en direct een aanbieding waarna ik de nieuwe tv kon ophalen in Utrecht inclusief inruil van onze huidige tv. Ook in de winkel weer snel en netjes geholpen. Al met al helemaal top!

Herman 07-03-2022

Vriendelijke en goede uitleg, goed assortiment, en de mogelijkheid om een goede deal te maken! Goed geholpen !

Reda Bay 07-03-2022

- Vriendelijk adviseur.
- Prijzen zijn goed.
- Aanbod is groot.
- Televisie is vanuit magazijn direct leverbaar.

Mirjam 07-03-2022

Fijne winkel in Zoeterwoude en we zijn erg goed voorgelicht, geadviseerd en geholpen door Rafael.

John 07-03-2022

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Goede kennis van zaken, goed adviezen gekregen.

L.Duijnker 07-03-2022

Prima ontvangst en hulp bij keuze maken. Goede nazorg in de winkel. prima producten voor redelijke prijs.

Peter Stienen 07-03-2022

Super personeel goede en eerlijke uitleg, ik heb de nieuwe TV thuis laten bezorgen en laten instellen ,door de monteur n zeer goede uitleg zeer vriendelijk en geduldig ,zal ik zeker aanbevelen

John 07-03-2022

We zijn vreselijk goed geholpen door deskundige personeel. We konden in de showroom een goed beeld krijgen van alle mogelijke tv’s en voor ons zeer belangrijk de grootte van de schermen. Dat is namelijk knap lastig als je dat moet doen via een plaatje op de site.
Uiteindelijk naar huis gegaan met een mooie 55inch Samsung Frame en een Yamaha Soundbar. Heel tevreden mee.

Marianne 06-03-2022

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik had het er graag voor over om iets verder te rijden.

Arie van Staveren 06-03-2022

Bij binnenkomst de eerste keer smiddags is mij vriendelijk gevraagd of ze wat voor me konden doen maar ik keek even rond
Na tel contact later op de dag omtrent wat vragen over een model werd ik vriendelijk en deskundig geholpen waarna ik in de auto ben gestapt met m'n vrouw en hebben nog meer deskundig en goed advies gekregen van Collin en wij zijn dan ook naar huis gegaan met een nieuwe televisie voor ons waar wij heel blij mee zijn.

Jack 06-03-2022

Top geholpen in Rotterdam.
Mooie tv gekocht. Ik wist wat ik wilde hebben, en kreeg daarbij ook nog de juiste informatie.
Een minpuntje, post.nl versturen en geen eigen dienst die ook wat kan installeren...

F Perdok 06-03-2022

Een goede winkel.
We kregen veel korting. Dit lag ver onder de laagste prijs die we konden vinden op internet.
Daarnaast hadden we goed contact via
de mail.
Ook in de winkel was de vriendelijke medewerker erg behulpzaam en kregen goede voorlichting.
Zelfs de winkel was erg uitnodigend, ruim, en bijna huiselijk te noemen .
We komen zeker weer terug voor een nieuwe tv.

Marijke 06-03-2022

Goede service, duidelijke uitleg en prima prijs. Vriendelijk geholpen door een vd collega’s van Platte TV.

Scooby 06-03-2022

We kenden de Platte TV alleen van internet en toen liepen we langs een fysieke winkel in Rotterdam. We zijn meteen gastvrij ontvangen en kregen goed advies van verkoper Danny. Niet opdringerig en heel vrijblijvend. Hij deed ons een aanbieding van een tv in onze prijsklasse. Omdat wij de aanbieding niet scherp genoeg vonden kregen wij voor bijna hetzelfde geld de 3 jaarsgarantie en een extra kabel voor de 4K aansluiting erbij. Al met al tevreden over de aankoop en service van de verkoper.

gjan 06-03-2022

Ben heel fijn en deskundig geholpen , in de winkel in Eindhoven , mooi winkel.

Rudy 06-03-2022

Fijne winkel mooi opgezet en overzichtelijk. De verkoper heeft ons goed geholpen en was erg vriendelijk .

van Leeuwen 06-03-2022

Mooie winkel, aardig personeel, vlot geholpen en duidelijk uitleg. De inruil service is ook perfect, de oude tv is mooi opgeruimd en je krijgt er wat voor terug.

Wilma 06-03-2022

Ben heel snel en goed geholpen. Goed gewezen op de mogelijkheden en benodigde kabels om alles perfect op elkaar aan te sluiten. De tijd genomen om mij de verschillen etc uit te leggen van de televisie. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Ben erg tevreden en kijk positief terug op de manier waarop ik mijn televisie heb gekocht.

FreekV 06-03-2022

Uitstekend geholpen, goede service, lekkere koffie, vakkundige verkoper. Ik ben heel tevreden

Robbert 06-03-2022

Op zoek naar een nieuwe tv werd ons PlatteTv aangeraden. Via de chat werden we al op weggeholpen en ...... raadde ons aan naar Zoeterwoude te komen. Vandaag zijn we in de winkel fijn en goed geholpen door ....... Hij heeft ons de verschillende technieken en merken uitgelegd en laten zien waardoor we uiteindelijk tot een juiste beslissing zijn gekomen voor de aanschaf van onze nieuwe tv.
Er werd de tijd genomen en goed meegedacht met onze wensen. Zou zeker als je op zoek bent naar een nieuwe tv een bezoek aan deze winkel brengen!

AD DE HEIJ 06-03-2022

Fijne winkel waar ze de tijd voor je nemen ..... luisterd naar je wensen voordat hij met een advies komt. De winkel zelf mag wel iets me daglicht hebben. erg donker binnen

Shalita Biharie❤️Rama 06-03-2022

Super leuk geholpen wij twijfelde tussen sony en philips maar door goede advies de knoop kunnen doorhakken en vokgend week heb ik mijn nieuwe tv

Noor 06-03-2022

Het is voor ons de eerste keer dat wij een aankoop hebben gedaan bij platte tv winkel.
Bij de aankoop heeft een vriendelijke medewerker ..... ons duidelijk en goed geïnformeerd.
Ook is de tv na aankoop al 2 dagen in ons huiskamer te bewonderen.
Bedankt ....... voor u geduld en de goede service voor het ophangen van de tv de tv staat er mooie bij!
Kortom ik beveel iedereen hier zijn aankoop te doen je krijgt er geen spijt van!

FredG 06-03-2022

correcte, eerlijke en open advies gekregen n.a.v.onze vragen zonder dat de medewerker je iets anders of duurders probeerde aan te smeren, kennis van wat ze verkopen was zeer hoog wat zeer prettig is om tot een juiste koop te komen, deze winkel was ons aanbevolen en wij zullen hem op zeker ook aan bevelen

M 06-03-2022

Ik kende de winkel vantevoren niet, maar was erg aangenaam verrast toen ik binnen kwam. Ruim assortiment maar bovenal kennis van zaken. Jorn hielp ons erg kundig. Ik zou het aan ieder aanraden om hier langs te gaan.