HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

T.J.M. Bulk 26-02-2022

Goed bereikbaar, ruime winkel vriendelijk personeel en ook verstand van zaken. En ook een prima site.

frans 26-02-2022

personeel loopt er zeer netjes bij en werden zeer goed geholpen!
op al mijn vragen werd direct geantwoord zonder 1 euh dat moet ik even na vragen zoals bij de mediamarkt
ook bij binnenkomst netjes begroet en kijk gerust even rond en niet van' hallo zoek je een nieuwe tv als je wat vind ik ben daar??? met andere woorden tot de volgende keer TOPPERS

Boogaard 26-02-2022

Geweldig geholpen.. goede uitleg ,rustig en er word niets opgedrongen.
Alle tijd en een lekker kopje koffie.
We hebben van verschillende merken uitleg gekregen en hebben een prachtige Philips tv gekocht.
Top zaak! Kan het een ieder aanraden.

Cornelis Jansveld 26-02-2022

Goede website. Uitstekende service van de deze zaak. Goede tip om cashback promocode van Samsung aan te bevelen.

Patricia 26-02-2022

Gezellige shop met ervaren medewerkers. Eerlijk advies gekregen en een leuke korting!

Jack 26-02-2022

Vandaag in de winkel in Den Bosch fantastisch geholpen door Collin en meer uitleg en advies gekregen dan ik had verwacht. En dat alles voor een 32 inch tv van 349 euro. Top!

Ronald De vries 26-02-2022

Als eerste erg mooie winkel .geholpen door Danny eerst een bakje koffie gehad toen naar de boxen gegaan en heeft hij alles goed laten zien en laten horen .dus erg goed geholpen.

Peter morren 26-02-2022

Netjes en geduldig geholpen naam overal de tijd voor als het goed is word dinsdag de rest bezorg Djw groeten peter morren

Bert 26-02-2022

Ik ben echt super goed geholpen met mijn aankoop, ik kreeg goed advies en de verkoper heeft mij ook nog netjes geholpen met het toestel in de wagen te zetten

Fam Visscher 26-02-2022

Zeer vriendelijk en goede uitleg
S.k. was zeer meedenkend keurig en praktisch gewerkt bedankt voor de goede service een echte aanrader

Greetje 26-02-2022

Mooie ruimtelijke winkel, werd meteen goed geholpen door C***. Hij gaf ons goed advies, we zijn langs meerdere tv's gelopen waar de verschillen werden uitgelegd. Ik ben zeer tevreden over mijn bezoek en kan amper wachten op mijn nieuwe tv.

Marten 26-02-2022

Vandaag een Philips ambilight tv gekocht. Via de klantenservice heel goed voorgelicht. In de winkel in Amsterdam heel vriendelijk ontvangen en erg goed geholpen door Robin.

Piet 26-02-2022

Zeer vriendelijk en kundig geholpen.had een probleem meermin oude blu-ray speler die gaf wel beeld maar geen geluid.Ik heb uiteindelijk een nieuwe speler gekocht de Sony ubd-x800m2 met twee HDMI kabels van oehlbach met de afspraak dat als dat niet werkt het weer teruggenomen werd.
Thuis alles aangesloten en het was meteen goed een prachtig beeld en een geweldig geluid.
Ik ben zeer tevreden met dit resultaat.

Hhenraath 26-02-2022

Omdat ze het toestel op voorraad hadden en het mooie winkel is plus klantvriendelijk de medewerker die mij geholpen heeft was zeer netjes en heeft mij goed geadviseerd gegeven

Theo Lansbergen 26-02-2022

Prima geholpen, verkoper weet waar hij het over heeft. Snel eens over de prijs 👍

Willemvana 26-02-2022

Zeer goed te spreken over de hulp en klantvriendelijkheid. Danny heeft ons zeer goed geholpen. Wij zijn in Utrecht geweest

Marty 26-02-2022

Wij hebben bij Platte TV in Den Bosch een Philips 55 OLED 936 gekocht.
Het is een prachtige ruime winkel waar je op je gemak in een luxueus bankstel met een kopje koffie kan gaan zitten om te kijken welke tv voor jou het meest geschikt is.
Je wordt hier heel goed en netjes geholpen.
Toen de tv thuis stond bleek in het scherm een opvallende deuk te zitten, dit viel vooral overdag goed op.
Ik heb dit gemeld bij Platte tv en hier een paar duidelijke foto's van gemaakt.
Hier deden ze totaal niet moeilijk over en binnen een week kwamen ze de tv bij mij thuis omruilen.
Ik had ook nog de keus om een ander merk tv te nemen, maar dat heb ik maar niet gedaan omdat de Philips OLED mij voor de rest prima bevalt.
Ik heb bij Platte tv ook 5 jaar garantie gekocht omdat ik de OLED schermen nog niet helemaal vertrouw met inbranden.
Dit kost bij Platte TV €249,- en dat vind ik nogal duur vergeleken bij de concurrentie, dus vandaar dat ik het cijfer 9 heb gegeven anders was het zeker een 10 waard.

G. 26-02-2022

Wij zijn vandaag geholpen door Marc in Utrecht. Hij is heel klantvriendelijk denkt goed mee en geeft goed advies. De koop was zo gedaan en we komen zeker terug.

Jan Brugge 26-02-2022

Ik vond het heel prettig shoppen bij PLATTE TV. mooie ruime winkel, overzichtelijke opstelling van de producten. Vriendelijk, ter zake deskundig en bescheiden bediening. kortom een TIEN

Johan 26-02-2022

Ik kende de shop / website niet, ik werd er door een collega op gewezen.
Duidelijk en overzichtelijke site, bij de tv die ik wilde kon ik nog vragen om korting. 1 mail gestuurd welke in 5 min. werd beantwoord.
Goed geregeld! Tv gekocht, ik kom zeker terug

Wim 25-02-2022

Snelle en klantvriendelijke hulp. Er werd goed naar de bedoeling van de klant geluisterd. Ruime parkeermogelijkheid.

b.v.d S 25-02-2022

Aan vestiging Naarden (Th en D.y.) : ik ben zeer tevreden over de contacten met jullie en het overige baliepersoneel !! Een buitengewoon goed toestel Sony Bravo 32 inch aangekocht, geweldig beeld en mooi geluid ! De installatie was perfect verzorgd en goede en prettige aanvullende info op 5-2-2022 aan de balie verkregen.

C. M. 25-02-2022

Wederom goed geholpen, nu door Jelle. Nu de soundbar Q950A gekocht. Ook Jelle, vriendelijk persoon en niet opdringerig zoals je dat wel bij andere winkels ziet. Gisteren tv gekocht QN93A. Goede demonstratie gekregen van Jelle vwb de Q950A. Vakkundig personeel aanwezig in deze winkel. Wederom goede korting gekregen. Kan deze winkel echt aanraden ook vanwege de ligging. Zal hier zeker terugkomen. Ohwja de koffie was ook erg lekker.

C. M. 25-02-2022

Prima winkel en vakkundig personeel. Werd geholpen door Jim. Erg vriendelijk persoon die echt alles wist. Ik had me goed vantevoren voorbereid dus was zelf ook op de hoogte. Ik raad Zoeterwoude aan ook omdat je de auto recht voor de deur kan zetten zonder parkeergeld. Werd super geholpen en kreeg nog flinke korting ook. Het is de Samsung 65QN93A geworden. Op dit moment nergens anders verkrijgbaar voor deze prijs. Kreeg ook nog mooie demonstratie van de Soundbar Q950A die ik dag erna ook gekocht heb met natuurlijk weer korting bij Jelle.

Martin M 25-02-2022

Uitstekende uitleg en snelle afwikkeling! Denk al de 7e keer hier een TV gekocht (hobby) en altijd meer dan geweldig geholpen.