HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Edwin 07-05-2021

In de winkel in Zoeterwoude snel en correct geholpen door Timothy. Sonos product was op voorraad en netjes in de auto gezet. Prima service!!

Walter 07-05-2021

Weer uitstekend geholpen bij keuze van nieuwe TV.
Goed advies en prima service!
Een mooie winkel (Eindhoven) en super vriendelijk personeel !!!

Bart 07-05-2021

Helder te woord gestaan door Nick. Hij is goed op de hoogte van alle specificaties van de verschillende toestellen. Keuze uiteindelijk tussen twee maten. Kan erg waarderen dat ook daarbij eerlijk geadviseerd werd naar de kleinere van de twee (en dus niet gepusht werd naar de kostbaardere grotere variant).

W.Ellert 07-05-2021

toen ik voor het eerst in jullie winkel kwam, kreeg ik een heel nieuwe ervaring van nette winkel, net personeel met ervaring. Een ruime winkel en veel te bieden. ik kan zeker platte tv aanbevelen.

Nawal 07-05-2021

Top service! Super geholpen door XXX. Net een Tv aangeschaft met een top deal!

nico 07-05-2021

goed service en ook goed geholpen met tv hangen ,behulpzaam.
nieuwste tv 2021 is vandaag binnen en bevalt heel goed en mooi beeld en rest tevreden.

Mandy Wagemakers 06-05-2021

Bij aanschaf van de televisie hebben we eerst een hele uitgebreide rondleiding gekregen. Daarna werd gevraagd wat onze wensen waren en zo kwamen we bij de juiste televisie uit. De tv is net opgehangen en geïnstalleerd. Alles werd rustig en duidelijk uitgelegd. Deze jongen had er duidelijk veel verstand van. Mijn complimenten!
Officiële reactie van HelloTV 07-05-2021

Beste Mandy,

Bedankt voor de 10! Ontzettend fijn dat uw ervaring van begin tot eind zo prettig was. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jacko Zwierenga 06-05-2021

Prima opzet. Duidelijke routing in de winkel. Merken gescheiden werkt voor mij goed.

K.M.Hoogland 06-05-2021

We zijn heel erg vriendelijk geholpen en kregen we een goed advies. En vandaag werd de televisie gebracht geïnstalleerd en opgehangen. En we zeer tevreden hoe dat is gedaan.

Yassin 06-05-2021

Relaxe gast, verkoop medewerker begrijpt ook de kant van de klant en heeft daar begrip voor .

Adrie Zwaan 06-05-2021

Goede uitleg ,met geduld verteld en openstaan voor de vragen en door de verkoper uitstekend geholpen en ook nog de tv in auto gezet,,top

Marion 06-05-2021

Winkel Utrecht echt een top zaak
Monteur dk is 2x bij me geweest op advies van de gebruikt gemaakt van de omruil vandaag de LG nanocell 75 gemonteerd net als de 1e keer echt top zeer vriendelijke aangename jongeman deze hou ik in mij systeem niks is hem teveel en gaat pas de deur uit als alles recht hangt echt een toppertje

Dennis 06-05-2021

Op de site gezocht naar een wat grotere tv. 2x in Utrecht wezen kijken en toen de Sony oled aangeschaft.
Verkoper hielp zelf met het inladen ook al stond de auto ver. TOP.

Pim 06-05-2021

Uitstekende service, de medewerkers nemen ruim de tijd om al mijn vragen te beantwoorden en denken echt met je mee!

Niels K 06-05-2021

Ik was langsgeweest na veel kijken online voor een nieuwe OLED tv bij PlatteTV in Zoeterwoude. Ik kon eerst rustig rondkijken en toen heb ik advies/informatie gevraagd van Mathew. Mathew had mij erg goed geholpen en was heel kundig met feiten en info over de TV’s die er stonden en vooral ook degene naar waar ik op zoek was, een OLED TV van Philips. Ik heb uiteindelijk een 55’ tv van Philips gekocht en ben er erg blij mee!! Ik zou PlatteTV zeker aanraden voor aanschaf van een nieuwe TV, ze hebben veel meer verstand (en zijn uiteraard ook gespecialiseerd) van TV’s dan andere electronica zaken. En het fijne is dat je ook in een fysieke winkel kan kijken naar een TV voordat je er een aanschaft t.o.v. online (alhoewel dit online ook kan natuurlijk). Al met al een prettige ervaring en zou zeker nog een keer hier een TV kopen!

Beije 06-05-2021

Prima geholpen en er werd tijd voor ons gemaakt.
Wat ons betreft een goeie service.

Ivonne 06-05-2021

Snelle levering en volledige installatie! Heel goed geholpen, fijne afstemming met het ophangen voor de juiste locatie en hoogte door DH!
Ook fijne service bij de klantenservice bij beantwoording van de vragen.
Bedankt!

Karel paard 06-05-2021

Vriendelijke klantenservice en goede service aan de deur. De communicatie tussen medewerkers bij de klantenservice gaat niet altijd vlekkeloos

Pascal 06-05-2021

Ik geloof weinig van alle reviews van Platte TV. Bedrijf is nauwelijks bereikbaar en alleen via een Chat functie. Mijn TV is niet bezorgd en discussie tussen Platte TV en Post NL moet ik maar oplossen. Voorlopig dus geen TV en een vrije dag kwijt. Verkopers proberen je een A-Z pakket service pakket te verkopen en geven dat ze de enige dealer zijn van A-merken. Wat een onzin. Mijn advies nooit hier iets kopen want ze reageren nauwelijks op iets.
Officiële reactie van HelloTV 06-05-2021

Beste Pascal,

Wat vervelend dat u nog niet beschikt over uw aankoop, dat betreuren we enorm. We zoeken graag voor u uit wat de status van uw bestelling is. Wilt u een e-mail sturen naar contact@plattetv.nl o.v.v. uw ordernummer?

Louis 06-05-2021

Hoi, natuurlijk weer zeer gemoedelijk en heel professional geholpen door de jongens.. mijn audio systeem incl Tv geheel via PlatteTV. Mijn buurman heeft inmiddels ook het virus en haalt ook al een geruime tijd z'n spullen bij PlatteTV

Tot de volgende x

gr

Ruben 06-05-2021

Ben naar PlatteTv gegaan voor advies want zat tussen 2 tv's te twijfelen, dankzij geweldig advies ben ik met een Tv naar huis gegaan en hier zeer happy mee. In de winkel werd de tv nog even aangesloten en geinstalleerd zodat ik een goed beeld zou hebben van de TV, top service!

Richard van Zuijdam 06-05-2021

Platte TV had een mooi actie voor de TV die ik op het oog had.
Met een vriendelijke en behulpzame verkoper een prima deal kunnen sluiten. Voor mijn oude TV kreeg ik een mooi bedrag terug en kreeg ook nog korting.
Al gauw werd ik benaderd om een afspraak te maken voor uitlevering.

De uitlevering en inname werd was prima verzorgd de medewerker hij ging zorgvuldig te werk en doorliep alles keurig.
Er werd netjes gemeld dat de voetjes welke ik bij had besteld niet leverbaar waren. Tijdens de uitlevering werd ik keurig gebeld door de verkoper die mij had geholpen, hij heeft het keurig opgelost. Ik kreeg het geld terug en hij wees mij de goede kant op waar de voetjes nog wel op voorraad waren. Dat nog ik nog eens service.
Ik geniet nu van mijn prachtige OLED :-)

Voor een volgende TV en/of soundbar ga ik zeken nog eens shoppen bij jullie.
Samen hebben jullie er iets moois van gemaakt. De combinatie van goede webshop/ fysieke winkels en goede service is een winnende formule.
Ga zo door!!!
Officiële reactie van HelloTV 06-05-2021

Beste Richard,

Bedankt voor de 10! Ontzettend fijn om uw ervaring met de aankoop en levering van uw nieuwe TV terug te lezen. Jammer dat de voetjes niet leverbaar waren, maar gelukkig bent u tevreden over de geboden oplossing. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe OLED TV en tot de volgende keer.

Harrie Pulles. Breda.. 06-05-2021

Ik ben al heel wat jaartjes klant bij Platte-TV. Ook wel eens bij de andere soortgelijke zaken gekeken en mij laten informeren over de voorgenomen aanschaf van het product. Maar tot op heden geen betere winkel kunnen vinden voor wat betreft. Op de eerste plaats de prijzen en de duidelijke uitleg over het aan te schaffen product. In dit geval ging het om een OLED 55cm toestel. Wat ik ook daadwerkelijk weer bij Platte-TV heb gekocht. Te weten de LG OLED 55 CX6LA. Met inruil van mijn vorige LG 49UH770V. Is er een mooie aankoopprijs tot stand gekomen. De installatie inclusief het ophangen is perfect uitgevoerd. Wel heb ik dit pakket en de A tot Z service erbij gekocht. Maar dat voor een prijs welke deze zeker waard is. De vogels Wall 3305 (Ophangbeugel) zorgt ervoor dat de TV heel strak tegen de muur hangt. De installateur heeft zeer goed werk afgeleverd voor het geheel. Kortom Platte-TV blijft voor Mij bij een volgende aankoop voor wat dan ook MIJN FAVORIET.

Cliff 06-05-2021

Prima shop en heel goed geholpen door de verkoper. Hij heeft zijn best gedaan om al onze vragen te beantwoorden.

Karin en Olaf 05-05-2021

We waren in de winkel goed geholpen.
De installatie door de installateur maakte alles compleet. De TV is letterlijk een plaatje!