HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5386 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Rob Posthuma 20-06-2023

De aanleiding voor een bezoek aan deze winkel was de tv advertentie en heb daar totaal geen spijt van,de winkel is overzichtelijk mrt veel keuze en het personeel is meer dan vakkundig en zeker niet opdringerig,na overleg is er een keuze gemaakt waar ik ontzettend blij mee ben

SoLas 20-06-2023

Top winkel
Top bediening aanwezig !
De Yamaha A4A Aventage is een Top Receiver ….. it’s A BEAST!!! YeAh Hartelijk Bedankt HeLLo TV Doetinchem!

Rob 20-06-2023

Ik ben prettig geholpen zonder stres en veel geduld van de verkoopster.kon ook nog wat te drinken krijgen als ik dat zou willen.

Dennis van der Put 20-06-2023

Een mooie winkel met een zeer ontspannen sfeer en we zijn vriendelijk en duidelijk geholpen, ik ben erg blij met m'n nieuwe toestel.

Kia 20-06-2023

Levering en telefonisch contact met klantenservice is echt vervelend , maar ik ben tevreden met de tv.

Ik heb heel tevreden met hallo tv maar ik vinde het bezorgen via post nl is heel vervelend

Selles 20-06-2023

Als leek binnengestapt en uitstekend en vakbekwaam geholpen in Groningen. Leuke sfeer en goede prijs/kwaliteit verhouding. Ze denken echt met je mee en dat was prettig zaken doen! Een aanrader als je gericht op zoek bent naar een tv! Kom zeker nog terug voor een sound of een PlaySeat.

Joke van der Valk- Van Kapel 19-06-2023

Wij hadden pech met onze Samsung TV. (Plots uit het niets op zwart en helaas niet meer te repareren).
Deze TV hadden we in januari 2019 bij Platte TV (nu HelloTV) in Breda gekocht. Gelukkig hadden we destijds een garantietermijn van 5 jaar bij hen afgesloten. En wat wil het geval: we zijn buitengewoon vriendelijk - bij toeval ook in 2019 - geholpen, hebben aanspraak gemaakt op de bedoelde verzekering en zijn binnen de geldende voorwaarden heel tevreden met een nieuwe Philips Ambilight TV huiswaarts gekeerd.

Superstef 19-06-2023

Prima service. Ik werd vlot en adequaat geholpen. Hoewel ik ging voor een ander type, heb ik uiteindelijk toch voor het product gekozen dat ik heb gekocht op advies van de medewerker.

Catherina 19-06-2023

Website oogt uitnodigend, toen dichtstbijzijnde winkel gezocht en daar een bezoek gebracht, bijzonder vriendelijk behandeld door verkoper, die echt de tijd voor ons nam.
Het was een prettige ervaring.
Krijgen morgen onze nieuwe tv

Lisa Jane van de Ketterij 19-06-2023

Top service! Goed geholpen, keurig gemonteerd en geïnstalleerd door monteur xxx. Geduldig antwoord gekregen op al mijn vragen.

ajong10 19-06-2023

Vlotte afwikkeling van mijn bestelling nog dezelfde dag,

en goed geholpen door xxx, waaronder advies en aanbevelingen voor de Televisie.

Hans 19-06-2023

Vakkundig en vriendelijk geholpen. Mooie winkel met ruim assortiment. Goed geadviseerd.

paul 19-06-2023

prima geholpen de juiste informatie en snel geleverd en prima prijs gegeven voor de inruil

JanS 19-06-2023

Makkelijk bereikbaar. Aanbevolen door buurman en inderdaad een hele win
kel. Prettige, vriendelijke verkoper

Hans Pop 19-06-2023

Ik ben perfect geholpen!! Ramon heeft alle tijd genomen om mij als televisie leek alles duidelijk te maken wat de eigenschappen zijn van diverse soorten televisies.

R. Rijkaart 19-06-2023

Bij het binnen lopen van de inkel worden we welkom geheten en vervolgens geheel naar wens even de tijd gegund om ons rustig te orienteren op het assortiment van Hello TV. We vinden dat het winkelpersoneel ons goed heeft geadviseerd en vervolgens de koop rustig tot in detail behandeld. Daags erna werd de leveringsdatum via de app bepaald en bevestigd. Wij hebben het geheel(tot nu tot) als prettig ervaren.

Eric 18-06-2023

Dankzij een goed meedenkende verkoper heb ik vandaag een tv gekocht. Tijdens het installeren liep ik tegen problemen aan, telefonisch kon dit niet opgelost worden. Terug naar de winkel waar ik wederom vriendelijk en deskundig geholpen werd. Fijn dat je na je aanschaf goed geholpen wordt. Hiervoor mijn dank

Willem en Josine 18-06-2023

Geweldig geholpen doortwee verkopers in filiaal Amsterdam. Heel gastvrij ontvangen en met eerlijk advies hebben we nu de juiste TV en soundbar in huis.

Jaap 18-06-2023

Via internet bij HelloTV gekomen (was alleen op zoek naar een TV), maar ik ben niet iemand die snel iets via internet wil kopen zonder fysiek iets gezien te hebben. HelloTV bleek niet te ver van mijn woonplaats te zijn en ben dus in Breda gaan kijken. Hier konden we eerst op ons gemak rond kijken en werden daarna netjes door een verkoper verder geholpen zonder te pushen. Heel duidelijke informatie gekregen, heb zelfs er nog een soundbar bij gekocht. Levering volgens afspraak en ben zeer tevreden van mijn aankopen

Sjaak en cheyenne 18-06-2023

Wat een super goede installateur, de volgende keer komen we zeker weer terug bij jullie

Marcel 18-06-2023

Heel vriendelijk in winkel in Breda, geholpen door verkoper, goed uitleg en info over de tv gekregen en daarna ook tot aankoop over gegaan,zijn blij met onze nieuwe Samsung tv,zullen jullie zeker aanbevelen bij fam en vrienden

Ronnie 18-06-2023

Erg fijne uitleg en netjes alles geregeld.
Prijzen zijn top en aanbod is ook erg groot.

Chris 18-06-2023

prima winkel mooie locatie, verkoper die daar werkt heeft mij goed geholpen en samen zijn we tot een mooie deal gekomen.
de winkel heb ik als tip gekregen van mijnschoonzoon die rade mij aan om daar een keer te gaan kijken.
ze doen er echt alles aan om de klant tegemoet te komen.

Paul 18-06-2023

Verkoper van de winkel in Zoeterwoude heeft ons prima geholpen. Vriendelijk en deskundig geadviseerd, waarbij hij goed heeft meegedacht met onze wensen. Snelle levering en goede service!

Richard 18-06-2023

Ik kan alleen maar positief zijn over HelloTv,

De service die ze geven is super en ze nemen ook echt de tijd om je een zo goed mogelijk advies te geven en ze geven je ook de tijd om rustig bij een kop koffie na te denken over wat jij de beste keus vind, zonder je een toestel op te dringen of in een richting te sturen van een veel duurder toestel te sturen.