HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5178 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Chanel 07-07-2023

Ontzettend goed geholpen door medewerker. Denkt mee en fijn gesprek met goede uitleg over verschillende televisies. Erg behulpzaam en een mooie korting.

Dick 07-07-2023

Top geholpen door Masie.
Zeer beleefd en netjes uitgelegd en een heerlijk kopje koffie.

MUTLU 07-07-2023

Bij binnenkomst goed ontvangen. Hulp en advies aangeboden. Super service en uitleg!!

Henk 07-07-2023

Ik ben keurig ontvangen met een kop koffie met mijn vrouw. .... vroeg wat mijn ideeën en wensen waren. Daar kreeg ik een hele mooie en vooral duidelijk uitleg over en liet mij het verschil ook zien. Heb geen moment getwijfeld na zijn vakkundige uitleg en het laten zien wat dan het verschil was. Ja die tv wilde ik die .... mij dan had laten zien. Bedankt voor je uitleg en het leuke zaken doen.

P. Steigerwald 07-07-2023

Ben zeer tevreden over de manier van verkopen bij jullie in Utrecht
De verkoper....heeft ons vanmiddag zeer goed geholpen met deze aankoop
De pfhilps oled 808 gekocht
Nu alleen nog ophangen en kijken
Bedankt

Jack 07-07-2023

Op woensdag 5 juli is mijn nieuwe Samsung 77 inch 4K Oled Televisie geheel volgens tijdschema door ..... afgeleverd. Voorafgaand aan de bezorging nog telefonisch geïnformeerd dat hij er met 10 minuten zou zijn. Het installeren van mijn nieuwe televisie werd dan ook tot volle tevredenheid afgehandeld. En mijn Samsung 75QN95B QLED Televisie die ik ingeruild had is in de originele verpakking mee retour gegaan. Alle lof voor Hello TV Amsterdam in dit geval voor de probleemloze bezorging en afhandeling van alles.

Tessa 07-07-2023

Hallo
Ben heeel erg tevreden over de service
Vriendelijke bezorger.
En ben ook nog gebeld
Super allemaal👍

Marc 07-07-2023

Jaren geleden had ik een bbq gekocht bij Hello TV . Hier was wat mis mee en dat hebben ze toen super opgelost. een fantastische service. Vandaar dat ik gisteren weer naar Hello TV ben teruggegaan om een TV te kopen. Werd goed en zeer professioneel geholpen en dachten ook goed mee met mijn wensen. TV hangt en ik ben erg blij ermee

Plonie van der Steen 06-07-2023

Mooie winkel, super fijn geholpen!
Eindelijk iemand die weet waar hij over praat.

Wij komen hier zeker nog eens terug

John 06-07-2023

Uitstekende website en chat functie. Medewerkers zijn snel en accuraat en geven een prima aanbieding.
TV gehaald in Duiven en geholpen. Uitstekend geholpen en van de juiste en aanvullende informatie voorzien, tot in de puntjes geregeld en prima afgeleverd op de door mij gewenste datum.
Deze winkel geeft advies voor datgene waar je zelf niet aan gedacht had of niet wist, bijvoorbeeld pixel garantie en laat ruimte voor je eigen wensen.

Humphrey 06-07-2023

Ik ben zeer tevreden over monteur.
Heel vriendelijk, behulpzaam en geduldig niets was te veel. Al mijn vragen werden goed en duidelijk beantwoord.
De monteur dacht ook goed mee bij het ophangen van de tv aan de muur en het afstellen van de nodige apps. Ik voelde me echt een klant, fijn dat dit nog bestaat.

Martin 06-07-2023

Netjes geholpen,goed advies en meedenkend mbt randzaken zodat je niets vergeet waar je niet aan gedacht had. En geen opdringerige verkopers in de winkel.
Thuis brengen en monteren,geen probreem👍 Werken netjes en waarderen de spullen die je al in huis hebt staan zodat deze niet beschadigen

Remmerswaal 06-07-2023

Online via de chat een mooi buitenkansje mogen bemachtigen.
Hier verder informatie gevraagd, hieruit kwam naar voren dat de vorige klant de tv te groot vond.
Goed tv besteld en orderbevestiging netjes binnen gehad.
Dag later een leverings/montage afspraak gemaakt.

Dag van montage en levering.
Nette monteur wist duidelijk wat er waarvoor gebeuren moest.
Uitdaging 2 muurdelen. De ene vol beton de andere gips naar steen.
De monteur ging netjes te werk en gaf goed advies tbv ophang hoogte.

Nu genieten wij van een mooi. Schilderij / TV.

Dank hellotv

Top service en communicatie

Jan De veth 06-07-2023

Het is een mooie overzichtelijke winkel met een ruime keuze van apparatuur , bij mijn aankoop van de lg soundar ben ik goed geadviseerd , dus dik tevreden !

Linda 06-07-2023

Tijdens het oriënteren op een nieuwe TV en ben ik een paar keer naar de winkel van HelloTV geweest, 1 keer in Naarden en een paar keer in Utrecht. Ze nemen de tijd voor je, kunnen je goed helpen bij het maken van een keuze en komen met scherpe kortingen. Ik twijfelde tussen de Samsung OLED65S95B en de Samsung Neo QLED 4K 65QN93B; door de wisselende meningen (die ik online vond) of een OLED scherm wel goed tegen de volle zon kan heb ik voor de QLED gekozen. Met de wetenschap dat als ik toch niet tevreden was ik de TV kon ruilen, heel fijn!

De QLED is een prima TV maar ik stoorde mij aan het bleeding effect, ik kon er helaas niet aan wennen. Ik heb de TV toen alsnog voor de OLED geruild en daar ben ik heel blij mee, deze TV heeft echt een heel mooi beeld! Dan maar thuis altijd de gordijnen dicht als de zon schijnt. Bedankt voor de fijne service C.G.!

Nog een opsteker is de service tijdens het ruilen, installateur M.V. liep gelukkig voor op zijn schema en heeft niet alleen de ‘oude’ TV ingepakt maar heeft mij ook geholpen met het uitpakken en neerzetten (wat eigenlijk niet zijn taak is). Heel fijn, ik kon meteen genieten van mijn nieuwe TV.

P.A.Depstraten 06-07-2023

Heĺlo tv is voor mij nieuw en geen enkele verwachting en bij entree in breda verrast door allerlei barbecue attributen. Maar daarna een scala aan televisies. Goede informatie om keuze te maken en niet dwingend . Kennis kwam goed over om keuze te maken . Bezorgen en plaatsen van tv met aĺes erop en aan een 10 .Mooie ervaring in deze tijd

Barbara 06-07-2023

Zijn erg hartelijk ontvangen. Goed advies gekregen en hierop onze keuze gemaakt.
Het is zeker aan te bevelen om daar je tv aan te schaffen.

Fazal 06-07-2023

TV netjes geleverd, oude TV meegenomen. Geweldig dat je je werkende TV kan inleveren en dat ze de waarde ervan kunnen aftrekken van de nieuwe TV.

Daan 06-07-2023

Keuze vanwege aanbod en prijs. Goed geholpen in de winkel, maar scheelt wel dat ik vooraf al het nodige zelf heb uitgedacht

DGR 06-07-2023

Online gekocht via Sabrina van hellotv Nijmegen; heldere communicatie, goede aanbieding. Installie door Davy van hellotv duiven; alles ok, goede uitleg.

Willem van der Wal 06-07-2023

We keken eerst rustig in de winkel en toen we informatie wilde werden we vriendelijk en deskundig geholpen met een hele goede uitleg over het product wat we wilde eerst om een offerte gevraagd en ook nog die dag gekocht een hele goede service van Jordy en collegas

Martijn 06-07-2023

Een nette meedenkende verkoper en zeer transparant
Erg blij met me aankoop

Henk en Hilly Wiegman 06-07-2023

Hello Tv . Fantastisch uitstekende service goede voorlichting, prima verpakking van de tv. En Skip van Hello Tv ( deze service kun je erbij kopen voor het plaatsen en ophangen van de tv) was zeer deskundig, stelde ons op ons gemak, was heel erg vriendelijk, en zeer deskundig, we genieten van een fantastische tv. WIJ RADEN HELLO TV AAN IEDEREEN VAN HARTE AAN.

franko 06-07-2023

mooie winkel met volop keuze, super vriendelijk , goed advies en goed geholpen door Nick.

Jack 06-07-2023

Netjes geholpen, met goed advies.
Ook op financieel gebied is het oké.
Kom zeker terug