HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Henk 12-11-2020

wij zijn goed geholpen, vooral de uitleg over de fabrieksgarantie sprak ons erg aan. Verder kregen we ook voldoende uitleg over de tv die we uitzochten.
we zijn geholpen door R in winkel in Nijmegen. wij zijn tevreden.

Wim 12-11-2020

Netjes en snel geholpen. Goed advies en de verschafte informatie is zeer duidelijk. Een winkel om naar terug te gaan..

Janneman 12-11-2020

Afgelopen zaterdag in de winkel in Utrecht een tv gekocht. Deze zou gelijk op maandag geleverd worden, oude tv zou worden meegenomen, alles betaald en klaar. super fijn geholpen. Ik kreeg geen track and trace code dus op maandag maar eens zelf contact opgenomen. Ik zou om 10.00 gelijk terug gebeld worden. Dit gebeurde niet. Dus rond de middag zelf gebeld.... Wat bleek: De tv was toch niet op voorraad. Dus... Een ander (duurder) model uitgezocht. Deze zou uit ander filiaal komen en donderdag geleverd worden.. Nou ja, gelijk het bedrag van de meerprijs overgemaakt en afwachten.. Op woensdag nog steeds niks gehoord, dus maar weer even gechat.. Ik kan niks zien aan die order, maar u wordt terug gebeld... Niet dus.. Zelf maar weer gebeld. wat blijkt: De tv is niet voorradig in dat filiaal, maar moet uit ander filiaal komen en wordt volgende week dinsdag geleverd... Daar ging ik niet mee akkoord. Ze gingen kijken en ik zou terug gebeld worden... Om 17.00 zelf maar weer gebeld... Na 31 minuten in de wacht te hebben gehangen, kreeg ik iemand aan de lijn.. Goed nieuws, de tv wordt morgen geleverd. Heel fijn. Vandaag dus inderdaad de tv gekregen en heb de oude tv, zoals afgesproken, klaar staan.....Maar de bezorger geeft dus aan dat hij dit niet meeneemt... Nou ja... Dit was niet de afspraak....Nooit meer Platte TV voor mij... Nu blijkt dat deze tv bij de Makro ook nog €83,- goedkoper is...Het enige pluspunt is dat de mensen wel allemaal heel vriendelijk zijn, dat dan weer wel...

B. vd Oever 12-11-2020

Goede service duidelijke uitleg! Vriendelijke verkoper die ook goed wist waar hij het over had!

Harm Rutgers 12-11-2020

Uitstekend (en live) geholpen in de store in Doetinchem door Sandro.
Geen onnodige verhalen, maar direct een goede prijs voorgeschoteld gekregen voor mijn nieuwe LG 65 inch. model 2020, Wat een prachtig toestel !

Noremac 12-11-2020

Wij kwamen binnen om een bepaald type TV te kopen, na een prettig informatief gesprek en een goed advies van de verkoper zijn we met een andere tv ,die beter aan onze wensen voldoet, de deur uitgegaan en zijn zeer tevreden.

Sandra 12-11-2020

We werden super geholpen door een medewerker van Platte tv. Zijn voorlichting was helder en transparant en hij heeft goed met ons meegedacht en onze vragen beantwoord.

JP 12-11-2020

Ben enorm goed geholpen door JW, de jongeman met zwarte oorbellen👌🏼. Hij geeft goed advies, denkt mee, geeft suggesties en roept niet: heb ik zelf thuis ook. So far so good. Ik vertrouw erop dat dezelfde lijn wordt doorgetrokken met de levering en de service.

Cees Voorn 12-11-2020

Ik vind de dienstverlening en klantbenadering heel erg goed.
Er wordt meegedacht zonder opdringerig te zijn. Ook de dealkorting stelt echt iets voor en dat is bij andere web winkels niet aan de orde. Capeau dus.

Hans van Deutekom 12-11-2020

Zeer goede service en zeer veel kennis van zaken. Van begin top eind een professioneel advies. Zeer tevreden met de aankoop en aftersales mooi om jonge enthousiaste verkopers zo aan het werk te zien

Maurice 12-11-2020

Goed geholpen door medewerker Amit, was geen probleem om even de bank te verplaatsten om op de juiste kijkafstand te gaan zitten. Ook werd op mijn verzoek een film afgespeeld ipv de promo stand van de tv. Ondanks de schaarste van de tv zojuist gehoord mijn tv 26 nov wordt geïnstalleerd.
Officiële reactie van HelloTV 12-11-2020

Beste Maurice,

Wat goed om te lezen dat u zo goed geholpen bent door onze collega Amit. We streven ernaar om u een zo realistisch mogelijk beeld van de TV te geven, vergelijkbaar met thuis. Dus de juiste kijkafstand creëren of een film afspelen doen we graag. Nu nog heel even afwachten dus, maar alvast heel veel kijkplezier gewenst met uw nieuwe TV.

Jelske - PlatteTV

Erica 12-11-2020

Een heel fijne winkel, relaxed en het personeel heeft alle tijd voor je, goed bereikbaar

Pol 11-11-2020

Goede uitleg over de verschillen tussen de tv’s en de mogelijkheden, wat uiteindelijk uitmonde in een uitstekend aanbod. Vriendelijke verkoper met verstand van zaken

Miener 11-11-2020

Zeer vriendelijke verkoper bood eerst een bakje koffie daarna correct te woord gestaan over mijn nieuwe Sonos Arcplus Sub.

Daniel 11-11-2020

Geholpen door vestiging Nijmegen. Prima, eerlijk en deskundig advies. Verkoper die meedenkt en verschiilende opties bespreekt.

Daniel 11-11-2020

Prima, eerlijk en deskundig advies. Verkoper die meedenkt en verschillende opties bespreekt.

George 11-11-2020

In eerste instantie hadden we een Phiips OLED tv gekocht zonder installatie door Platte TV. Maar thuis bleek dat toch best een hele klus te zijn , o.a. omdat de TV vast op de soundbar moest worden bevestigd. Daarom alsnog installatie door Platte TV besteld, en dat is vandaag naar volle tevredenheid gedaan door Jelle en hij had Pascal bij zich om in te werken. ik kan niet anders zeggen dan dat Jelle een visitekaartje is voor Platte TV. Zeer deskundig, heel precies in zijn werk, en gaf duidelijke uitleg. Toen na montage de TV een defect bleek te hebben, werd zonder aarzeling direct een andere TV in de vestiging Breda opgehaald en begon de montage door de heren zonder gemopper weer opnieuw. Ook advies gekregen over het aanschaffen van een Netgear Switch om netwerkproblemen met andere apparaten te voorkomen. Uit alles bleek dat deze heren zin hadden in hun werk, heel voorkomend en beleefd zijn, en simpelweg de klant goed willen helpen. Dank daarvoor, we zijn heel al met al tevreden.
Officiële reactie van HelloTV 12-11-2020

Beste George,

Van deze review worden we heel blij, bedankt hiervoor. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Jelle en Pascal. We snappen ook dat ze zin hebben in hun werk, ze hebben een fantastische baan! :-)

Heel veel kijkplezier met uw nieuwe Philips OLED TV en mochten we u nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we graag van u.

Jelske - PlatteTV

Arjan 11-11-2020

Uitstekende en geïnformeerde hulp en uitleg bij installatie. Uitstekend oog voor situatie en detail.

George 11-11-2020

Voor ons was dit de eerste aanschaf van een nieuwe tv sinds 13 jaar, en in die tijd is er veel veranderd op tv-gebied. Wij hadden daarom behoefte aan goede, objectieve uitleg en begeleiding. En dat hebben we gevonden bij Platte TV in Breda. We waren die ochtend al bij een andere winkel geweest, goed geholpen en eigenlijk van plan om daar te kopen. Maar voor de vergelijking toch nog naar Platte TV Breda gegaan en daar geholpen door Ralf. En zijn begeleiding deed ons de keuze maken om bij Platte TV onze nieuwe tv te kopen. We wisten wel dat we een Oled of Qled tv wilden hebben, en goed geluid was voor ons een belangrijk punt, evenals kunnen kijken vanaf een schuine hoek. We hadden ons vooraf georienteerd op een Samsung Qled Serif, maar die bleek in de winkel tegen te vallen. Ralf heeft ons heel geduldig langs diverse modellen van diverse merken geleid, verschillende beeldformaten, beeld en geluid bij elk model uitgebreid getoond, veel verteld over voordelen, nadelen, advies gegeven over wel/niet soundbar, eventueel gebruiken van ons bestaande Sonos-systeem. Uiteindelijk lang getwijfeld tussen een Sony OLED, een Philips OLED of een Samsung Qled . Alle 3 heel goede tv's, maar uiteindelijk gekozen voor de Philips OLED met soundbar en geluid van Bowers & Wilkinson. Een top-tv. Ralf gaf de hele tijd geduldig en heel deskundig informatie, hij begreep onze vragen en eisen erg goed en ging daar uitgebreid op in. Ook na onze beslissing handelde hij het heel correct af, adviseerde over onderhoud, keuze HDMI-kabel en mogelijkheden uitbreiding garantie. Ook daarbij voelden we ons erg geholpen en serieus genomen. Al met al heel tevreden de winkel uitgestapt. Zonder de advisering van Ralf zouden wij denk ik niet bij Platte TV hebben gekocht !
1 tip voor kopers van de Philips tv met soundbar: kies voor installatie door Platte TV want de tv wordt vast bevestigd op de soundbar en dat is best een klus.

Karin 11-11-2020

Mooie winkel. Door een vriendelijke jongeman geholpen. Goed advies gekregen.

Roland 11-11-2020

Vandaag de winkel in Zoeterwoude bezocht. Werd daar vriendelijk geholpen, werd uitgebreid tijd voor mij en mijn vriendin genomen. Kwam voor de aanschaf van een tv en soundbar. TV werd getoond en verteld wat de mogelijkheden zijn. Vervolgens werden we goed geïnformeerd over de verschillende soundbars. We hebben t verschil ook mogen horen. We hebben onze keuze gemaakt en met een uitermate tevreden gevoel de winkel verlaten. Kortom raad, iedereen die op zoek is naar een tv en toebehoren, breng een bezoek aan Platte TV!

Laurens 11-11-2020

Ik ben erg goed geholpen door de jongens van Platte TV Groningen. De kennis die aanwezig was en de duidelijke uitleg gaf mij een prima gevoel. Met name Marco heeft mij op een duidelijke en overtuigende manier over de streep getrokken. Nogmaals Dank daarvoor!

Edward Mulder 11-11-2020

Ik had een Denon DRA 100 gekocht. Een zo goed als nieuw, hij was alleen teruggebracht door de vorige koper. Kreeg helaas problemen met bluetooth. Vervolgens prima service: heb een nieuwe Denon DRA 100 er voor teruggekregen, zonder bijbetaling!

Sound&Music AV Produkties Nederhorst den Berg 11-11-2020

Zojuist Pold S60e floorspeakers gekocht; in eerste instantie de demo modellen die net aan een ander verkocht was. Binnen 5 minuten toch een mooie prijs gekregen voor een nieuwe set die gelukkig via de winkel in Breda voor mij naar Naarden werd getransporteerd. Beter dan een levertijd van 5 weken vanuit US en...met de kerst wil je toch knap geluid onder de kerst-boom. Meedenken en schakelen via de telefoon door de medewerkers in Naarden die weten wat klantentevreden betekend!!

Gerda Lengton 11-11-2020

Goede recensies gehoord over deze winkel en dat klopt helemaal. Mooi ruim en duidelijk opgezet en vriendelijk personeel. Ontzettend goed geholpen door Jordy M die verstand van zaken heeft en duidelijk alles heeft uitlegd.