HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5378 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Henri Slegers 19-12-2021

Nadat ik eerst op internet heb gezocht naar een nieuwe tv kwam ik bij Plattetv terecht.
Ik kwam erachter dat ze ook een winkel hebben in Son daar ben ik gaan kijken .
Daar goed ontvangen met een kopje koffie en geholpen door verkoper.
Na goede uitleg van hem heb ik besloten om daar een nieuwe tv te kopen .
Ik zou zeker Plattetv aanbevelen bij vrienden en familie om daar te gaan kijken om een nieuwe tv te kopen.

Robert 19-12-2021

Vorige week zondag geweest bij verkoper van platte tv Denbosch. verkoper heeft voor ons een zwarte Sonos ARC kunnen leveren , topservice.

John 19-12-2021

Duidleijk overzicht en opstelling van diversen merken TV. Belangrijkste verkoper die weet wat de klant wil maar vooral kennis heeft van de producten die in zijn winkel staan. Het geven van juiste advies en kennis van zijn producten geeft de doorslag.

Rens en Ingrid 19-12-2021

Mooie Samsung tv gekocht door het goede advies en deskundige hulp bij de keuze door Toby van platte tv Naarden.

Daan 19-12-2021

Eerlijk shop.. Verstand van zaken erg goed geholpen in de winkel in groningen en bij de klantenservice..
Ik zou mensen zeker adviseren hier een tv te kopen

J 19-12-2021

Goede adviseur, geeft niet zijn eigen mening , maar pas als je erom vraagt. Heeft geduldig als onze vragen beantwoord. We hadden vragen over Philips, Sony en Samsung tv, de adviseur heeft ons daarbij zeer goed geholpen. We waren erg tevreden over deze service. We hebben uiteindelijk een sony tv aangeschaft.

Bert Eckhardt 19-12-2021

... van Platte TV Amsterdam heeft onze tv perfect opgehangen. Hij dacht heel goed mee over de problemen en na het ophangen heeft alle randapparatuur aangesloten en alles perfect geïnstalleerd en het mooiste is dat bijna alles met de afstandsbediening van LG gebruikt kan worden. Toppie ...

JFvHussen 19-12-2021

Ruime keuze in de winkel, jonge jongens die graag willen helpen met een keuze te maken en luisteren naar de wens van de klant, erg geduldig.
Aankoop: Samsung 75QN95A

Manon 19-12-2021

Het was fijn om in de winkel alle modellen te kunnen bekijken en er wat uitleg bij te krijgen. Dax heeft alles goed uitgelegd en onze tv werd snel geleverd.

Stephen 19-12-2021

Ik ging al met een voorkeur van televisie naar de winkel toe om te bekijken hoe de televisie er in het echt uit ziet en hoe het geluid er van klinkt. De hulp en deskundigheid van de vertegenwoordiger is helemaal geweldig geweest! Een goed bakkie koffie gekregen, de tijd en ruimte gekregen om even met de televisie bekend te raken en nog een leuke aanbieding gekregen van de vertegenwoordiger!
Al met al een geweldige mooie winkel met deskundig personeel die de beste keuze voor de consument wilt maken voor de beste prijs die er te krijgen is! Echt een aanrader!

Hennita 19-12-2021

Mooie winkel en erg vriendelijk personeel die ons goed hebben geholpen met onze keus Het personeel die de tv bij ons hebben gemonteerd waren erg netjes en vriendelijk en hebben de tv opgehangen en alles geïnstalleerd alles was luid en duidelijk en wij zijn erg te spreken over hoe wij zijn geholpen

Herman 19-12-2021

Voor het eerst deze winkel bezocht. We zijn erg goed geholpen en hebben duidelijke uitleg gehad over verschil van de merken . Uiteindelijk gekozen voor een philips oled tv. Voor een volgende aanschaf gaan we zeker weer langs.

Christa 19-12-2021

Danny K heeft mij erg goed geadviseerd met welke tv ik het beste kon nemen en vervolgens heeft hij geholpen met alles ophangen en installeren. Hij werkt erg netjes en hij is ook nog eens erg grappig ;) Al met al een super goede ervaring met platte tv vanuit Amsterdam.

Ton St 19-12-2021

Prima geholpen bij aanschaffen TV. Goed en deskundig advies.
Nog ff net voor lockdown tv kunnen scoren
(PlatteTV Utrecht)

Ton St 19-12-2021

Prima geholpen bij aanschaffen TV. Goed en deskundig advies.
Nog ff net voor lockdown tv kunnen scoren

Familie Wagener 19-12-2021

Inmiddels hebben wij en familie en vrienden al meerdere keren een tv aangeschaft. Dus we zijn enthousiast over jullie winkel.
Ook deze keer zijn we heel prettig geholpen door jou, David,
En komt onze nieuwe oled-tv nog voor de kerst bij ons thuis!
Daar gaan we dan van genieten.

Sandra & Jørgen 19-12-2021

Heel fijn en vakkundig geholpen in de winkel in amsterdam. We hebben toen ook gelijk onze TV besteld. De levering en montage was buitengewoon perfect en uiterst professioneel. Hele fijne monteur die netjes heeft gewerkt en alles heel goed heeft uitgelegd. Van ons krijgen ze een dikke 10++

Frank 19-12-2021

Zeer correcte chat , snel en men doet er alles aan om je te helpen. In de winkel werd ik snel en vriendelijk geholpen. Kortom een tevreden klant met een leuk toestel aan een zeer concurrentiele prijs.

Ferdinand 19-12-2021

Ik werd vlot en vriendelijk te woord gestaan bij binnenkomst in de winkel in Amsterdam . Na enkele oriënterende vragen kon ik even rondkijken en kwam een verkoopster naar mij toe om te assisteren bij de aankoop van de tv. Zij was kundig, goed op de hoogte van mijn eerder gemelde wensen en kwam met een advies uitstekend passend bij mijn budget. Alles op een vriendelijke wijze zonder een “dwingende” verkoopstijl. Ik kreeg een duidelijke uitleg over de tv en alle mogelijkheden werden besproken. Voor mij was dit een aangenaame aankoop ervaring. Platte tv is zeker aan te raden, mede door het uitstekende servicepakket.

Ron 19-12-2021

Altijd correct geholpen, geen opdringende verkopers.
Goede en duidelijke uitleg.

G Zijlstra 18-12-2021

Is een prachtige winkel met scherpe prijzen waar onderhandeling nog mogelijk is . Betreft de winkel in Groningen.

henkenpeet 18-12-2021

Eerlijk en goed advies! Onze adviseur heeft kennis van zaken!
Na wijzen op een aanbieding elders ging de prijs direct omlaag / werd geëvenaard.
Vestiging Groningen bij Marco

Antonio 18-12-2021

Two really nice guys came to install on my wall my new tv. If I remember properly were Dannyel and Danny K, but I'm not totally sure and I would like platte tv to make sure about the names. The wall was made of reinforce concrete, with a metal plate on it, and it was impossible to drillen a hole in the wall. They tried everything they could. At the end, they replaced the wall mount system of the Samsung frame for another system suitable for the wall. They replaced it for free. And they cleaned everything. They even placed everything in place. The experience couldn't be better. And these two guys are really good workers.
Please contact me for more details.

Cheyenne van der krabben 18-12-2021

Tv gekocht en 2 weken later zou het geleverd worden. Nu ben ik 4 weken verder en is er nog geen duidelijkheid over wanneer de tv geleverd gaat worden. Als ik dit had geweten had ik toch gewoon weer bij een andere winkel op Black Friday besteld, aangezien de prijzen weer allemaal gestegen zijn.

Patrick 18-12-2021

Fijne enthousiaste medewerker, welke goede informatie had.
Blij dat we tot de aankoop zijn gekomen van onze nieuwe tv.