HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Rob van Acker 29-11-2020

Vlot geholpen. Vriendelijk en to the point. Blijft natuurlijk afwachten, hoe aftersailsservice is. Tot nog toe heel tevreden.

Rene 29-11-2020

Ik ben in Doetinchem geweest. In de winkel werd ik snel en prima geholpen. Het product kon ik direct meenemen.

Rob 29-11-2020

Goede service en behulpzame medewerker. Toont interesse in de persoon en weet wat er in het verleden is gekocht.

Trudi Bakker 29-11-2020

Vriendelijke medewerker. Correcte afhandeling mbt betalen en levering. Cijfer een dikke 10.

Bas van Halewijn 29-11-2020

Ik heb mijn TV bij PlatteTV gekocht omdat ik goede verhalen heb gehoord van een collega. Zelf was ik ook erg tevreden, er is altijd een deal te maken en ik heb niet het idee dat ik word gedwongen om iets te kopen als ik de winkel binnenloop.

Henry 29-11-2020

Na een zoektocht op internet was onze keuze gevallen op de tv 55OLED805 van Philips. Gelukkig heeft PlatteTV een vestiging in Nijmegen. Ik besloot toch even naar de winkel te gaan om de TV toch even in het echt te zien en ik had wat vragen over aansluitingen en de audio kwaliteit. Ik was positief verrast hoe vriendelijk en kundig Daniel de tijd nam om me alle details op een degelijke manier uit te leggen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik van PlatteTV een week geleden nog niet gehoord had, maar nu in mijn lijstje van favoriete winkels staat.
De TV is op de afgesproken tijd geleverd (de volgende dag), en ook dat ging op hele correcte en vlotte wijze. Ondertussen is de TV aangesloten en we genieten van een prachtig beeld en het mooie geluid. Toch wel wat anders dan de Samsung 26 inch van een jaar of 7 geleden.

Mohamed Attaibi 29-11-2020

Het is de tweede keer in een jaar tijd dat ik een TV aanschaf bij Platte TV. Dit keer voor mijn moeder, zij hebben mij geholpen om een TV te vinden die past bij haar behoefte en zij niet proberen mij een TV te verkopen die hoger van prijs is. Uiteraard is is de prijs die ik heb betaalt voor de TV ook nog eens nergens anders goedkoper. Helemaal top weer!

hans 29-11-2020

genoeg verkopers die meerdere malen komen vragen of ze iets voor je kunnen betekenen.
vriendelijk en goed geholpen en ook verstand van zaken

John Mulder 28-11-2020

De persoon was heel vriendelijk. Gaf super goed advies. Behulpzaam. Dus allemaal prima gegaan.

Cees en Marianne 28-11-2020

De voorlichting in de winkel door Ronald was goed, plezierig en de levering was snel en correct.

Simon 28-11-2020

Goed geholpen met duidelijke uitleg en het belangrijkste: een scherpe prijs!

Ruud ketelaars 28-11-2020

Werden goed en super vriendelijk geholpen door Thoren. We zullen jullie ook aanbevelen bij ken

Suzette vader 28-11-2020

Bij platte tv wordt je geholpen.. onze vorige tv 4 jaar geleden ook al..eerlijk gezegd waren we ook bij bcc daar stonden we al een half uur in de winkel maar er kwam niemand..we keken elkaar aan...toch maar weer naar platte tv? en ja hoor gelijk werden we geholpen door een jongen met een bril Michiel..we wilden dit keer 75 inch.. best groot en niet zoveel voorbeeld in de winkel..maar Michiel kwam meteen met voorbeelden op zijn telefoon van samsung... dat leek ons wel wat... kabel en ophang er bij gekocht...en Michiel nu vandaag 1 week later ...het hangt! we zijn er super blij mee! over een paar jaar zijn we er weer! je hebt ons geweldig geholpen! gr. Ronnie en Suzette

Albert 28-11-2020

Devon heeft ons uitstekend geholpen dikke tien. Deze jonge man komt er wel.

Jacq 28-11-2020

Ruime winkel met veel personeel, er is dus altijd iemand voor je beschikbaar om je te helpen. Ik heb een mooie tv en sonos gekocht, een scherpe aanbieding. In alle rust kan ik mijn aankoop doen.
De reden waarom ik geen hoger cijfer geef, is dat ik voor deze twee producten beide een garantie heb gekocht. Ik zat zelf niet op te letten, en heb voor beide producten apart zo'n garantie afgesloten. Dit zou ik, nu ik er thuis rustig over na denk, niet meer doen. Onze Europese garantie is al heel goed, hier hoeft niet een extra verzekering bij. Had mij geld bespaart, maar zoals gezegd, had ik zelf maar beter moeten opletten (denk ik?)

Hans Moenen 28-11-2020

Vriendelijk en bekwaam geholpen...koffie was ook erg lekker 👌
Hij nam ook echt de tijd voor ons.

BeRt 28-11-2020

We werden op buitengewoon prettige manier wegwijs gemaakt bij de aanschaf van een nieuwe tv. Ook de installateur werkte heel netjes en nam de tijd om twee senioren uitleg en informatie te geven. Wij zijn verrast en zeer tevreden met de hele procedure van aanschaf tot en met installatie. Plattetv, beetje rare naam (vinden wij) maar een perfecte afhandeling!
Gerda en Bert

Brouwers 28-11-2020

Duidelijke en goede uitleg over de tv's, ook voor een leek. Goede service, goede prijs. Aanrader!

ThoHee 28-11-2020

Zeer vriendelijk personeel. Je wordt er snel geholpen en ze denken goed met je mee.mm

Andre 28-11-2020

Prima service zeker een adres om alles voor je woning te kopen en zeker niet duur.

Paul 28-11-2020

Omdat ik in de buurt woon, heb ik niet van de site gebruik gemaakt, maar heb advies ingewonnen in de winkel in Naarden. Kundig en goed advies en de spullen waren zelfs op voorraad!

Paul 28-11-2020

Deskundige en uiterst vriendelijke uitleg in de winkel in Eindhoven. Duidelijk verhaal en geen stress omdat we pas iets na sluitingstijd klaar waren met onze aankoop. Top service!

Kevin 28-11-2020

Goede aanbieding in combinatie met inruil oude tv. Gelukkig gekozen voor montage want hoe Danny het heeft afgeleverd was super! Heel vriendelijk, netjes en goed advies.

Aad 28-11-2020

Zelf een fout gemaakt met bestellen, even chatten en alles kwam gelijk weer goed.
Direct doorgereden naar filiaal Zoeterwoude en vriendelijk te woord gestaan bij binnenkomst.
Even later kwam de verkoper en deze heeft mij nog verder goede uitleg gegeven van de mogelijk heden.
Met de Samsung Frame 65” naar huis en deze geïnstalleerd, nu verder uitproberen.
Plattetv bedankt voor de goede prijs en uitleg.

Johan040 28-11-2020

Goed advies gekregen bij de keuze tussen een 8K QLED of 4K OLED TV. Zijn advies heeft mij overtuigd om voor de LG65GX6LA te gaan.