HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Albert 15-08-2023

Alles prima geregeld, contact via chat en mail helemaal goed. Levering inclusief installatie uitstekend.

Nathalie 15-08-2023

Snelle reacties op de aanvraag, naar de winkel gegaan in Doetinchem om live te kijken. Zeer klant vriendelijk personeel. Netjes alles uitgelegd gekregen en de service besproken. Uiteindelijk tot een deal gekomen.

Gert-Jan Clement 15-08-2023

goed geholpen in de winkel Rotterdam. was op zoek naar goede soundbar en na verschillende te hebben beluisterd. de juiste gevonden

P.Reinders 15-08-2023

De shop ziet er goed uit.
Aanbod van tv's is groot.
De adviseur,Sebastiaan,is een aardige jonge man die precies weet wat de klant nodig heeft. Ik heb zijn advies dan ook overgenomen.
Was zeer tevreden over zijn advies.
Al met al een goede verkoper voor Hello tv Nijmegen

Anouk 15-08-2023

De medewerker van de winkel in Duiven was erg behulpzaam en vriendelijk. We werden snel geholpen en ook ongevraagd (zeker niet ongewenst) van nuttige informatie voorzien. Fijn dat er werd meegedacht! Hierdoor konden we snel een keuze maken waar we nog steeds voor 200% achter staan.

W Klepper 15-08-2023

Niets op of aan te merken uitstekend en de instalateur A uit Groningen ook een 10

P.Reinders 15-08-2023

De shop ziet er goed uit.
Aanbod van tv's is groot.
Was zeer tevreden over zijn advies.
Al met al een goede verkoper voor Hello tv Nijmegen

Soerish 15-08-2023

Prima geholpen met goed tekst en uitleg bij aankoop, bezorging/installatie en after care.
Jaren geleden bij de voorganger plattetv een tv gekocht incl installatie en nu weer.
Bij een volgende tv kom ik weer hier uit.
Ook de kortingen en inruil mogelijkheden zijn prima.

Roberto 15-08-2023

Na een gesprek met me schoonvader over waar je het beste een nieuwe televisie kan halen kwam Ik uit bij hello tv in Rotterdam ik had er zelf nog nooit van gehoord.

Bij aankomst in de winkel kreeg ik rustig de tijd om eerst zelf even rond te kijken en vergelijken wat wel zo fijn is.

Na gepaste tijd vroeg werknemer (*) of die me kon helpen wat precies de goeden timing was want ik had eigenlijk alles wel gezien en had nu wel wat vragen en kon wel wat advies gebruiken.

de televisie die ik in eerst instantie wou werd afgeraden dit was wel een heel dure televisie maar er werd al gewaarschuwd voor gebreken en toen kwamen ze met een alternatief van de zelfde prijs.

Ook na de keuze van een televisie werd ik goed geholpen met uitleg hoe de televisie schoon te maken want met de nieuwe technologie is dit net even anders dan ik gewend was en werd ik ingelicht over garantie en dingen waar je eventueel tegen aan zou kunnen lopen.

R.D.L. van Steeg 15-08-2023

Bijzonder behulpzaam personeel. Heel goede service, problemen worden vakkundig en zonder discussie direct opgelost. Los nog van het grote en complete assortiment is deze winkel zeker een aanrader!

Richard Uppelschoten 15-08-2023

Prettige verkoper die eerlijk adviseert. Ik voelde mij totaal niet verplicht om iets te kopen of om een duurder toestel te kopen. Ik heb hier inmiddels al de 5e televisie gekocht in Nijmegen.

Ruud van Leent 14-08-2023

Op advies van kennissen ben ik naar de winkel in Zoeterwoude gegaan voor het aanschaffen van een nieuwe televisie. Ik ben daar heel erg prettig en uitgebreid voorgelicht over het assortiment en de mogelijkheden. Ik ging vervolgens de deur uit met een nieuwe oled tv. En dat alles (met korting van de firma) voor een heel schappelijke prijs. De verkoper heeft ruim de tijd voor mij genomen, Bedankt!
Het instellen en ophangen konden we zelf vrij vlot regelen.

Wim Koopmanschap 14-08-2023

Kwamen binnen en werden keurig te woord gestaan met een heldere uitleg en een goed advies ook konden we onze oude tv inleveren waarbij ik werd geholpen deze oude zware plasma uit de auto te tillen. Jammer dat er geen verloopstekkers van digitaal naar analoog geleverd konden worden maar verder een top service!
Met fijne medewerkers ga zo door!

Paco de Roode 14-08-2023

Ik ben erg teverden met HelloTv. Communicatie was goed hele goede deal gekregen wat boven mijn verwachting was. En vandaag heb ij mijn 85 inch Tv laten plaasten. Top gozer neemt zijn tijd werk weg netjes en het was gezellig en ik ben erg bij met hoe de TV gemonteerd is. Ik raad iedereen Hello TV aan
Officiële reactie van HelloTV 16-08-2023

Hallo Paco,

Bedankt voor de 10! Wat prettig om te lezen dat je zo fijn geholpen bent bij de aanschaf en installatie van je nieuwe 85 inch tv. Nu hoef je geen detail meer te missen! Heel veel plezier gewenst van je nieuwe tv en hopelijk zien we je nog eens terug in onze winkel of online.

Jelske - HelloTV

Ron 14-08-2023

Snel en goed geholpen , van te voren een prijs opgave laten maken voor de inruil van mijn oude installatie. In duiven goed geholpen door xxx van hello tv even geluisterd naar de sound bar of hij voldoet aan m’n eisen en met de aanschaf van een speciale kabel na huis gegaan geïnstalleerd en tot nu toe heel erg tevreden met mijn sonos beam

Bert Brandse 14-08-2023

Door het zoeken op internet naar een nieuwe TV, op de site van Hello TV terecht gekomen.
Goede en overzichtelijke site, wat mij ertoe bewoog om in de auto te stappen en naar de vestiging in Rotterdam te rijden.
Een mooie en uitgebreide winkel, waar we rustig konden rondkijken.
Na aanleiding van een zeer deskundige uiteenzetting van verkoper xxx, hebben we uiteindelijk gekozen voor een 65inch LG.
Kortom, een adres om zeker aan te bevelen.

John 14-08-2023

Eerst even rustig rond kunnen kijken daarna prima geholpen met duidelijke uitleg, en vervolgens nieuw toestel aangeschaft voor een goede prijs.

Jan 14-08-2023

Op aanraden van onze oude buren zijn we hier bij hello tv terechtgekomen.
Na een eerder bezoek aan de winkel in Rotterdam een online offerte aangevraagd en vandaag de knoop doorgehakt.
Online en in de winkel zijn we geholpen door xxx en die heeft ons op ons verzoek in Jip en Janneke taal uitgelegd wat de verschillen waren in diverse televisies en soundbars net zolang tot we de juiste keuze konden maken.
Alles was zeer helder en we kunnen niet wachten tot het in onze woonkamer is geplaatst.

Bakker91 14-08-2023

Na een aanbieding via de site zijn wij gaan kijken in de winkel.
Hier kregen wij advies over het toestel waarvoor wij de aanbieding hebben gekregen en op ons eigen verzoek ook over soortgelijke modellen.

Uiteindelijk waren we van 2 toestellen gecharmeerd. Hierin werd het verschil goed uitgelegd en getoond.

Zowel het online team en het media team was erg behulpzaam en gingen volkomen af op onze vraag en behoeften. Ook ten aanzien van of hulp gewenst was.

Naast een goed aanbod met betrekking van de prijs is ook de service uitstekend.

Lida 14-08-2023

Winkel met voldoende keus.
Wat ik erg fijn vond was het advies van xxx dat een verkoper vragen stelt en meedenkt wat voor jou een goede keuze is en waarom.
xxx komt op ons over als een verkoper met goede kennis van zaken, vriendelijk en attent.
Erg fijn ook dat je je oude tv in kunt ruilen.

Vaste klant geworden 14-08-2023

Gisteren een mooie LG uit de G3 serie gekocht. Ben goed geholpen door Redney. Hij nam, ook met de toenemende drukte in de winkel de tijd om mij goed te adviseren. Al met al een mooie deal kunnen sluiten en de daarbijhorende goede service.
Mijn volgende aankoop, denk dat dit een Sonos set gaat worden zal bij Hello tv zijn.

Wouter 14-08-2023

Enorm goed geholpen door zowel de klantenservice/chat als door de winkel in Rotterdam. Hierdoor meer dan tevreden de winkel uitgelopen (waar ze hielpen met inschatten of de tv in de auto ging passen).

Sjaak 14-08-2023

Keurig en vlot geholpen door Bjurn in Amsterdam.
Fijn en eerlijk advies.
Niks opdringen gewoon jezelf rustig laten kiezen.
Absoluut een aanrader. Zou er zo weer heen gaan

robbie 13-08-2023

Heel fijn geholpen door Redney, op mijn paar vragen gaf hij me duidelijke antwoorden.
De Samsung TV bracht hij netjes naar mijn auto én tilde de TV er voor mij in .
Dus ja ik zou zo weer een TV bij HelloTV kopen, maar dan moeten ze wel effe geduld hebben tot deze op is.... :O)

Arthur 13-08-2023

Mooie nette winkel en na wat onderhandelen via de website voor een mooie prijs een samsung soundbar gekocht die perfect paste bij de tv die we vorig jaar hier gekocht hebben.