HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Leon 13-08-2023

Snel vlug en perfect geholpen.
Deskundig personeel met een goed gevoel voor service, geen loze beloftes.

Martijn Pasman 13-08-2023

Vandaag in Utrecht een samsung Oled tv en een Sonos mini sub aangeschaft. De verkoper (dhr N. te Utrecht) was zeer vriendelijk en had goede kennis van zaken. Perfect geholpen met duidelijke uitleg. Hij nam echt de tijd voor mijn 100 vragen. Heerlijk kopje koffie erbij en een goede prijs gemaakt.
Zeker een aanrader voor iedereen.

Chris 13-08-2023

De verkoper/adviseur in de winkel wist waarover hij praatte, hij legde ons alles haar fijn uit. Wij zijn hierdoor samen tot een keus gekomen die voor ons erg aantrekkelijk is!

Herman B. 13-08-2023

We werden door Bryan geholpen in de vestiging van Hallo TV te Naarden. Hij stelde ons direct op het gemak en ging systematisch te werk om onze wensen c.q. omstandigheden te peilen. Dit leidde al snel naar een advies, waar we ons helemaal in konden vinden. Niet alleen de technische kennis over de TV, maar ook de ondersteunende accessoires maakte grote indruk op ons. Daarnaast bijzonder voorkomend en goede "social" talk zonder overdreven te doen.

Boudewijn 13-08-2023

Mooie, nette winkel met behulpzaam en deskundig personeel. Goede uitleg en service.

Fred Steenbergen 13-08-2023

Goedkoopste en e beste keuze Kieskeurig.nl, zeer vriendelijk geholpen en goed mee gedacht.

Mooie prijs kunnen maken nemen heel goed de tijd en product wordt niet opgedrongen, heel relaxed.

Kan iedereen aanbevelen om hier een product aan te schaffen !

Perfecte aankoop !

Frank 13-08-2023

Drie jaar geleden had ik bij de vestiging in Groningen een LED-televisie gekocht, waarbij ik al vrij vlot spijt kreeg van mijn aankoop. Het was destijds expliciet mijn eigen keuze om voor dit toestel te kiezen en het beeld en geluid waren weliswaar top, maar de besturingssoftware en de bediening van dit toestel was anders en minder plezierig dan ik van mijn 'vaste merk' gewend was. Dit bleef knagen en later ook irriteren.

Nu, 3 jaar later, ben daarom ik (geheel niet rancuneus) terug gegaan naar de winkel om toch een ander toestel te kopen. Wederom werd ik keurig geholpen door dezelfde medewerker als destijds, die zich mijn toenmalige aarzeling nog kon herinneren.

We hebben nu samen een ander toestel uitgezocht, waarbij ik wederom keurig ben geholpen en goed geadviseerd. Dit vandaag nieuw aangeschafte toestel staat nog niet bij mij thuis, maar de aankoop voelt nú al beter aan.

Voor mijn 3 jaar oude toestel kreeg ik een nette inruilwaarde en zelfs nog een korting op de aanschaf van het nieuwe toestel, vanuit coulance. En wederom verliet ik als zeer tevreden klant het pand, maar nu zeer content met het nu aangeschafte OLED-toestel, maar ook omdat ik keurig ben bediend en geholpen!

Men heeft derhalve het klantbelang en klantbehoud hoog in het vaandel staan, en dit wordt zeer gewaardeerd. Vandaar dat ik welgemeend deze recentie over mijn ervaring bij Hello TV (vestiging Groningen) wil schrijven!

Ed 13-08-2023

2 jaar geleden een lg oled tv gekocht bij hallo tv.toen heel erg goed geholpen.
Nu voor de sonos arc gegaan , via de de chat eerst contact gehad met verkoper, wat heel goed beviel.
Daarna gelijk naar Zoeterwoude gereden om sonos op te halen en werd heel netjes en met verstand van zaken geholpen door verkoper. Klasse apart

H.Ritsma 13-08-2023

Na een prettig en zeer informatief gesprek met hebben we een mooie televisie gekocht. Deze was op voorraad in de winkel en zou de volgende dag thuis afgeleverd worden. Helaas was er de volgende dag geen bezorgafspraak gemaakt en heb ik telefonisch contact gehad. De televisie bleek niet meer voorradig en ik zou terug gebeld worden voor een nieuwe bezorgafspraak. Ik verwachtte dat telefoontje per omgaande, maar ik moest er zelf over terugbellen. Ik was redelijk ontstemd, maar het bleek uiteindelijk om een vervelende samenloop van miscommunicatie en Murphy's law te gaan. Als ergens iets mis gaat, gaat er nog meer mis. Na een goed gesprek later op de dag tot een mooie oplossing gekomen en is het verhaal naar volle tevredenheid opgelost.
Al met al een goede service! bedankt!

C Ringeling 13-08-2023

Mooie strakke winkel, het personeel weet waar ze over praten en zijn zeer vriendelijk. Ze helpen je ook echt bij wat jij wilt en zoekt, daarbij heel fijn is dat je je eigen leverdag kan kiezen. De volgende keer ga ik weer naar deze winkel!

J. Braam te Oegstgeest 13-08-2023

De Denon versterker heb ik kunnen uitzoeken dankzij uitstekende voorlichting in de winkel in Zoeterwoude. De verkoper nam ruim de tijd om alle snufjes van de versterker uit te leggen en om te kunnen beslissen welk toestel voor mijn wensen het meest geschikt is.

Rudie 13-08-2023

Fijne shop alles goed bespreekbaar en geregeld tv mooi opgehangen alles netjes achtergelaten en ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik mijn oude Tv kan inruilen

Willem 13-08-2023

Was op zoek naar een ander merk als nu gekozen mede door het deskundig advies van verkoper van filiaal Duiven.
Zeer duidelijk,vriendelijk en zoals gezegd deskundig.Goede uitleg over de verschillende modellen en de extra bijverkoop van schoonmaak spul en een nieuwe aansluitkabel.kortom zeer tevreden en goed geholpen. En vergeet ook de gratis bezorg service niet de grotere tv kan niet meer in de personen auto dus perfect op ingespeeld door hello TV.

Rob van den Berg 13-08-2023

Prettig geholpen. Van de omruil TV gebruik gemaakt omdat hij toch te groot was t.o.v we zagen in de winkel. Ook de service aan huis was prima.
De cashback van Samsung en de gratis lijst van de TV The frame is moeilijk en niet eenvoudig.
Het geld terug van de omruil was binnen een paar dagen naar ons overgemaakt. Fantatasch snel.

Ad 13-08-2023

We zijn in de winkel ekkersrijt Eindhoven super goed geadviseerd .
De levering van de desbetreffende monteur was professioneel, en vakkundig.
Heeft de tv meteen goed geïnstalleerd en al onze vragen kunnen beantwoorden.
Betreffende monteur is een visitekaartje voor het bedrijf,
Met vriendelijke groet Ad

Marijn Van Bokhoven 12-08-2023

Prima site om je tv te vinden. Heel handig chat en mail contact en goede inruilprijs voor de oude tv. Bezorging verliep snel en simpel.

Shan ratnayaka 12-08-2023

Gisteren was ik in de Mediamarkt voor een nieuwe Soundbar en televisie van Samsung. Aangekomen in de vestiging Rotterdam zuid, kwam ik erachter dat ze te weinig personeel hadden. Na 30 minuten wachten werd ik niet geholpen dat voor een vrij grote besteding. Dag erna schoot me ineens de reclames binnen van hello.tv binnen. Zonder verwachting reed ik naar de vestiging in Rotterdam. Ik kwam binnen en keek rond. Vervolgens maakt ik ik oogcontact met de verkoop medewerker. Hij hielp mij direct. Medewerker begeleidde mij uitstekend en hielp mij om een mooie televisie en soundbar uit te kiezen. Medewerker weet wat klantvriendelijkheid is en weet hoe hij zijn klanten moet bedienen en helpen, dit staat hoog in het vaandel bij hem en door deze service zal ik zeker mijn familie en vrienden door verwijzen naar Hello.tv. Al deze jaren ben ik naar mediamarkt geweest maar na deze ervaring ben ik vanaf heden vaste klant bij Hello.tv. Nogmaals chapeu Medewerker, en heel erg bedankt! Ik

Irma Dorsman 12-08-2023

Perfecte montage, helpend bedenken van oplossingen, die werken. Niet weggaan tot alles werkt. Klantvriendelijk behulpzaam en perfectionistisch. Inéén woord: perfect

Sebas 12-08-2023

Na goede reviews besloten ook een nieuwe Sony TV te kopen bij HelloTV. Via de chat werd alles keurig netjes uitgelegd en na een super aanbieding gekregen te hebben de tv gekocht.

Onze oude tv moest naar de winkel worden gebracht. Hiervoor naar Rotterdam gegaan, ook daar was de service meer dan goed. Alles keuring netjes uitgelegd en afgehandeld. Ik zou HelloTV zeker bij een ander aanraden!

R.Lode 12-08-2023

Prachtige tv gekocht. Philips 480OLED707 Ambilight.
Geweldige aankoop! En wat een mooie achtergrond aan licht. Zijn werk blijf mee!
Ook de medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam.
Ook de winkel is prachtig in Groningen, je kunt gelijk genieten van al dat moois!
Wisten eerst niet eens het bestaan van deze winkel. Maar nu gaan we graag meteen daar heen.

Marjon 12-08-2023

Toen we binnen kwamen viel ons gelijk de relaxte sfeer op we kregen een lekker bakkie koffie en zijn in gesprek gegaan met Jerreau over een tv die we willen aanschaffen. We kregen een hele goeie uitleg en we hebben een prachtige samsung oled tv gekocht. Super blij mee.

Rutger 12-08-2023

Koop hier al mijn tv’s over meerdere jaren. Installatieservice is geweldig, installateur DK (die elke keer de tv heeft opgehangen) werkt super netjes, is zeer vriendelijk en behulpzaam en doet een perfecte installatie. Hij is hier inmiddels kind aan huis;). Zonder zorgen bestellen dus bij HelloTV. Inruilkorting voor je oude tv is zeer aantrekkelijk. Allerlei garanties mogelijk tegen een kleine bijbetaling. Kortom, zonder zorgen hier bestellen! Ik blijf hier een trouwe klant!

Colin Baarends 12-08-2023

Ik was opzoek naar een tv voor in onze mancave deze had ik snel gevonden. De service was goed echter moest ik wel wat lang wachten tot er een medewerker in de gelegenheid was vanwege de drukte in de winkel. Dat zegt genoeg denk ik:).

R&S 12-08-2023

Na een vervelende chat sessie m.b.t. een offerte in de auto gestapt en naar filiaal in Zoeterwoude gereden. Aldaar keurig geholpen door aanwezig personeelslid en tot de aanschaf van een Philips Ambilight overgegaan.

Tip aan Hello TV: pas de procedure van je offerte aanvraag aan, zodat teleurstelling / irritatie bij de klant voorkomen wordt.

Pradeep Mishra 11-08-2023

Bedankt voor de geweldige service. Ik heb eerst op de website gekeken voor de mogelijkheden en daarna ben ik naar de winkel gegaan omdat ik niet de juiste tv kon kiezen. In de winkel kan ik meer opties bekijken en de verkoper legde me beter uit om mijn twijfels weg te nemen. Hij gaf me de beste deal en korting. Ik kwam graag terug en ging thuis op mijn bank genieten van een film met bier.