HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jos 10-08-2023

Hallo tv geeft je altijd een eerlijke prijs
De informatie is eerlijk en deskundig
De verkoper weet waar hij over praat
De keus is aan de jou, de verkoper dringt niet aan op de koop van een bepaald type tv.
De koper bepaald en de verkoper denkt en helpt mee met de keus.
Kortom top dit is al de 4-de tv die ik met volle tevredenheid heb gekocht.

Oerm 10-08-2023

Zeer klantvriendelijk. Snelle reacties op vragen. Goede prijs- kwaliteitverhouding. Denken met je mee. Installatie en ophangen volledig naar wens. Vriendelijke monteurs. Maken je ook attent op gunstige aanbiedingen en adviseren met kennis van zaken. Al jaren klant en tot op heden nog nooit teleurgesteld. Zeer zeker een aanrader.

Samantha 10-08-2023

In begin niet tevreden. Op de website en telefonisch wordt er aangegeven voor 21:00 besteld de volgende dag in huis. Hier kan je dus niet op aan. Uiteindelijk na veel gebel en gechat. Stephano gesproken die heeft het netjes opgelost.

Jac 10-08-2023

Ben goed geholpen en een nette korting gekregen, zeker voor herhaling vatbaar.
Geen 10 omdat er altijd verbetering moet zijn.

Robert 10-08-2023

We hebben een LG 77" (77G3) aangeschaft bij de vestiging van Hello TV in Den Bosch. De 55"LG Oled die we hadden in de woonkamer moest naar de slaapkamer. Installateur A heeft alles, beide toestellen dus, perfect gemonteerd en daar zijn we superblij mee. En die apparaten zijn niet de eenvoudigste om te monteren met zo'n speciale LG-wandsteun. Wát een perfectionist! Bij de installatie van beide toestellen kwamen we wat dingen tegen die ophielden (in tijd), dus hij moest op een gegeven moment weg voor zijn andere afspraken maar met hem afgesproken dat hij de andere dag terug zou komen om het af te maken. Dit gebeurde ook en dit heeft hij zelfs 's-avonds in zijn vrije tijd gedaan en alles afgemaakt! Is dat nog eens service! Super!

J.W.Mellema 10-08-2023

Verkoper kwam duidelijk en zeer klant vriendelijk over. Gaf goed uitleg over de gekochte product en bood ons een kopje koffie aan. Ik zou zeker winkel van hello.TV aanbevelen bij familie of wel kennissen.

Leo Barbiers 10-08-2023

Vriendelijk behandeling en deskundig advies. Geen gladde verkoopraatjes, maar to the point informatie

Tevreden klant 10-08-2023

Hele goede service! Verschillen tussen verschillende tv's werden goed uitgelegd en daardoor kon ik mijn keuze maken. Er werd mij niks opgedrongen, alleen geadviseerd.

John Kaas 10-08-2023

Gebrek aan directe bereikbaarheid wordt als irriterend ervaren. Uiteindelijk zijn de persoonlijke kontakten zeer prettig en komt alles goed. Goed geadviseerd wat betreft de toestelkeuze.
Hello TV in Zoeterwoude heeft een erg mooie zaak waar erg veel toestellen werkend te zien zijn.
8 juli 2023 is mijn nieuwe toestel van 65inck geleverd, ingesteld en aan de muur bevestigd met een vaste muurbeugel door installateur Pepijn, een kundige en uiterst vriendelijke en zeer snelwerkende jongeman. Dit mag wel met nadruk worden genoemd !!! Al met al een zeer goede ervaring met Hello TV. Omruilgarantie binnen 14 dagen als het toestel onverhoopt niet bevalt is een plus. Ik zal er zeker GEEN gebruik van maken , want het toestel bevalt meer dan goed.

Mieke 10-08-2023

De winkel vond ik een verademing vergeleken met andere shops. Er is rust en mooi overzicht gemaakt met de TV’s. Zeer overzichtelijk !
Door verkoper D plezierig en deskundig geholpen! Rust en kennis bracht hij over. Een goede verkoper!
Een dikke 9 waard.

Brett 09-08-2023

Vandaag in filiaal eindhoven geweest. Ik werd snel geholpen, deskundig advies! Denkt goed met de klant(mij) mee. Neemt de tijd voor je om alles te verglijken en te laten horen/zien, mooie combi deal gemaakt. Persoonlijker en flexibeler dan bijv een grotere zaak. Grotere gunfactor, Niks te klagen. Bedankt Boris!

Oosterdijk 09-08-2023

Zeer tevreden, netjes geholpen. En een super aardige installateur A. Uit Groningen, die ons rustig alles heeft uitgelegd en netjes onze tv heeft geïnstalleerd, perfecte aflevering.

Steven 09-08-2023

De website was makkelijk te gebruiken.
Contact verliep soepel en ik werd vriendelijk en snel geholpen in de winkel.

Wesley K 09-08-2023

Wij zijn onwijs goed geholpen door X in de vestiging in Amsterdam. Hij verschafte goede informatie op een leuke en spontane manier. Wij zijn erg blij met onze nieuwe aanwinst. Dank je wel Robin!

Theo Cools 09-08-2023

Door kennis op deze winkel in Nijmegen gewezen. Goede website en prettig personeel dat de tijd neemt, ondanks de drukte.

Wim 09-08-2023

Prettig geholpen goed advies. X uit Breda. Had alle tijd en nam die ook. Top!

Linda 09-08-2023

Prettige en ruim opgezette winkel met veel keuze.
Zeer goed geholpen door X.
Hij nam erg de tijd voor mijn vragen en wensen.
Dit zorgt ervoor dat ik bij een volgende aankoop zeker terug ga naar deze winkel, top!

Pim 09-08-2023

Vriendelijke mensen met goed advies. Alle mogelijkheden benoemd en ook de tijd genomen. Zelfs nog andere mogelijkheden geadviseerd en ik kon de producten ook goed testen en beluisteren. Verder deskundige advies

JS 09-08-2023

Het is een mooie winkel en wij werden zeer vriendelijk geholpen door Denyon
Alles werd netjes uitgelegd zodat wij een weloverwogen keuze konden maken.
Een aanrader.

Ipe 09-08-2023

Via internet een demo-model gekocht, gisteren geleverd maar helaas bleek die niet te werken. Vanmorgen contact opgenomen via de chat en dezelfde dag kunnen omruilen voor een nieuwe (met een zeer schappelijke extra bijdrage). Winkel in Zoetewoude geweest, geholpen door C die meteen nog een paar zeer nuttige tips had.

Guido 09-08-2023

Goed geholpen door het verschil in geluid tussen Sonos Beam en Arc te laten horen en een aantrekkelijke inruil voor te stellen voor de Beam

Peter 09-08-2023

9 aug 23 in de winkel geweest. De website is duidelijk en gaf ons een goed gevoel. We zijn in de winkel geweest om wat meer informatie te krijgen en ook de medewerkers te te leren kennen.
Geholpen door KIN die ons goed wist te ontvangen en goede informatie gaf . Onze keuze voor een Lg televisie model 65 inch uit 2023 liet hij ons vergelijken met soortgelijke modellen van andere merken.
Wij denken een goede keuze te hebben gemaakt en zijn benieuwd als de tv bezorgd en geplaatst is.
Tot nu toe zeer te vreden wensen kin veel succes in zijn loopbaan bij hallo tv.

Peter en tonny

Henry Jonker 09-08-2023

Prima TV voor een aangename prijs. Kon de oude TV inruilen voor een mooie prijs. Vriendelijke medewerker. Koop snel gesloten.

Y J Couwenberg 09-08-2023

Dit is inmiddels al onze derde t.v bij deze
Zaak in Eindhoven....
De reden hiervoor is dat wij geweldig goed zijn voorgelicht en daardoor een goede keuze hebben kunnen maken

Maurice van Wingerde 09-08-2023

Inmiddels vaste klant geworden bij deze Hello TV! Wederom uitstekend geholpen bij de aanschaf van Sonos producten.Prima prijzen en veelal uit voorraad leverbaar! TOP bedrijf!