HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Johan 27-11-2020

De shop in Naarden zag er gelikt uit, ruim en overzichtelijk.Personeel nam de tijd en legde goed de verschillen uit tussen de diverse smart TV's. De vriendelijke verkoper zorgde er voor dat onze aankoop in onze auto werd gelegd.
Kortom ook een goed adres voor een goede prijs.

Harry de Leeuw 27-11-2020

Na ons eerst ingelezen te hebben op internet, zijn we naar jullie winkel, in Arnhem, gegaan. Hier werden we uiterst vriendelijk en deskundig geholpen door ..... en hebben wij, op zijn advies, de LG55NANO866NA aangeschaft.
Erg blij mee.

Ruud 27-11-2020

Goed ontvangst en er wordt een verkoper bij geroepen , en een terzake kundige verkoper

Uitstekende dienstverlening 27-11-2020

Vriendelijke en behulpzame bediening met aandacht voor de onderwerpen die lastig zouden kunnen zijn. En hulp met de zware dozen tot in de auto! Ondanks De drukte tijdens Black Friday...

Marc 27-11-2020

goede service en vakkundige uitleg.
ondanks de drukte door Black Friday ben ik goed geholpen

RijkjeVsrmaak 27-11-2020

Advies en contact, ja dat maak deze winkel zo uniek Met zoveel keuze is het geweldig geholpen te worden door vriendelijk en deskundig personeel en jou advies te geven dat maak je keuze makkelijk om tot een goede keuze tekomeNu hij in mijn kamer hangtben ik blij dat ik voor de PLATTE heb gekozen dank voor al de goede zorgen.

Mangroe 27-11-2020

Platte TV, een winkel met met gespecialiseerde adviseurs. Mijn 2e televisie vandaag gekocht in Zoeterwoude en wederom perfect geholpen daar Amit. Goede uitleg en vergelijkingen met andere toestellen. Neemt de tijd voor je en geeft je een goede klantbeleving

Rik 27-11-2020

Afgelopen week heb ik voor een heel scherpe prijs een prachtige TV gekocht bij de PlatteTV winkel in Zouterwoude. Mooie locatie en vele TV's om te bekijken.

Heel fijn om te zien dat het personeel echt verstand heeft van de TV's.
Bij andere winkels, zoals MediaM... is dat niet altijd het geval.
Ook fijn; de TV was gewoon op voorraad. Nadat het personeel de TV naar mijn auto had gebracht kon de TV direct mee naar huis.

Extra dank voor XXX, die mij hierbij heeft geadviseerd.

Aanrader!

zoetermeer 27-11-2020

site makkelijk zoeken . Daarna naar de winkel om in het echt te zien.
Goede prijs en voldoende keuzes .
Vriendelijk en behulpzaam personeel . Teven je oude tv in ruilen.

Raymond 27-11-2020

Het was er druk maar voelde mij wel veilig. Heb een goede uitleg gekregen zonder te veel druk al koste alles bij elkaar toch dik €200 meer dan voor wat ik kwam. Staat reeds te spelen en hoop er lang plezier van te hebben. xxxx

Ronald Boevé 27-11-2020

Een complete set van Sonos gekocht in de winkel in Zoeterwoude.
Schitterende winkel met vele goede opstellingen voor surround sets.
Uitstekend geholpen door xxxx die ons goed adviseerde over de door ons gekochte set.
De aanwezige artikelen keurig tot aan de auto gebracht en de 2 standaards worden thuis bezorgd.
kom hier zeker terug.

xxxx

Nico 27-11-2020

Bij Plattetv.nl vestiging Doetinchem kocht ik afgelopen week de Philips 48OLED935. Ik werd daar keurig ontvangen door de verkoper en gaf me tekst en uitleg over de vragen die ik had over het toestel. Tevens werd ik gewezen op een af te sluiten verzekering voor oa. dode pixel garantie en een spuitmiddel voor OLED schermen. Na de koop werd ik keurig ontvangen en geholpen in het magazijn alwaar ik het toestel kon ophalen. Het installeren ervan was eenvoudig, alleen het aansluiten van de kabelverbinding met de soundbar vergde een 2e poging maar voldeed hierna prima. Over prijs/kwaliteitsverhouding kan gerust gezegd worden dat je waar voor je geld krijgt en dat het een ultieme beleving is qua beeld en geluid. De kleuren spatten gewoon van het scherm en de dolby sound klinkt als muziek in je oren.

Roy 27-11-2020

Super geholpen in de winkel!
Alle vragen die ik had zijn beantwoord waardoor ik een tv kon kiezen, deze heb ik dan ook gelijk mee genomen!

H W Miljoen 27-11-2020

De shop is mooi overzichtelijk heel veel merken staan uitgestald en de verkopers komen staan onmiddellijk klaar om advies te geven wij hadden Thoren daar waren we zeer tevreden mee goed advies en niet opdringerig👍

Rob 27-11-2020

Shop is het dichstbij mijn woonplaats. Ik heb een product aangeschaft dat twee dagen later goedkoper geprijsd is. Het verschil heb ik terug gekregen nadat ik een mail hierover geschreven heb. Top!

M. Degen 27-11-2020

Goed advies gekregen over de aanschaf van een TV en ook prima geholpen door Rob van Team Nijmegen aan de Molenstraat.
Vriendelijk, vakkundig en duidelijk.
We waren al eerder klant van Platte TV, maar komen een volgende keer zeker weer terug.

Carla 27-11-2020

Platte TV Arnhem .
Ik vind het een zeer verzorgde winkel met een prettige sfeer en aardig personeel.
Alles is ruim opgezet, dus overzichtelijk .
Hier kun je nog op een prettige manier gericht zoeken.
Prima deal kunnen maken met de aanschaf van een Samsung The Frame.
Deze moet echter nog wel geïnstalleerd worden.

K 27-11-2020

Goed geholpen met de Black Friday acties en een hele goede deal weten te scoren in de winkel in Utrecht!

Jimmy v/d B 27-11-2020

Je koopt niet een simpel en goedkoop product, dus daarom wil je ook goed en eerlijk advies. Vandaag ben ik goed geholpen en kreeg ik dat fijne gevoel. Er werd veel tijd voor mij vrij gemaakt en er werd echt naar mijn behoeftes geluisterd. Ik ga nu met een fijn gevoel naar huis met een dikke tv aan de muur!

Mario 27-11-2020

Prima uitleg gehad in winkel. Soms wat opdringerig betreffende garantie bij kopen. Tv is super netjes ophangen door A. Deze meneer verdient dan ook een 10! Goede uitleg omtrent het toestel, en perfect en netjes opgehangen.

Marie-José 27-11-2020

Weer een vriendelijk welkom en en uistekende service! Mooie deals, duidelijke uitleg en geen opdringerige verkooppraatjes. Daar zouden grote megastores nog wat van kunnen leren.

Win B. 27-11-2020

Ik werd heel goed geholpen door XXX et online heel druk en ik dacht ik ga bij de winkel langs. hij heeft mij heel goed geholpen en alle voors- en tegens eerlijk uit te leggen. Voor de mooie Sony AG9 gekozen en het is een prachtige tv.

Pieter 27-11-2020

Zoals gewend bij Platte TV Zoeterwoude, was het ontvangst, bediening , uitleg en afhandeling weer top.
Klein verbeterpunt zou zijn als de wachttijd voor het halen van het product in het magazijn wat sneller kon.

Walter 27-11-2020

Na veel speurwerk op internet kwam ik al snel bij “ Platte Tv “ in Nijmegen terecht voor een nieuwe HomeCinema-set.
Het aanbod op internet is gigantisch en ik had mij goed voorbereid door een lijst van vragen en onduidelijkheden samen te stellen.
Aangekomen in de nette winkel van “ Platte Tv “ werd ik direct geholpen door verkoper XXX. (filiaal Nijmegen) deze nam ruimschoots de tijd om mijn complete lijst met vragen door te nemen. TOP.
Uiteindelijk zijn we bij de DENON DHT-S716H terecht gekomen, wat een fantastisch geluid. Deze soundbar had al zoveel lage tonen in zich dat ik besloten heb om geen subwoofer maar 2 surround speakers aan te schaffen.
Na een nachtje over slapen (en internetten) ben ik de volgende dag teruggegaan, met nog een paar vraagjes die XXX. (tijdens een bakje koffie) vakkundig heeft beantwoord.
Nu pas was ik écht overtuigd van mijn aankoop, een Soundbar DENON DHT-S716H met 2 surround speakers DENON HOME 150 en heb ik er vertrouwen in dat ik bij “Platte Tv “ een product gekocht heb waarbij de “ Prijs & Kwaliteit “ in evenwicht is.
Omdat gisteren de deal pas gesloten is kan ik nog niets zeggen over de after-sales, maar gezien de eerste kennismaking met “ Platte Tv “ , heb ik hier ook het volste vertrouwen in en zal ik dit later ook bekend maken.
Ik zou willen zeggen:
JE BENT PAS ECHT TEVREE MET EEN AANKOOP VAN “ PLATTE TV “

Nick 27-11-2020

Na zorgvuldig uitzoeken uitgekomen bij de Samsung 55 inch. In de Black Friday week per chat een mooie deal gemaakt met een medewerker van plattetv.nl.
Nieuwer model dan ik op voorhand in gedachte had, dus top!
In de winkel prima geholpen door 2 jongemannen, afwikkeling ging snel, zelfs geholpen met laden in de auto.
Mooie, overzichtelijke winkel. Prettig dat je daar de verschillen kunt zien tussen de verschillende apparaten.
Blij met mijn aankoop! Volgende keer weer terug naar plattetv.nl!