HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jasper 21-11-2020

In de winkel prima geholpen en uitstekend advies gehad. Jammer alleen dat ik ervan werd overtuigd dat de blackfriday deal was meegenomen in de prijs. Echter stond tot mijn verbazing diezelfde televisie voor 100 euro minder met een blackfriday deal op de website van platte.tv. Dit is wel direct opgelost maar als ik niet had gekeken een dag later zou ik wel 100 euro teveel hebben betaald. Verder een uitstekende winkel.

remco 21-11-2020

Prima geholpen in de winkel.
Goede qua prijs
Uitstekende installatie meneer ene heer K geweldig. Vriendelijk n netjes.

Marchel 21-11-2020

Goed ingerichte showroom met duidelijk overzicht per merk. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij kregen deskundig advies van de verkoopster.

Willy Bakers 21-11-2020

Door de overzichtelijke inrichting van de winkel en van de website hadden we al een keuze gemaakt voor een mooie tv die in ons interieur past. We zijn direct geholpen op een uiterste vriendelijke manier en vragen die we hadden zijn allen beantwoord. Bij het afrekenen ontvingen we fikse kortingen. En ook de afspraak voor montage en installatie zijn diezelfde dag nog gemaakt. Wat wil je nog meer als consument!

Marco Albers 21-11-2020

Onze Samsung tv is geplaatst door J*** en P***
We hebben wederom perfecte uitleg gehad, en de installatie ging ook goed.
Ook advies gehad over de kabels, en dit hebben we ook gedaan.
Een goede kabel aangeschaft voor optimale beeld kwaliteit.
Ook na uitleg de verzekering genomen op de tv, maar hopelijk niet nodig.
We zijn zeer tevreden over Plattetv te Breda.
Kan het iedereen aan raden.

Stanley 21-11-2020

Goed geholpen door de verkoper legde alles goed uit. Kijken naar de wens en budget van de consument.
Zeker de moeite waard om terug te komen.

Ricardo Stolk 21-11-2020

Heb de Sony 55XH900 12-11-2020 besteld. En op het moment van de aankoop was de tv wat duurder als verwacht. Toch de keus gemaakt om hem te kopen.
Door de zaak zelf benaderd dat ik de korting van de black Friday alsnog zou krijgen van €150,-! Daar werd ik echt super blij van.

Top service. Je word super snel geholpen. En ze denken ook super met je mee. En staan je vriendelijk te woord. Super snelle levering ook!

Tv nodig.. Haal hem hier!

Raymond Van Dalen 21-11-2020

Zeer goed geholpen! Veel kennis bij de verkopers. Prettige winkel om mee zaken te doen.

C.Enk 21-11-2020

De aankoop online verliep prima, mooie prijs voor super Oled tv van LG. De prijs was het beste wat ze konden doen, een weekje wachten op black friday was echt niet nodig. In de winkel bij het afhalen pushen ze flink op verdere verkoop en verzekeringen. Ik zou een nieuwe hdmi kabel nodig hebben, anders was het zonde van zo'n tv. Degene die ik nodig had koste bijna 100 euro. Helaas laten overhalen. Na thuis onderzoek te hebben gedaan blijkt het klinkklare onzin, zo n kabel voor een 4k tv. Dat voelt dan vervelend. Dat werd nog eens erger toen in 6 dagen later de tv bijna 200 euro goedkoper zag dan ik er voor had betaald bij hen wegens black friday. Terwijl dit toch niet nodig was. De TV is super, echter door bovenstaand hou je er toch een vervelend gevoel aan over.

Grunn 21-11-2020

Onze vorige TV kwam ook hier vandaan en begon wat kuren te vertonen na zo'n 13 jaar. Dan mag dat toch?
Gisteren een nieuwe gekocht en zeer vakkundig door x geholpen bij de zaak in Groningen! Bij een volgende TV (hopelijk duurt dat nog even) gaan we weer naar deze zaak!

Robert 21-11-2020

De shop in Amsterdam is netjes en je word er goed te woord gestaan door de medewerkster (X). Daarbij heeft zij mij heel goed geadviseerd en ook een en ander uitleg geven omtrent mijn aankoop.

Lennart 21-11-2020

Ik had eerst een televisie uitgekozen, maar twijfelde erover. Uiteindelijk heel makkelijk kunnen switchen naar een ander model en dezelfde dag nog af kunnen halen. Top gedaan, snel, duidelijk en makkelijk.

Altan 20-11-2020

Voor de allereerste keer in het Filiaal in Utrecht geweest! Erg mooi en zelfs de lichten staan op een fijne stand waardoor je optimaal kunt genieten van de televisies. Ik heb voor PlatteTV gekozen omdat ik erg goede verhalen had gehoord en gelukkig zijn mijn positieve verwachtingen helemaal uitgekomen!

Ik ben vriendelijk geholpen door X en hij heeft mij op een heldere en makkelijke manier de specificaties van de toestellen uitgelegd. Uiteindelijk ook van A tot Z alle benodigdheden voor mijn nieuwe televisie kunnen aanschaffen.

Ik zou iedereen adviseren om zijn of haar advies in het filiaal van Utrecht te krijgen bij de heer X, dikke 10+.

Joost 20-11-2020

Snelle en vriendelijke hulp. Scherpe prijzen en veel aanbod in de showroom in Doetinchem.

J. Franken 20-11-2020

Super ervaring! Van oriëntatie tot aan installatie heel goed geholpen. Alle contactmomenten vriendelijk en goed geholpen. Vandaag onze tv en sonos ontvangen. Deze werd heel zorgvuldig en met alle geduld naar onze wens geïnstalleerd! Plattetv onderscheidt zich hiermee!

Jofi 20-11-2020

Zeer klantvriendelijk en deskundig geholpen, scherpe prijs gemaakt. In weinig woorden ...gewoon top !!

Siemvdb 20-11-2020

In de winkel in Zoeterwoude werd ik attent geholpen, de verkoper nam de tijd, gaf goed en eerlijk advies.

Marcel 20-11-2020

Wij zijn wederom in de winkel locatie Arnhem keurig geholpen. Wij kwamen voor een bepaald model soundbar, maar na het deskundige advies van de verkoper besloten wij een duurder model te nemen. Mede omdat hij daar een hele mooie aanbieding van kon maken. Direct de volgende dag al geleverd volgens afspraak. keurig op de hoogte gehouden over de status van de bestelling via e-mails. Fijne winkel met vriendelijk en deskundig personeel.

Arie 20-11-2020

Fijne winkel. Mooi en ruimtelijk. Personeel is klantgericht en zeer professioneel. Goed op de hoogte van ontwikkelingen in de branche.
Wij hebben sinds jaren prima ervaringen met Platte TV.

Henk 20-11-2020

Prima installateur Danny, uiterst tevreden. Als ik Danny met een 20 of 100 kon beoordelen, dan deed ik dat ook, maar helaas gaat het maar tot een 10. Danny heeft een zeer hoge kennis fan zaken op zijn vakgebied. Legt alles zeer goed uit, je kan je geen betere installateur wensen als Danny, het is echt een topper

Henk 20-11-2020

Danny is een echte topper op zijn vakgebied, hij is rustig en legt alles zeer goed uit. Je kan je geen betere installateur wensen dan Danny. Daarom geef ik Danny geen 10 punten maar 100 punten, hij scoort op alle vlakken, het is echt een topper

J. de Kruyf 20-11-2020

Dit is voor mij, in korte tijd, een 2e dure aankoop bij deze winkel. De eerste keer was ik al tevreden m.b.t. hoe ik geholpen ben en tevens de kennis van zaken van de verkoper. Nu bij de 2e dure aankoop werdt dat wederom bevestigdd.

Serfhos 20-11-2020

Geweldig geholpen. Alle vragen die ik had m.b.t. de aanschaf van een nieuwe tv werden uitstekend beantwoord wat mij er heeft doen besluiten de tv te kopen. Het personeel van PLATTE TV daar ben ik zeer tevreden mee.

Jan 20-11-2020

Het is een mooie winkel met personeel dat weet waar ae over praten.
Alleen moesten we wel erg aandringen om een apparaat te laten aansluiten om te kijken of het werkt. Verder uiterst tevreden

Frank van Blokland 20-11-2020

De winkel van PlatteTV in Zoeterwoude/Rijndijk is ruim met een perfecte opstelling van diverse televisiemerken. Met name de QLed TV's en de tentoongestelde speciale sensurround speakers maken écht een bioscoopervaring. Niet iedereen heeft echter zo'n budget, wij ook niet. De persoonlijke advisering is echt top: ondanks de drukte in de winkel neemt de verkoper/adviseur alle tijd voor ons en helpt ons een goede keuze te maken. Zelfs inruilen is mogelijk van oude TV of soundbar, maar zelf verkopen via Marktplaats blijkt ook te lukken en levert meer op. Levering vindt daarna onverwacht snel. Ondanks dat ons geraamde budget twee keer hoger uitkwam, zijn we toch hartstikke tevreden!