HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Dick 16-10-2022

Deskundig, klantvriendelijk en eerlijk advies.
Uitgebreide keuze aan mogelijkheden.

Fam. Faasse 16-10-2022

Super mooie shop. Fijn geholpen door medewerker en op tijd geleverd.
Billijke prijzen!

Tim 16-10-2022

Via google op jullie site terecht gekomen nadat we bij jullie concurrent een tv hadden gezien. Na een mailtje te hebben gestuurd met de producten die ik wilden, een scherp aanbod ontvangen. Met dit aanbod naar jullie vestiging in Utrecht geweest en hier super deskundig advies ontvangen en de aankoop voldaan.

Ton Valkenburg 16-10-2022

Via, via, bij Hello TV terecht gekomen. Via de mail hebben we een uitstekende deal kunnen maken met Tim, die onze mail zeer snel beantwoorde. In de vestiging Utrecht werden we hartelijk ontvangen door Daniel, die ons op een zeer professionele en vriendelijke wijze van verdere informatie heeft voorzien. Het was een genoegen hier te komen en we zijn zeer blij met onze Sony A95K.

B 16-10-2022

super vriendelijk en deskundig geholpen in de R'dam winkel
ken weinig winkels zo klantvriendelijk als Hellotv

Caspertweety 16-10-2022

Reageren supersnel op je vragen en komen met een mooi prijsaanbod! Het aanbod is niet groot, maar wel specialistisch: de top van tv’s staat uitgestald om te vergelijken.

John 16-10-2022

Ik zeg je eerlijk ik heb hier een betere 75inch 4K UHD TV met beter beeld geluid en foefjes dan bij de M…markt en met de 100% pixel garantie van 3 jaar heeft voor mij echt de deal gesloten. Ik ben deskundig beantwoord via de chat . Bezorging verliep via PostNL extra@home echt super afgeleverd tot in de woonkamer heb niks te klagen was echt een super ervaring om lang te heugen was zo blij.

Ruud 16-10-2022

Top service en erg goed geholpen.
Medewerker heeft erg goed advies gegeven.
Zou jullie iedereen adviseren

Willem Koudijs 15-10-2022

Ik was al een keer geweest was heel prettig geholpen door stephano . Ben paar weken later weer gegaan voor een soundbar en toen geholpen door bryan ,heb van beiden zeer goeie uitleg gehad .
Ik zou deze winkel in Naarden aanraden ook voor de prijs .
Zeer goeie service.

John 15-10-2022

Allereerst, tijdens onze aanwezigheid in de vestiging van Hellotv te Breda heeft een verkoper ons zeer klantgericht vriendelijk benaderd met de vraag of hij voor ons mag betekenen. Kort samengevat hebben wij na een uitgebreide vakkundig toelichting zonder enige vorm van een opdringerig gevoel te hebben een keus kunnen maken voor een Phillips Ambilight 55OLED 856 tv en ter afhandeling van onze aankoop staat de naam van de verkoper t.w. de heer Tom vB. Tot slot vanaf het moment van onze aankoop inclusief montage aan de muur die door zijn collega t.w. Pim op 15 oktober 2022 naar onze volle tevredenheid is afgemonteerd en gerealiseerd, zeggen wij nogmaals hartelijk dank voor alle genomen moeite in deze bovenstaande beschreven kwestie.

edwin 15-10-2022

Ik heb jaren geleden een aantal tv schermen daar gekocht en was super tevreden.
Toen hadden ze nog een andere naam.
Nu heb ik eergisteren een samsung Soundbar gehaald en ben er zeer blij mee.

Natasja de Jong 15-10-2022

Mooie shop, zeer vriendelijk personeel die weten waar ze het over hebben. Verkoopster S heeft ons goed op weg geholpen en heeft ons prima ingelicht. Wij hebben dus ook met volle vertrouwen onze nieuwe tv en soundbar gekocht.

NIJVELD 15-10-2022

Deskundig en prettig advies. Gaan voor wat goed is en niet perse de duurste tv

Bert 15-10-2022

Ik had een nieuwe tv nodig en wilde kijken of Ik mijn oude tv kon inruilen.Dat kon bij Hellotv.Zodoende ben Ik bij jullie uitgekomen.De service was prima en de tv is perfekt afgeleverd.Min puntje,er zit geen fatsoenlijke handleiding bij.

Martijn 15-10-2022

Tv was kapot en werd zonder problemen binnen een week omgeruild voor een nieuwe

P Klijnsma. 15-10-2022

Onze eerder bij Platte TV gekochte TV (40 inch Samsung) na 7 jr ingeruild voor nieuwe 48 inch. Oled+ Tv van Philips. Via email met Tim inruil gedaan en fijn geholpen. Duidelijke communicatie. Vlot antwoordt op vragen. Vandaag is door service monteur Joey de in te ruilen Tv getest en meegenomen en de nieuwe Tv geleverd. Levering keurig op afgesproken tijd, (van te voren telefoontje ben onderweg). Keurige rustig werkende service monteur, geen haast, Tv werd boven gebracht naar mijn appartement, uitleg m.b.t uitpakken en installeren. En dat zonder extra kosten. Hallo Tv bedankt voor de levering en ga zo door met jullie werkwijze. 👍. Aanrader voor wie goed advies, uitleg en service wil bij aanschaf van een nw Tv. waarbij de service niet stopt bij de voordeur van de winkel. Ik zou zeggen: bij Hallo Tv kijken, laten adviseren en niet verder kijken maar kopen. Hallo Tv doet wat het belooft.

Manuela 15-10-2022

Ik ging naar de mediamarkt voor een soundbar maar daar hadden ze niet wat ik wilde dus ging ik naar hello tv. Ik werd vriendelijk te woord gestaan door Ramon. Ik had een budget en hij raadde mij een merk soundbar aan die ik niet kende hij liet mij deze horen en ik was gelijk onder de indruk de prijs en kwaliteit verhouding is perfect. Ik heb een denon DHT-S316 gekocht. Zonder zijn advies had ik voor een bekende merknaam gegaan met waarschijnlijk een veel mindere kwaliteit. Ik ben super tevreden.

Henk 15-10-2022

Prima geholpen goede uitleg en netjes geholpen er werd ook mijn tv in de auto gezet perfect ga zo door

Een tevreden klant 15-10-2022

We werden prima geholpen door Chris. Hij was erg informatief en stelde de juiste vragen. Hij kon alleen niet zo goed rekenen waardoor het totaalbedrag een stuk lager werd ;-) We hebben de tv uitgeprobeerd en hij was echt fantastisch

Sander 15-10-2022

Goede service, goed geholpen met de aankoop. Er waren genoeg merken TV's om een goede vergelijking te maken.

René Dekker 15-10-2022

Nette zaak in Groningen. Medewerker xxxx heeft ons prima geholpen. We zouden kijken naar een showmodel tv maar na kundig advies toch een prachtige nieuwe Samsung QD OLED 65 inch gekocht. Heel blij mee.

John 15-10-2022

Top service met een mooie korting. Meteen de samsung the frame mee naar huis. Super blij mee

Jan 15-10-2022

Mooie overzichtelijke winkel
Vriendelijk, attent en deskundig personeel.
Ruime keuze en aantrekkelijke korting en inruil

Ton Proos 15-10-2022

Na een uitgebreide discussie via de chat over de soort tv en de prijs, de specialisten in de winkel opgezocht om een demonstratie te krijgen die de keuze en koop bevestigden. Via de chat was geregeld dat de tv op voorraad was, dus, meteen meenemen1 Geweldige service!

Wb 15-10-2022

Wij zijn heel fijn geholpen in de winkel in Eindhoven door verkoper d Goede uitleg gekregen