HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Ferdinand 14-02-2022

Fijne en snelle service. Vriendelijk personeel. Alleen snap ik de optie ‘korting vragen’ niet zo goed.

Antoine 14-02-2022

De winkel in rotterdam was goed bereikbaar en pp genoeg.
Ben goed en vriendelijk geholpen en de verkoper begreep mij goed.
Na mijn wensen uitgelegd te hebben hebben we een goede deal gemaakt.
Heb de afgelopen 3 jaren 4 tv's en nu een mooie soundbar aangeschaft met een altijd een eerlijke en mooie deal.

Martijn 14-02-2022

Goede service en een snelle levering. De onderhandelingen zijn een beetje gek soms aangezien de ene medewerker meer of minder kan bieden dan de andere, maar over het algemeen ben ik zeker heel erg tevreden!

Oldenburger 14-02-2022

Erg goede uitleg en vriendelijke dienstverlening. Met weinig woorden hadden ze al gauw een beeld van al mijn kijkwensen. Erg plezierige winkel!

J Runderkamp 14-02-2022

Vandaag een soundbar geleverd en geinstalleerd door Platte TV. Monteur was keurig op de afgesproken tijd. Deskundig geïnstalleerd met een duidelijke uitleg van de bijbehorende app.

Hamerling 14-02-2022

Vriendelijke jongen en heeft ook echt gekeken naar onze behoefte gezien het voor mijn puber dochter was
Het betreft filiaal Zoeterwoude

Fam. Straver 14-02-2022

Vandaag bij platte tv een sony 65” gekocht. Zeer vakkundig geholpen. Niet opdringerig en ook niet sturend naar een model. Na een brede uitleg liet hij ons met een kopje koffie rustig even overleggen. Met een leuke korting en een goed gevoel weer huiswaarts gekeerd. Bedankt!!

C.C.de Raadt 14-02-2022

Ik werd bij binnenkomst bijna direct geholpen. Ik vertelde wat ik wilde. Een platte tv en ......bestaat er nog zoiets als een radio? Na mijn wensen kenbaar gemaakt te hebben wist de verkoper, feilloos welke tv bij mij zou passen. Radio? Een Soundbar!! . Alle extra services werden uitgebreid uitgelegd en natuurlijk ging ik daarvoor. Ik zat aan een hoge tafel met een heerlijk kopje koffie. Toen de transactie in orde maakte keek een collega naar het scherm. Tegen mij zei hij toen: "Nou, mevrouw, uw heeft een mooie set gekocht!" Dat deed mij goed. Het voelde echt als een compliment.
Wie schetst mijn verbazing dat ik bij thuiskomst al een appje krijg dat de set morgenmiddag al geïnstalleerd kan worden. Geweldig! Ik ben laaiend enthousiast over PlatteTV en zal het zeker bij anderen aanbevelen. Dank je wel PlatteTV

Brigitte 14-02-2022

Zoeterwoude is een fijne winkel, goed te bereiken en parkeerplaats voor de deur. Mooie ruime winkel, netjes, vriendelijk personeel zonder opdringerig te zijn. Geduldig met uitleg en kundig . Groot aanbod van tv’s

henri 14-02-2022

Hallo alleMaal

Gisteren maar weer eens een bezoekje gebracht aan filiaal Den Bosch het was weer gelijk goede service en aandacht voor de vragen die we stelden en uiteraard goed geholpen door een vriendelijke werknemer van platte tv en daarvoor ook weer hartelijk bedankt en ik zou zeggen tot de volgende keer maar weer gr henri

Edward 14-02-2022

Had een prijsgunstige Philips Ambilight gezien voor mijn zieke schoonmoeder bij Platte TV, die Spaanse TV via een app wil bekijken, maar wat via haar oude TV niet lukte. Vandaag haar eerst naar ziekenhuis gebracht waar ze haar eerste chemo zou krijgen. Gelijk daarna gebeld voor aankoop en beschikbaarheid. Helaas was bewuste model niet beschikbaar in winkel Rotterdam, maar verkoper ... kwam met een zeer schappelijke en meer recenter model tegen een iets hogere prijs. Super gedaan en kon hem gelijk ophalen in winkel. Grote complimenten voor begrip en hulpvaardigheid.

Willem de Lange 14-02-2022

Prettige bediening. Deskundig advies. Duidelijke uitleg. Er wordt de tijd genomen.

Piet 14-02-2022

Een mooie winkel een aanrader voor wie een nieuwe tv of geluidinstallatie wil kopen, ze hebben diverse spullen in de winkel staan
genoeg om uit te zoeken, vriendelijk personeel en ze hebben er ook verstand van, ik werd zeer goed geholpen door xxxx.
deze winkel is ook heel goed bereikbaar in Naarden. bedankt voor jullie goede service.

diane 14-02-2022

vriendelijke verkopers en ze weten waar ze over praten als je een technische vraag hebt.
en natuurlijk een mooie prijsaanbieding aangeboden gekregen.
echt een goede winkel om wat aan te schaffen.

Michiel 14-02-2022

Hele goede service. In eerste instantie en defecte televisie ontvangen. Deze is keurig weer meegenomen en vervangen binnen een dag.

Maarten de Kock 14-02-2022

Erg vriendelijke verkoper had zeer veel kennis paraat, en kon die ook zeer goed overbrengen in begrijpelijke taal. Hierdoor was zijn advies erg waardevol. Ook fijn dat er nog de mogelijkheid is om tot een fijne prijs te komen.

MSHoogeveen 14-02-2022

naar PlatteTV in Amsterdam gegaan om te zien of het model TV waar ik naar op zoek was te bekijken. Was er helaas niet, maar wel een vergelijkbaar model, dus kon wel zien of de beeldweergave was wat ik wilde. Heel fijn geholpen door een van de medewerkers. Later die week nogmaals teruggegaan en de TV gekocht via dezelfde verkoopmedewerker. TV is een week later thuis gebracht en opgehangen. Ook weer heel fijn geholpen en goede uitleg van de installateur gekregen. Nam echt de tijd om alles in orde te brengen. Top bediening !!!!

Frank 14-02-2022

Ik had op internet na een TV gezocht voor een goed prijs, ik kwam al snel bij Platte TV uit, ook omdat zij goed geprijsd zijn echte Nederlandse modellen verkopen, ik een TV reserveert in Nijmegen en ging die op halen. In de winkel aangekomen kom ik in gesprek met de verkoper (grote beer) die adviseerde mijn echter een andere TV aangezien wij nogal wat daglicht in huis hebben, die TV was wel duurder, hij heeft toen een mooie prijs gemaakt en ik heb de TV aangeschaft. Top aankoop, super beeld en een top service van Platte TV.

Wouter 13-02-2022

Prettige, niet-pretentieuze winkel met echte kenners als medewerkers. Ze namen alle tijd. Ook de installatie ging vlekkeloos; meteen van tal van overbodige apparaten en snoeren af, dus alles is weer strak. Een grote vooruitgang in de woonkamer!

René 13-02-2022

Mijn aangeschafte Sony toestel had wat problemen met de Ziggo ci module, na gebeld te hebben met Platte TV kon ik hem inruilen en een ander toestel aanschaffen. Gekozen voor de Philips 55oled806 Ambilight die ik in Doetinchem kon bekijken en waar Laurens ons netjes en vriendelijk geholpen heeft. Wat betreft het toestel zeg ik echt een toppertje, draait probleemloos en wat een pracht beeld, en Ambilight is geweldig!

Jasper 13-02-2022

Tv kast gekocht. Zou de volgende dag geleverd worden of af te halen zijn in 11 filialen volgens de info op de site. En dat komt goed uit omdat je dan vrij bent. Mooie verkooppraatjes maar niets van waar. Gaat minstens een aantal dagen tot weken duren.
En dan krijg je ook nog eens een waardeloze klantenservice medewerker aan de lijn.
Laatste keer dat ik hier iets besteld heb.

Vijver 13-02-2022

Leuk personeel. Wij zijn geholpen door Thomas in het filiaal Amsterdam. Duidelijke uitleg. Echt verstand van zaken. Alle plussen en minnen werden besproken. Lekker kopje koffie of thee erbij en uiteindelijk heel tevreden met onze keuze. Vandaag de tv gekocht en morgen wordt ie al geleverd.

Leon Bouman 13-02-2022

Vandaag een tv gekocht, super netjes geholpen, veel verstand vd producten en hele goed uitleg

Top zaak

Ria 13-02-2022

Goede service.deskundige hulp. Ruilen was geen probleem en een scherpe prijs

Lucia van Rijswijk 13-02-2022

Goede shop en goed geholpen door Dax in filiaal Utrecht. Alles goed uitgelegd. Zeer tevreden