HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5377 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Keuzes 09-04-2023

Locatie in Groningen is een goede winkel met kundig personeel. De showroom heeft weinig poespas en laat zien wat er belangrijk is.

Arie 09-04-2023

Mooie winkel en prima geholpen door Jordy over de voor en nadelen van de tv's + soundbars waar ik een oogje op had. Uitgebreid de tijd genomen voor advies met een bakske koffie. Helemaal goed.

Peter-Paul 09-04-2023

Zeer goede begeleiding bij aankoop tv. Rustige uitleg, geen opdringerige verkoper.
De installatie van de tv gebeurde goed en vakkundig. Sympathieke man

CH 09-04-2023

Ik ben hier goed, vakkundig en snel geholpen. Top tv met super geluid! Geholpen door:
N.k. Te Utrecht. Die duidelijk de verschillen kon aangeven en zodoende een goede keus kunnen maken. Dank.

Oriaso 09-04-2023

I got a professional experience shopping at hello tv. I got the exact TV I needed and it was delivered in excellent condition. I would highly recommend

Fer Bleijs 08-04-2023

Heel professionele uitleg ,niet merk gebonden . Ze kijken wat het beste bij jou vraag past .

Daniël 08-04-2023

Duidelijke website, klantgericht, meedenkend, goede informatie voorziening tijdens en na het bestellen. Kortom, een aanrader!

Mark Terink 08-04-2023

Zeer klantvriendelijke winkel! Nemen goed de tijd voor vragen te beantwoorden, geven goede adviezen en dat voor een prima prijs! Bij het ophalen werd de tv zelfs in de auto gezet.

Vic 08-04-2023

Deskundig en vriendelijk geholpen, snelle verzending en goede verzekering met ruime "probeer periode".

Jurgen 08-04-2023

Vandaag naar het filiaal in den Bosch geweest waar ik uitermate gastvrij ontvangen werd door Collin,ik was samen met mijn dochter en werden beiden voorzien van koffie en warme chocomel,na de voorstel ronde aangegeven dat ik voor de LG G3 55 inch 2023 kwam met bijpassende sounbar ook uit 2023,de verkoper Collin heeft mij goed geadviseerd over de verdere mogelijkheden en was verder goed op de hoogte van alles,ik kreeg een zeer goede prijs voor mijn ingeruilde tv en marantz stereo set,dus de deal was snel gesloten,het is een mooie overzichtelijke zaak,met een eerlijke prijs,en vakmanschap hoog in het vaandel,ik zou iedereen adviseren om hier eerst eens te gaan kijken en praten over de prijs en mogelijkheden,voor ik naar de concurentie uit zou wijken

Fer 08-04-2023

Ik heb laatst een LG televisie (LG 32LQ63006LA) en een Vogel’s muurbeugel voor de slaapkamer van mijn zoon gekocht. Ik ben online goed door de expert geholpen. Mijn zoon is erg tevreden over deze tv en ik uiteraard ook. Ik kan HelloTV iedereen aanraden. De medewerkers zijn servicegericht en geven je een goed advies.
Vorige maand ook een 55’’ tv gekocht en ook toen ben ik erg goed geadviseerd.

Jochem 08-04-2023

Ik ben heel goed geholpen met de keuze in een tv. Heel getailleerde informatie. En de prijs was ook heel goed. Ik ben ook heel klantvriendelijk behandeld

Frank met graag lekkere melk in de koffie 08-04-2023

Gistere een mooie set gekocht in den bosch neo qled 65qn800b met soundbar 900b , geholpen door collin. Was een mooie onderhandeling en beide een goed gevoel aan over gehouden. De volgende dag opgehaald en collin was collinda geworden met hakjes jurk en lippenstift, vroeg nog om moedermelk in de koffie maar dan kon hij/zei niet geven. Al met al een mooie ervaring.

Dennis Jansen 08-04-2023

Goed geholpen door medewerker van filiaal Utrecht. Naast een goede prijs ook veel kennis. Uiteindelijk met een andere tv naar huis gegaan op basis van zijn advies.

Hnrk 08-04-2023

Prima winkel met idem personeel, denken goed mee met mijn wensen en zijn op de hoogte van de merken en types de ins en outs zeg maar. Ik was daar gedurende een actie dus we moesten even wachten, maar daarna is de deal snel gemaakt

Vervolg vd recensie van zojuist. De tv werd keurig en snel bezorgd, binnen een week. Hele aardige jongen R*** welke me nog tips gaf over uitpakken en in elkaar zetten. Mijn oude spullen werden gechecked en netjes ingepakt voor een 2e ronde, top Hellotv. Fijn dat jullie circulair bezig zijn!

Andre Rutting 08-04-2023

Super netjes en vriendelijk geholpen door D O.
Wij hebben een super set van Sonos gekocht bij Hellotv gekocht in Utrecht. Top winkel.

TR 08-04-2023

Snel geleverd, fijne televisie. Goed beeld, goed geluid. Precies wat ik zocht.

Simone 08-04-2023

Mooie zaak...vriendelijke verkoper..goede uitleg over de TV die we wilden aanschaffen en uiteindelijk hebben gekocht..ruime parkeergelegenheid in Duiven.

Jim 08-04-2023

Onze Philips tv gaf plotseling geen beeld meer. Garantie reparatie prima afgewikkeld.

Zeer tevreden klant 08-04-2023

Als eerste wil ik aangeven dat ik nooit een 10 geef. Mijn ervaring in het Filiaal Eindhoven heb ik als zeer pprettig ervaren. Geen verkopers welke direct aan je jas hangen of ze kunnen helpen. Verkopers houden je op een nette manier in de gaten of je hulp of advies nodig hebt. De heer Daan, van het Filiaal Eindhoven, welke mij heeft geholpen was zeer kundig en heeft mij uiterst correct bedient. Mijn ervaring bij Hello tv heeft mij een zeer tevreden gevoel opgeleverd. Hierdoor zal ik zeker aan familie en kennissen mijn ervaring kenbaar maken en hun ook aanmoedigen om eventuele aankopen ook hier te doen.

Jeroen 08-04-2023

Super goed geholpen in het filiaal Rotterdam! Goede deal voor een prachtige tv! Eerlijke verkoper met verstand van zaken.

Waro 08-04-2023

deskundig en zeer vriendelijk geholpen. Goede uitleg en advies, neemt de tijd en komt tegemoet in korting.
Rotterdam heeft de beste service en voorraad.

Chris 08-04-2023

We hebben deze winkel gekozen omdat het compleet is ingericht voor tv's en geluid. Een goed kundige en vriendelijke man heeft on geholpen tot aankoop van onze nieuwe tv.

Tom 08-04-2023

Goed en vriendelijk geholpen ! Zette de TV voor ons in de Auto !
Hebben hier nu voor de 2e keer een Tv aangeschaft Toevallig bij dezelfde verkoper !

Bas 08-04-2023

Mooie zaak, goede service, werden geholpen door L** Goede kennis van zaken, waardoor we goed en uitgebreid advies kregen. We hebben met hulp van de medewerker de perfecte televisie voor onze situatie kunnen bepalen!