HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5378 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Patrick de Graaf 24-12-2022

Mijn tv van 1,5 jaar oud ging defect.
Dat kan altijd gebeuren natuurlijk.
De tv werd netjes bij me opgehaald.
binnen een dag kreeg ik een leen tv van Hello tv.
Zodat ik niet zonder tv zou zitten.
Deze werd gratis bezorgd.
Mijn tv was helaas niet meer te maken.
Dus mocht ik een nieuwe uitzoeken.
Dus een nieuwe uitgezocht.
Die werd netjes afgeleverd en de leen toestel opgehaald.

Ik werd steeds netjes op de hoogte gehouden.
Uitstekende service.

Bedankt Hello tv

M 24-12-2022

Aardig personeel, goeie prijs en prima service ook via de chat. Goed advies, heel tevreden.

J. Stukart 24-12-2022

Vandaag TV geïnstalleerd door installateur DK. Heel netjes geholpen en naar volle tevredenheid geïnstalleerd. Tevens zeer goede uitleg over de TV gehad.

Angelo 24-12-2022

Ik en me opa zijn geweldig geholpen. Er is goed geluisterd naar de behoefte, goed advies gegeven en vooral veel geduld voor de klant getoond.
Echt een aanrader voor iedereen die een nieuw tv wilt kopen of iets wilt weten over een tv.

Ronnie 24-12-2022

Mooi winkel gevonden via de reclame. Goede medewerkers redelijk snel geholpen

Rodney 24-12-2022

Een Hele fijne shop in Amsterdam na drie bakken koffie en veel twijfel toch tot een keuze gekomen.
X heel erg bedankt voor je vriendelijkheid en geduld en je goede adviezen en verstand van zaken.
Echt een fijne zaak, ga er heen!

Annelies 24-12-2022

Tijdens de blackfriday een samsungtv gekocht ,aangezien ze hem pas 20december konden installeren hadden we toch nog 1week later besloten er de bijpassende q990b bij te kopen,over de tv zeer tevreden ,alleen over de service niet,de tv had hij opgehangen,geinstalleerd maar de soundbar en toebehoren deed hij niet installeren want dat stond niet op de bon,hmmmm,alles stond voor hem klaar, ZEER teleurstellend,

Rool 23-12-2022

Het persoonlijke advies en de service hulp was oprecht en gaf mij de juiste info om mn nieuwe tv te kiezen.
Ook de bezorging was snel (dank Medewerker👍🏻) en afspraken werden nagekomen: top!

G.Bas 23-12-2022

Zoals eerder doorgegeven is er van te voren gebeld, voordat de installateur langskwam. Installateur hield rekening met onze wensen mbt ophangen en installatie van de tv. Alles is vlot en soepel verlopen. Onze dank is groot. Dank Pepijn.

Mevr. Theunissen 23-12-2022

Goede winkel met een fijne website.

Via de chat met R een Samsung tv gekocht. Ik kreeg een mooie korting! Erg blij mee.

Ik wilde de tv graag aan de muur. Dit werd ook door Hellotv aangeboden. Een goede service vind ik dat.

Dit is gedaan door een vakkundige medewerker DH.  Ook een vriendelijke medewerker. DH heeft de tv zorgvuldig opgehangen en ook nog mijn mediabox aangesloten. Daarna met veel geduld goed uitleg gegeven hoe de tv werkt.

Kortom ik ben een tevreden klant en ik kan hellotv zeker aanbevelen. Een goede winkel met goede service! Top!

Robert Bos 23-12-2022

Prima en snel geholpen. Service mogelijkheden en eventuele extra's besproken. Prettig geholpen.

A.Smets 23-12-2022

Na div offertes opgevraagd te hebben. Wat zeer snel verliep zijn wij in de winkel (Breda) gaan kijken. Daar goed geholpen door Dani. We hebben div opties bekeken en kwamen toch bij een ander model uit dan de offertes. Wel in dezelfde prijsklasse. En deze eenmaal aangesloten is het geen slechte keus geweest. Dank je

Cor van Hoff 23-12-2022

Keurig netjes geholpen, niet direct een opdringerige verkoper, kon eerst rustig rondkijken, daarna prima uitleg, en uiteraard het product gekocht, complete Sonos set.

Bezemboy 23-12-2022

Goeie service en snel geholpen. Ze gaven verder ook goed advies op het product

Sjoerd Salemink 23-12-2022

Goede prijs/ kwaliteit. Aardige en kundige verkoper in de winkel in Doetinchem.

Gerard 23-12-2022

Goede en makkelijke webshop. Ik had nog een vraag boor aankoop en via de app direct antwoord. Versterker besteld en ondanks drukke kerstperiode de andere dag in huis. Happy

Hans 23-12-2022

Marwin melde zich keurig tevoren via onze telefoon dat hij in aantocht was. Het afleveren van de BBQ (terwijl hij TV's) gewend is was voor hem bijzonder, eigenlijk hebben we dat niet gemerkt.
Super hoe vriendelijk hij was en hielp bij het afleveren van deze toch wel zwaardere levering dan gewend. Even samen uitpakken en checken of alles was hoe het zou moeten zijn. Zo zou je elke leverancier aan huis willen hebben.

Otto 23-12-2022

Verschillende keren via chat contact gehad met Daniel , Jasper en Tim.
Ze zijn allemaal even behulpzaam en staan klaar met raad en daad.
Ook een retour zending wordt snel en correct afgehandeld, je geld staat snel weer op je rekening.
Als je twijfelt kun je hier met een gerust hart bestellen ze maken waar wat ze zeggen.
Een echte aanrader wat mij betreft.

Ronald 23-12-2022

Mooie winkel in Zoeterwoude, een soundbar van Samsung opgehaald in deze winkel en super geholpen. De soundbar werd netjes naar de auto gebracht , top gedaan. De soundbar HW-Q800B is een topper , tevens nog een mooie deal gemaakt met 1van de medewerkers. 👍

Kevin 23-12-2022

Klantvriendelijk en net werk afgeleverd. Er hangt een mooi product netjes aan de muur.

John Westerdiep 23-12-2022

Vandaag de nieuwe Marantz cinema 50 gekocht bij HelloTV Klant vriendelijk en behulpzaam. Verder dik tevreden.

Jesse 23-12-2022

Via de website heb ik een tv inruilactie aangevraagd. Ik ben super geholpen! Dezelfde dag kon ik mijn tv al inruilen voor geweldig nieuw model. Erg tevreden met de afhandeling van Hellotv Groningen.

Justin 23-12-2022

In de winkel Amsterdam geweest ivm garantie op een product.
Na 3 x teruggebracht te hebben met steeds hetzelfde probleem hebben ze me een nieuwe set meegegeven!
Top service en iedereen in de winkel die mij heeft geholpen heeft iedere keer weer 100% zijn / haar best voor mij gedaan.
Heb al meerdere dingen gekocht bij deze winkel, alles goed geregeld, moderne winkel en een goede uitleg!
Ga zo door!

Wies Platje 23-12-2022

Mooie ruime winkel met een gastvrije inloop en een overzichtelijk uitgestald overzicht van de TV-apparaten. ... verwelkomde ons en nadat wij verteld hebben wat we zochten bleef hij attent, duidelijk en behulpzaam ons leiden naar de aankoop van onze nieuwe TV.

Arjan 23-12-2022

Fijne zaak om je tv te kopen. Verkopers hebben kennis van hun producten en laten dit op een fijne manier merken zonder zich op te dringen.
Zeker een aanrader als je een nieuwe tv wil aanschaffen.