HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Joop 19-03-2022

Snelle service en prima informatie vooraf. Deskundige en vriendelijke beantwoording Zeer tevreden tot nu toe.

Marco 19-03-2022

Duidelijke en deskundige uitleg over de aan te schaffen soundbar. Had hem al gereserveerd maar hij was niet voorradig. In de prachtige winkel in Rotterdam uiteraard een ruim assortiment tv's. Kom zeker terug voor de aanschaf van een samsung neo oled tv.

John Rijken van Olst 19-03-2022

Al eerder hier een BBQ gekocht en naar wens en nu een professioneel advies gekregen over mijn aankoop/wensen wat aankoop tv betreft ! Goed geslaagd netjes geholpen

Jimmy 19-03-2022

Nette winkel met hulpvaardig personeel. Ik werd prima geholpen en goed geïnformeerd en geadviseerd. De gekochte tv werd zelfs met hulp van het personeel in de auto geladen! Top service!

Aad en Suzan 19-03-2022

We kregen na binnenkomst eerst rustig de tijd om rond te kijken, wat wij ook wilden. Vervolgens kwam een verkoper naar ons toe en die heeft werkelijk alle tijd voor ons genomen, hij was vriendelijk, liet van alles zien, legde alles duidelijk uit, gaf een kopje koffie en uiteindelijk konden we een financieel aantrekkelijk deal sluiten. We gingen dus zeer tevreden naar huis. En de volgende dag stond post.nl al om 7.30 voor de deur met onze nieuwe TV. Een beetje vroeg, maar daar kan PlatteTV niets aan doen.

R Bonder 19-03-2022

Prettig en kundig geholpen
Verschillende laten zien om een goede keuze te maken
Jammer geen cappuccino gehad

Sjef 19-03-2022

Ik ben voor de eerste keer in de winkel in Eindhoven geweest voor info over een aan te schaffen tv. Ik ben geweldig geholpen en alle aspecten die bij mijn aanschaf besproken zonder beperkingen. Ik heb toen mijn nieuwe oled aangeschaft. Ik ging weg met een tevreden gevoel. De tv wordt binnen enkele dagen gemonteerd en opgehangen. Kijk er erg naar uit!

Patrick Hamstra 19-03-2022

Mooie winkel leuke mensen die er werken en het meeste contact gehad met verkoper B die ons goed heeft geholpen en er veel verstand van heeft en een goede lach heeft.
We zijn dus geslaagd voor de TV en na gepast te hebben in de auto toch maar besloten om hem te laten bezorgen wat ook geen enkel probleem was voor B die echt vriendelijk is.

P. Bos 19-03-2022

Wat een fijne winkel! Wij waren op zoek naar de Sonos Arc in het zwart maar overal uitverkocht. Voor ons besteld maar wij hadden het dit weekend eigenlijk al nodig. Worden we gebeld dat ze er toch één voor ons wisten te bemachtigen. Dat noem ik service! De tv stond al voor ons gereserveerd dus konden vandaag onze mooie set ophalen. Zeer vriendelijk geholpen ook. Komen er graag terug mochten we nog iets nodig hebben. Ga zo door!

Eltje 19-03-2022

Prima bedrijf. Doet wat het belooft en snel.
tip: Maak gebruik van de mogelijkheid "vraag korting"

Gert Van Doorn 19-03-2022

Mooie winkel, fijn meedenkend personeel, hulpvaardig goed advies Op aanraden van familie hier terecht gekomen.zeer tevreden en fijn geholpen

Viv 19-03-2022

Wonderful friendly service and advice. All questions professionally answered and technicalities about the TV we bought were easily explained. Best price compared to other shops.

Hans 19-03-2022

Wat een ongelovige kennis van welke tv dan ook.
Geen verkoop praatjes zo als in zo veel winkels maar samen tot een mooi eind resultaat komen.
Jammer dat je niet elke dag een tv hoeft te kopen!!!

Hans 18-03-2022

Werd geholpen met goede adviezen over de kwaliteit van diverse TV's en merken. Heb uiteindelijk een showmodel gekocht, waarvan werd gezegd dat die grondig was gecontroleerd op defecten en die goedgekeurd was. Afstandbediening is echter hevig beschadigd (door veel gebruik), en het beeldscherm en de voet van de TV is licht beschadigd. Ook werd mij een verkeerd advies gegeven over de beugel waaran de TV moest komen te hangen. De beugel is net iets te kort om het in de hoek te hangen (wat de bedoeling was, en wat ik had uitgelegd). Men verkocht mij ook een HDMI kabel voor "slechts 10 Euro" omdat die nodig was. Echter een uur later zag ik dezelfde kabel, met dezelfde specificaties voor € 4,95 bij Hornbach hangen.

Jolanda 18-03-2022

Wij zijn werkelijk geweldig geholpen allereerst door X van de chat en daarna in de winkel door Y die zeer uitgebreid uitleg heeft gegeven over de tv die wij op het oog hadden. Y weet zeker waar hij het over heeft. We hoefden de auto alleen maar voor de deur te zetten en toen kwamen Z en Y de tv naar onze auto brengen en hebben hem voor ons in de auto gelegd. TOP SERVICE

Piet 18-03-2022

Via Internet prima geholpen en een mooie prijs gekregen. Ik vond de mogelijkheden in de winkel om het product goed te bekijken wat beperkt. Geen tv zenders bijvoorbeeld, maar alleen de flitsende 4K demofilms terwijl ik ook eigenlijk ondertitels wilde kunnen beoordelen omdat dat voor mij belangrijk is.

Robbie 18-03-2022

Goede duidelijke site winkel toevallig lekker dicht in de buurt, maar zeker mooie goede winkel goed geholpen door de meedewerker.

Marrit 18-03-2022

Wij vinden dat we super geholpen zijn goeie curves in de winkel ook de monteur werkt nauwkeurig en heeft ons top geholpen met het installeren wij zij blij

Bas R. 18-03-2022

Eerst een hele goede deal gekregen voor onze Neo Qled TV. Een stuk scherper geprijsd dan andere shops.
Vervolgens zijn wij enorm goed geholpen met de installatie en ophangen van de TV.
Tip: ga niet zelf lopen rommelen en laat het voor een schappelijk bedrag door de installateurs van PlatteTV doen (bij ons Koen en Ron). Snel maar niet gehaast en zij adviseren ook hoe hoog en waar je hem het best kan ophangen.

Peter Heijmen 18-03-2022

Omdat Viaplayapp niet gaat lukken op mijn oude tv wilde ik een nieuwe kopen. Vakkundig door David en Rob van Platte tv in Nijmegen eerlijk geïnformeerd over de juiste keuze voor mijn situatie thuis. Oled of Qled? Uiteindelijk toch gekozen voor de Neo Qled mn om reflecteren via het scherm te voorkomen. Dank voor de bruikbare tips jongens.

Kees 18-03-2022

Vandaag nieuwe tv en soundbar aangeschaft de service was echt perfect en deskundig kan nog niet oordelen over de goederen die ik gekocht heb maarals die net zo goed zijn als de sevice in de winkel moet dit wel goedkomen

J van Rheenen 18-03-2022

Groot assortiment in de winkel, vriendelijk geholpen, maar ben niet zo enthousiast over vermelding op de website, waarop wordt aangegeven bij o.a. de Philips 55OLEDTV806 , vraag naar de korting OF ruil uw oude tv in.
In de winkel wordt gezegd dat het al een aanbieding is, volgens de website is het geen aanbiedingsprijs.
Jammer.
Ik ben wel tevreden met mijn Philips OLEDTV
Verder is er een ruime keuze in diverse merken tv's

L. Schoonheim 18-03-2022

Ik ben in de winkel in Utrecht geweest en ben daar prima en deskundig geholpen door ..... Ik ging naar de winkel om het toestel eerst te bekijken en uitleg te krijgen( ik ben van de vorige generatie haha). Ik zou deze winkel zeker aanraden!

Lesley 18-03-2022

De winkel ziet er goed uit! Je krijgt goede adviezen over de tv’s, het personeel is heel vriendelijk en vakkundig! Het is echt en aanrader!!😊

Wout van Dam 18-03-2022

Normaal gesproken geef ik niet zo snel een 10, maximaal een 9 omdat er nog iets te willen verbeteren moet achterblijven. Ik denk aan het enthousiasme van .......in Utrecht te zien hoe graag hij wil dat je 100% tevreden de deur uit loopt ik hem daar nog mee tekort doe, maar helaas kan het niet hoger. Ik ben uiteindelijk met een tv onder de arm naar buiten gelopen en ben er van overtuigd dat ik daar heel veel plezier van ga krijgen........