HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ronny 10-06-2021

Goeie deal met goeie service. Alles liep zoals gecommuniceerd. Ik wou me oude soundbar inleveren voor een nieuw model. Via e mail contact gehad met ivo. Hij bood gelijk een goeie deal aan. Later wou ik mijn oude tv inruilen voor een andere model toen kwam Tim echt met een waardeloze voorstel dat vond ik dan minder. Ben daar ook niet op in gegaan. En mijn beoordeling voor deze ervaring staat er los van. Medewerker die het product kwam inruilen was ook vriendelijk.

Ben 09-06-2021

Top geholpen zowel online als in de winkel. Goede prijzen, goede service, goede uitleg. Snel en makkelijke afhandeling.

Jeroen 09-06-2021

Ben weer goed geholpen bij de aanschaf van onze 32” Philips TV.
Heb deze voor een mooie prijs gekocht.

Erik 09-06-2021

Mooie producten tegen de scherpste prijzen en nog eens inruil van je huidige Tv , gewoon top 💪🏻

Hans Bastiani 09-06-2021

Wat een heerlijke shop om een tv te kopen. *** in Amsterdam, een van de adviseurs, heeft mij perfect geholpen. Snel en duidelijk en door zijn advies een extra verzekering afgesloten en ik ben een 65 inch tv rijker TOP!!

Rob Beuk 09-06-2021

Gekocht via internet en op professionele wijze in goede orde uitgevoerd.
Kom graag weer terug

Johan Neelen 09-06-2021

Geweldig goede uit leg en mee denken goed geluisterd naar de klant.zeer tevreden.

August Tan 09-06-2021

Correctie op ons vorige review ivm verkeerde namen van bezorgers/installateurs. Het moet nl Danny K en Edwin zijn.

Review:
Bezorgers xxxx en yyyy waren netjes op tijd (zoals afgesproken). Alles netjes uit de dozen gehaald en tv in elkaar gezet en netjes geplaatst en geïnstalleerd. TV standaard instellingen aangepast. Goed uitleg gegeven over werking van de afstand bediening.
Goed advies gegeven met betrekking tot accessoires van de tv en over garantie verlenging van 5 jaar. Met andere woorden Hele Goede Service!

Fred te Hdorp 09-06-2021

de chauffeur /monteur heeft alles perfect uitgelegd waardoor ik nu zeer tevreden ben over mijn gekochte product,er mag gerust een plus achter de 10

Diemen 09-06-2021

Goede, duidelijke en snelle communicatie. Bezorging en installatie ook prima, vriendelijk en vakkundig personeel.

P.I.M. Evers 09-06-2021

Keurig op tijd zoals was afgesproken kwam Remon de nieuwe TV leveren. Hij was daarna zeer behulpzaam bij het uitpakken en neerzetten van de TV omdat we even moesten wachten op de rekening van de nieuwe HDM kabel.
Zeer positieve ervaring en complimenten voor ook een zeer beleefde Remon en Platte TV, die de afspraken uitstekend nakomt.

P.I.M. Evers

Hans 09-06-2021

Bij Platte TV in Naarden geweest voor de aanschaf van een smart tv. Je wordt er hartelijk ontvangen en het personeel heeft verstand van zaken en weten dus waar ze het over hebben. Ze geven goede informatie en nemen de tijd voor je, iets wat ik erg belangrijk vind. Daarbij heb je de mogelijkheid om je oude apparatuur in te ruilen wat ik ook erg prettig vind. Kortom...fijne winkel om te komen!

Rob 09-06-2021

Goed geholpen
Maar de verkoper was niet kundig genoeg
Wist af en toe niet precies van hoe en at

Rla bloemers 09-06-2021

Prima service! Wist een antwoord op elke vraag! Kortom een vriendelijke en behulpzame jongen! Top!

Eltjo 09-06-2021

Online had ik de Samsung Nei QLED 4K 55QN95A besteld. Dit proces verliep al zeer prettig en met verstand van zaken. Gisteren werd de TV gebracht, opgehangen en geïnstalleerd door Dannyh en Edwin. Uitermate vriendelijk, alles goed uitleggend en alle 'zooi' weer opgeruimd stonden zij na 3 kwartier weer buiten en hing de TV precies op de plek zoals ik dat wilde, ondersteund door kundig advies. Het soort dienstverlening die je niet veel meer ziet in positieve zin.

EPJA 09-06-2021

Ik heb mijn oude HomeCinema systeem ingeruild tegen een nieuwe. Heb voor de oude een heel goede prijs gekregen, heb daarvoor niet hoeven onderhandelen. Het eerste bod was meteen goed. Een dag later in de winkel filiaal Eindhoven de ruiling zelf gaan doen. Erg snel en vriendelijk geholpen. Geen gehaast, tijd werd genomen om alles netjes af te handelen.

Delano de Bont 09-06-2021

Heel leuk contact gehad via whatsapp. Ik zocht een playseat beugel echter is deze niet los te krijgen. Personeel denkt goed mee tot aan een kratje pils toe als oplossing. Als ik weer aan een nieuwe TV of Playseat nodig ben ga ik zeker naar deze mannen.

Jef 09-06-2021

Vorige week een tv gekocht voor mijn dochter, tv niet op voorraad dus die zou bezorgd worden. Helaas raakte afgelopen week de tv 'zoek' bij de bezorger. Gisteren contact met N. (vestiging Son) en hij heeft buiten de gebaande paden om er voor gezorgd dat ik vandaag toch eenzelfde tv binnen kreeg. Platte TV zou zelf achter de zoek geraakte tv aan gaan zodat ik me daar als klant niet meer mee bezig hoefde te houden. Superservice!
Platte TV: jullie medewerker N. verdient een salarisverhoging! :-)

Tine 08-06-2021

Mijn vader kwam heel vaak in deze shop, de keuze was snel gemaakt. In alle rust konden we een tv keuze maken. Ook met hulp vd shop medewerker die ons adviseerde om een Sony ipv Samsung te nemen aangezien mijn vader hoogbejaard is dus niet zoveel poespas. Ook een pluim voor de gezellige monteur. Jullie shop is gelukkig geen mediamarkt zodat wij in alle rust met mijn vader een goed advies hebben gekregen. Top!!!!!

August Tan 08-06-2021

Theo Jongmans 08-06-2021

Goede onderbouwde argumenten waarom iets wel of om niet te doen. Dit zonder vervelende druk. Na aankoop problemen gehad met de aansturing van mijn geluid systeem. Dit werd snel en goed verholpen

Vincent 08-06-2021

Garantie afspraken drama met totaalpakket door Probleem met Sonos speaker word niet opgelost volgens de voorwaarde die bij totaal pakket zouden horen. Beloftes en afspraken worden niet nagekomen in de winkel en of informeren van een klant als er wat tegen zit word blijkbaar ook niet gezien als service. Je mag er zelf steeds achteraan. Winkel Nijmegen laat ons in deze maar gewoon zitten . Week 3 gaan we in en nog niets geregeld en weer aan het lijntje. Dan ook nog een zogenaamde live chat functie waar je geen moer verder mee komt. Telefonisch zijn ze nooit bereikbaar een uur wachten en nog niemand gesproken is geen uitzondering.

Ed en jose 08-06-2021

Een duidelijke uitleg over de mogelijkheden en geen opdringerig gesprek. Waardoor de beslissingen bij ons lagen ondanks alle goede adviezen.

Haye Westerhoff 08-06-2021

Het was jammer dat de eerste tv die was bezorgd was er een barst in het beeld zat maar door de top service is de andere tv met de schade opgehaald en heb ik de zelfde tv kostenloos een nieuwe gekregen

Paul 08-06-2021

Zelf rustig een rondje kunnen lopen door de zaak, en daarna erg vriendelijk geholpen door .........
Hij had ook geduld voor mijn twijfel over het formaat!