HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5379 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

B. Sluijter 05-07-2022

Ruim overzichtelijk aanbod een vriendelijke verkoper die zeer kundig en voor iedereen een duidelijke uitleg geeft en hier ook de tijd voor neemt.

Van Dulm 05-07-2022

Wij zijn super netjes te woord gestaan door een jongeman met bril in Nijmegen .
Hij heeft ons haarfijn uitgelegd wat alle verschillen zijn in merken , kleuren , pixels enz.
Wij zouden zeker onze volgende tv weer hier kopen .

Jo 05-07-2022

xxx heeft me prima uitgelegd hoe de TV werkt en hoe ik deze het beste kan ophangen, zeer goed!

louis krauts 05-07-2022

verstand van zaken vlot geholpen en ruime keuze en voordeel kan goed parkeren voor de deur

Andreas 05-07-2022

Super uitleg van een vriendelijke verkoper die er duidelijk verstand van had zonder dat je het gevoel kreeg gepusht te worden. Goede prijs gekregen de tv kon gelijk mee naar huis. Zeer aan te bevelen!

Harry Rutten 05-07-2022

Zeer snel en vakkundige antwoorden. Gevonden door de test van 65 inch TV’s door de Consumentenbond.
Zeer aanbevelingswaardig ook de installatie en instellen door de zeer vriendelijke monteur!

Mike v P. 05-07-2022

in deze shop wordt je van goed advies voorzien en ... heeft mij goed geholpen om mijn keuze voor een mooie tv te maken. duidelijke uitleg over extra garantie bij pixelloss.

Dick 05-07-2022

Eerst via internet en daarna in de winkel uitstekend geholpen door ....... te Eindhoven. Vriendelijk en deskundig

Mark 05-07-2022

Geweldig geholpen vandaag in de winkel in Den Bosch. De tv werd, in tegenstelling tot bij andere winkels, helemaal mee naar de auto gebracht en mee ingeladen. Topper!

Eyup 05-07-2022

Top service. Meneer die ons heeft geholpen heeft zeer goede kennis over tv’s en alles wat erbij hoort. Ik ben er heel tevreden mee.

Ap&Son 05-07-2022

Nette, mooie ruim opgezette winkel met groot assortiment.
Goed en deskundig geholpen door M. Hij nam ruim de tijd. Vroeg goed door naar onze wensen en woonsituatie. Wij kregen zelf alle tijd om goed te kijken en te luisteren.

Maarten 04-07-2022

Duidelijke en correcte aanbieding van het gewenste product. Nadat op de chat een verbeterde versie is aangeboden. Op basis van reservering nummer correct afgehandeld in de winkel van Breda.

Willem 04-07-2022

Winkel Den Bosch daar was ik vandaag tv ophalen nieuw wel even wachten was geen probleem klant vriendelijk en super koffie een mooie winkel goed opgezet vanaf morgen een nieuwe naam op de gevel ga zo door en bedankt voor de service en gastvrijheid.

Mark 04-07-2022

Bij binnenkomst uitermate correct aangesproken. Uitstekend advies, kent zijn producten, betaling snel geregeld. Meer dan Lof..!

RobB 04-07-2022

Tot mijn verrassing had PlatteTV niet alleen een webshop maar was er ook een fysieke winkel in Amsterdam. Daar werden we heel goed geholpen op basis van onze wensen mbt beeldformaat en budget. De bezorging was snel en goed geregeld.

Marjolein 04-07-2022

Duidelijke uitleg, eerlijke prijs, zeer vriendelijke en deskundige hulp ontvangen

Jacobsen 04-07-2022

Vriendelijk en servicegericht. Vertelde veel , gaf veel informatie. Was behulpzaam.

kevin 04-07-2022

zeer goede service niks was teveel moeite belde netjes een half uur van tevoren hoelaat die er ongeveer was goed geregeld

Carel Wesselius 04-07-2022

Mooie ruime showroom met een ruime collectie van alle merken. Direct en prettig
door ***, met een kundig advies en antwoorden op al onze vragen.

Ina 04-07-2022

Vandaag werd onze nieuwe Samsung Oled S95B 65 inch opgehangen door de monteur van PlatteTv.nl.
Tijdens de koop in de winkel werden wij heel goed geholpen. De bijgekochte beugel van Samsung bleek helaas op de nieuwe tv van Samsung niet te passen, maar de monteur had diverse alternatieven bij zich. De monteur had ook nog diverse goede tips voor ons. Wij zijn dus heel erg tevreden.

C.M.Bassa 04-07-2022

De site is erg overzichtelijk. Zijn niet duur met de televisie`s , altijd leuke aanbiedingen. Gebruik van de site is kijk vriendelijk. We krijgen de televisie nog thuis gebracht.

Wij zijn erg tevreden met Platte TV. We hebben voor de tweede keer bij jullie een TV gekocht, het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam goede uitleg.

FJ 04-07-2022

Tv gekocht in vestiging Breda. Daar prima uitleg en toelichting ontvangen. Afleverproces verliep vlekkeloos. Installateur was informatief, communicatief, voerde rustig en beheerst zijn werk uit en was ter zake kundig (verdient salarisopslag!).

DiMaJack 04-07-2022

Daar wij in 2012 in de 1e vestiging in Breda(via website gezien) behoorlijke concurrerende prijzen hebben daar onze 1e digitale tv gekocht, nu er in onze woonplaats ook een vestiging bijgekomen is zijn daar vandaag oriënterend naar toe geweest en van goed advies door verkoper/adviseur *** voorzien en na alles met partner overwogen te hebben 1Oled tv gekocht.

Ton Ketting 04-07-2022

Ben netjes geholpen en kreeg op alle vragen een net antwoord. Na zelf eerst goed voorbereid te zijn wat ik wilde en verwachte daar kreeg ik de zelfde antwoorden op die klopte met wat ik al op internet had gezien bij diverse vergelijking sites. Kreeg een mooi aanbieding waardoor de prijs ook onder al die andere zaken lag.

Baglan 04-07-2022

Ik ben in principe naar tevredenheid geholpen. De product was aanwezig. Ik vroeg naar extra korting, die niet meer mogelijk was. Verder ging alles naar wens.