HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Bas 08-10-2022

We kwamen eigenlijk voor het 2021 model van de Samsung frame tv, vanwege de scherpe prijs. Zonder iets op te dringen liet Michiel ons het grote verschil zien met de 2022 uitvoering. Hierdoor konden we zelf zien waar we uit kozen. Uiteindelijk toch voor de 2022 versie gekozen, dankzij een mooie deal van Michiel!

Edwin 08-10-2022

Na aanschaf van een nieuwe tv bij Hello TV Duiven ben ik de volgende dag teruggegaan met een vraag over een soundbar omdat ik toch wat meer bioscoopbeleving wilde. Een mooie deal kunnen maken en dankzij de inspanning van de medewerker van Hello TV dezelfde middag nog op kunnen halen want ze waren niet direct op voorraad. Topservice en top beeld èn geluid in mijn woonkamer.

Mevr. G. Kerckhoffs 08-10-2022

goede verkoop medewerkers wat bij mij de doorslag heeft gegeven om bij jullie te kopen is toch het goed onderbouwde advies via live chat. ik kon vragen en verlangens kenbaar maken en mijn prijs wat ik wilde uitgeven. Het thuis bezorgen en installeren perfect gebeurd.
Alleen het geluid moet ik aan wennen, is vreemd, anders.

Jeroen 08-10-2022

Vlot geholpen
Duidelijke uitleg prettig personeel.
De prijzen kloppen geen extra’s als je de tv komt halen.
Kom hier zeker weer.
Top service.

ErikG 08-10-2022

Wij zijn blij met onze 85 inch televisie en bijbehorende Soundbar. In de winkel ben ik netjes en vakkundig geholpen en zijn we het eens kunnen worden over een redelijke prijs. Erg blij dat we de totale montage hebben uitbesteed. Zo'n 85 inch scherm is erg groot en onhandelbaar. De monteur .... wist de TV en Soundbar zeer efficiënt te monteren. Het resultaat ziet er heel netjes uit!

Bart 08-10-2022

Prachtige winkel.
Enthousiaste verkoper .... die alles deed om ons ter wille te zijn.
Heerlijke koffie.
En een fantastische prijsaanbieding vergeleken met andere winkels.

Jaco 08-10-2022

Onlangs in de winkel geweest voor advies en uitleg, hier naar volle tevredenheid geholpen. TV gekocht via chat op de website voor een heel scherpe prijs en zojuist afgehaald in de winkel. Keurig uitleg gekregen over de extra garantie en geholpen met het inladen van de TV. Wat ons betreft een aanrader om in deze winkel iets te kopen.

J. van der Mark 08-10-2022

Afgelopen week op zoek gegaan naar een nieuwe televisie. Omdat we nog niet exact wisten wat we wilde hebben als opvolger van onze huidige televisie, vonden wij het belangrijk dat we diverse soorten en ook nog eens leverbare modellen konden bekijken. Wij waren nog niet eerder bij Hello TV geweest. Eenmaal binnen was het een verademing. Merken netjes gesorteerd en geen overdadige verlichting zodat je een beeldscherm goed kan beoordelen op de kwaliteit. Bovendien was het ruim opgezet. De eerste indruk was dus goed. Tijdens het rondkijken kwam een verkoopster met de vraag of zij kon helpen. Na onze wensen kenbaar te hebben gemaakt kregen we iets te drinken aangeboden en zijn we op zoek gegaan naar onze nieuwe televisie. Verkoopster .. uit het filiaal Amsterdam kon ons prima alle voor en nadelen van de diverse merken en modellen vertellen. Ze was niet opdringerig en heeft uiteindelijk voor ons een offerte gemaakt voor 2 televisies waaruit we wilden kiezen. We hebben de offertes meegenomen en de betreffende televisies nog eens opgezocht op internet om de specificaties nog eens op het gemak te bekijken.
Wij hebben een Samsung Qned televisie bij haar gekocht.
De televisie staat inmiddels en wij zijn super tevreden met de hulp van de verkoopster van Hello TV Amsterdam.

Jannie van leeuwen 08-10-2022

Ik ben goed geholpen goede adviezen gekregen.
Ik heb niks aan te merken zeer te vrede.
We genieten vol op van de tv en de soundbar 👍

Cor Van Esser 08-10-2022

Zeer goed advies ,plan van aanpak installeren van toestel neemt zijn tijd ,top

Jan van Poecke 08-10-2022

Heb een soundbar bij Hello TV gekocht en de andere dag al in huis
Het installeren was voor mij (77 jaar) zeer eenvoudig.
De subwoofer kwam ik ff niet uit maar op de chat met X was het zo gedaan

Toos 08-10-2022

Hellotv wat hebben jullie een mooie winkel in Eindhoven. Erg vriendelijk, gezellig maar vooral kundig personeel. Boris legde alles prima uit, ondanks dat we tegen sluitingstijd binnen kwamen werd er ruimschoots de tijd genomen. Er werden verschillende opties geboden en het meedenken in mogelijkheden was een top aanvulling. Goede prijs gekregen. Ben erg tevreden 😁

Ravenswaaij 08-10-2022

Op basis van de ervaringen van bekenden, ben ik bij HelloTV terecht gekomen. Wat een ontvangst en wat een deskundig advies! Ik voelde me echt klant en werd gehoord. Dit is klantgerichtheid! En natuurlijk ben ik superblij met mijn prachtige aankoop.

Peter 08-10-2022

Op zoek gegaan voor een soundbar met subwoofer voor een 5.1 surround bij HelloTv.
In de winkel mijn vraag neergelegd bij de verkoper, die ons naar de luisterruimte begeleide.
Keus gevallen voor de Sonos Arc 5.1 set, die ook in de winkel heel mooi klonk.
Dankzij het goede advies hebben we thuis veel kijk-en luisterplezier!

Kevin 08-10-2022

Je kan met een gerust hart een tv kopen bij HelloTV. Alles wordt netjes op tijd geleverd volgens afspraak. En in mijn geval wordt hij ook netjes omgeruild nadat de tv beschadigd in de doos zat. Service is dus top!

Jansen 08-10-2022

Naar hun winkel in Nijmegen geweest om een nieuwe tv aan te schaffen. Zelf hebben wij weinig verstand van tv's maar het personeel nam rustig de tijd om het ons goed uit te leggen, waardoor wij nu een prachtig toestel aan de muur hebben hangen voor een mooie prijs. Installateur D heeft hem netjes aan onze muur gemonteerd en nam de tijd voor onze vragen, dat vonden wij erg fijn. Onze volgende tv komt weer van hellotv!

Thomas Wijnands 07-10-2022

Goede klanten service en elke prijs is bespreekbaar! Dit is vooral fijn als je het ergens anders goekoper ziet maar je het toch liever bij hellotv wilt halen. Mooi om te zien dat er dus altijd meerdere opties zijn! Dat maakt het dus erg fijn om hier ook te winkelen :)

Rene 07-10-2022

In filiaal Naarden werd ik erg vriendelijk geholpen door het personeel.
Er werd mij een zeer aantrekkelijke aanbieding gedaan omdat het product waar ik voor kwam niet voorradig was, wat wel zo was aangegeven op de website.
Ik wil Stefano vriendelijk bedanken voor zijn uitstekende service.

BM 07-10-2022

Goede website en zeer vriendelijke + deskundige ondersteuning via de chat. Informatie en toelichting hebben uiteindelijk het besluit makkelijk gemaakt om hier een mooie tv te kopen.

Top winkel! 07-10-2022

Vriendelijk ontvangen, geen druk, eerst koffie aangeboden en goede informatie omtrent de aanschaf verkoper had goede kennis!

Koose 07-10-2022

Ik was op zoek naar een mooie 4K televisie en na veel zoeken kwam ik bij Hello TV uit. Ze boden mij een nette all in prijs aan. een nette prijs voor de televisie en het bezorgen en ophangen hiervan. Er werd netjes een mail opgesteld met de gegevens en de communicatie verliep ook goed.

Gisteren kwam installateur A deze ophangen en installeren en A deed alles super professioneel en bekwaam en is een erg prettige persoon om mee te maken.
We zijn dubbel en dik tevreden over het totaal pakket en raden Hello TV van harte aan.

Prima zaak 07-10-2022

Heel goed ontvangen en prima uitleg, over de door ons aan te schaffen TV door....

Niek F 07-10-2022

Erg goed geholpen in de winkel door.... Hij nam de tijd en weet inhoudelijk waar hij het over heeft. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Philips 55OLED807. Ook daar ben ik zeer tevreden over. Geweldig mooi beeld en geluid. Super aankoop en top service.

Piet 07-10-2022

Vandaag, 7-10-2022, de HelloTV winkel in Groningen bezocht. Goed en leuk ontvangen door verkoper. Hebben onze voorkeuren vertelt en hij kwam direct ter zake. Na een goede uitleg van... en veel wikken en wegen van ons, toch tot een goede deal gekomen. ... Bedankt.

Marc Gerritsen 07-10-2022

Werd door mijn collega hierna verwezen, schone winkel, behulpzaam, goede voorlichting, zou er in de toekomst zeker weer iets kopen.