HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Arno 13-11-2023

Goede ondersteuning. Eerlijk advies en klantgerichte communicatie. Meedenken in plaats van verkopen

Simone 13-11-2023

We zijn naar HelloTv geweest voor de aanschaf van een Sonos, een nieuwe afstandsbediening en met een aantal vragen. We werden super geholpen door een medewerker die eigenlijk pauze had, maar hij nam rustig alle tijd voor ons en gaf top advies! We zijn heel blij met de antwoorden en nieuwe aankopen. We komen zeker terug! ☺️

Reza 13-11-2023

Super goed geholpen in de winkel. Top medewerkers die mij hebben geholpen met mij probleem. Via de chat informatie opgevraagd over een tv bleek dat die informatie niet klopte toen ik de tv thuis gestuurd kreeg. Daarna ben ik langs gegaan bij hun winkel in Amsterdam en hebben ze uitstekende service verleent zelfs de tv ingeladen in de auto. Ik raad hellotv zeker aan!

R kreekel 13-11-2023

Heel erg goed geholpen door al het personeel. Een goede uitleg over het verschil in beeldkwaliteit. Ook wordt er netjes mee gedacht met onze wensen. Hier draait het niet alleen om de verkoop.Top service!

Rian van Eijk 13-11-2023

Het is een hele fijne winkel en je word gast vriendelijk ontvangen, maar van wegen de drukte was het wel onoverzichtelijk wie er aan de beurt is om geholpen te worden.
Tips : zet een banner neer waar je moet melden als het druk is en de volgende tip probeer een werknemer neer te zetten voor de mensen die alleen een tv komen ophalen want je heb al je keuze gemaakt en wilt graag door.

Els 13-11-2023

Op zaterdagochtend 4 november 2023 waren we bij hellotv in Amsterdam. We zijn goed voorgelicht en op een vriendelijke manier geholpen door Bjurn.
De televisie bevalt prima

Hans 13-11-2023

Mooie winkel en zeer goed geholpen door xxx in Zoeterwoude. Goede uitleg en prettige sfeer. Kortom zeer tevreden.

Toine Janssen 13-11-2023

Mooie ruim opgezette winkel (Eindhoven). Werd snel en vakkundig geholpen door xxx. Kreeg alle informatie die ik nodig had. Er werden toestellen vergeleken in beeld en geluid. Alles werd getoond en beluisterd. Zeer tevreden over de hele gang van zaken. Snelle levering door post nl.

Anne 13-11-2023

We werden erg prettig geholpen door Naveen. Uiteindelijk zijn we boven ons budget gaan zitten om de LG Gallery OLED te kopen en dat kwam vooral door de goede uitleg van Naveen. Hij gaf ons goed de tijd om hierover na te denken en te overleggen. Ook erg prettig dat de TV op een later moment bij ons thuis geleverd kan worden aangezien we hem pas over ongv 2 maanden nodig hebben. Prettige ervaring!

Mark 13-11-2023

Hello(tv) Utrecht is een heerlijke winkel. Alle tv's staan keurig opgesteld en je krijgt een heel goed beeld van wat je (mogelijk) wilt kopen. De mensen die er rond lopen zijn erg deskundig en absoluut niet opdringerig. Vriendelijk en de koffie staat ook klaar. Ook nu weer heb ik een prima advies (en hele goede prijs) gekregen voor wat ik wilde kopen. Supertevreden ben ik de winkel dan ook weer uitgelopen (Dax: bedankt voor jouw advies en service!)

Daphne 13-11-2023

Op vrijdag 3 november mooie aankoop gedaan. Aan de service die het 2e handsdeel van deze winkel in Naarden geeft, mogen andere winkels een voorbeeld aan nemen! Enthousiaste medewerkers, die met je meedenken - ook als je een klein budget hebt. Verkoopgesprek gericht op beste kwaliteit voor het te maximaal te besteden budget en niet verleidend tot hogere uitgave. Én deskundig en eerlijk, ze weten waar ze het over hebben. Tv stond netjes gereserveerd (via Martkplaats gereageerd). Voor een kleine prijs deze tv, een kleinere tv en een soundbar van fantastische kwaliteit. Met ook nog 3 maanden omruilgarantie. Hulp bij het inladen en ontzettend vriendelijk. Echt een aanrader!

Taoufik 13-11-2023

Ik ben heel ergg goed geholpen in de winkel van Rotterdam. Had via internet een te kleine formaat besteld en gelukkig kwam in daar in de winkel achter. Door de.medewerker goed geholpen. Al met al happy naar huis

Fred 13-11-2023

Keurige winkel, genoeg keuze, we kregen een heerlijke bak koffie aangeboden tijdens het wachten op een medewerker. Vakkundig werden wij geholpen en met een flinke korting een prachtige tv aangeschaft, de Philips 77oled808, wordt komende dagen gratis afgeleverd

Ivan 13-11-2023

Ik wil graag mijn waardering uitspreken voor de uitstekende service die ik heb ontvangen bij de aankoop van mijn nieuwe televisie. De verkoper heeft me een aanzienlijke korting gegeven, en de transactie in de winkel verliep zeer efficiënt.

Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit van de televisie die ik heb gekocht. Het toestel voldoet aan mijn verwachtingen en levert uitstekende prestaties. Dankzij jullie deskundige begeleiding en snelle service heb ik een positieve ervaring gehad.

Bedankt voor jullie professionaliteit en klantvriendelijkheid. Ik zal zeker overwegen om in de toekomst weer bij jullie te winkelen en zal deze positieve ervaring delen met anderen.

Dave 13-11-2023

Wij hebben een mooie tv en soundbar set gekocht tegen inruil van oudere elektronica en hebben hierdoor een mooie deal gekregen. Medewerker in de winkel heeft ons meer dan goed geholpen met het uitzoeken van onze set. Twee weken later is dit allemaal probleemloos geïnstalleerd door een super vriendelijke monteur. Echt een aanrader

willem 13-11-2023

vriendelyke monteur wie van netjes werken houd en sociaal naar de verbruiker is en graag uitleg geeft deze jongen gaat zeer zeker wat opbouwen in z.n leven

Arthur 12-11-2023

Nette bezorger, keurig op tijd. TV opgehangen alles uitgelegd en de tijd genomen , tips gekregen. . Kan hello tv aanbevelen.

Sheila 12-11-2023

Geholpen op locatie Den Bosch. De hulp was vriendelijk en bevatte duidelijke informatie, deze was heel verhelderend. Het maken van onze keuze is gebaseerd op het fijne gesprek, niet gepusht en vrij gelaten. Zeker een aanrader!

H. Evertsen 12-11-2023

Was black friday producten aan het googelen en kwam bij Hello TV uit.
Via de chat goed advies gekregen en meteen maar naar de winkel in Eindhoven gereden. Werd netjes opgevangen en meteen koffie gekregen. Al snel werden we door een verkoper zeer goed geholpen en geadviseerd. Op basis van zijn advies, meteen een nieuwe tv gekocht.

mp 12-11-2023

wij zijn bij Hellotv in Zoeterwoude geweest wat zijn we daar goed geholpen door een verkoper.
Wat me opviel dat het mensen waren die verstand van zaken hebben en geen traditionele verkopers die effe snel een tv willen verkopen nemen echt tijd voor je echt een super zaak komen zeker terug

Stephan 12-11-2023

Ik ben in Amsterdam heel goed geholpen door een verkoper. Als wat oud persoon werd een en ander heel geduldig uitgelegd en begreep ik uiteindelijk alles heel goed. Daarnaast nog ongevraagd een kop koffie aangeboden bij de uitleg!

JB 12-11-2023

Afgelopen zondag ben ik bij Hello tv geweest bij het sontplein. Ik ben daar geholpen door een verkoper.

Mijn ervaring is dat ik goed ben geholpen door de collega(s). Hij beschikt over de juiste product informatie en heeft al mijn vragen kunnen beantwoorden. Je kon merken dat dit een vakman was en over de juiste informatie beschikt.

Daarnaast heb ik een mooie prijs kunnen krijgen voor mijn beoogde televisie en soundbar. Prijs kwaliteit verhouding is daarom dus ook meer dan goed!

Hans 12-11-2023

Perfecte manier om tv’s met elkaar te vergelijken. Eerlijk advies en een prima aankoop. Bij thuiskomst gelijk geïnstalleerd en voldoet aan alle verwachtingen

Mary 12-11-2023

Ik kan HelloTV van harte aanbevelen. In de winkel hebben we goed advies gekregen. De installateur werkte zeer nauwkeurig en netjes. Was erg vriendelijk en dacht erg goed mee. Heel fijn geregeld en we genieten enorm van de tv.

Sam 12-11-2023

Goeie ervaring, vriendelijk personeel met veel expertise. Erg meedenkend. Enige minpuntje was de wachttijd in de winkel.