HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5111 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jacques 23-11-2023

Al jaren zat ik te wachten op het juiste moment voor een uitbreiding op mijn Sonos met een sub (gen 3) toen ineens een mooie aanbieding bij hallo tv voorbij kwam. Ik had nog wat vragen en kreeg uiteindelijk via de mail fantastisch uitleg en als bonus een fantastisch aanbod in het kader van Black Friday die ik niet kon laten lopen. Omdat Utrecht op mijn route lag heb ik daar de sub opgehaald, en ook daar werd ik weer verrast door uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel, het bestaat dus toch nog ;-) En de sub zelf? echt een enorme toevoeging in geluid op mijn bestaande set, zowel bij mijn eigen muziek en radio als bij de beleving van films op oa Netflix, een echte aanrader!

OzOlmez 23-11-2023

extreme good deal with TV I bought. Direct chat was really helpful. When I visited shop, shop assistant explained me everything in a calm manner and in detail. He even helped me to carry tv box to my car. I am really happy about the service of Hello TV.

Melvin Kurvers 23-11-2023

Zeer goed geholpen. Vriendelijk personeel, denken erg goed met je mee en smeren ook niet de duurste tv aan, maar gewoon degene die het beste past bij jou wensen!

Hans Boogaarts 23-11-2023

Mooie winkel en we werden goed geholpen om de juiste tv uit te kiezen.
We kozen voor een 85 inch Phillips tv.
We werden keurig gebeld dat ze er aan kwamen om de tv op te hangen en installeren.
Ik heb met bewondering naar de twee mensen van hello tv gekeken. Ophangbeugel op de muur geboord . Tv opgehangen. Uitleg top !!!! Zo hoort het. Een dikke 10 !
Alles keurig verzorgt. Ophangen / uitleg

Jan 23-11-2023

Prettig "zaken" doen met deze winkel en vooral mails 3 stuks werden binnen +_1 a 2 uur keurig en met
aanbevelingen beantwoord je kunt ook evt oude tv voor een leuk prysje inruilen.
Makkelyk voor de deur in en uitladen.
Zeer tevreden dus en evt zou ik daar weer een nieuwe tv kopen.

Mitchell 22-11-2023

Mijn vader en broer hebben eerder beide een TV aangeschaft bij HelloTV in Eindhoven en waren altijd positief. Zelf was ik opzoek naar een nieuwe TV en ben ik goed ingelicht en geholpen met mijn keuze.

De keuze is voor de LG c3 77 inch gevallen en ze hebben goed meegedacht met de totaal prijs incl beugel en de top garantie van 5 jaar. Aanrader!

Hill Lubberts 22-11-2023

We vonden de communicatie, antwoorden op de mails en verzorging tijdens de aankoop geweldig! We zijn enorm tevreden klanten dus. Onze complimenten.

Naushad 22-11-2023

XXX is gewoonweg geweldig! Hij heeft mijn TV-dromen werkelijkheid gemaakt met de LG G3 77 inch. Het voelde alsof hij mijn wensen kon lezen en vertalen naar de perfecte keuze. Zijn enthousiasme en kennis gaven me het vertrouwen dat ik de juiste beslissing nam. XXX is niet alleen een expert, maar hij maakte het hele proces ook leuk en persoonlijk. Hellotv heeft met hem echt een topper in huis. Bedankt, Mehmed, voor de top service en de geweldige TV-ervaring!

Ard 22-11-2023

Prima en vakkundig geholpen! We waren op zoek naar een Smart TV voor de slaapkamer van mijn zoon en konden snel onze keuze maken.

Yoran 22-11-2023

Vandaag bij deze winkel een Tv gekocht. Keurig geholpen door het personeel en professioneel advies gekregen over de TV modellen.

Komen hier zeker weer terug!

Eertwijn B 22-11-2023

Grandioos geholpen, verkoper met zeer veel kennis en niks was te veel.
Verkoper heeft al onze vragen perfect beantwoord. Topper.

pierre 22-11-2023

Door de winkel lopend/zoekend gaf de man achter de kassa aan dat hij zo zou komen om te helpen. En inderdaad hij kwan zeer snel om ons te helpen en adviseren met onze vragen, na een korte demo zijn wij overgegaan tot de ankoop van het product waarvoor we zijn gekomen. Hij adviseerde ook om de "audio service plus"mee te kopen met eventuele omruil of stukken. Ook voor de speciale HDMI kabel om zeker te zijn dat de TV met ARC uitgang het Dolby Atmos geluid feilloos zal weergeven.
Geholpen door XXX Hello TV Den Bosch

C. Verhoeven 22-11-2023

Zeer goede winkel en vriendelijke mensen in Breda. Ook een Top deal kunnen maken met Ralf. (Was al lang klant bij plate tv nu Hello tv)De bezorging was ook op tijd en heel goed geholpen en een hele goede uitleg door XXX (Top Gozer)

Peter Aalbers 22-11-2023

Prima advies en vriendelijk geholpen, zeer tevreden.
Ben zeer tevreden met de Sony tv.

Klaas van Akkeren 22-11-2023

De verkoper was vriendelijk en deskundig en betrouwbaar. Bij een volgende koop weer naar Hello-tv

Gert-Jan 22-11-2023

Ik werd in de winkel vrolijk begroet door een medewerker en een klein hondje. Na mijn vragen werd ik snel en vriendelijk geholpen, en kon direct een goede keus maken. Ik stond na een half uurtje met een glimlach en aankoop weer buiten. Goed gedaan, tot de volgende keer.

JohnS 22-11-2023

Na online uitgebreid onderzoek te hebben gedaan naar de juiste tv ben ik voor mijzelf uitgekomen bij de LG OLED55C35LA (2023). De G-versie is nog iets beter, alleen kan deze tv enkel hangen en ik wil hem persé staand op het tv meubel. Vandaar mijn keuze voor de C. Erg tevreden sinds enkele uren. Maar tot zover de televisie.

Met Black Friday in het achterhoofd wilde ik in deze periode toeslaan in de hoop een goede koop te doen.
Ik heb gekeken via tweakers naar het prijsverloop en de winkels met de laagste prijzen in de gaten gehouden. Er waren winkels bij die een nog lagere prijs aanboden, maar ik kon online weinig reviews vinden en sommige waren toch niet altijd heel positief. Dus ik wilde wel voor een gevestigde naam gaan ivm eventuele service- en garantievragen. Ik wist eerlijk gezegd niet dat Hello TV zo groot was totdat ik een reclame op tv zag van ze en ging zoeken.

Ik heb eerst via de website een aanvraag gedaan voor een scherpere prijs, Nederlander als dat ik ben. Ik wilde er eerlijk gezegd niet te veel van verwachten, maar ze kwamen in de avond al binnen enkele minuten met een ruim aanbod via de mail.

De volgende dag (vandaag) wilde ik eigenlijk een besluit nemen en besloot nog 1x via tweakers te kijken naar de prijzen. Ik ben dan zo iemand die dat ding direct wilt hebben en niet een dag kan wachten via de bezorgdiensten. En ik heb eerlijk gezegd ook niet echt het vertrouwen in de bezorgjongens en het veilig vervoeren van een toch prijzige en gevoelig apparaat. Gevoelskwestie, ik rijd liever zelf 200km als het moet.

En dus kwam ik een winkel in Oost-Nederland (woon zelf regio Delft) tegen die hem op voorraad had en goedkoper kon aanbieden. Dus nav het mail aanbod contact opgenomen via de chat met HelloTV en gevraagd of zij nog iets in de prijs konden betekenen. Ik heb ze laten zien dat ik hem ergens anders goedkoper kon krijgen. Na het geven van de link bedachten ze zicht geen moment en boden ze de tv aan voor dezelfde lagere prijs. Toen bleek dat in Utrecht de tv op voorraad was ben ik direct in de auto gestapt om hem te gaan halen.

Daar aangekomen vrij snel geholpen door (dacht ik, kan ik verkeerd hebben opgevangen) Dennis. Heel vriendelijk en volledig, moet ik echt zeggen. Met uitleg en bewustwording over hdmi 2.1, en uitleg over de garantie via LG met dode pixels en de mogelijkheid tot verlengen van de garantie via hun, kwam er nog een heel verhaal bij. Aan ieder de keus om hierop in te gaan, dat wil ik hier in het midden laten. Maar ze zijn heel transparant over de mogelijkheden en garantievoorwaarden. Keurig!

Na alle uitleg en vragen te hebben beantwoord vragen ze je of je de auto pontificaal voor de deur neer wilt zetten want dan komen ze hem zelf inladen.
Echt met een super tevreden gevoel weggereden en een ervaring rijker.

Bedankt!

Marwan 22-11-2023

Eventjes wachten op je beurt maar als je dan aan de beurt bent top service. Goed advies en een mooie deal kunnen maken!

Koos 22-11-2023

Voldoet volledig aan verwachtingen. Bijzonder goed geholpen door Marco G. in winkel in Groningen.

B 22-11-2023

Hele goede Black Friday deals. De beste, vergeleken met concurenten van Hello TV. Zeer scherp geprijsd. Ik begreep, dat door de black friday drukte de communicatie wat stroef verliep, maar het is allemaal goed gekomen en ik ben erg tevreden met hetgeen wat geleverd is.

Mark meijer 22-11-2023

Ik vind ze slecht bereikbaar. Je kunt ze alleen via app, chat of mail bereiken. Het duurt lang voordat ze reageren. Bellen is veel efficiënter.de probleem wordt niet opgelost.
Service tot op de hoek van de straat.

Mijn advies gezind eer gij koopt.

Lia Craenen 22-11-2023

Vooropgesteld, het personeel in de winkel en op de chat is zeer aardig en behulpzaam, de korting ook super vandaar een 10, er is echter wel een keerzijde ik heb 12 dagen geleden online een tv en een standaard besteld. De tv is zoals aangegeven een dag later bezorgd het standaard niet. Ik heb direct gemaild maar geen reactie ontvangen, 3 dagen later nogmaals gemaild, geen reactie. Ook was het niet mogelijk de chat functie te gebruiken. Zaterdag (1 week later dan de bezorging van de tv) kunnen chatten maar het pakket was zoek en post NL en hello tv hebben geen idee waar het is. Ik heb uitgelegd dat ik de standaard echt nodig heb ivm een operatie op dinsdag en wat de oplossing is, zoals een andere standaard sturen, dit was niet mogelijk ik moest maar afwachten. Toen naar de winkel gereden ook daar konden ze niets doen. Uit pure noodzaak heb ik een nieuwe order moeten plaatsen die ik dan maandag in de winkel op kon halen. Helaas moest ik deze standaard ook afrekenen, eind saldo, hoop ellende, geen mail updates over de missende bestelling (nu nog steeds niet gehad) twee x naar de winkel moeten rijden en twee x de standaard af moeten rekenen. Niet mijn idee van costumer service, van het probleem van Hello TV wordt mijn probleem gemaakt, dit kan echt niet. Op internet staat vandaag besteld morgen in huis, er kan altijd iets fout gaan maar dit kan wel beter opgelost en opgevolgd worden. Voor de bestel service dus een 1

herman 22-11-2023

vriendelijk personeel en goed geholpen niks anders als lof. Makkelijk te vinden en genoeg parkeerplaat . ruime keuze.

Wouter Loch 22-11-2023

De site was erg gebruiksvriendelijk, service helemaal top. Ben met name te spreken over de twee installateurs! Xxxx en zijn collega waren heel erg behulpzaam en gezellig. Dankzij deze twee installateurs gaan wij in de toekomst zeker weer voor HelloTV kiezen!

Halvar Martens 22-11-2023

Begin november kwam ik een actie tegen die ik niet kon laten lopen. Ik heb toen gekozen voor de LG OLED83G36LA voor een zeer aantrekkelijke prijs. Minder dan 3 weken later werd de televisie bij mij thuis bezorgd en door installateur xxxx vakkundig opgehangen. Hij heeft heel veel kennis van audio en zodoende heeft hij mij ook geholpen met het aanschaffen van een nieuwe receiver die ik dezelfde dag nog heb ontvangen bij HelloTV. Ik heb een hele goede prijs voor mijn producten gehad en de service was uitstekend. Echt een aanrader.