HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Leon 07-10-2020

Het begint al bij het aankoopproces, zeer netjes geholpen en geadviseerd door Platte Tv. Vanaf het moment na het orderen tot aan de levering, stond de klantenservice klaar voor mij vragen. Vandaag is de tv door een zeer nette monteur JG opgehangen en heeft daarnaast alles netjes geinstalleerd en duidelijk uitgelegd.
Nu samen genieten op de bank van mijn prachtige tv en soundbar
Bedankt platte tv. Vanaf De order tot aan de levering hebben jullie je zaken zeer goed in orde. Voor TV en audio weet ik jullie zoals altijd voor de volgende keer weer te vinden!

Marian en Coen 07-10-2020

Platte TV is een geweldig bedrijf met goede prijzen en goede kwaliteit in hun produkten. De monteur R die onze TV kwam installeren was een enthousiaste jongeman, die heel veel kennis heeft van het produkt en ons helemaal blij gemaakt heeft. Dank R.
Wij staan helemaal paf van de mooie kleuren en de echtheid van het beeld, geweldig gewoon!
Kortom een aan te raden bedrijf.

D K te Nw-L 07-10-2020

Super tevreden over PlatteTV.nl Breda
Fantastisch geholpen door installatie monteur x, hij denkt mee en geeft zeer goede informatie!

DJ 07-10-2020

Ik werd geattendeerd op een cash back actie door een kennis van mij en zodoende kwam ik bij platte tv terecht. Professionele service en uiteindelijk een zeer voordelige prijs! Kortom een fijne winkel

EricfromUtrecht 07-10-2020

Ik stond voor de gepubliceerde winkelopeningstijd voor de winkeldeur
De winkel wordt geopend om 10.02 Ik merk op dat de deur te laat is geopend. De medewerker rekt 'fijntjes' op .... het is maar twee minuutjes.
Een verkoop medewerker aangesproken met de vraag of hij een oplossing heeft voor mijn probleem. De eerste reactie..... 'dat gaat um niet worden'. Bijna ben ik weer op weg naar de uitgang als hij opmerkt 'maar....... ik heb wel een oplossing'. TIP: begin eens met die oplossing. Daarna de (valse) start meer dan goedgemaakt met een kopje koffie en een prima advies met uitleg over een muurophangbeugel. Blijft een prettige winkel om zaken mee te doen. Wel op de openingstijd van de deuren letten.
Officiële reactie van HelloTV 08-10-2020

Beste Eric,

Jammer van de valse start, maar wel heel fijn om te lezen dat mijn collega's dit meer dan goed hebben gemaakt. Veel plezier gewenst met uw nieuwe aankoop en hopelijk mogen we u de volgende keer weer van goed advies (en koffie) voorzien, dan wel op tijd uiteraard!

Jelske - PlatteTV

Gemma 07-10-2020

Wij zijn vanmorgen in filiaal Naarden door de verkoper bijzonder goed en objectief geïnformeerd bij de aankoop van een nieuwe TV. Hierdoor hebben we een uitstekende keuze kunnen maken waar we hopelijk weer lang van kunnen genieten. Thuis gelijk geïnstalleerd en nu al helemaal blij!

Cyprian Koscielniak 07-10-2020

De keuze van de winkel door advies van mijn schoonzoon. Winkel is “professional clean” En tevens zeer overzichtelijk. Klient kan alle merken apart beoordelen en vergelijken met elkaar. Snelle en duidelijke advies. Makkelijk auto parkeren.

DM 07-10-2020

In Eindhoven een LG OLED televisie gekocht. De verkoopadviseur was zeer ter zake kundig, klantvriendelijk en opgewekt.

Co 07-10-2020

Na op internet georiënteerd te hebben naar Amsterdam gegaan en in de winkel met X zaken gedaan. Goede en eerlijke info ontvangen en toen het op de aankoop aankwam deed de verkoper nog een beetje extra. Ik kon de TV gelijk meenemen, met een mooie cashback actie als bonus. Erg tevreden, TV staat prachtig zoals gehoopt.

Madeleine 07-10-2020

We hadden platte TV uitgekozen door de goede recensies op het Internet. We waren in de vestiging Groningen en werden geholpen door X. De informatie over de verschillende types TV was zeer deskundig, zeer uitgebreid, zeer duidelijk. We kregen ruimschoots de gelegenheid verschillende TV's te bekijken en te beluisteren.

Marcel 07-10-2020

Vriendelijke begeleiding tijdens de verkoop en werd goed mee gedacht over de mogelijkheden. Verder ook gewoon gezellig en persoonlijk geholpen. Geen overdreven verkoperstrucs of pushend gedrag. Zou zeker aanbevelen. Wel even goed de prijzen checken met de online prijzen op andere websites omdat de prijs op de website van platte tv met de minuut kan veranderen zoals bij ons was gebeurt. Gelukkig in de winkel dit prijsverschil super goed opgelost !

Dioni 07-10-2020

Op advies van een vriend ben ik bij deze winkel terecht gekomen en de lovende woorden zijn verdiend! Tussen het contact nemen, een persoonlijke aanbieding en het daadwerkelijk kopen; zijn nog geen 8 uur over heen gegaan. Allemaal ontzettend correct en heel persoonlijk. Niets meer dan lof en kan dus PlatteTV van harte aanraden!

Jeroen 07-10-2020

Vlot geholpen. Vriendelijke mensen. Al mijn vragen snel en duidelijk beantwoord. Gewoon top. Zeker een volgende keer waard.

hendriks 07-10-2020

wilde tv in showroom zien en niet zomaar online bestellen. ook voor advies. en om aanvullende verzekering af te sluiten.

John T. 07-10-2020

zeer correct en vakkundig geholpen door Luke. Mede door de goede inruil van onze oude tv overgegaan tot aankoop

Marianne Neymann 07-10-2020

Wij hebben platte tv niet bewust uitgekozen. We kwamen er toevallig langs.
Uiterst vriendelijk geholpen, geen haast, geen ja maar, doch wel een luisterend oor en goed advies. Ook nadat we hebben besloten tot koop over te gaan bleven ze met ons nadenken.
De levering en plaatsing thuis ging precies zoals we het wilden.
Netjes en correct, zeer goede uitleg.
Kortom een winkel waar je prima wordt ontvangen en waar kopen geen haast klus is.
Officiële reactie van HelloTV 08-10-2020

Beste Marianne,

Wat leuk om te lezen dat u per toeval bij onze winkel terecht kwam en uiteindelijk naar tevredenheid een nieuwe TV hebt gekocht.

Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en wij zien u graag nog eens terug.

Met vriendelijk groet,
Jelske - PlatteTV

Rudy Van Leeuwe 07-10-2020

Zoals alle andere keren ben ik weer super vriendelijk en kundig geholpen ik kan een ieder deze winkel aanraden
Alleen jammer dat de koffiemachine kapot was ( haal ik nog wel een andere keer.
Jongens bedankt

AJ 07-10-2020

André in Groningen heeft mij oprecht en eerlijk geholpen. Hij nam de tijd en ik kon al mijn vragen stellen. Door het advies wat hij gaf heb ik een keuze kunnen maken.

Marc 07-10-2020

Marcel heeft zeer vakkundig geholpen in duidelijke taal, duidelijk voor een leek.

Robert 07-10-2020

Keurig volgens afspraak geleverd, op een professionele manier geinstalleerd (teampje van installateur A) met deskundige uitleg. Ook de prijs was erg concurrerend. Ik kan iedereen met een wens voor een nieuwe TV een aankoop, eventueel met installatie PlatteTV aanbevelen.

jan 07-10-2020

Danny, heeft een uitstekend advies gegeven; meegedacht en goed uitgelegd waarom bijv een "pixel garantie" aantrekkelijk is en er dan ook nog een leuke prijs van heeft gemaakt omdat ik er samen met mijn zus twee TV´s heb gekocht.

Aad 07-10-2020

De Sony tv op de afgesproken dag en tijd afgeleverd en geïnstalleerd. Een prachtig en haarscherp beeld met sprankelende kleuren. De monteur heeft alles perfect uitgelegd hoe het toestel werkt en de mogelijkheden daarvan. Ik ben dik tevreden. Een aanrader.

Mikke28 07-10-2020

Mooie winkel met ruim aanbod. Over de prijs is te onderhandelen. Vriendelijk, gemotiveerd personeel met kennis van zaken. Er wordt geen verkoopdruk naar een bepaald model of merk op je uitgeoefend. Kortom Platte TV is een aanrader. Wij werden geholpen door een jongeman met de initialen JM. Naar grote tevredenheid geholpen.

Arjan 07-10-2020

Uitstekend geholpen door de medewerker. Goed advies gekregen en alle tijd genomen om de verschillen in beeld- en geluidskwaliteit van de tv's van onze interesse te mogen ervaren.

Jeroen,Shirley en Thiago 07-10-2020

Gisteren zijn we in Nijmegen ontzettend goed geholpen door de man met de bril. Het was een fijn gesprek. Waarbij hij ook interesse toonde voor onze kinderwagen met rockit. Binnen een half uur geslaagd voor onze nieuwe tv en vandaag wordt deze bezorgd. Bedankt meneer met de bril ;)