HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5378 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Freek 23-12-2020

Zeer goede service en deskundigheid! Denken mee, zelfs in welke auto de tv wel of niet zou passen.

Tony 23-12-2020

Erg handige chat functie op de website van Platte TV. Je word snel geholpen en met goed advies. Zeer goed geholpen door RK van Platte TV Breda. Hij gaf mij meerdere malen advies via whatsapp later op de dag. Uiteindelijk een mooie deal gekregen en alles afgehandels via de mail. Ben zeer te vreden over de service en heel fijn dat je niet word gepushed maar ze je alle tijd geven om je keuze te maken.

Bert Stegeman 22-12-2020

IK had een subwofer besteld online, ik kreeg via de mail door dat er een verbeterde versie was en dat ik deze voor de zelfde prijs kan krijgen, de andere subwofer was een oud model van Heos, ik vindt dit professioneel als je meedenkt met de klant en deze kan informeren als er een andere en betere vervanger is, echt top complimenten

Jan 22-12-2020

Mooie deal kunnen maken samen met Sandro betreft een OLED TV via de chat. Bestelling en levering binnen 24 uur.

Tbijs 22-12-2020

Ontzettende nette service. Bestelde Product was niet beschikbaar. Voor dezelfde prijs ander model tv gekregen. Welke meer specificaties had.

Sjoerd de Vries 22-12-2020

Ik kon op zondagavond met medewerker chatten en een goede deal sluiten. Omdat ik erover na wilde denken, kreeg ik een betaallink. Volgende dag via de chat nog wat gegevens opgevraagd en deal afgerond. Contact verliep snel, ook later via de mail. Vanwege goede communicatie en prijs geef ik een tien. Ook snel geleverd, volgende dag al.
Officiële reactie van HelloTV 23-12-2020

Beste Sjoerd,

Wat fijn dat u ook in deze tijd voor ons heeft gekozen. Onze winkels mogen dan helaas gesloten zijn, maar we willen u nog steeds zo goed mogelijk online helpen. Goed om te horen dat dat bij u ook gelukt is. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en fijne feestdagen!

Jelske - PlatteTV

Jolanda 22-12-2020

Na een fijn chat gesprek met de medewerker gekozen voor een fijne tv, die tot nu toe alle verwachtingen overtreft. Vandaag nog een muurbeugel op advies aangeschaft, enorm goed geholpen door medewerker ..... die ook nog wat aan de prijs kon doen. Altijd fijn!
Ik zou zeker plattetv.nl aanraden.

Luuk 22-12-2020

Erg goed geholpen met de aanschaf van mijn tv, er wordt goed meegedacht. Hier wordt ook de tijd voor genomen. En uiteraard ook belangrijk, dit alles voor een zeer scherpe prijs! Heel tevreden!
Geholpen door (.....).

G.Heimensen 22-12-2020

Fijne website, goed geholpen toen mijn bestelling niet op voorraad bleek te zijn, top.

Harm 22-12-2020

Fijn en duidelijke informatie op mijn vragen, heirdoor meteen ook de gewenste TV gekocht. Zeer tevreden mee, netjes geregeld. Ga zo door Plattetv mensen!

Nancy Eijgel 22-12-2020

Zeker een aanrader , goede en snelle service . Goede en vriendelijke communicatie voor planning nu met de corona lockdown . Onze slogan is : Wij zijn zeer tevree met onze tv. Daarom zeggen wij met twee, koop uw audio en tv bij Platte TV.
En ook een dikke pluim voor ....... die bij ons is komen leveren . Super vriendelijk..

Kareltje 22-12-2020

Zowel in de chat als per telefoon heel goed geholpen door 2 topgasten; ..., Eindhoven en ....., Breda.
Kneiter snel en goed zaken kunnen doen door prima vraag en antwoord. Daarnaast scherpe prijs voor een mooie tv.

Therese 22-12-2020

Toestel besteld, was blijkbaar oud! Info en advies gekregen over een andere betere/ nieuwere toestel. Hiervoor een mooie aanbieding gekregen! Goede service, komt eerlijke en betrouwbaar over!

E. de Reus 22-12-2020

We waren nog niet van plan om een nieuwe tv te kopen. Onze oude tv deed en doet het nog goed, maar ietwat klein.
We kregen zo'n goede uitleg en ook over veel verbeteringen tov ons oude apparaat. Dus...
....

Bart 22-12-2020

Het is duidelijk. En de producten worden voor een scherpe prijs aangeboden. Bovendien gaat dat niet ten koste van de service en kwaliteit.

Hans A 22-12-2020

Prima locatie, goed bereikbaar. Goed geholpen en ze zijn niet flauw. De Online chat werd bevestigd in de winkel, en artikelen stonden klaar.

Jorg Janssen 22-12-2020

Helemaal blij met mijn nieuwe tv. Perfecte communicatie en daadkrachtige service! Goede deal kunnen maken en top gasten die hem direct kwamen leveren

Stef & Do 22-12-2020

Super goede service en zeer leuk! Vandaag 2 keer geholpen de eerste keer door (*) en de 2e keer door (%). Door de goede aanbieding twee tv's gekocht ipv 1. Omdat de service goed was en niet onbelangrijk de prijs! Bedankt mannen. Kortom: Leuk, Snel en goed online winkelen zo!
Officiële reactie van HelloTV 22-12-2020

Beste Stef & Do,

Bedankt voor jullie review en wat fijn om te horen dat jullie ook in deze tijd waarin onze winkels helaas gesloten zijn toch goed hebben kunnen online winkelen bij ons. Heel veel plezier gewenst met jullie nieuwe TV's en alvast fijne feestdagen!

Jelske - PlatteTV

Wim Mees 21-12-2020

Wij hadden aanvankelijk een 32 inch tv gekocht, waar we acheraf spijt van hadden (te klein). Na een telefonisch onderhoud werd een inruilvoorstel gedaan door Platte Tv (een 43 inch tv) waar we ons erg mee geholpen vonden. Na twee dagen werd de tv omgeruild.
TOPPIE van Platte Tv.

Cas 21-12-2020

De monteur die geweest is voor tv op te hangen grote complimenten.
Kan niks vinden wat hij zou kunnen verbeteren, uithangbord voor jullie.

Heleen 21-12-2020

Plattetv.nl heeft veel keus in goed geprijsde smart tv’s. Toen we de keus online gemaakt hadden werden we gebeld door een vriendelijke medewerker en kregen we een mooi aanbod waar we gebruik van hebben gemaakt. De tv werd snel geleverd. Kortom alles was prima.

Martin van Beerendonk 21-12-2020

Geholpen door een zeer vriendelijke medewerker. Die meteen advies gaf op mijn voorstel en ook alternatieven met be besprak. Ik had niet het idee dat ik gedwongen werd over te gaan tot aankoop. Echt fijn net alsof ik in de winkel een goed verkoop gesprek had. Echt een aanrader plattetv.nl

Jan 21-12-2020

Ik wilde een nieuwe TV en kwam bij plattetv.nl terecht. Gelukkig geen grijze import modellen, maar gewoon NL modellen. Zelf had ik nog een 13,5 jaar oude Sony Bravia hangen en zag vervolgens dat deze misschien nog wat opleverde door deze in te ruilen. Ik kreeg een leuke inruilkorting van de adviseurs en ze hebben me nog geholpen aan een goede 4K kabel en servicepakket.

Plattetv.nl regeerde snel en ook de koopafhandeling ging erg snel.
Bedankt jongens!

L. D 21-12-2020

Kende plattetv al van naam. Na flink zoeken uiteindelijk de tv gevonden die ik wilde hebben. Omdat de winkel dicht is vanwege de corona via de live chat gesproken met de adviseur (R. uit Naarden). Nog even de prijs vergeleken met een andere shop met de adviseur maar dat bleek een on-officieel verkooppunt te zijn. Gesprek verliep verder vlotjes en kwamen al snel aan op de financiele afhandeling. Kreeg een leuke korting alsnog, zowel op de tv als een extra garantie pakket. Al met al zeer tevreden!

D. Hinkenkemper 21-12-2020

Helaas was onze 3,5 jaar oude tv buiten de garantie plots kapot gegaan, na overleg met een medewerker werd ik terug gebeld. En hebben wij besloten om een nieuwe tv met een service pakket voor 5 jaar te nemen. via de telefoon zijn we tot een goede prijs gekomen, met goede uitleg op mijn vragen over de verschillende modellen en opties.