HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Stefanie 14-04-2021

Ik kan iedereen PlatteTV aanraden! Ze bieden scherpe persoonlijke deals aan. Zowel online als in de winkel goede en vriendelijke medewerkers. Ze denken in oplossingen, niet in problemen. Zetten net dat stapje extra voor de klant. Kortom enorm tevreden :)

LCH 14-04-2021

Heel snel geholpen aan een Samsung Frame televisie, mooie prijs, en snel afgehandeld via chat. Ook mijn aanvullende vragen. En binnen een paar dagen fantastisch opgehangen door installateur D. Hij heeft alle stappen met ons afgestemd en de televisie uitgebreid toegelicht. We zijn er erg blij mee!

Hubert Vanden Bossche 14-04-2021

Dit was de derde tv aangekocht bij Platte TV, dat zegt al genoeg. Een goede prijs/kwaliteit en snelle levering. De installateur was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Officiële reactie van HelloTV 15-04-2021

Beste Hubert,

Bedankt voor de 10 en voor het feit dat u wederom voor PlatteTV heeft gekozen, dat waarderen we enorm. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk zien we u ook de volgende keer weer terug.

Nico 14-04-2021

Gewoon een prima webshop, je geeft aan wat voor product je wilt hebben en eventueel de oude inruilen is ook mogelijk. Al meerdere producten bij hun gekocht. Vandaag is de nieuwe Samsung Smart TV door hun afgeleverd en geïnstalleerd.

Kooiker 14-04-2021

We hebben bijzonder plezierig onderhandeld over de aankoop van onze tv en deze werd vlot geleverd en door een hele vriendelijke en meedenkende servicemonteur opgehangen inclusief goede uitleg .
Een heel goed gevoel overgehouden.
We zullen het iedereen aanbevelen.

Astrid Kruijer-van Leeuwen 14-04-2021

Plattetv.nl heeft zoveel televisies dat een beetje keuzehulp wel handig is. En die hulp krijg je! Tv uitgezocht, oude tv kon evt. ingeruild worden, prima prijsafspraak gemaakt. Echt een fijne zaak. Omdat ik alleen ben koos ik voor laten installeren en daar kwam ***. Hij nam alle tijd, was vriendelijk en geduldig, heeft de tv opgehangen en ingesteld en alles uitgelegd. Nu ben ik de blije eigenaar van een prachtige LG televisie waar ik hopelijk nog heel lang plezier van ga hebben.

Wij zijn geholpen in Nijmegen door David 14-04-2021

vriendelijke ontvangst. Prima voorlichting. Er wordt niets opgedrongen.
Alternatieven worden getoond en men neemt ruim de tijd om je te helpen een keuze te mken

Simone 14-04-2021

Op de website een tv uitgezocht die bij mij past, daarna live in de winkel kunnen bekijken en beoordelen. Zeer goed geholpen en eerlijk geadviseerd, geen onnodige 'verkooppraatjes', gewoon heel prettig. Nette prijzen, zelfs nog wat inruilkorting voor mijn oude kapotte tv gekregen :). Aanrader!

Erik 14-04-2021

Voor de tweede keer erg prettig zaken kunnen doen vandaag met de winkel in Utrecht. Fantastische en snelle service door deskundig personeel, gecombineerd met een erg mooie prijs

Dennis 14-04-2021

Gisteren Tv gekocht. Alles werd goed uitgelegd en konden een mooie deal maken.
We zijn goed geholpen zeker een aanrader.

Eric 14-04-2021

Shop is prima, maar je moet wel veel zelf het initiatief nemen. Ik had TV inclusief ophangen gekocht en na 4 dagen niets gehoord te hebben toch maar zelf gaan bellen. Na aandringen werd er een afspraak gemaakt.

Uiteindelijk is TV geplaatst en daar ben ik zeer tevreden over. Kundige man, beleefd en duidelijke uitleg over werking TV en alles goed aangesloten.

Anton 14-04-2021

Sinds een paar dagen mogen wij genieten van de nieuwe LG G1.
Dit is mede mogelijk gemaakt door de snelle en vriendelijke/goede service van de medewerkers van plattetv.

Robert 13-04-2021

Goede communicatie tijdens de chat met medewerker xxxx. Mooie deal met duidelijke uitleg over garantie e.d. Vandaag is de tv geplaatst. Rustige nette collega heeft de muurbeugel geplaatst en de tv opgehangen en alles ingesteld.
Officiële reactie van HelloTV 14-04-2021

Beste Robert,

Bedankt voor de 10! We worden erg blij van het lezen van uw review, mooi dat u zulke goede ervaringen heeft gehad via onze chat, met het verkrijgen van een deal en de juiste informatie en uiteraard ook met onze installatieservice. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV.

Leonardus 13-04-2021

De verkoper had vrij snel door wat wij voor tv zochten. Heeft ons aansluitend goed advies gegeven en een bescheiden korting. Daar zijn we mee akkoord gegaan. We hebben na het goede advies dan ook gekozen en besloten de tv te kopen.

Marcel 13-04-2021

Goede service,zeer vriendelijke bezorger,keurig op tijd zelfs nog eerder dan verwacht echt een aanrader

Iwan 13-04-2021

Ik had een nieuwe tv gekocht Samsung QLED 4K 65Q95T (2020) en het scherm was binnen 2 weken niet zo als het wezen moet.
Ik heb contact gemaakt met PlatteTV via de chat en mijn TV is omgeruild voor een nieuwe
Aflevering conform de afgesproken levertijd en ik ben super geholpen

Eric 13-04-2021

Na digitaal contact met ..... en een goede prijs voor onze nieuwe tv inclusief inruil besloten dat we 'm eerst in het echt wilden zien alvorens tot aankoop over te gaan. In Utrecht uitstekend geholpen door ...... en de koop gesloten.
Levering de volgende dag! Helaas wat kleine issues met de bezorging (slechte update via app/e-mail van bezorger; bij toeval gezien dat initiële tijdsframe van 3 uur teruggebracht werd tot 1 uur, ruim voor uiterste tijdstip). Echter bezorging was uiteindelijk buiten initieel 3-uurs tijdsframe.
TV: natuurlijk instellingen uitvogelen etc dus kost alles bij elkaar best wat tijd, maar geen seconde spijt.
Ophalen oude TV binnen 2 weken; dat werd al binnen 2 werkdagen. Blij verrast. Netjes gedaan door ......, vriendelijk en klantgericht.

Chris 13-04-2021

Na een week wachten op service monteur van Samsung zonder resultaat hadden wij vandaag ......via Whatsapp aan de lijn hij heeft voor ons de nodig stappen genomen/afspraken gemaakt om ons toestel zo snel mogelijk. Te herstellen

R de beer 13-04-2021

Goede service. Goed geholpen bij de keuze van de televisie. Laagste prijs garantie ik had de philips 70pus8535 ergens anders goedkoper gevonden en platte tv paste mijn prijs direct aan.toch weer 250 euro korting.

L. van Strien 13-04-2021

Wij werden vakkundig geholpen en met een goede uitleg in de verschillen van de andere merken. Ook de aanvullende verzekering werd ons goed en begrijpend uitgelegd. Een grote pluspunt voor de verkoper om trots op te zijn.

Harry 13-04-2021

Hele duidelijke site. Snelle en vriendelijke service. Afspraken worden uitstekend nagekomen. Levering en installatie is duidelijk, goed, geduldig en vriendelijk.
Officiële reactie van HelloTV 13-04-2021

Beste Harry,

Bedankt voor de 10 en de mooie woorden. Erg fijn om te lezen dat u onze service, levering en installatie als goed heeft ervaren. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en hopelijk tot de volgende keer.

Jelle Gorissen 13-04-2021

Top winkel💪 Na dat ik een klacht had, is dit geweldig opgelost! Behulpzaam en oplossingsgericht zijn de sleutel woorden.

Voor een goede prijs kwaliteit verhouding ben je bij platte tv op de juiste plek.

Ewout 13-04-2021

Televisie besteld. Was wat onduidelijkheid ontstaan over levering van de tv. Heel goed opgepakt door platteTV Groningen. Snelle service, klant vriendelijk. Gewoon een fijne winkel.

Dennis 12-04-2021

De Samsung voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Prachtig beeld en super makkelijk te installeren. Sonos Beam en Ziggo mediabox werken goed samen en alles is te bedienen met één afstandbediening.

Heupie 12-04-2021

Nadat mijn TV door PostNL was afgeleverd, bleek deze tujdens transport beschadigd te zijngeraakt. PostNL had de doos met eigen PostNL tape afgeplakt. Tegen hun eigen regels in werd de TV bij de buren beschdig en al afgegeven.
platteTV pakte dit heel goed op. Kreeg direct telf nummer en alles zelfde dag nog geregeld. Oude TV klaar voor ophalen door eigen die st van PlatteTV. Werd de volgende werkdag een nieuwe TV gedracht. Keurig op tijd en zeer net personeel. Een absolute aanrader. Zowel qua aanschaf en dus zeker ook qua after sales! Dikke pluim!