HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Remco 15-12-2022

Ik heb niet zo lang geleden een tv bij jullie gekocht. Samsung QLED 4K 75Q77B. Binnen een paar dagen had ik al rode en witte strepen door het beeld heen. Ik heb deze melding gedaan bij jullie en er zou een reparatie afspraak gemaakt worden. Dit is gedaan en een paar dagen later is de monteur geweest. Alleen was de monteur niet zo goed in zijn vak en heeft hij de gehele tv kapot gemaakt. Hij begon ergens aan te trekken waardoor er iets gebroken was waardoor de tv helemaal kapot was. Meneer zat te schelden en te vloeken de hele tijd. Ik was hier totaal niet blij mee. Ik had aangegeven dat dit nu wel met spoed gemaakt moet worden. Hij zou met spoed de onderdelen bestellen. Nu had ik een nieuw afspraak gemaakt dat kon pas paar dagen later waar ik niet blij mee was omdat dit geen spoed is. Maar nu op het laatste moment wordt de afsprak afgezegd omdat de onderdelen er niet zijn. Nu moet ik weer een lange tijd wachten en zitten we weer voor een lange tijd zonder tv. Ik vindt dit wel echt vervelend worden. Je koopt een nieuwe tv bij jullie en heb ik nu alleen maar gezeik ermee. Ik heb er ook geen vertrouwen meer in dat dit goed komt. Want je koopt een nieuwe tv en dan zitten ze nu elke keer te rommelen aan de tv. Ik ben dan ook teleurgesteld in de winkel. Ik had op zijn minst in dit geval een nieuwe tv verwacht. Want je koopt een nieuwe tv en vervolgens werkt de tv niet goed.
Remco85 16-12-2022

Beste Tim,

Ik heb inmiddels inderdaad al contact gehad met een collega van jou. Ze heeft me meeten een bericht gestuurd na het plaatsen van de review. Ik ben nu wel op de correcte manier geholpen. Ik krijg een nieuwe tv vandaag geleverd waar ik erg blij om ben. Er is van alles fout gegaan helaas maar dat is nu opgelost. Dank hiervoor! Voor de service wat ik nu wel heb gekregen geef ik zeker een 10!

Remco

Officiële reactie van HelloTV 16-12-2022

Beste Remco,

Ontzettend balen dat je zo'n slechte ervaring hebt met een van onze reparateurs, dat is zeker niet zoals je het van ons mag verwachten.

Ik zie dat onze Service afdeling inmiddels contant met je heeft gehad en heeft kunnen regelen dat we jouw TV omruilen voor een gloednieuw exemplaar, die komen we vandaag nog bij je omruilen.

Uiteraard gaan we jouw klacht omtrent onze reparateur verder met hen bespreken, want dit is natuurlijk niet verlopen zoals 't hoort.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en hopelijk heb je wel heel veel plezier van de nieuwe TV!

Tim
HelloTV

Dirk 15-12-2022

Het is inmiddels de 4e televisie die ik hier in Naarden aanschaf, ik vind ze klantvriendelijk en wordt netjes te woord gestaan.

Piet 15-12-2022

Zeer goed geholpen door een prettig persoon met zeer veel vakkennis. Zeker aan te bevelen.

jan 15-12-2022

Zeer goed geholpen , ruime keuze , kennis van zaken, vriendelijk en behulpzaam personeel.
En niet te vergeten scherpe prijzen.

Top

Verhoeven 15-12-2022

Super fijne ervaring met HelloTV! Ik had een tv gekocht die bij aflevering niet helemaal ongehavend uit de doos kwam. Er werd direct een afspraak gemaakt om de tv te komen omruilen. Service collega A. van HelloTV is de tv komen omruilen en hij had ook nog tijd om de tv gelijk aan de muur te hangen! Kortom ik ben ontzettend tevreden. Bedankt!

vb 15-12-2022

Ik was niet bekend met HelloTV, als Belg zijnde. Maar toevallig kwam ik op de website en via de chat knop werd ik uitstekend geadviseerd over onze toekomstige tv. De chat verbinding werd onderbroken tijdens het plaatsen van mijn order en telefonisch namen zij opnieuw contact op. Keurig en vriendelijk, beste service van België en Nederland. De volgende dag ging de nieuwe tv al aan de wand

Wanwinee Arphapong 15-12-2022

Ik had een nieuw Tv nodig na veel rond kijken ben ik verwezen door een goede vriend naar deze shop. ik vind de online service echt top had ik niet verwacht, er word snel gereageerd met de online chad als je vragen heb er word goed advies mee gegeven op de toestellen en prijzen om te vergelijken. goede redelijke prijzen voor mooie Tv toestelen. De bezorging ging ook allemaal spoedig en snel voor 21uur bestelen de volgende dag in huis , je krijg tracking nummer om via de Post NL te volgen en uren voor bezorging krijg je sms binnen hoelaat ze bij jou zou worden geleverd erg handig. De kwaliteit van het toestel is zo goed als beloofd ik ben er erg tevreden zowel met het product als de service!

Kees 15-12-2022

Een Sony tv en soundbar gekocht voor een mooie prijs.
Dit werd door Danny geinstalleerd. Tv met tv-beugel werd door Danny secuur en op de milimeter recht opgehangen. De soundbar werd eveneens perfect op de milimeter afgemeten.
We hadden een probleem met onze tv meubel. Danny had echter voor alles een oplossing en sprak terwijl hij ons probleem oplosde vol passie over zijn liefde voor electronica. Hij gaf vanuit die expertice en passie goede bruikbare tips. We hadden een verdeelstekker nodig die hij netjes onzichtbaar wegwerkte. Goede prijs en goede service.

AdV 14-12-2022

Zeer prettig geholpen, de verkoper wist alles goed en duidelijk uit te leggen. Een mooie verzorgde winkel in Eindhoven.

Bob 14-12-2022

Zeer goede flow, mooie webshop en topservice tot heden, aanrader!
Reageren direct, het systeem van 'onderhandelen vanuit je luie zetel' vind ik geslaagd.

René A. 14-12-2022

Vandaag mijn order geplaatst voor een prachtige q/Oled TV. Via de chat perfect geholpen door Justin. Geen gepush maar op mijn wenken bediend. In de winkel mijn TV afgehaald en ook daar een uitstekende uitleg gehad en er een extra garantie bij gekocht. Thuisgekomen meteen geïnstaleerd! Zeer tevreden!

The_Hees 14-12-2022

De shop had wat ik zocht op voorraad. De prijs was goed. Het contact via mail verliep soepel en vriendelijk en alles was snel geregeld, zowel bestelling, betaling als levering.

André 14-12-2022

Omdat onze tv, bijna 2 jaar geleden gekocht bij toen nog Platte TV, binnen de garantietermijn defect ging moest ik via nu Hello tv de zaak in behandeling laten nemen. TV werd opgehaald en na en paar weken was de conclusie niet herstelbaar dus een andere tv. Hello tv heeft hierbij ons zeer vakkundig en menselijk mee geholpen met wat de mogelijkheden waren. Erg blij met onze nieuwe tv op advies van Hello tv. Dank aan X (afdeling garantieverwerking in Nijmegen) voor zijn professionele begeleiding.

Michael 14-12-2022

Ik was oriënterend op zoek naar een nieuwe tv. Had toch nog wat vragen en kon niet kiezen tussen twee. Vriendelijke chat helpdesk heeft me vakkundig geholpen een keuze te maken. Daarnaast kreeg ik ook nog eens een hele mooie prijs aangeboden waar door de keuze helemaal al niet meer moeilijk was

Elvano 14-12-2022

Spullen besteld in de winkel week geleden nog steeds niet binnen en het app om te appen werkt ook niet gewoon en bellen helemaal niet niemand tneem op slecht geregeld allemaal beter bestel je spullen zelf op internet veel sneller en goedkoper en makkelijker

H.A.P. A 14-12-2022

Ik zocht naar een TV op internet, toen kwam ik Hellotv tegen. Nadat ik een goed gesprek had met een medewerker ging ik gelijk bestellen en in zeer korte tijd m’n tv thuis bezorgd. Gewoon TOP EN SNEL

Gerrie 14-12-2022

Leuk contact gehad via app, prima prijs en bovendien bij ophalen in de winkel goed geholpen zelfs koffie aangeboden dus ik zo zeggen ga zo door met uw klant vriendelijkheid.

John Ouds 14-12-2022

Van de week een tv gekocht bij hello tv verkoper Ramon was erg aardig en wist waar hij over sprak
Ik kan hello tv bij iedereen aanraden
Nu even wachten tot onze tv geleverd word

Jor 14-12-2022

Snelle service en uitstekende begeleiding van Danny bij het installeren. Product erg bij mee.

Jean Louis 14-12-2022

Vandaag in Eindhoven geweest, super leuke winkel. Je wordt daar als klant heel goed behandeld en ze denken met je mee en geven goed advies

Hello TV Zoeterwoude 14-12-2022

Prima geholpen en goede prijs afgesproken. Vriendelijk personeel en apparaten in de winkel zijn overzichtelijk neergezet.

Mielw 14-12-2022

Steeds als ik bij Hello TV (ook voorheen Platte TV) in Breda kom, word ik alleraardigst en vakbekwaam geholpen.
Zo ook nu weer door Dani. Natuurlijk had ik van tevoren reeds wat huiswerk gemaakt en wist al bijna zeker wat ik wilde hebben. De medewerkers van Hello TV zijn niet opdringerig. Ze laten je eerst rustig even rondkijken. Op al mijn vragen hebben ze een vakkundig antwoord en advies.
Deze keer ben ik geswitcht van Sony naar LG. Het is een prachtige TV (G2)

Jonk 14-12-2022

Door onwetendheid helaas de 'verkeerde' tv besteld. Met direct de hulp van de installateur (DK) van HelloTV goed advies gekregen en ter plekke voor een perfecte oplossing gezorgd. Meer dan tevreden!

Theo Koele. Hoog-Keppel 14-12-2022

Wij troffen de winkel in Doetinchem leeg toen we op maandag ons 's even wilde orienteren op de aankoop van een tv. Geen klant te zien, maar daar waren Shivan en zijn collega, die duidelijk op een klant stonden te wachten. Shivan wilde ons wel wat vertellen, maar deed dat met zo'n plezier , enthousiasme, deskundige kennis en overtuiging dat we met een nieuwe tv, dure HDMI-kabel en 3 jaar garantie de deur uit gingen. Met een gevoel van: goed geslaagd. Ja, een 10 waard. Als de nazorg net zo goed is ...

Piet Groot 14-12-2022

Geholpen door een vriendelijke, rustige jongeman, Shivan. Hij wist direct wat ik bedoelde, ondanks dat ik het typenummer nog niet helemaal had genoemd. Hij liep rechtstreeks naar de plek waar de versterker stond. Helaas was er geen witte voor ons, maar na 2 werkdagen is het al aangekomen. Ik ben dus heel tevreden!