HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

M. Pires 21-01-2022

de winkel was aanbevolen door een familielid, en door een collega. We zijn zeer vriendelijk geholpen door iemand die er echt verstand van heeft en ook eerlijk is en niet het duurste probeert aan te smeren.
We gaan zeker terug, goede prijs en relaxte winkel om even goed te vergelijken.

Dalibor Lukić 21-01-2022

Zeer vriendelijk geholpen door xxxc via de chat. Daarna in de winkel in Rotterdam ook vriendelijk geholpen en zeer goede advies meegekregen.

Andre hubbers 21-01-2022

Mag mijn tv omruilen, dus dikke pluim
Heb gelijk soundbar erbij gekocht
Goed advies! En soundbar gehoord in winkel 👍

Arno 21-01-2022

Fantastisch personeel van a tot z goed geholpen. Elke keer weer even beleefd als ik met vragen kwam.

Frank 21-01-2022

Ik kwam kijken en oriënteren voor een nieuwe tv.
Niet van plan om meteen te kopen maar liep uiteindelijk de deur uit met een tv.
Dat doen jullie dus heel goed.
Ik vond de verkoper aardig en transparant. Uiteraard proberend mij een tv te verkopen maar duidelijk niet op uit om de duurste tv te verkopen maar 1 die bij mij past.
prima dus. Ik ben tevreden.

Ron Coevert 21-01-2022

Vriendelijk personeel met voldoende technische kennis.
Overzichtelijke inrichting van de winkel met goed aangegeven informatie.
Zeer goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe Soundbar en een goede prijs bij inruil oude soundbar.
Zeer tevreden over prijs en service

Loek Oppers 21-01-2022

Ik ben zeer tevreden over mijn tv en over de uitleg bij de installatie. Ook ben ik zeer tevreden over de aanschaf en het correspondentie verkeer over en weer. De reden dat ik geen 10 heb gegeven is dat ik de monteur niet goed kon verstaan vanwege zijn dialect en de snelheid waarmee hij sprak. Verder was het een prima nette kerel

Gerard 21-01-2022

Gisteren is onze tv na wat vertraging geleverd, geïnstalleerd en geprogrammeerd. Hij werkt prima en we zijn zeer blij dat we dat hebben uitbesteed, wat een snelheid met het programmeren! De communicatie rond de vertraging bij de hoofdleverancier was ook fijn. Er werd gewoon op tijd contact opgenomen met goede uitleg en een nieuwe afspraak. Eindelijk weer eens een winkel waar je je echt klant voelt en geen nummer.

Erikdgr 21-01-2022

Ruime keuze, door deskundig advies de boom in het bos gevonden. Prijzen zijn redelijk.

Mark 21-01-2022

Ik ben goed geholpen en de medewerkers hadden goede kennis en daardoor ook de antwoorden op mijn vragen.
Minpunt vind ik wel dat de prijzen in de winkel hoger zijn dan op de website en dat men aangeeft dat de website dan leidend is. Wel kon er goed onderhandeld worden over de prijs en ben ik tevreden met de prijs die we overeen zijn gekomen voor mijn nieuwe tv.

Laurens 21-01-2022

Super service, snelle levering en keurige deal voor de oude televisie. Nette vriendelijke jongen die de nieuwe tv kwam brengen en oude direct weer meenemen. Volgende keer weer!

rob 21-01-2022

Super goed en snel geholpen via de chat. Op site stond je kunt vragen aan een medewerker om korting. Dit heb ik gedaan en kreeg ook direct een goed aanbod. Na betaling waren de goederen ook al de volgende dag geleverd! top service!

During 21-01-2022

Gewoon goede service. Model dat ik wilde was niet op voorraad, kreeg een serieuze korting op het nieuwe model dat wel op voorraad was. Perfecte service.

Ton 21-01-2022

Heb het gehele proces van aankoop, bezorging en installatie als heel plezierig ervaren. Vriendelijke mensen daar bij Platte TV.

E.M.Keijzer-Visser 20-01-2022

Zeer prettig geholpen engheden uitleg. Een tv koop je niet als een kilo suiker, maar dit is mijn 3e tv hier gekocht. Ook belangrijk dat een medewerker/monteur hem komt aansluiten dat was vroeger niet.

Adry 20-01-2022

Buitengewone vriendelijke hulp van JARI goedadvies maar vooral de tijd die genomen werd om mij behulpzaam te zijn bij de juiste keuze van de tv en de goede en snelle afhandeling.

ALV 20-01-2022

Via internet besteld alles netjes en keurig afgehandeld en snel geleverd ik had een soundbar van LG werkt prima en nu de extra speakers er bij gekocht mooie combinatie en ik ben tevreden.

Adrianus 20-01-2022

Zeer klantvriendelijke winkel. Snel en adequaat online geholpen. Op afgesproken tijd geleverd. Als ik nogmaals iets dergelijks nodig heb zal ik zeker weer bij platte tv gaan shoppen.

Schilling 20-01-2022

Ik ben ontzettend goed geholpen via de chat. En een super snelle service.

En ook niet geheel onbelangrijk de tv's zijn idd goedkoper dan bij een andere online winkel

Leen 20-01-2022

Ik heb de PlatteTV Rotterdam een aantal malen bezocht. Ik ben door verschillende verkopers prima geholpen.
Na mijn besluit de TV besteld en betaald. Op de dag van bezorging kreeg ik een telefoontje, sorry meneer uw Televisie is er nog niet. Maar ik kan u nu direct een tijdelijke andere TV komen brengen.
De TV werd bezorgd door een vriendelijke, behulpzame jongeman. Hij heeft de TV geplaatst en een duidelijke uitleg gegeven.
Toen de door mij bestelde TV beschikbaar was, kwam dezelfde jongeman de TV omruilen.
En heeft deze TV op een draaibare TV-voet gemonteerd, geïnstalleerd en wederom uitgelegd gegeven.
Helemaal Prima.

Ed Cremers 20-01-2022

Van begin (offerte en bestelling), de communicatie met PlatteTV over mijn wijzigingen, tot de levering was alles top. Goede informatie, prettige communicatie en een top installatie (vriendelijk, informatief, snel & bekwaam)

Dennis 20-01-2022

Prettige monteur, goed op de hoogte van leuke weetjes, denkt met je mee inzake bevestiging en ophanging, werkt netjes en verzorgd. Prima service

Jan 20-01-2022

Prima deskundige voorlichting over product met. Er werd tijd voor je vrijgemaakt en zelfs nog advies gegeven bij afhalen product. Top hoor

Netty 20-01-2022

We werden meteen geholpen
Er werd serieus naar ons geluisterd en ze waren eerlijk

Mike 20-01-2022

Tijdens het zoeken naar een nieuwe soundbar werd ik online zo goed geholpen en geadviseerd dat ik binnen no time de juiste had. Ik werd er op geattendeerd dat er een cash backactie was en kreeg ook nog eens een hele goede inruilprijs voor mijn oude soundbar. In een woord Geweldig!