HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5188 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Henk 26-10-2022

Naar de winkel in Groningen geweest mooi groot opgezet alle merken aanwezig had al aardig wat gelezen over wat ik wilde kopen en toch wist de verkoper nog een paar punten toe te lichten die mij niet bekend waren een goed advies even gekeken live naar de beeld kwaliteit een keuze gemaakt en een prijs onderhandeld want dat moet van HelloTv korting vragen
Goede uitleg en ook de tijd genomen je koopt een tv niet voor maar even maar voor een paar jaar ook de garantieregeling top geregeld .
2 dagen later alles geïnstalleerd en ook hier thuis prachtig beeld blij met de keuze en hulp
Greeeeeeetz
Officiële reactie van HelloTV 26-10-2022

Beste Henk,

Bedankt voor de 10! Wat fijn dat je ervaring van A tot Z zo prettig was, dat lezen we natuurlijk graag. Heel veel plezier gewenst van je nieuwe TV en graag tot een volgende keer.

Jelske - HelloTV

AAG.oornink 26-10-2022

Ben ontzettend goed geholpen vriendelijke verkopers vooral de verkopers ***en ***altijd goed voor een goede deal zeer tevreden

Mike 26-10-2022

Goede inruilacties . En de prijzen zijn ook vaak aantrekkelijk. Ik zal zeker in de toekomst bij jullie bestellen.

Wim 25-10-2022

Lekker bakje koffie goede prijs en rustige en duidelijke uitleg wij zijn er blij mee

AvdB 25-10-2022

In de winkel in Utrecht 25-10-2022 een LG OLED55C25LB gekocht.
Zeer goed en professioneel geholpen door ****
Prima uitleg gehad over de diverse muurbevestigingen en de mogelijke soundbars.

Peter 25-10-2022

Ik wilde al een lange tijd de nieuwe LG oled G2 televisie. Na contact opgenomen te hebben via de chat kwam ik in contact met ****. Deze vriendelijke man wist mij te overtuigen met een mooie prijs om de televisie bij Hello TV aan te schaffen. Ik kon de televisie dezelfde dag nog ophalen in Duiven. Dit bleek hun nieuwe locatie te zijn voor deze omgeving. Wat een mooie winkel. Alle mogelijke tv’s hangen aan de muren en op een heerlijk bankstel zijn alle tv’s goed te zien. Er is nog een aparte luisterruimte om soundbar’s te testen. Aan de balie werd ik geholpen door ****. Deze nam de garantievoorwaarden door van de televisie en gaf mij een mooi aanbod van een uitbreiding op de fabrieksgarantie vanuit Hello TV. Na zijn overtuiging heb ik deze toevoegt aan de order. Ook hadden ze een mooie aluminium kabelgoot van Vogel waardoor ik mijn kabels heb kunnen wegwerken. ****heeft de tv samen met mij in de auto getild. Aan de details ontbrak het niet. Er werd zelfs naar de doos gekeken waar de voorkant van de tv zat zodat deze wel naar boven lag in de auto. Mijn complimenten voor deze gedetailleerde service. Eenmaal thuis de tv opgehangen en aangesloten, wat een televisie. Daar kan ik nog wel een aparte review over schrijven maar dat is overbodig. Dit is 1 van de betere televisies op de markt.
Alles bij elkaar was dit een erg fijne ervaring en raad ik dit bedrijf en met name de vestiging in Duiven aan als je op zoek bent naar een televisie met een eerlijke prijs en goede service.

Johan 25-10-2022

Een zeer goede webshop waar de klant zich nog koning voelt. De service staat er op een zeer hoog niveau.
Ik had eerst een soundbar bij HelloTV gekocht maar daar bleek een defect in te zitten. Er werd zonder gesputter een nieuwe opgestuurd. Deze bleek dezelfde fout te hebben. Na uitvoerig e-mail contact met de leverancier en HelloTV ook die soundbar retour gedaan en heb ik samen met een vriendelijke medewerker van HelloTV een alternatief uitgekozen.
Als je bedenkt dat de rompslomp met de leverancier v/d eerste soundbar zo'n anderhalve maand in beslag nam vind ik het bijzonder dat er toch professioneel mee werd gedacht en zijn we er samen heel prettig uit gekomen. En dat resulteerde in een nog mooiere soundbar 😀
Oh ja, ik zou het bijna vergeten: ook de kreet op de website van HelloTV "vraag om korting" liegt er niet om. Ik heb best even rond gekeken op internet hoe de prijzen zich verhouden en kwam zo uit bij HelloTV. Als er dan ook nog eens serieuze korting wordt gegeven vind ik dat wel helemaal top!
Deze shop/winkel is een serieuze aanrader, het personeel is vriendelijk en weet waar ze het over hebben.
Ga zo door HelloTV 👍

piet mertens 25-10-2022

bij hello tv word je zeer leuk behandelt. uitleg zeer goed snelle beslissing door goede uitleg.

R.Wijk 25-10-2022

Toen jullie nog Platte TV waren, een Denon Audio bij jullie gekocht. Gaf me meer dan voldoende vertrouwen om met Hello TV in zee te gaan! De bezorging en installatie en uitleg door installateur D.K. zijn super verlopen, mijn complimenten!

Lennart01234 25-10-2022

Alles verliep heel snel met een prima service en mooie korting gekregen. Helemaal super en alles goed geregeld!

J.A.M. Bruggers 25-10-2022

We zijn werkelijk perfect, deskundig en correct geholpen door medewerker xxxx (rijnekeboulevard)
Super meegedacht!

Perfect.

Pasquale 25-10-2022

SUPER fijn en prettig bedrijf. Tijdens advies word er open en eerlijk met je over producten gesproken. Zonder ook maar enige vorm van dwang te ervaren

Will J 25-10-2022

Super geholpen in een voortraject en helemaal goed tijdens de installatie en ophangen van de televisie.

Installateur xxxx is een absolute vakman met liefde voor zijn werk. Super klantgericht en in oplossingen denken.
We zijn heel erg tevreden met het resultaat en gaan er lekker van genieten.

Jan 25-10-2022

Na de eerdere niet zo leuke ervaring, Vandaag medewerker xxxx geweest om de nieuwe tv te installeren. Een verademing, deze jongeman snapt het helemaal. Klant vriendelijk meedenkend en gewoon aardig. Fantastisch!! Dikke pluim

JM Brouwer Amsterdam 25-10-2022

Geweldig geholpen en helemaal naar wens voor ons. Installateur xxxx is een super aardig persoon en heeft echt verstand van alles betreffende tv’s.
Hello tv is een aanrader.

W.J. van den Berg 25-10-2022

ik vind het een plezierge winkel en de mensen zij stuk voor stuk veriendelijk en behulpzaam

A.Huizer 25-10-2022

een goed gesorteerd aanbod van Oled en Qled tv,s .Elk merk in een apart gereserveerd gedeelte waardoor alles overzichtelijk is .Dat is bij een hoop winkels niet zo . We zijn uitstekend geholpen door ..... , hij was vriendelijk en behulpzaam gaf uitleg op elke vraag die wij stelden .Niets was te veel en we konden naar elk merk luisteren en kijken onder het genot van een bakje koffie. Al met al zijn we 2,5 uur binnen geweest en hebben een Phillips Oled tv aangekocht. Ga zo door jullie zijn op de goede weg . Mvg A.Huizer

Noura 25-10-2022

Enorm goed geholpen door .....! Super tevreden goeie deals. Goeie service, goeie prijs.

Martin De Ridder 25-10-2022

Onderscheidend goed service en informatie. Fijne mensen die de tijd nemen, geen vraag (van een leek) te veel vinden. Men zoekt naar een oplossing als je ergens tegenaan loopt, zodanig dat je met de juiste tv en een fijn gevoel naar huis gaat. Op vele andere adressen is het totaal anders. Topadres om niet te vergeten. Jammer dat ze alleen/voornamelijk tv’s verkopen 🤣

Nicolette 25-10-2022

Goede online hulp en advies op het gebied van de juiste keuze. Tevens scherp geprijsd!

Piet Willems 25-10-2022

Afgelopen week de hello Tv winkel bezocht voor een Samsung soundbar.
Ik had veel over deze soundbar gelezen, maar nooit gehoord.
Ik werd goed ontvangen in de winkel en de verkoper nam alle tijd.
Hij vroeg mij te overwegen naar een ander model ( nieuwer ) over te stappen en liet mij deze ook horen.
Het geluid was ik snel van overtuigd dat dit goed was, maar dan de prijs ?
De verkoper deed mij een voorstel dat ik eigenlijk niet kon afslaan, en de deal werd gemaakt.
Mooi toestel, goede prijs
Bedankt .... voor de goede keuze

Dennis Assink 25-10-2022

We hebben de tv gekocht in Zoeterwoude waar we vriendelijk werden geholpen.

Alles werd goed uitgelegd of de modellen waar we interesse ik hadden.

Ik zeg voor een goede tv en waar ze je goed helpen moet je bij Hello tv zijn.

Monique 25-10-2022

Top service, direct korting gekregen na het versturen van een mail. Verder goed advies gekregen. Deze winkel is een aanrader

Fred Koning 25-10-2022

Snelle en adequate info en een super prijs voor het LG scherpe. (*) onderbouwd advies voor het 3 jarig service pakket.
Top winkel op een groot oppervlak.

Diana 25-10-2022

(*) kwam mijn tv installeren en ophangen. Leuke spontane jongen die de tijd nam om alles uit te leggen zonder zuchten en steunen. Ruimde ook alles keurig op en kwam zijn afspraak na om na 2 weken de soundbar te installeren.