HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Rahman 22-09-2023

Op 15 september 2023 bij de vestiging te Doetinchem geweest voor de bezichtiging van een tv en soundbar. Wij zijn op een deskundige wijze geholpen door.....l die met ons meedacht en adviseerde wat ontzettend hielp bij het maken van onze keus. Zelfde dag eerst de Samsung OLED 65S95C (2023) gekocht en een aantal dagen later de Samsung Soundbar. Ervaring met deze zaak was dan ook uitstekend. Zou iedereen aanraden en aanbevelen om een bezoek aan deze winkel te brengen.

Jaap 22-09-2023

Nieuw TV gekocht op basis van mooi aanbod inclusief inruil oude TV. Ik kon de TV gelijk ophalen in de winkel in Groningen en hier zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.

Bart 21-09-2023

Ik wordt prima geholpen in de winkel. Ik krijg bij de televisie een gebruikte en niet functionerende afstandsbediening. Ik mail daar netjes over. Of ik naar de winkel kan komen voor een generiek exemplaar want opsturen doen ze niet. Ik heb inmiddels bij bol.com een besteld die morgen komt.

Arie 21-09-2023

Vandaag is onze Samsung tv gratis omgerolen voor een Sony Bravia. We hadden hiervoor een LG oled en konden niet wennen aan de Qled scherm. We hebben contact gelegd met HelloTV en onze bezorgdheid uitgesproken. Men reageerde heel positief en er werd gelijk meegedacht. Er werd ons gelijk een Sony Bravia aangeboden met een kleine bijbetaling werd alles netjes omgerolen. De servicemonteur DK kwam hem omruilen en de nieuwe tv installeren en kalibreren. Kwam zelf ook met een idee om de soundbar die van Samsung was eventueel te vervangen voor een Sony. DK belde meteen met de inkoopadviseur om dit na te vragen en eventueel te kijken wat er geregeld kon worden. Helemaal top wat een service, je wordt compleet ontzorgd dat willen we toch allemaal? Wat een topservice DK en we hopen tot snel wanneer je de nieuwe Sony soundbar komt installeren.

Pim 21-09-2023

Goed en duidelijk advies. Klantvriendelijk en deskundig. Direct antwoord op mijn schriftelijke vragen.

Gerbert Huibers 21-09-2023

Afgelopen maandag een prachtige Samsung TV gekocht bij HelloTV in Nijmegen, Ik ben daar goed en snel geholpen. De verkoper stelde gerichte vragen en kon mij goed advies geven. Inmiddels hangt de TV in de woonkamer en zijn we zeer tevreden over het mooie grote en scherpe scherm.
HelloTV 22-09-2023

Hallo Gerbert,

Bedankt voor de 10! Wat fijn dat je zo prettig geholpen bent in onze winkel in Nijmegen, met een prachtige nieuwe tv als resultaat. Heel veel kijkplezier gewenst en graag tot een volgende keer.

Jelske - HelloTV

Vd plas 21-09-2023

Duidelijk uitleg over product ,vriendelijk geholpen, in een ruim opgezette winkel

SjefZ 21-09-2023

Overzichtelijk en alles prima te bekijken en beluisteren. Goed en gemotiveerd geholpen.

Mike 21-09-2023

Rustige sfeer, goed geholpen door Bjurn. Niet opdringerig en een goed duidelijk helder advies. Ga zo door.

Stephan 21-09-2023

Tv 3,5 jaar geleden aangeschaft en nu helaas al kapot. Geen garantie helaas. Reparatie is begrijpelijk verhoudingsgewijs kostbaar, dus toch op zoek naar een nieuw toestel voor mijn oude vader die veel naar voetbal kijkt. Perfect geholpen met een mooie coulance regeling als compensatie voor het snelle kapot gaan van vorige TV.
Met goed gevoel de deur uitgegaan!

René 21-09-2023

Vandaag voor het eerst bij Hellotv geweest voor de aanschaf van een soundbar.
Ik wist van tevoren wat ik wilde hebben dus dat was niet zo moeilijk.
Maar waar koop ik de soundbar.
Ik vind het belangrijk dat na aankoop mocht er wat gebeuren met je soundbar je geholpen wordt en niet afgewimpeld wordt .
De reviews komen er heel goed uit dus de stoute schoenen aan getrokken en langs gegaan.
Alle verkopers waren druk bezig met klanten dus eventjes moeten wachten, wat later kwam er een verkopen naar me toe of ik al geholpen werd .
Na uitleg waarvoor ik kwam werd ik zeer snel en vakkundig geholpen.
Hier kom ik zeker terug voor mijn volgende aankoop

Piet Verheijen 21-09-2023

Mijn oude TV begon met een slecht beeld te produceren waarna ik op zoek ben gegaan naar een nieuwe TV. Uiteindelijk kwam ik uit bij Hello TV. Omdat ik hier nog niet van had gehoord was ik toch benieuwd wat ze te bieden hadden. Aangezien ze hier in Breda een winkel hadden ben ik daar eerst eens langs gegaan om te kijken. Wat mij opviel was dat ik rustig in de winkel rond kon kijken zonder dat ik door een opdringerige verkoper werd lastig gevallen. Na dus rustig te hebben rond gekeken ben ik, nadat ik tegen een verkoper heb gezegd dat op nog eens langs zou komen, naar huis gegaan.
De volgende dag ben ik weer langs gegaan en heb met een verkoper diverse modellen bekeken waarna ik een keuze heb gemaakt Philips The One 50PUS8808. Na nog wat formaliteiten te hebben afgehandeld ben ik tevreden naar huis gegaan.

Frans 21-09-2023

Ik vind de service die je krijgt bij hello tv super goed, vriendelijke mensen daar in Zoeterwoude, daar heb ik al twee soundbars gekochte voor een zeer goede prijs, verder heb ik al twee televisies gekocht en ook weer voor een zeer scherpe prijs, als ik wat nodig heb wat betreft audio video apparatuur dan ga ik absoluut weer terug naar hello tv in Zoeterwoude, is voor mij het dichtstbijzijnde winkel. Ik kan iedereen deze winkel aanbevelen.

Ad van Weert 21-09-2023

Half jaar geleden een oled tv gekocht en nu een soundbar , genoeg modellen op voorraad en goede informatie
Vrienden medewerkers

Tv 20-09-2023

Vriendelijk geholpen goede uitleg van welke tv het beste bij onze wensen past

Leon 20-09-2023

Mooie grote winkel, vriendelijk personeel.
Ondanks dat het een 2e hands item was wat ik kocht werd het behandeld als nieuw.
Item werd zelfs naar mijn auto gebracht. TOP.

Patrick 20-09-2023

Het contact gaat goed met hun en reageren snel, soms iets te snel waardoor mijn gestelde vragen niet helemaal of deels beantwoord worden. Tip is dus goed de mail van de klant te lezen en een volledig antwoord geven, dat scheelt frustraties. Hebben de oude tv ingeruild en na wat onderhandelen waren we het samen eens geworden en de tv besteld. Aangegeven wanneerbik de tv wou ontvangen maar weer was men zo snel dat gelijk al een bezorgmoment was ingepland zonder overleg. Uiteindelijk na enig contact wel weer opgelost, maar toch…. Lezen doet wonderen. TV is bezorgt maar goed dat ik thuis was want er komt alleen een chauffeur, en die gaat echt geen 85 inch TV van 60kg gaan tillen dus ik moest wel helpen. De tv werd plat op een palletwagen uit de vrachtwagen gehaald door de chauffeur wat mij niet echt verstandig lijkt. Daar kan Hello tv natuurlijk niets aan doen maar heb de chauffeur er wel op aangesproken dat het niet verstandig was. Maar goed de door was verder helemaal heel en hij heeft mij netjes geholpen en zelfs de tv nog wat verder met mij gedragen dan hij eigenlijk moet, dat was fijn. TV uit de doos gehaald en alles leek goed, opgehangen zelf en aangesloten. Doet het perfect, en blij met mijn aankoop.

Jos 20-09-2023

Super geholpen door de medewerker in den Bosch. Hij luisterde goed naar de wensen die ik had, was vriendelijk en nam de tijd voor mij. Goeie deal gesloten ! Vriendelijk waren de overige medewerkers ook.

Fam. van Iterson 20-09-2023

Op zoek naar een nieuwe tv kwamen we terecht bij HelloTV. We zijn supergoed geholpen door XXX. in Utrecht. Duidelijke uitleg, geen opdringerig verkooppraatje, gewoon een fijne ervaring. Aanrader!

WOUT 20-09-2023

Buitengewoon goed geholpen, zowel qua advies als qua prijs. Tweede keer al!

Bert Dekker 20-09-2023

Heel goed deskundige uitleg geen moeite teveel. Zeer vriendelijk en attent.

Y. Batman 20-09-2023

Personeel heeft veel kennis en denkt mee.
Mooie winkel in Naarden met veel modellen beschikbaar. Ze helpen zelfs de TV dragen tot aan de auto. Top service en zeer scherpe prijzen.

J.O.M. Swinkels 20-09-2023

Een vriend mij had in Eindhoven een T.V. gekocht en adviseerde ons om ook daar onze T.V. te kopen,
Dat hebben wij Maandag 18 september gedaan en we genieten er van .
Super goed geholpen goede uitleg door de medewerker daar .

Heike 20-09-2023

Een aantal weken geleden een Samsung the Frame gekocht in de winkel, tegen een goede prijs. Ook zeer fijn dat ik gelijk mijn oude TV tegen een nette prijs heb kunnen inleveren. De TV werd zeer nauwkeurig en vakkundig gemonteerd door monteur DK. Communicatie rondom de afspraak was ook erg fijn. Daarnaast heeft de monteur mij erg goed verder kunnen helpen met de installatie van de TV, en had veel kennis over randapparatuur zoals HDMI kabels/soundbars. Ik ben echt heel erg blij met mijn TV set up, grote aanrader!

Marco 20-09-2023

Heb al vaker hier een tv gekocht goede service en wat beter is is dat je goede deals kan afsluiten en ook een super snelle levering of ophalen in de zaak
Top bedrijf