HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

John 20-09-2023

Zeer vriendelijk personeel en wordt netjes geholpen ookal ga je voor een tweedehands toestel. De keuze is reuze. Rn er zit zelfs nog 3 maanden garantie op.

Laurens 20-09-2023

Medewerkers xxxx en yyyy hebben vakkundig onze nieuwe tv opgehangen. Vriendelijk hebben ze me alles uitgelegd. Ook de spullen netjes opgeruimd. Helemaal top. Ben zeer tevreden!

Leo boele 20-09-2023

Mooie gezellige schop de verkoper xxxx weet waar hij over praat heel vriendelijk ontvangen en geholpen zeker een aanrader dit bedrijf

Michael 20-09-2023

Beste Hello tv
jullie hebben mij met het ophangen/installeren fantastisch geholpen.
Wat een fijne service!
Ik kom hier zeker terug

Antoon Kerssens 20-09-2023

Prima en deskundig door medewerker xxxx geholpen. Duidelijke uitleg en niet opdringerig. Ook netjes.
Prettige ervaring en totaalplaatje een 9.

Antoon Kerssens

Hans Bik 19-09-2023

Goede deal bedongen en goed advies gekregen. Alles was snel geregeld. Heel tevreden met de aankoop.

Sofie 19-09-2023

Goede deals en goede service. Snel geholpen via de chatfunctie op de website. De TV is ook goed bij ons opgehangen en onze oude TV is retour genomen. Al met al een goede service tegen goede prijzen! Klein minpunt vind ik de bijverkoop van verzekering/HDMi kabel. Dat komt een beetje opdringerig over.

Tevreden klant uit Katwijk 18-09-2023

Uiterst vriendelijk ontvangen en deskundig geholpen in het filiaal in Zoeterwoude bij de aanschaf van een Samsung tv en Sonos geluidsinstallatie. Eerlijk is eerlijk, de tweede afspraak om de tv met soundbar en subwoofer aan de muur te bevestigen ging even fout wat zou moeten leiden tot puntenaftrek. De vakkundigheid van installateur DK waarmee hij ons adviseerde en uiteindelijk ook conform zijn advies de installatie plaatste en de tv kalibreerde compenseerde dit zodanig dat ik toch een 10 heb gegeven. Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Bedankt!

Albarzangi 18-09-2023

Vandaag heb ik twee Sony TV's gekocht bij Hello TV. De verkoper was erg vriendelijk en bood goede prijzen, en ik ben zeer tevreden.

Lieke 18-09-2023

Ik ben in filiaal Nijmegen Molenstraat prima geholpen. Al mijn vragen zijn uitstekend beantwoord, en verkoper nam alle tijd om mij tot de beste keuze te laten komen voor de tv die bij mij past. Ik zou een volgende keer zeker weer hier komen.

Twan 18-09-2023

Zelden z'n goede service ergens gehad, zaterdag netjes en duidelijk te woord gestaan en uitleg gekregen tbv Samsung Neo Qled. Dit weekend toch van gedacht veranderd en offerte aangevraagd voor een Oled, binnen half uur had ik een offerte. Ben vandaag in de auto gestapt en een 55" Oled gekocht. Twijfel nog over de afmeting, nu blijkt dat ik zelfs binnen 2 weken deze 55" nog kan upgrade voor een 65". Top service
HelloTV 19-09-2023

Hallo Twan,

Bedankt voor de 10! Wat fijn om te lezen dat je onze service als zo prettig ervaart. We willen uiteraard graag dat de tv die je kiest ook het beste past bij jouw situatie en kijkgedrag, dus een upgrade naar een formaatje groter behoort inderdaad tot de opties. Mocht dat nodig zijn, dan horen we graag van je.

Jelske - HelloTV

Paul 18-09-2023

Super vriendelijke personeelsleden. Hebben een luisterend oor voor jouw probleem en weten het naar ieders tevredenheid op te lossen waardoor je met een goed gevoel weer thuiskomt.

Frans 18-09-2023

Uitstekende adviezen gekregen bij de aanschaf van een nieuwe televisie. Het vertrouwen gaf bij ons de doorslag om tot koop over te gaan

Jeroen 18-09-2023

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers bij Hello TV in Rotterdam em online. Goede uitleg en prima service. Mooie korting gekregen en nog iets voor mijn oude tv teruggekregen. Top!

RW 18-09-2023

Uitstekend geholpen door Maikel. Heeft veel moeite gedaan om de juiste TV te vinden. Uiteindelijk een mooi exemplaar uit de opslag gekocht.

Aankoop soundbar 18-09-2023

Na op het internet te hebben gezocht naar de winkel gegaan voor advies.
Verkoper vroeg wat ik wilde en gaf mij advies en een mogelijke offerte mee.
Na thuis overleg te hebben gepleegd meteen terug gegaan om te bestellen.
Maar toevallig werd er een vrachtauto gelost met wat ik wlde hebben.
Meegenomen en betaald thuis gekomen en de Soundbar met speakers neer gezet en aangesloten.
Nou makkelijke kan het niet , want het gaat vanzelf.
Zeer mooi geluid en bas en ben heel blij met hun advies en mijn aankoop.
Geweldig tevreden.

s********@g******** 18-09-2023

Fantastische winkel!
In eerst instantie gevraagd wat een oudere inruil TV zou opleveren, dat tehoren gegkregen en daarmee vervolgens gaan zoeken naar een mooie TV. Ik had de Sony X94K op het oog, maar na een gesprekje met de chat service werdt mij de X90L aangeboden inclusief ongeveer 2,5 maal de hoeveelheid inruil korting die mij eerst werd geboden! Dat was een hele mooie deal, ik ben super tevreden met HelloTV ze reageerden snel op vragen via de Chat, top service, en een echt goede deal die ik niet kon weerstaan!!!

Ron 18-09-2023

Ik ben via internet aan deze shop gekomen. ik heb hiervoor gekozen omdat deze shop zich heeft gespecialiseerd in televisies.
Ik ben door Chris in Groningen uitstekend geholpen, hij heeft mij deskundig en klantvriendelijk te woord gestaan. ik ben dan ook erg blij met de aangeschafte televisie.

Familie Heskes 18-09-2023

Voor het eerst binnengelopen bij het filiaal van HelloTV in Breda. Om te beginnen al een goede binnenkomer in een fraai uitziende winkel. Aankleding ziet er zeer professioneel uit en uiteraard wordt het er alleen maar beter op met de schitterende televisies en andere apparatuur die er aangeboden wordt.
En dan ook nog fantastisch geholpen door de verkoper die ons aansprak, Jordy, en die ons een uitgebreide toelichting heeft gegeven bij alle technische hoogstandjes die tegenwoordig geboden worden. Ik was aardig voorbereid en hij kon daar keurig op inhaken en de overgebleven vragen invullen. En wat ik ook heel prettig vond, is dat hij goed in kon schatten waar wij naar op zoek waren en ons niet bij voorbaat naar de meest luxe en duurste exemplaren probeerde te krijgen. Wij gingen tevreden de deur uit met een aankoop waar we ons helemaal in kunnen vinden.
Als de spullen na levering ook nog eens voldoen aan de verwachtingen dan is het helemaal top.

Bertus Huisman 18-09-2023

Samsung OLED tv en Soundbar gekocht bij hello tv. Wat een fijne winkel. Heel goed geholpen met onze keuze, de verkoper gaf goede informatie en uitleg. De bezorging was ook perfect.

Vincent 18-09-2023

Echt super goed geholpen. Geen opdringerige verkoper, maar luistert goed naar de vragen en opmerkingen waardoor daarna goede keus gemaakt kan worden. Zeer mooie winkel met heel veel verschillende merken en erg overzichtelijk.
Ben erg blij met de TV.

Jan Paul Heldoorn 18-09-2023

Keurig via app geholpen goede prijs gewoon super heel snel en kundig personeel

S. van Dalen 18-09-2023

Goed en snel geholpen. Uitgebreid advies gehad over garantie van de fabrikant en van HelloTV.
Groot assortiment en de mensen weten waarover ze praten. Ook via de chat snel en netjes geholpen.

Bert 18-09-2023

(*) heeft ons uitstekend geholpen en zijn kennis was goed want op elke vraag wist hij het antwoord direct of zocht het direct op, nam alle tijd voor ons zowel bij mijn info bezoek als toen we de tv en soundbar kochten, niets opgedrongen en een prima korting .

Verheijen 17-09-2023

Ben in Zoeterwoude geweest prettig en eerlijk geholpen. Ook de prijs van de tv was goed .